Mensen uit de randstad die dialect praten/typenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen uit de randstad die dialect praten/typen
Mocht je willenquote:
echt koud is het buiten niet, shit waar is mijn zomer jasquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:06 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, de lente is volgens mij als je het weertype bekijkt begonnen, dus geen tocht meer
Amsterdams accentquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Liever met accent praten hè
Trouwens, ik op Raph geilen
Ik denk, nee, ik weet zeker van nietquote:
Jaaaaaaa, zekerquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdams accent![]()
![]()
Ja jij geilt op Raph, geef het maar toe
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk, nee, ik weet zeker van niet
[..]
Jaaaaaaa, zeker
ff volhouden schat,bijna weekendquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah ik moet zo weer werken en ik heb echt geen zin, maar dan ook echt helemaal niet
Eerst vanmiddag nog en dan morgen het urinehuisquote:
Wattes/quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
werom foar letter jung? kist t net beihalden?
Je weet wat je kan doen als je het niet meer trektquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah ik moet zo weer werken en ik heb echt geen zin, maar dan ook echt helemaal niet
ok vrijdag om 12uur weekendquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst vanmiddag nog en dan morgen het urinehuis
waarom tvp voor later jongen? Kan je het niet bijhouden?quote:
Dan ben je zeker ook weer heel blij dat het vrijdag middag isquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst vanmiddag nog en dan morgen het urinehuis
hoofdpijn veinzen zodat ik naar huis mag?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Je weet wat je kan doen als je het niet meer trekt
Pas sinds het urinehuis waardeer ik het weekend pas echtquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben je zeker ook weer heel blij dat het vrijdag middag is
half 12quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hoofdpijn veinzen zodat ik naar huis mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |