quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:54 schreef MaGNeT het volgende:
Als het zo gemakkelijk was, zat ik ook thuis
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:54 schreef MaGNeT het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:57 schreef newbie11111 het volgende:
als je genoeg motivatie, discipline en inzicht hebt kun je wel een centje bijverdienen met poker. ook al gaat het wel een tijdje duren voordat je geld verdient maar als je toch tijd te veel hebt kun je het natuurlijk proberen... zijn genoeg mogelijkheden voor gratis geld en als je lid wordt van een goed forum zijn er goede groei mogelijkheden
Wanneer je 40 uur per week onder een baas werkt is het onrealistisch. Dan ga je 's avonds niet nog even wat proberen bij te verdienen. BTW het topic gaat niet over poker, maar online mogelijkheden, webshops, seo's whatever. En ja het mag tijd kosten, en nee het geld hoeft niet binnen te stromen binnen een maand maar het kan ook een extra inkomst zijn die pas na lange tijd rendement heeft.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:54 schreef MaGNeT het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:02 schreef Apekoek het volgende:
Topic gedoemd om te mislukken. Als het zo makkelijk zou zijn zou bijna iedereen thuis zitten. En gokken levert vaker een negatief saldo op dan een structureel positief saldo.
Hoe kun je daar geld mee verdienen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:44 schreef VonHinten het volgende:
Doe nog een studie of probeer de universiteit es.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:12 schreef Maarten.. het volgende:
Mensen die HBO doen en zich student noemen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |