Nee, dat hoor je met een scheermes te doen, geheel pijnloosquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je snor hoor je niet te epileren, dat moet je harsen.Als je gaat epileren ben je een uur verder met heel veel pijn voordat je klaar bent, harsen is zo gedaan, met ook veel pijn.
Tot je je lip openscheert.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat hoor je met een scheermes te doen, geheel pijnloos
Das goed nieuwsquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Anderhalf uur les gehad.
En ik heb weer werk
Dan kan je gewoon niet scheren. Vrouwen horen helemaal niets met hun snor te doen. Behalve als hij niet onderdoet voor een mannelijke qua zichtbaarheid.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tot je je lip openscheert.Vrouwen horen hun snor niet te scheren.
Ja, maar het is op zondag. Dus geen seksweekenden meerquote:
Of vrij nemenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar het is op zondag. Dus geen seksweekenden meer
Ik heb de tepel van m;n ex een x opengeschorenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon niet scheren. Vrouwen horen helemaal niets met hun snor te doen. Behalve als hij niet onderdoet voor een mannelijke qua zichtbaarheid.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus ik heb meer mannelijke hormonen dan jij?
Komend weekend vrij, 28e vrij, en 14 maart vrij.quote:
Ik wil dood.quote:
* ajf maakt notitie zich nooit te laten scheren door DWquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb de tepel van m;n ex een x opengeschoren
Moet ik al wat aan mijn snor doen?
das wel minder, wat ga je dan doen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar het is op zondag. Dus geen seksweekenden meer
Het ging niet expresquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:54 schreef ajf het volgende:
[..]
* ajf maakt notitie zich nooit te laten scheren door DW
En Bart, ik zou oppassen als ze met een scheermes op je afloopt
Hm, blij dat mijn borsthaar er nog zit. En blijft zitten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb de tepel van m;n ex een x opengeschoren
Moet ik al wat aan mijn snor doen?
Goed bezigquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komend weekend vrij, 28e vrij, en 14 maart vrij.En voor de rest moet ik nog zien wanneer.
Note to self: Alle scheermesjes verstoppenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:54 schreef ajf het volgende:
[..]
* Psalms geeft DW scheermesjequote:Op donderdag 4 februari 2010 13:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Doordeweeks bij Bart intrekkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
das wel minder, wat ga je dan doen?
Je wilt me dood hebben hèquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doordeweeks bij Bart intrekken
zit je dan niet met het probleem van school?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doordeweeks bij Bart intrekken
Tenzij kleurplaatjesquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, blij dat mijn borsthaar er nog zit. En blijft zitten.
Gelukkig, ik werd al bang.quote:Nee
Ik weet het. En wij gaan naar paganfest. Of je nou wilt of niet.quote:[..]
Goed bezig
Ik heb zelf ook in m;n toilettas zittenquote:[..]
Note to self: Alle scheermesjes verstoppen
nee hoor,je bent wel lief(heel soms)quote:
Doe dan harsstrips, is leuker.quote:
Nou en. Dan ga ik wel de burgertrut spelen en schoonmaken en voor je koken op je kapotte kookplaat enzoquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je wilt me dood hebben hè
[..]
En dat terwijl ik bijna niet thuis ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik hoef niet op school te komenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
zit je dan niet met het probleem van school?
Maakt niet zoveel uit eigenlijk, Bart legt me wel op de kachel.quote:
Vrouwen zijn daar goed in hè; een ander de schuld gevenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het ging niet expresHij deed raar, terwijl ik hem van lichaamshaar aan ;t ontdoen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |