abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77624090
Als "student" (HBO) zijnde heb ik veel vrije tijd. In deze vrije tijd werk ik o.a. Ik werk doordeweeks en hiermee verdien ik zo'n ¤500,- per maand. Daarbij komt nog StuFi en dan kom ik totaal uit op ¤800,- per maand inkomsten. Van die inkomsten gaat er zo'n ¤300,- uit aan vaste lasten.

Hoe zou ik als student zijnde met veel tijd extra geld kunnen verdienen? Ik wil rond de ¤1000,- en ¤1200,- aan inkomsten per maand genereren. Online welteverstaan. Ik zat zelf te denken aan bijvoorbeeld online pokeren, of Unibet waar veel studenten ook een hun inkomst vandaan halen. In hoeverre is dit realistisch, let wel ik kan niet pokeren en ik heb ook geen verstand van Unibet met betrekking tot gokken op sport e.d. Wat ik wel heb is tijd. Zo heb ik vanochtend al GTST, de Pfaffs en Boston Legal kunnen kijken. Wellicht had ik in die tijd ook kunnen leren te pokeren?

En andere mogelijkheden, met meer stabiele inkomsten en minder gokkans? SEO websites? Webshop opzetten?

Overigens geen interesse in medische wetenschapstesten of "werk" onder een baas.

Graag uw inzicht!
pi_77624143
Pokeren leer je niet op tijd van een zucht en hoewel online poker hartstikke leuk tijdverdrijf is, is het slechts voor een heel paar een structurele bron van inkomsten.

Ik zou voor iets anders kiezen als ik jou was
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77624210
Als het zo gemakkelijk was, zat ik ook thuis
pi_77624232
Ja, pokeren. Het is best leuk en je kan er best wat mee verdienen. Maar je kan ook een heleboel geld kwijtraken. Het is aan jou of je dat risico wil nemen en die keus wil maken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77624240
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:54 schreef MaGNeT het volgende:
pi_77624316
als je genoeg motivatie, discipline en inzicht hebt kun je wel een centje bijverdienen met poker. ook al gaat het wel een tijdje duren voordat je geld verdient maar als je toch tijd te veel hebt kun je het natuurlijk proberen... zijn genoeg mogelijkheden voor gratis geld en als je lid wordt van een goed forum zijn er goede groei mogelijkheden
pi_77624339
quote:
pi_77624361
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:57 schreef newbie11111 het volgende:
als je genoeg motivatie, discipline en inzicht hebt kun je wel een centje bijverdienen met poker. ook al gaat het wel een tijdje duren voordat je geld verdient maar als je toch tijd te veel hebt kun je het natuurlijk proberen... zijn genoeg mogelijkheden voor gratis geld en als je lid wordt van een goed forum zijn er goede groei mogelijkheden

Gratis geld? Waar? Hoe? Want bij pokerstars moet je eerst geld storten voordat je geld kan verdienen....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77624493
Topic gedoemd om te mislukken. Als het zo makkelijk zou zijn zou bijna iedereen thuis zitten. En gokken levert vaker een negatief saldo op dan een structureel positief saldo.
pi_77624641
quote:
Wanneer je 40 uur per week onder een baas werkt is het onrealistisch. Dan ga je 's avonds niet nog even wat proberen bij te verdienen. BTW het topic gaat niet over poker, maar online mogelijkheden, webshops, seo's whatever. En ja het mag tijd kosten, en nee het geld hoeft niet binnen te stromen binnen een maand maar het kan ook een extra inkomst zijn die pas na lange tijd rendement heeft.

Topic is niet gedoemd te mislukken, het is iets anders wanneer je al een vaste baan hebt en vaste lasten. Daar ga je niet uit van risico, ik kan een keer ¤500,- / ¤1000,- ergens in inveteren. Wanneer het dan mislukt is het geen ramp.
pi_77624711
Een kennis van me maakt op een goede dag 1000 dollar winst met poker. Op een slechte dag dan ook weer 1000 verlies, maar hij hoeft naast zijn studie niet te werken iig.
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:13:14 #12
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_77624818
Ik hoorde laatst iemand over kopen en verkopen op ebay, oftewel; koop iets wat volgens jou meer kan opbrengen dan de huidige vraagprijs en veil dat later weer voor een hoger bedrag.
Je moeder is een hamster
pi_77624828
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:02 schreef Apekoek het volgende:
Topic gedoemd om te mislukken. Als het zo makkelijk zou zijn zou bijna iedereen thuis zitten. En gokken levert vaker een negatief saldo op dan een structureel positief saldo.

en en... tegenwoodig wordt je ook door de Belastingdienst nagetrokken als speler dankzij het innige contact met de lokale autoriteiten aldaar.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_77629202
Waarom doe je er niet nog een studie bij als je toch zoveel tijd hebt? Lijkt me relaxter dan iedere dag gtst en de pfaffs kijken.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_77630070
Doe nog een studie of probeer de universiteit es.
pi_77630313
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:44 schreef VonHinten het volgende:
Doe nog een studie of probeer de universiteit es.
Hoe kun je daar geld mee verdienen?
pi_77630849
TS je hebt een PM
pi_77632484
"Als student zijnde"

Jij bent nergens geschikt voor, TS.
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:01:16 #19
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_77632770
Cursus NL erbij doen, heb je meer aan.
Well, I can take you far away, with my mind
pi_77633791
85% van de mensen die pokeren maken verlies. Het is echt niet makkelijk geld verdienen.
Noodles
pi_77637211
Mensen die HBO doen en zich student noemen...
pi_77638142
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:12 schreef Maarten.. het volgende:
Mensen die HBO doen en zich student noemen...
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_77655218
ga logo's, huisstijlen en websites maken.

mensen die verwachten even snel rijk te worden van pokeren
pi_77656134
TVP.

Heb eigenlijk ook genoeg tijd over na me studie.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 03:33:57 #25
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_77656731
Kunnen jullie overigens goed zuigen?

Misschien kan ik jullie wel helpen
Well, I can take you far away, with my mind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')