Kleren heb ik toch niet nodig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, mooi.
Dan ga je maar bij de lokale bakker werken.
Of als je ziek bent.quote:[..]
De kachel staat nooit zo hoog
Tenminste, behalve als jij langskomt
Ik heb dat 3x gelezen en ik snap er nog steeds niks van.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie hebben gelijk dat ik geen ander programma dan xampp moet nemenklotewamp met zn localhost die niet op wilt dagen
xampp is een serverprogram, wamp is een serverprogram, die laatste wil localhost niet goed openenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb dat 3x gelezen en ik snap er nog steeds niks van.
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
xampp is een serverprogram, wamp is een serverprogram, die laatste wil localhost niet goed openen
*het kan ook nog aan de browser liggen, maar dat denk ik niet*
Nee.quote:
Daarom.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kleren heb ik toch niet nodig.
Ik heb ook nog horeca ervaring he.![]()
Zelf dan staat hij niet hoogquote:[..]
Of als je ziek bent.
Wat krijg je dan te zien?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
xampp is een serverprogram, wamp is een serverprogram, die laatste wil localhost niet goed openen
*het kan ook nog aan de browser liggen, maar dat denk ik niet*
Opslaan als iets.php, en die aanroepen? http://localhost/iets.php intypen dus. Of 127.0.0.1 gebruiken eventueel?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
En dan nu, wat moet ik ervoor doen om deze:
[ code verwijderd ]
simpele code te bekijken op het web (dus localhost ofzoietsXD) in xampp
Eigenlijk wel kleren, anders moet de verwarming alsnog omhoogquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom.
Genoeg cafe's en snackbartoko's in de buurt
Nou en. Voor mij hoeft ;ie ook niet superhoog.quote:[..]
Zelf dan staat hij niet hoog
De server van deze site bestaat niet en als ik wamp online doe dan zegt ie dat dat niet kan...quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom.
Genoeg cafe's en snackbartoko's in de buurt
[..]
Zelf dan staat hij niet hoog
[..]
Wat krijg je dan te zien?
Maar daar hoef je bij xampp niks voor in te stellen ofzo?quote:[..]
Opslaan als iets.php, en die aanroepen? http://localhost/iets.php intypen dus. Of 127.0.0.1 gebruiken eventueel?
Alleen zorgen dat de services draaien en het in htdocs plaatsenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De server van deze site bestaat niet en als ik wamp online doe dan zegt ie dat dat niet kan...
[..]
Maar daar hoef je bij xampp niks voor in te stellen ofzo?
Roep maar als jullie niet meer nerdy doen, ik vind dit niet boeiend.quote:
Hoe staat het ijs erbij bij jou?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Roep maar als jullie niet meer nerdy doen, ik vind dit niet boeiend.
Twee setjes is dan genoegquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eigenlijk wel kleren, anders moet de verwarming alsnog omhoog
En no way dat ik in een snackbar ga werken
Mooi zo.quote:[..]
Nou en. Voor mij hoeft ;ie ook niet superhoog.
Neuken?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Roep maar als jullie niet meer nerdy doen, ik vind dit niet boeiend.
Ik dacht altijd dat het ijs lagquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe staat het ijs erbij bij jou?
Nee, het heeft pootjes en loopt over het waterquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het ijs lag
Voor op straat ligt het er nog steeds heel mooiquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het geleden is dat ik dat gebruikt hebquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De server van deze site bestaat niet en als ik wamp online doe dan zegt ie dat dat niet kan...
[..]
Maar daar hoef je bij xampp niks voor in te stellen ofzo?
In haar straat ligt het nog, voor de rest amper tot nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens zienquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, het heeft pootjes en loopt over het water
Dan heb ik wel iets meer kleren nodig hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Twee setjes is dan genoeg
Kroeg it is.
Is goed. Moet je wel eerst Ez lief aankijken.quote:
Waarom antwoord jij voor mij? Dit wordt wel heel burgerlijk zoquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het geleden is dat ik dat gebruikt heb
En heb je wamp en xampp allebei geinstalleerd staan? Zo ja, flikker wampp er dan eens vanaf
[..]
In haar straat ligt het nog, voor de rest amper tot niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |