whehehe zo zien ze er best lelijk uitquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:02 schreef SecretHeart het volgende:
[ [url=
[..]
Die opmerking over de reclame heb ik de laatste dagen vaak gehad. Ik hoorde van de verkoper in de dierenwinkel dat het twee mannetjes waren, en daarna niet meer gecheckt.
Dit is baby 1:[img]http://29.media.tumblr.com/tumblr_kxmsph27a91qaxyc2o1_500.jpg]afbeelding[/url] ]
Ratten hebben een veel betere connectie met mensen. Als moeder heel vertrouwd is met jou dan zal ze het accepteren als je haar kleintjes pakt. Zo niet, dan zal ze je direkt aanvallen. Zolang ze dat dus niet doet zit het wel goed. Hamsters hebben die connecties met mensen niet. Als moeder hamster niet wil dat je aan haar kleintjes zit, dan zal ze ze in de meeste gevallen daarna doodmaken of negeren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:34 schreef RaZTor het volgende:
ik weet niet hoe het bij hamster is nee.
maar bij ratten zit ik er met handen aan tijdens bevalling.
En als mama is bijgekomen doe ik ze allemaal controleren of alles eraan zit.
Mama pakt ze dan gewoon weer netjes van me over.
Geen idee hoe dat met hamsters is hoor
Leuke foto's maar iedereen hier waarschuwt dat je ze niet moet vastpakken. Ik hoop maar dat dit straks goed afloopt....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:34 schreef SecretHeart het volgende:
[ afbeelding ]
[br]
[ afbeelding ]
ze zijn wel poepig hequote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:34 schreef SecretHeart het volgende:
[ afbeelding ]
[br]
[ afbeelding ]
Het gaat heel goed, ik heb ze alle 5 nog. Ze zijn nu 11 dagen oud en hebben hun oogjes geopend en eten zelfs al vast voedsel dat mama ze voert. Heb mama meelworpjes gegeven die ze lekker heeft opgepeuzelt. En zoals je hierboven ziet laat ze me de kinderen oppakken. Mamma was ook al heel tam voordat de baby's er waren, dat scheelt denk ik ook. Ze zijn prachtig!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:05 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
ze zijn wel poepig hehoeveel heb je er (nog) TS? en hoe is het met moeder en vader? Oh, en voer je de moeder wel wat bij (eiwit rijk voedsel, zoals een meelwormpje af en toe)? Ben benieuwd hoe het gaat
ahhh....quote:
hmmm... helaas toch wel ietsje te ver.. maar ze zijn wel ontzettend liefquote:
Die onderste fotoquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:48 schreef SecretHeart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
16 dagen oud!
Heb je al nieuwe baasjes gevonden?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:48 schreef SecretHeart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
16 dagen oud!
Nee.... omgeving Zwollequote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:48 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Heb je al nieuwe baasjes gevonden?
Uurtje met de trein, hmmm. Maar zijn deze hamstertjes in hun eentje ook gelukkig of moeten ze eigenlijk met z'n 2en?quote:
Hamsters kunnen prima alleen. Ik heb altijd hamsters alleen gehouden. Alleen de ouders van deze schatjes zaten bij de dierenwinkel al in 1 kooi, ze keken me beide zo zielig aan dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om een van beide daar achter te laten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uurtje met de trein, hmmm. Maar zijn deze hamstertjes in hun eentje ook gelukkig of moeten ze eigenlijk met z'n 2en?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |