abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77624090
Als "student" (HBO) zijnde heb ik veel vrije tijd. In deze vrije tijd werk ik o.a. Ik werk doordeweeks en hiermee verdien ik zo'n ¤500,- per maand. Daarbij komt nog StuFi en dan kom ik totaal uit op ¤800,- per maand inkomsten. Van die inkomsten gaat er zo'n ¤300,- uit aan vaste lasten.

Hoe zou ik als student zijnde met veel tijd extra geld kunnen verdienen? Ik wil rond de ¤1000,- en ¤1200,- aan inkomsten per maand genereren. Online welteverstaan. Ik zat zelf te denken aan bijvoorbeeld online pokeren, of Unibet waar veel studenten ook een hun inkomst vandaan halen. In hoeverre is dit realistisch, let wel ik kan niet pokeren en ik heb ook geen verstand van Unibet met betrekking tot gokken op sport e.d. Wat ik wel heb is tijd. Zo heb ik vanochtend al GTST, de Pfaffs en Boston Legal kunnen kijken. Wellicht had ik in die tijd ook kunnen leren te pokeren?

En andere mogelijkheden, met meer stabiele inkomsten en minder gokkans? SEO websites? Webshop opzetten?

Overigens geen interesse in medische wetenschapstesten of "werk" onder een baas.

Graag uw inzicht!
pi_77624143
Pokeren leer je niet op tijd van een zucht en hoewel online poker hartstikke leuk tijdverdrijf is, is het slechts voor een heel paar een structurele bron van inkomsten.

Ik zou voor iets anders kiezen als ik jou was
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77624210
Als het zo gemakkelijk was, zat ik ook thuis
pi_77624232
Ja, pokeren. Het is best leuk en je kan er best wat mee verdienen. Maar je kan ook een heleboel geld kwijtraken. Het is aan jou of je dat risico wil nemen en die keus wil maken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77624240
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:54 schreef MaGNeT het volgende:
pi_77624316