Ik las Yvonne.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef BlazingV2 het volgende:
TS weet hoe een bedorven Yakult smaakt?
Geloof mequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef nattermann het volgende:
TS drinkt energiedrank en denkt dat het werkt
Is dit geen banwaardige goatse?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn jouw wanstaltige topics geen ban waard?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:16 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Geloof meHet werkt bij mij al lang niet meer.
Ik vind ze gewoon lekker.
[..]
Is dit geen banwaardige goatse?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:18 schreef AdvancedPower het volgende:
Heeft TS een gaatje?Lolbroek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij komen tenminste op de FPquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:18 schreef Blinker het volgende:
[..]
Zijn jouw wanstaltige topics geen ban waard?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:13 schreef tennisracket het volgende:
Ik wilde vandaag eens iets anders als DAN mijn standaard Red Bull, dus kocht ik zo'n Burn Energy shot.
Eenmaal thuis aangekomen, wilde ik eens genieten van deze schijnbaar heerlijke smaaksensatie. Vol goede moed open ik het flesje en drink deze.
Om het vervolgens weer half kokhalzend uit te spugen! Wat een gore meuk, het smaakt naar bedorven yakult, als niet erger!
Klacht:
[ afbeelding ]
Anti-klacht: Had voor de zekerheid nog een blikje Red Bull gekocht, deze was daarintegen wel lekker.
Bonusklacht: Die shots zijn duur
Jackpotklacht: Waarschijnlijk word ik zometeen ook nog misselijk van die zooi van Burn.
Staat er toch?quote:
Grapjas.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die heb ik niet aan want die zit bij de was.
Dus Waternet drinkt alleen maar melk en water.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:22 schreef waternet het volgende:
Al denken mensen deze "fancy" , hoogtechnisch, en ook vaak dure drankjes en biochemische middelen nodig te hebben, het is gewoon feit dat gewone melk en water hele wonderen doen voor je lichaam. Ook als je sport/traint.
Ja inderdaad. Kom mij eens tegen IRL en kijk hoe ik eruit zie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:23 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Dus Waternet drinkt alleen maar melk en water.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |