Voordat je 1K per maand uit poker kan halen ben je ongeveer jaar tot anderhalf jaar verder.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:51 schreef On.to.the.next.one het volgende:
Als "student" (HBO) zijnde heb ik veel vrije tijd. In deze vrije tijd werk ik o.a. Ik werk doordeweeks en hiermee verdien ik zo'n €500,- per maand. Daarbij komt nog StuFi en dan kom ik totaal uit op €800,- per maand inkomsten. Van die inkomsten gaat er zo'n €300,- uit aan vaste lasten.
Hoe zou ik als student zijnde met veel tijd extra geld kunnen verdienen? Ik wil rond de €1000,- en €1200,- aan inkomsten per maand genereren. Online welteverstaan. Ik zat zelf te denken aan bijvoorbeeld online pokeren, of Unibet waar veel studenten ook een hun inkomst vandaan halen. In hoeverre is dit realistisch, let wel ik kan niet pokeren en ik heb ook geen verstand van Unibet met betrekking tot gokken op sport e.d. Wat ik wel heb is tijd. Zo heb ik vanochtend al GTST, de Pfaffs en Boston Legal kunnen kijken. Wellicht had ik in die tijd ook kunnen leren te pokeren?
En andere mogelijkheden, met meer stabiele inkomsten en minder gokkans? SEO websites? Webshop opzetten?
Overigens geen interesse in medische wetenschapstesten of "werk" onder een baas.
Graag uw inzicht!
Bij ieder kansspel zet je eerst geld in, dus ook met pokeren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gratis geld? Waar? Hoe? Want bij pokerstars moet je eerst geld storten voordat je geld kan verdienen....
geregistreerd op: donderdag 24 december 2009quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:12 schreef Maarten.. het volgende:
Mensen die HBO doen en zich student noemen...
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:12 schreef Maarten.. het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:12 schreef Maarten.. het volgende:
ditquote:Op zondag 7 februari 2010 01:58 schreef Frostu het volgende:
Studeer iets extra's nu het nog kan! (Extra) werken kan altijd nog, en bovendien verdien je nu zeer matig in verhouding tot je latere salaris (als het goed is dan).
Neuh er zijn sites waar je 'gratis' geld gestort kan krijgen, vaak iets van 20 dollar ofzo. En dan moet je soms een bepaald aantal punten halen om het behouden, en soms mag je het ook gewoon houden. Heb ik zelf ook gedaan en speel inmiddels ook met dat geld, wat nu gewoon mijn geld is.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gratis geld? Waar? Hoe? Want bij pokerstars moet je eerst geld storten voordat je geld kan verdienen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |