staan 3 trauma heli's klaar voor jequote:Op donderdag 4 februari 2010 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hoofdpijn veinzen zodat ik naar huis mag?
vliegen die dan weer voorbij net als vorige weekquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:42 schreef Psalms het volgende:
[..]
staan 3 trauma heli's klaar voor je
Zeg ze dan wel even waar ze naartoe moeten voor ze weer voorbij vliegenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:42 schreef Psalms het volgende:
[..]
staan 3 trauma heli's klaar voor je
had ik vorige x ook gedaan,daar bij de epic boobs waar wanda de rat op zitquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Zeg ze dan wel even waar ze naartoe moeten voor ze weer voorbij vliegen
En toch vlogen ze doorquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:44 schreef Psalms het volgende:
[..]
had ik vorige x ook gedaan,daar bij de epic boobs waar wanda de rat op zit
Stond dat erquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom tvp voor later jongen? Kan je het niet bijhouden?
* Huppelmuts wordt nu heel bang van drzelf
Hahaha er lopen in dat urinehuis vast wel muizen en ratten, moet haast wel. Ik heb ze alleen nog niet gezienquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:44 schreef Psalms het volgende:
[..]
had ik vorige x ook gedaan,daar bij de epic boobs waar wanda de rat op zit
Nee!quote:
Sterktequote:Op donderdag 4 februari 2010 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hahaha er lopen in dat urinehuis vast wel muizen en ratten, moet haast wel. Ik heb ze alleen nog niet gezien![]()
Maar ik ga er vandoor. Bejaarden pesten en hopen dat ik vroeger naar huis mag
Dus je vroeg maar om een bevestiging?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah dank je!
Ik wist het niet zeker
Ik ben maar een onzeker mannetje heurquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus je vroeg maar om een bevestiging?
Wordt het toch maar eens tijd dat je wat zekerder van je zelf bentquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben maar een onzeker mannetje heur
Ja!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wordt het toch maar eens tijd dat je wat zekerder van je zelf bent
Dat kan zeker goed helpenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja!
Maar weer eens een chick scoren dat helpt vast
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan zeker goed helpen![]()
Ik vind het tijd om maar eens een eitje te gaan bakken
Zekersquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ja geniet je een beetje van je vrije dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |