Ziva is veeeeeeeeeeeeeeeel beter.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind haar haar maar raar oeh dat zijn veel a's
Niet ver.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef Etcetera het volgende:
Helemaal mee eens
Zeg, hoe ver ben jij eigenlijk met seizoen 7?
Ik ook lekker lowkicks geven tot iemand niet meer kan staan!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb een nieuw fenomeen uitgevonden: lumberjacken.
Ik mag er vast niets van zeggen gezien mijn Spooks statusquote:
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb trouwens wel laatst een droom gehad waar Abby in zat.
Nee, jij droomt zeker over Michael?quote:
Dan gaat voor beiden het volgende gelden;quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mag er vast niets van zeggen gezien mijn Spooks status
De laatste aflevering eindigde met Gibbs die een love-interest had![]()
En Tony en Ziva zijn naar Parijs geweest
En verder zal ik niks zeggen
"vb. to sex someone upquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:47 schreef iamredleader het volgende:
Ik zag net wat grappigs op facebook: ga naar urbandictionary.com en typ je eigen voornaam in. Druk op zoeken, en kijk naar de resultaten.
Kwam niet meer bij![]()
Ook nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, jij droomt zeker over Michael?
Ik heb onlangs gedroomd over :quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb trouwens wel laatst een droom gehad waar Abby in zat.
Ziva!?quote:
Niet doen. Dit is beter:quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb onlangs gedroomd over :
[ afbeelding ]
Nee. Sinds de eerste aflevering van TP vind ik Audrey Horne en Shelly Johnson al leuk......quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet doen. Dit is beter:
[ afbeelding ]
X-Factor zou dus echt wel iets voor je zijn.quote:
quote:
Oh.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik droom nooit. Of beter gezegd: ik onthou nooit waar ik over droom
memento?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik droom nooit. Of beter gezegd: ik onthou nooit waar ik over droom
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
da's grappig! Jair doet trouwens de groetjes, je krijgt een hele natte kus van hem
![]()
Maanden geleden al es gedaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:47 schreef iamredleader het volgende:
Ik zag net wat grappigs op facebook: ga naar urbandictionary.com en typ je eigen voornaam in. Druk op zoeken, en kijk naar de resultaten.
Kwam niet meer bij![]()
Als dat evenveel is als de uren die ik van ze heb gezien op tv/pc: aardig watquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh.![]()
Jammer, wie weet hoeveel uren je al met Mark en michael hebt doorgebracht.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als dat evenveel is als de uren die ik van ze heb gezien op tv/pc: aardig wat
Nee. En anders wordt het nog wel een keer herhaald.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Ha, al een hele tijd geleuter over TV-series.
Niets gemist dus hier...
Door het woord schlong wil ik deze dvd-box nog meer hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
X-Factor zou dus echt wel iets voor je zijn.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Door het woord schlong wil ik deze dvd-box nog meer hebben
deze bedoel je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Is de serie Get A Life op DVD?
Ja die ja! Fantastische debiele humor!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
deze bedoel je?
[ afbeelding ]
Ik hoop het!
Helaas maar twee seizoenen van geweest.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja die ja! Fantastische debiele humor!![]()
Ach twee seizoenen Get A Life is wel voldoende eigenlijk. Maar ze moeten wel op DVD uitkomen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas maar twee seizoenen van geweest.![]()
En Etcie kan ons vast wel vertellen waar we die kunnen vinden.
Niet!?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:33 schreef Etcetera het volgende:Ik kijk echt niet įlles
Nog nooit van bovenstaande serie gehood bijvoorbeeld
Ja idd...... Zo en ik ook nog even:quote:
Waar in?quote:
The Ongoing Adventures of Etciequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit welke serie komt die kreet
Ik had net een Regio 1 DVD gevonden op het almachtige internetquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach twee seizoenen Get A Life is wel voldoende eigenlijk. Maar ze moeten wel op DVD uitkomen!
Part 1 : My life with Markquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
The Ongoing Adventures of Etcie
Thanx!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had net een Regio 1 DVD gevonden op het almachtige internet
Edit: hier bijvoorbeeld
Dat doet me aan dit denken:quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
The Ongoing Adventures of Etcie
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Truste Cobra
Morgen is de big day.... dan weten we meer!
Op beide fronten hopelijk!quote:
Vanwege jou? Slimme jongen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Degene naar wie ik verwees als mijn dirty little pleasure heeft het uitgemaakt met zijn vriendin....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |