quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goedemorgen timOok hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me meteen onwijs welkomLaffe huichelaar
Je bent welkom hoor. Tenzij je weer gaat FB-bitchen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook hoi
Ik voel me meteen onwijs welkom
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil een plek hebben waar ik gratis kan klooien met php en html ed, maar ik kan geen site oid vinden die zegt wat ik daarvoor moet doen
Ik wil websites leren bouwen, daarvoor zou ik de codes allemaal in word kunnen maken ed, maar ik heb geen plaats om dan te kijken of de codes werkenquote:
Je kan ook zelf een php/mysql server downloaden voor je pc en het dan local doenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil websites leren bouwen, daarvoor zou ik de codes allemaal in word kunnen maken ed, maar ik heb geen plaats om dan te kijken of de codes werkenEn er zijn natuurlijk talloze sites waar je gratis een website kan hebben, maar daar werkt php meestal niet enzo
Xamppquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil websites leren bouwen, daarvoor zou ik de codes allemaal in word kunnen maken ed, maar ik heb geen plaats om dan te kijken of de codes werkenEn er zijn natuurlijk talloze sites waar je gratis een website kan hebben, maar daar werkt php meestal niet enzo
Okquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan ook zelf een php/mysql server downloaden voor je pc en het dan local doen, bij html heb je dat niet nodig
, zelf gebruik ik xampp en voor het code zijn er genoeg gratis programma's
Ja hoor dank je welquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Beertje![]()
![]()
Gaat het alweer een beetje beter?
Oef das minder voor haar, ik snap niet hoe een arboarts dat zo kan zeggenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hoor dank je wel![]()
Ik had net trouwens een huilende collega aan de telefoon die sinds 1,5 week ook ziek thuis zit. Ze heeft het afgelopen jaar op het persoonlijke vlak veel shit over zich heen gehad(waaronder een doodgeboren kindje). En de arboarts verteld haar doodleuk dat zij zich min af meer aanstelt en dat ze maandag maar weer moet gaan werken.
Ik ook niet ik heb mij hier ontzettend over opgewonden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oef das minder voor haar, ik snap niet hoe een arboarts dat zo kan zeggen
dat snap ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook niet ik heb mij hier ontzettend over opgewonden.Ik ben echt in staat om die kerel op zijn bek te rammen. Wat een eikel
Bohquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hoor dank je wel![]()
Ik had net trouwens een huilende collega aan de telefoon die sinds 1,5 week ook ziek thuis zit. Ze heeft het afgelopen jaar op het persoonlijke vlak veel shit over zich heen gehad(waaronder een doodgeboren kindje). En de arboarts verteld haar doodleuk dat zij zich min af meer aanstelt en dat ze maandag maar weer moet gaan werken.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom tot de ontdekking dat ik het niet eens op mijn laptop heb staan
Het is IBTWquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:01 schreef naatje_1 het volgende:
stomme spamregel, nu was ik niet IBSWJ
Ik lekker welquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:01 schreef naatje_1 het volgende:
stomme spamregel, nu was ik niet IBSWJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |