abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77707269
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:22 schreef Erasmo het volgende:
Bij de KVW zijn ze in die fabriek geweest die de burgers maakt. Rundvlees van de voorpoten, zout&peper, meer niet.

En wie zegt dat ze winst maken op de euroknallers?
Ik vraag me dan af hoe ze die dingen zo niet lekker kunnen maken
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:29:36 #27
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_77707331
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:22 schreef Erasmo het volgende:
Bij de KVW zijn ze in die fabriek geweest die de burgers maakt. Rundvlees van de voorpoten, zout&peper, meer niet.
Hmm, dat verbaasd me toch echt. Ik vind die burgers namelijk totaal nergens naar smaken.
quote:
En wie zegt dat ze winst maken op de euroknallers?
Waarom zouden ze daar geen winst op maken. Zoveel mogelijk winst is toch immers waar het hele concept op draait.
Ik word er in ieder geval totaal niet enthousiast van als ik ergens een lullig broodje burger voor 1 euro kan kopen. En ik vind het eigenlijk wel jammer dat er bij de meeste mensen bij zo'n bedrag geen belletjes gaan rinkelen.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:32:57 #28
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_77707402
Bedenk me net dat ik die aflevering van de KVW wel heb gezien, maar het deel van de McD staat me niet meer zo bij... nog eens terugkijken dan
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_77708537
ik vind er echt geen smaak aan zitten lapje karton wat vooral smaak krijgt door de sauzen die erop zitten..

de BK burgers daarentegen vind ik, als ik dan al fastfood haal, nog wel te doen.

Dus het lijkt me dat er niet veel kruiden in zo'n burger van de Mc gaan?
Ja doei.
pi_77709752
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind er echt geen smaak aan zitten lapje karton wat vooral smaak krijgt door de sauzen die erop zitten..

de BK burgers daarentegen vind ik, als ik dan al fastfood haal, nog wel te doen.

Dus het lijkt me dat er niet veel kruiden in zo'n burger van de Mc gaan?
dit heeft meer met de bereiding te maken dan het vlees zelf. Dun vlees iets te lang op de grill en het is al te droog. Quarter pounder patties zijn wat dikker en vink meestal lekkerder (alhoewel de BK mac donald's owned wat smaak vink)
  Moderator zaterdag 6 februari 2010 @ 18:59:59 #31
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_77709985
Hier is geen BK, dus mijn BK ervaring is beperkt tot stations A'dam CS, Utrecht CS en Alkmaar. Ik vind die broodjes daar zo droog, grof van structuur en de smaak van de burger weinig spannend. Ik ga liever naar de Mac, al doen we dat hier eens in de 2-3 maanden ofzo, dan blijft het ook lekker, denk dat als je er elke week heen gaat het snel verveelt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')