Ik zeg ook wel eens dat het voor mij de eerste keer is,soms wel soms niet,het is maar net wat ze willen horen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:41 schreef synnath het volgende:
Als je beide maagd bent, nog nooit (orale) seks hebt gehad, is het dan veilig om (met de pil) zonder condoom seks te hebben? Gebruiken ook geen drugs waarbij je dus besmet kunt worden via de naald.
Serieuze reacties worden erg op prijs gesteld. Google heeft me nog niet heel veel kunnen vertellen.
Als je hem gewoon goed slikt, elke dag rond dezelfde tijd en hem nooit vergeet etc. is hij 99% veilig.quote:
en hoe weet je dat? heb je niet perongeluk ooit iemands bloed aangeraakt bij bijv een ongeval?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:45 schreef Oester het volgende:
Als je allebei nooit wat hebt uitgespookt, en zij aan de pil is en niemand van jullie heeft AIDS, dan moet het zonder kunnen.
Ik zou het risico toch nooit nemen, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:45 schreef Oester het volgende:
Als je allebei nooit wat hebt uitgespookt, en zij aan de pil is en niemand van jullie heeft AIDS, dan moet het zonder kunnen.
Een test?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:48 schreef T42 het volgende:
[..]
en hoe weet je dat? heb je niet perongeluk ooit iemands bloed aangeraakt bij bijv een ongeval?
Hiervoor werd vermeld dat van de 10.000 vrouwen die de pil slikken er maar 4 zwanger raakten, dat lijkt me dus 99.96% zekerheid.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:36 schreef robby0123 het volgende:
De pil is maar 97% effectief dus kan ze nog steeds zwanger worden. De kansen dat je zwanger raakt met gebruik van condoom zijn ongeveer hetzelfde. Gebruik de 2, dan is de kans praktisch nihil.
Bron? Volgens mij is dit kletskoek.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:36 schreef robby0123 het volgende:
De pil is maar 97% effectief dus kan ze nog steeds zwanger worden. De kansen dat je zwanger raakt met gebruik van condoom zijn ongeveer hetzelfde. Gebruik de 2, dan is de kans praktisch nihil.
Moet je ff op de Pearl Index van de pil zoekenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:07 schreef synnath het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij is dit kletskoek.
Huisarts zei dat de pil 99.9% veilig is.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:21 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Moet je ff op de Pearl Index van de pil zoeken
Dan verander je de omstandigheden. De werking van de pil, mits correct gebruikt, is 99.9%quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:43 schreef FUFR het volgende:
nee hoor, dat %% ligt iets lager.
ze hoeft ook maar een keer te kotsen of ziek te zijn en voila: daar is je kind!
tuurlijk joh ..... elke keer dat je onbeschermde sex hebt raak je zwangerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:43 schreef FUFR het volgende:
nee hoor, dat %% ligt iets lager.
ze hoeft ook maar een keer te kotsen of ziek te zijn en voila: daar is je kind!
dat!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:17 schreef devlinmr het volgende:
Sowieso is sex voor het huwelijk nooit veilig. Bedenk dat God je zal straffen voor je zondige leven.
Volgens mij geldt dat ook voor andere soa's.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
Nee niet erfelijk, maar als de moeder aids heeft, kan het kind het ook krijgen.
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:07 schreef synnath het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij is dit kletskoek.
zelfs dn nog kan het. soa's komen ook bi jde gezondste stellen terechyquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:44 schreef Volpez het volgende:
[..]
als je zeker bent dat je allebei geen soa hebt kan dat volgens mij wel.
Maar ben wel allebei zeker.
Ja hoor.. wel kan je met 3 babies komen te zitten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:41 schreef synnath het volgende:
Als je beide maagd bent, nog nooit (orale) seks hebt gehad, is het dan veilig om (met de pil) zonder condoom seks te hebben? Gebruiken ook geen drugs waarbij je dus besmet kunt worden via de naald.
Serieuze reacties worden erg op prijs gesteld. Google heeft me nog niet heel veel kunnen vertellen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:55 schreef Gizmo112 het volgende:
Ik denk dat google links en recht wel voldoende hints geeft zo...
enquote:Waterbehandeling / Beheer
Legionella preventie in drinkwater, proceswater en koeltorenwater.
quote:Psychologie gereedschap
Als u het even niet weet Zeker door zelfmanagement
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |