Ja dan zou het denk ik meer aanslaanquote:Op maandag 3 februari 2010 16:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Maand geleden keek ik er nog naarNiemand gebruikt het
![]()
Het zou gewoon geintegreerd moeten worden met Gmail.
Mailen en Msnen tegelijkquote:Op maandag 3 februari 2010 16:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Leg eens in het kort uit wat je ermee kan?
En integratie met Android zou ook wel tof zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja dan zou het denk ik meer aanslaan
Is android een beetje goed het is namelijk net geport naar de pandora maar ik weet niet of ik er op zit te wachten. Heeft wel een goede browser hoorde ik.quote:Op maandag 3 februari 2010 16:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En integratie met Android zou ook wel tof zijn.
Hm.. het grote voordeel is dus dat je bestanden kunt delen enzo. Zit ook een beetje op de site te kijken. Ziet er opzich wel aardig uit.quote:
Ik geniet er nog steeds vanquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is android een beetje goed het is namelijk net geport naar de pandora maar ik weet niet of ik er op zit te wachten. Heeft wel een goede browser hoorde ik.
delen, samen bewerken, etcquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hm.. het grote voordeel is dus dat je bestanden kunt delen enzo. Zit ook een beetje op de site te kijken. Ziet er opzich wel aardig uit.
Google omschrijft het zelf als 'zo zou email eruit zien als het vandaag pas uitgevonden werd'quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Leg eens in het kort uit wat je ermee kan?
Kruisje?quote:
da's ook een beetje wat ik ervan denk... komt gewoon nog niet van de grond. Maar wie weet wat er nog gebeurt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:16 schreef popolon het volgende:
Da's toch wel een flop. Tot nu toe dan.
Alles is altijd bij google betaquote:
En dit dus.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Het concept is geniaal. Maar aangezien het op geen enkele manier compatible is met andere communicatieprotocollen gaat het niet werken.
http://tweakers.net/nieuws/61140/google-haalt-apps-uit-beta.htmlquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alles is altijd bij google beta
[..]
En dit dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |