Ik vraag me dan af hoe ze die dingen zo niet lekker kunnen makenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:22 schreef Erasmo het volgende:
Bij de KVW zijn ze in die fabriek geweest die de burgers maakt. Rundvlees van de voorpoten, zout&peper, meer niet.
En wie zegt dat ze winst maken op de euroknallers?
Hmm, dat verbaasd me toch echt. Ik vind die burgers namelijk totaal nergens naar smaken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:22 schreef Erasmo het volgende:
Bij de KVW zijn ze in die fabriek geweest die de burgers maakt. Rundvlees van de voorpoten, zout&peper, meer niet.
Waarom zouden ze daar geen winst op maken. Zoveel mogelijk winst is toch immers waar het hele concept op draait.quote:En wie zegt dat ze winst maken op de euroknallers?
dit heeft meer met de bereiding te maken dan het vlees zelf. Dun vlees iets te lang op de grill en het is al te droog. Quarter pounder patties zijn wat dikker en vink meestal lekkerder (alhoewel de BK mac donald's owned wat smaak vink)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind er echt geen smaak aan zittenlapje karton wat vooral smaak krijgt door de sauzen die erop zitten..
de BK burgers daarentegen vind ik, als ik dan al fastfood haal, nog wel te doen.
Dus het lijkt me dat er niet veel kruiden in zo'n burger van de Mc gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |