Ik zit aan een broodje ei met spek nuquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan zeker goed helpen![]()
Ik vind het tijd om maar eens een eitje te gaan bakken
Doe dan Schulten Brauquote:
Dan past je ondertitel welquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:54 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom faal ik toch altijd met wat toch eigenlijk wel briljante topics hadden kunnen zijn
quote:
quote:
IK BEN HEUL GEEN VENT!quote:
Tof. Vriendin en ik gedragen ons altijd al kleine kindjes daar, en die leraar doet gezellig meequote:
ook nog wat geleerd?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tof. Vriendin en ik gedragen ons altijd al kleine kindjes daar, en die leraar doet gezellig mee
quote:
Ja. Dat zuurstof slecht warmte geleid.quote:
Ik kin supe as yn echte vent!quote:
Zozo dus al weer druk geweestquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Dat zuurstof slecht warmte geleid.
vrouwen die zich mannelijk gedragen hebben meer lef, en ik heb geen lef, dus dat heft elkaar mooi opquote:
Jij bent vrouwelijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vrouwen die zich mannelijk gedragen hebben meer lef, en ik heb geen lef, dus dat heft elkaar mooi op
Nee, ik heb wat minder mannelijke hormonenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent vrouwelijk
Vandaar ook die babyface, je epileert je snor en unibrow
Ontzettend.quote:
Je snor hoor je niet te epileren, dat moet je harsen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent vrouwelijk
Vandaar ook die babyface, je epileert je snor en unibrow
Dus ik heb meer mannelijke hormonen dan jij?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb wat minder mannelijke hormonenik ben ook niet goed in stoer doen enzo
Ohquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ontzettend.We waren 3 kwartier te laat
Inderdaad. Anderhalf uur les gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |