Je kent hem ook zeker? komt officieel uit mijn dorp ik heb bij zijn zusje in de klas gezeten, hij was al NOS journalist toen wij van de basisschool gingenquote:
Nope, ken hem echt niet maar zijn naam is wel erg opvallend/bijzonder. Loopt dus zo te lezen al een tijdje rondquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kent hem ook zeker? komt officieel uit mijn dorp ik heb bij zijn zusje in de klas gezeten, hij was al NOS journalist toen wij van de basisschool gingen
Zelfde had ik vorige week, naam van een NOS headlines verslaggever werd genoemd, ik dacht 'goh da's grappig ik ken iemand die zo heet (broertje van een schoolvriendinnetje van m'n zusje)', bleek het hem te zijn ook.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kent hem ook zeker? komt officieel uit mijn dorp ik heb bij zijn zusje in de klas gezeten, hij was al NOS journalist toen wij van de basisschool gingen
Klopt, maar Amy wil per sé geen camera's bij d'r optreden bij Giel hebben morgen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, ken hem echt niet maar zijn naam is wel erg opvallend/bijzonder. Loopt dus zo te lezen al een tijdje rond.
Amy ! leuke nieuwe single. Zou wel eens de nieuwe MH kunnen zijn. Geloof dat ze morgen ook langskomt bij Giel?
Misschien is ze perfectionistisch. Maar dat ben ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar Amy wil per sé geen camera's bij d'r optreden bij Giel hebben morgen...![]()
Wordt dan geen artiest...
Je kan altijd stiekem de vaste camera's op haar richten (tenminste als er geen rode lampje gaat branden).quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar Amy wil per sé geen camera's bij d'r optreden bij Giel hebben morgen...![]()
Wordt dan geen artiest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |