abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 mei 2002 @ 12:51:20 #76
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_4096188
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:49 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

de drie punten achter blij maken me misselijk

[b]I'm #1 so why try harder[/b]
pi_4096192
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:48 schreef Arjeninho het volgende:

[..]

Bin Laden is een massamoordenaar, dat was Pim Fortuyn niet.

Een man met een baard, tulband en een Arabische naam die de islam wil verkondigen. Bin Laden was een slecht voorbeeld. Ik bedoelde qua uiterlijk.
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:49 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

de drie punten achter blij maken me misselijk

Wordt jij maar misselijk, velen hadden van te voren gehoopt dat het een buitenlander was.
quote:
Sorry rotterdam staat op zijn kop ik zag net een groepje mensen alochtonen met een auto met turkse vlaggen toeterend door de straat rijden later onderweg naar de bakker om broodjes te halen zie ik die auto staan met stenen bekogeld ambulance er bij zware vechtpartij tussen mensen met en zonder respect...

muziek gaat er even niet in. Misschien is in de NIET randstad er nog niet zo veel in de hand hier in het stedelijk gebied vieren rellen vechtpartijen en bestormingen hoogtij..

zie stads tv rotterdam

daar zie ik nu hoe mensen zich verzamelen in de buurd van de afrikaander wijk.. de wijk waar volgens meneer rosemuller het helemaal niet gevaarlijk is...

daar op de achtergrond zie je vlaggen wapperen en de ME zit er al tussen...

ik voel me bedreigd in mijn stad hier...

echter ik GA nu naar huis fortuyen bloemen leggen

dinsdag 7 mei 2002 @ 12:52:23 #78
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4096195
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:47 schreef Youssef het volgende:
Ik ben blij... dat het een Nederlander was.
Flikker toch op Youssef!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 7 mei 2002 @ 12:52:25 #79
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4096196
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:50 schreef Quenda het volgende:
Leg eens uit?
Ik reageer op een gestelde vraag:"Hoe zouden....". De link lijkt mij een vrij waarschijnlijk antwoord...vooral de 1e post in deze link
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 7 mei 2002 @ 12:53:12 #80
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4096204
quote:

[..]

* Quenda ook
Raar he dat je een klein gevoel van opluchting voelde toen je dat hoorde..
pi_4096210
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:31 schreef Youssef het volgende:

[..]

Dus waarom zouden die Marokkanen niet blij zijn? Het is toch hun tegenstander?

Omdat de zinloze dood van Pim Fortuyn en van wie dan ook in het algemeen nooit een reden tot vreugde kan en mag zijn! Marokkanen zoals die 'feestvierders' zijn hoogstwaarschijnlijk de reden dat er uberhaubt sprake is van zoveel aanhang voor rechts op dit moment. Ik op hen en ik mij diep voor mijn 'landgenoten'.

Ik heb geen zin om straks vuil aangekeken te worden door het achterlijke gedrag van een paar uit de hennepplantages in het Rifgebergte getrokken domme boeren!!!

pi_4096212
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:53 schreef Quenda het volgende:

[..]

* Quenda ook

Het scheelt zeker rassenrellen.
  dinsdag 7 mei 2002 @ 12:54:12 #83
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_4096219
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:52 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Flikker toch op Youssef!

Het is wel waar, als het een buitenlander was had je best op een kleinschalige 'Kristallnacht' kunnen rekenen. Iedereen was namelijk bang dat het een buitenlander was en dat het een nog verdere vervreemding teweeg zou brengen.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  dinsdag 7 mei 2002 @ 12:54:55 #84
2391 Jimmy
Door het bot
pi_4096227
Blij vind ik redelijk slecht uitgedrukt, maar ik denk wel dat als het een allochtoon was geweest we flinke rellen hadden kunnen krijgen.

Maar BLIJ? Lijkt me niet handig om het zo te zeggen, en redelijk onrespectvol.

Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  dinsdag 7 mei 2002 @ 12:56:01 #85
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4096246
Ik was ook blij/opgelucht dat het geen allochtoon was. Maar nu zorgt een stel irritante proleten uit een voormalige Franse kolonie (zo goed?) ervoor dat de andere buitenlanders er alsnog op aangekeken worden.

En als de koning van Marokko komt te overlijden? Gaan wij dan de straat op, al was het maar in kleine groepjes? Nee.

[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 07-05-2002 12:58]

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  dinsdag 7 mei 2002 @ 12:56:41 #86
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_4096258
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:36 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Heel mooi stukje tekst van Theo van Gogh. En wat heeft de man gelijk.

De Ad Melkerts, de Marcel van Dams, de Paul Rosenmollers, de Thom de Graaffs, de Paul Wittemans. Allemaal hebben zij bijgedagen aan de Fortuyn- hetze die tot de tragische gebeurtenissen van gisteren hebben geleid.

Zelfs Jack Spijkerman, Viggo Waas, Peter Heerschop en andere Kopspijker- figuren hebben hier hun aandeel in.

Dit vind ik dus volstrekte onzin. Politici onderling zullen al gauw de kans grijpen elkaar onderuit te halen. Zeker in campagnetijd.

Maar Jack Spijkerman en co onderuit halen vind ik echt goedkoop... Dit zijn mensen die cabaret maken, die vermaak bieden. Lebbis en Jansen hadden laatst een stuk waarmee ze Jan-Peter Balkenende door het slijk haalden. Mag dat dan ook niet?
Youp van 't hek schreef fax na fax aan Maxima. Mag dat ook niet?

Kom op joh. Amusement is amusement, en zeg nou zelf: Pim Fortuyn was gewoon een prachtig iemand om een karikatuur van te maken. Net zo goed als Balkenende, WimLex, of alle anderen die in het panel van Kopspijkers geparodieerd worden.

"That's what Britney Spears said before he died.."
  dinsdag 7 mei 2002 @ 12:56:51 #87
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_4096260
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het scheelt zeker rassenrellen.

Uitstel wellicht. De man die rassenrellen had kunnen voorkomen is gister vermoord.

[Dit bericht is gewijzigd door Rica op 07-05-2002 12:57]

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_4096265
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:53 schreef Quenda het volgende:

* Quenda ook

Ik ook.

Me 1e reactie gelijk om 18.10 was 'we zijn toch nie tin fucking Colombia' En de 2e was 'Ik hoop dat de dader geen moslim/Islamiet is want dan zijn de rapen echt gaar.

Derhalve dus toch ergens opluchting toen het bericht kwam dat het een NL man uit links hoek was (niet dat dat goed te praten is maar toch).

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 7 mei 2002 @ 12:57:56 #89
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4096280
http://www.maghreb.nl/forum/messages/1242/1627.html?1020720755#POST16216
quote:
Maandag, 06 Mei 2002 - 21:58

Elise (Elise)
De dader is een blanke, Nederlandse man.

Pfff (idiote wereld dat je daar opgelucht over moet zijn)

Maandag, 06 Mei 2002 - 22:00

Abu (Abu)
Dus hieruit moeten we wel weer de conclusie trekken dat als het een autochtoon was het een doorgedraaide idioot was die alleen opereerde en als het een allochtoon was die namens alle allochtonen schoot?

pi_4096282
quote:

[..]

jij bent toch ook nederlander
  dinsdag 7 mei 2002 @ 12:58:21 #91
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4096287
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:56 schreef Rica het volgende:
Uitstel wellicht. De man die rassenrellen had kunnen voorkomen is gister vermoord.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 7 mei 2002 @ 12:58:26 #92
26855 FreshFlava
"Het is die smaak hè..&qu
pi_4096288
Youssef, Wat ben jij een irritant rot ventje.
Jij komt met vergelijkingen die op niks gebasseerd zijn. Pim en Bin Laden.. tsjonge jonge...

We hebben het hier over een vriendelijke man met een passie en ervoor ging. Ook ik was het niet altijd eens met zijn ideeen en gedachtes, maar ik heb gelachen met die man en zal hem MISSEN..

eer woord: ZIELIG ben je..

Er zijn 3 soorten mensen. Zij die kunnen tellen en zij die dat niet kunnen!
  dinsdag 7 mei 2002 @ 12:58:29 #93
4720 GRAZ
team aap
pi_4096290
quote:

[..]

jij hebt wel heel erg veel blijdschap in je hoofd he?

Marokkanen zouden blij kunnen zijn met zijn dood jij bent blij dat het een Nederlander was.

Ik snap jou niet, ik heb het gevoel met iemand te maken die ongevoeliger is dan een stuk steen. Ik begrijp daar werkelijk niets van

I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
pi_4096303
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:58 schreef Placemad het volgende:

[..]

jij bent toch ook nederlander

Dus? What's your point?
  dinsdag 7 mei 2002 @ 12:59:17 #95
15717 Festen
or is just me?
pi_4096304
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:52 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Flikker toch op Youssef!

[mod] Pas op voor de almachtige mods, de discussie hier ging net over de inhoud [/mod]
"Gentlemen! You can't fight in here, this is the War Room!"
  dinsdag 7 mei 2002 @ 12:59:20 #96
9713 Eightball
In control.
pi_4096306
Het zou wel eens kunnen dat deze column al ergens op Fok! staat,
ik kon hem niet vinden dus bij deze.

Bron: www.theovangogh.nl

quote:
Moordenaars

Tom de Graaff (D'66) las voor uit het dagboek van Anne Frank, om de mensen te waarschuwen dat de (toen nog) lijstaanvoerder van Leefbaar Nederland joden in de gaskamer wilde stoppen. Gerrit Zalm (VVD) noemde hem 'een gevaarlijk man'. Kok (PVDA) noemde hem iemand die 'groepen tegen elkaar opzet'. Enfin, wat zal er gisteravond opgelucht adem zijn gehaald door de heren en wat zal de champagne goed hebben gesmaakt. Het zoet van de overwinning - ook al omdat de gek van de aanslag Goddank geen Marokkaan was - redt vele carrières, bijvoorbeeld die van Melkert, die heus nog wel 'ns premier zal worden. Zondag sprak ik de Goddelijke Kale nog uitvoerig, over de telefoon; hij was bang, zoals meestal, 'dat er iets gebeuren gaat'. Ik kende 'm als een schat van een man die ook wel 'ns overdreef, dus probeerde hem op andere gedachten te brengen. Er was een mol onder zijn Kamerkandidaten, die lekte naar de pers, bijvoorbeeld in het geval van de vermeende seksuele intimidatie van twee dames die op zijn lijst stonden. Ik legde hem uit dat die inmiddels ontmaskerde gevoed moest worden met verkeerde informatie, 'want een schandaal kan je nu niet hebben'.
Ik hoorde 't mezelf zeggen; we moesten allebei lachen.
Zoals gezegd, ik vond 'm aardig. Nu alles voorbij is moet ik voortdurend denken aan die Zondag in Februari, toen een vraaggesprek met hem verschenen was in de Volkskrant en zo ongeveer de halve wereld over hem heen viel. Hij wilde stoppen: "Ik ben failliet en ik heb geen partij meer."
Hij wilde verklaren dat de Volkskrant hem verkeerd geciteerd had. Ik zei: "Als je dát doet, kijk ik je nooit meer aan. Je gaat vanavond op TV en je gaat als een koning, of toch tenminste als een prins." En ik beukte op hem in om door te gaan, 'dat ben je aan jezelf verplicht'.
Had ik dat maar niet gedaan. Die avond, bij Fons de Poel - die niet veel meer wist in te brengen dan "Wat bent U toch kinderachtig" - schitterde de Goddelijke Kale weer als vanouds. En hoezeer op radiostations ook werd omgeroepen dat 'Pim wil discrimineren', binnen een paar weken was zijn aanhang weer op peil, dat wil zeggen zo rond de dertig, vijfendertig zetels. Ik vond dat een bijzondere prestatie, vooral ook omdat de Nederlandse pers bleef aanschurken bij de Macht en alles deed om 'onze geliefde leider' zoals ik hem ironischerwijs noemde, te demoniseren. Wie voor de aardigheid het hoofdcommentaar van Maandagavond in NRC-Handelsblad las moet wel tot de conclusie zijn gekomen dat de diezelfde avond omgelegde politicus Goddank van ons is heen gegaan. Luister maar: "Straks staat Fortuyn als premier met een krans op de Dam, de man die de islam 'achterlijk' vindt en mensen uit Marokko en Turkije niet behorend bij 'de moderniteit'? Deze dagen symboliseren de heroprichting van het vrije Nederland dat we hier juist niet de ene cultuur beter vinden dan de andere. Dat we hier mensen gelijk behandelen in een open samenleving. Dat we ons hier de xenofoben en racisten van het lijf wensen te houden. Het is een grote schande dat we zestig jaar na dato een politicus in ons midden daaraan moeten herinneren."
Je gelooft je ogen niet als je zoiets leest. Misschien werd dit hoofdcommentaar geschreven door H.J.A. Hofland, de meneer die Pim 'een kwibus' noemde omdat 'ie zelf als zestienjarige werd afgewezen door de SS, toen 'ie zich als vrijwilliger aanmeldde: 'Te kort'. Misschien werd dit hoofdcommentaar geschreven door de grote denker Hubert Smeets, die knipperend ten onder ging afgelopen Vrijdag in "Duivels" tegenover dezelfde steen des aanstoots. Om maar 'ns te citeren, ''t Is een schande' dat een zich noemende kwaliteitscourant zulke domme, leugenachtige hoofdcommentaren schrijft, al begrijp ik best dat de spreekbuis van de gevestigde orde in z'n broek doet voor een man die verreweg de meeste aanhang in het land dreigde te krijgen. Frènk van der Linden, Hubert Smeets, Marcel van Dam en noem ze maar op, ze hebben allemaal bijgedragen aan de hetze die Fortuyn uiteindelijk letterlijk vermoord heeft. Wat moet je met zulke fijne democraten?
Ze zijn het spugen in hun gezicht niet waard en doen vooral denken aan antisemieten, echte bedoel ik dan. Met de moord op Fortuyn is de hoop op een minder afzichtelijke, van politiekcorrecte taboes doortrokken samenleving, vervlogen.
Ik zie niets in corrupte pygmeeën als Ferry Hoogendijk en zal zeker niet op de huidige lijst Fortuyn stemmen. De Nederlandse democratie is niet voor mensen die afwijkend denken; die worden vermoord na maandenlang ten onrechte van 'racisme' en ander fraais te zijn beticht. Daar zijn de door de belastingbetaler gesubsidieerde anti-Discriminatie-meldpunten voor, daar zijn de Officieren van Justitie voor die Fortuyn keer op keer voor de rechter wilden brengen, daartoe lenen zich de jongens en meisjes van de pers met hun zogenaamde 'geschoktheid', daarvoor zijn Barend & Van Dorp die hem wel 'ns zouden klein krijgen, zoals ze zelf vooraf aan hun eerste onderhoud met het Kwaad aankondigden, daarvoor is NRC-Handelsblad. Ik geloof dat het enige eerbewijs dat je Fortuyn nog kunt brengen, is niet te gaan stemmen, nu niet en nooit meer. Hij zal nu de geschiedenis in gaan als opvolger van de gebroeders De Witt, die vierhonderd jaar geleden door het gepeupel werden gelyncht. We moeten de dames en heren moordenaars van nu feliciteren; 't is gelukt!
Dag Pim, aan jou heeft 't niet gelegen.

Theo van Gogh

Zoals altijd goed geschreven maar of hij nou gelijk heeft..
pi_4096308
Bekend is geworden dat bij de dader mileuactivistische artikelen zijn gevonden. Ergo de dader is mileu activist.
Ik mis de relevantie, misschien was de dader ook wel lid van Foster Parents of had hij recent kinderpostzegels gekocht...

Zie het al voor me:

Hart van nederland....

De dader bleek lid te zijn van de extreem sportieve voetbalclub ijselmeervogels... het bestuur is opgepakt voor verhoor..

dinsdag 7 mei 2002 @ 13:00:13 #98
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4096314
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:58 schreef GRAZ het volgende:

[..]

jij hebt wel heel erg veel blijdschap in je hoofd he?

Marokkanen zouden blij kunnen zijn met zijn dood jij bent blij dat het een Nederlander was.

Ik snap jou niet, ik heb het gevoel met iemand te maken die ongevoeliger is dan een stuk steen. Ik begrijp daar werkelijk niets van

En ik snap niet dat je zo'n opmerking durft te plaatsen
  dinsdag 7 mei 2002 @ 13:00:30 #99
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4096317
Re:Eightball
Ja staat op pag.1.
[en hij heeft gelijk]
  dinsdag 7 mei 2002 @ 13:01:28 #100
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_4096325
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:59 schreef Eightball het volgende:

Zoals altijd goed geschreven maar of hij nou gelijk heeft..

Meer waarheid als dit is er de afgelopen dag niet geschreven:
quote:
Ik geloof dat het enige eerbewijs dat je Fortuyn nog kunt brengen, is niet te gaan stemmen, nu niet en nooit meer. Hij zal nu de geschiedenis in gaan als opvolger van de gebroeders De Witt, die vierhonderd jaar geleden door het gepeupel werden gelyncht. We moeten de dames en heren moordenaars van nu feliciteren; 't is gelukt!
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')