Geen probleemquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb ik wel iets meer kleren nodig hoor.
Awesome! Mensen dronken voeren en met barhangers flirten
[..]
Is goed. Moet je wel eerst Ez lief aankijken.
Done thatquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het geleden is dat ik dat gebruikt heb
En heb je wamp en xampp allebei geinstalleerd staan? Zo ja, flikker wampp er dan eens vanaf
[..]
In haar straat ligt het nog, voor de rest amper tot niet
Dan moet je vooral vergeten te melden dat ze 6 weken lang geen seks mag.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef ajf het volgende:
[..]
Geen probleemAls ik zeg dat hij dan even op mijn vrouw mag passen, vindt ie dat meteen goed. Wedden?
Hij mag haar ook niet neuken, ben je gek ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je vooral vergeten te melden dat ze 6 weken lang geen seks mag.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Done that![]()
En ik ben erachter enzo en fijn en jippie en woehoe
Maar dat is nog niet lopen met pootjesquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het beweegt trouwens wel, want de atomen bewegen in de moleculen
Nee hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb ik wel iets meer kleren nodig hoor.
Awesome! Mensen dronken voeren en met barhangers flirten
Mits partnerruil dan. En over een week of 6.quote:[..]
Is goed. Moet je wel eerst Ez lief aankijken.
Ik hoopte eerder te zijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom antwoord jij voor mij? Dit wordt wel heel burgerlijk zo
Roep maar zodra je een cms gebouwd hebtquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Done that![]()
En ik ben erachter enzo en fijn en jippie en woehoe
Je had ook nog een dochter toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij mag haar ook niet neuken, ben je gek ofzo?Alleen op d'r passen.
Ik heb ook nog zusjes die ouder zijn dan 10, Bartquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je had ook nog een dochter toch?
Alles van 8 heeft een schachtquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zusjes die ouder zijn dan 10, Bart
Ja maar hij gaat dan denken zo van 'oeh geil ik kan over ajf;s vrouw heengaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij mag haar ook niet neuken, ben je gek ofzo?Alleen op d'r passen.
Godverdomme.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor
Je kan kiezen, kampers of buitenlanders![]()
Dat mag niet van mij.quote:[..]
Mits partnerruil dan. En over een week of 6.
Pech danquote:[..]
Ik hoopte eerder te zijn
Waarom mogen ze niet ouder dan jij zijn?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alles van 8 heeft een schacht
Plus, ze mogen niet ouder dan mij zijn
Ik heb een zusje van 18 en van 23.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alles van 8 heeft een schacht
Plus, ze mogen niet ouder dan mij zijn
Hij hoeft toch niet te weten wat wij doen? Dat is het mooie ervanquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat dan denken zo van 'oeh geil ik kan over ajf;s vrouw heengaanmilf!!' maar dat kan dus niet, terwijl wij dan stiekem keihard liggen te neuken.
Dan heb je geen werk meer. Of geen klanten. Of allebeiquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Godverdomme.Mag ik dan een blikje zyklon-b opentrekken, dat ik dan snel met een gasmasker op naar buiten huppel?
Dan ook geen Eric voor jouquote:[..]
Dat mag niet van mij.
Omdat ik me dan nog zo'n broekie voel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom mogen ze niet ouder dan jij zijn?
Pics?quote:
Andersom ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet te weten wat wij doen? Dat is het mooie ervan
Het is bevoren, slimmerd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het beweegt trouwens wel, want de atomen bewegen in de moleculen
Mens erger je nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet te weten wat wij doen? Dat is het mooie ervan
Nou en, ik draag bij aan het tegengaan van overbevolking.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan heb je geen werk meer. Of geen klanten. Of allebei
Dan niet. Ik heb jou nog. En anders weet ik ook nog wel anderen.quote:[..]
Dan ook geen Eric voor jou
Je bent ook een broekkie, lieverdquote:[..]
Omdat ik me dan nog zo'n broekie voel.
* Ezechielk verwacht nu inkoppertjes
Bartquote:
quote:[..]
Andersom ook
Forum Opties | |
---|---|