Inderdaad. Of zwart/witquote:
Oh?quote:[..]
Ik weet het. En wij gaan naar paganfest. Of je nou wilt of niet.
Doe die eens vergeten?quote:[..]
Ik heb zelf ook in m;n toilettas zitten
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:02 schreef Psalms het volgende:
[..]
nee hoor,je bent wel lief(heel soms)
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe dan harsstrips, is leuker.
[..]
Nou en. Dan ga ik wel de burgertrut spelen en schoonmaken en voor je koken op je kapotte kookplaat enzoMaar van harsstrips ga je toch niet bloeden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Volgens Naatje ben ik mannelijk anders.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar goed in hè; een ander de schuld geven
Jij bent echt vrouwelijk want epic bootyquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens Naatje ben ik mannelijk anders.
Doe maar zwartwit, kleur vind ik eigenlijk niet tof.quote:
Alsof je ;t erg vindt. Alestorm en Finntroll.quote:[..]
Oh?
Als jij graag wilt dat ik meer lichaamshaar heb dan een vrouw hoort te hebben, houd ik wel helemaal op.quote:[..]
Doe die eens vergeten?
Nope. Maar denk jij dat het fijn voelt, dat er opeens allemaal borsthaar uitgetrokken wordt? En nog een klein beetje vel?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar van harsstrips ga je toch niet bloeden?
Jij hebt mijn epic booty nooit gezien anders.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Jij bent echt vrouwelijk want epic booty
Nee en ik wil die ervaring niet ondervinden ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Maar denk jij dat het fijn voelt, dat er opeens allemaal borsthaar uitgetrokken wordt? En nog een klein beetje vel?
Als je het wel wilt, je weet me te vinden he?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee en ik wil die ervaring niet ondervinden ook
Dat kunnen we veranderenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt mijn epic booty nooit gezien anders.
een mannelijke vrouw jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens Naatje ben ik mannelijk anders.
Ja ik zal dan aan je denkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je het wel wilt, je weet me te vinden he?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe dan harsstrips, is leuker.
[..]
Nou en. Dan ga ik wel de burgertrut spelen en schoonmaken en voor je koken op je kapotte kookplaat enzoOeh. En hoe ga jij dan aan je centen komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit eigenlijk, Bart legt me wel op de kachel.![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Goed punt.quote:
Stiekem ben ik ook een tuinbroekpot.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een mannelijke vrouw jaje rookt, dat is al een punt
Hoezo moet ik dan aan centen komen? Ik heb jou toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oeh. En hoe ga jij dan aan je centen komen?
Is toch zo?quote:[..]![]()
Ligt er aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe maar zwartwit, kleur vind ik eigenlijk niet tof.
Ja, ik vind het erg. Waaromquote:[..]
Alsof je ;t erg vindt. Alestorm en Finntroll.
Zolang je ze maar bij mij uit de buurt houdt danquote:[..]
Als jij graag wilt dat ik meer lichaamshaar heb dan een vrouw hoort te hebben, houd ik wel helemaal op.
Ik ben boos op mezelf. Ik heb honger en ik ben te lui om op te staan om wat te eten te pakken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan soms echt zo boos worden op de puter
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan soms echt zo boos worden op de puter
Ik heb zomaar het vermoeden dat jij veel te duur bentquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo moet ik dan aan centen komen? Ik heb jou toch?
Jaquote:[..]
Is toch zo?
Valt wel mee hoor, je hoeft me alleen te voeren en van rookwaar te voorzien.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat jij veel te duur bent
Maar aan de andere kant, we hebben hier ook een Hema
Dat is wel vrij vaak zeker.quote:[..]
Ja
Niet de hele tijd hoor, alleen als ik je 'nodig heb'
Wat werkt er niet goed?quote:
Ah, mooi.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, je hoeft me alleen te voeren en van rookwaar te voorzien.
En daar is geen bakkerij liefje.Ik werk niet bij de gewone Hema
De kachel staat nooit zo hoogquote:[..]
Dat is wel vrij vaak zeker.Wel opletten dat ik niet verbrand he?
Ja wat dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |