Mannenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef Basboussa het volgende:
En een zwetende, stinkende en met roet besmeurde oerman ernaast, helemaal vol van zijn eigen kunnen. Kijk eens, hoe professioneel ik dit allemaal aanpak!
Echte liefde is dat, hij bbq-t en ik eet, en zeg hoe verukkuluk het allemaal is.
Ja wat nou!quote:
Kom je van de zomer toch bij mij in de tuin zitten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef Vicky het volgende:
ik baal dat we een balkon hebben, daar bbq je toch niet zo makkelijk op als in een tuin..
Terwijl hij eerst de buren bijna uitgerookt heeftquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef Basboussa het volgende:
En een zwetende, stinkende en met roet besmeurde oerman ernaast, helemaal vol van zijn eigen kunnen. Kijk eens, hoe professioneel ik dit allemaal aanpak!
Ja, dat bevordert de lust tot een kroonluchter ook niet echt hè.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef Basboussa het volgende:
Echte liefde is dat, hij bbq-t en ik eet, en zeg hoe verukkuluk het allemaal is.
oehh jaaaa gezellig!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kom je van de zomer toch bij mij in de tuin zitten?
*zich lekker maakt voor zwangerschapsverlof..
Wij hebben ook een balkon, dus wij gaan altijd naar het park om te bbq-en. Tussen hoofddoeken en kleurige Pakistanen in.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef Vicky het volgende:
ik baal dat we een balkon hebben, daar bbq je toch niet zo makkelijk op als in een tuin..
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:16 schreef moussy het volgende:
Ik gooi het gewoon allemaal op de skottelbraainiks kool, gassen met die handel!
Gewoon 1 bij de action bij kopenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja das wel lekker!
Maar die staat op de campinf...
Misschien even meegraaien in de meivakantie.
Decadentquote:
dat zeg jij, ik kan wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat bevordert de lust tot een kroonluchter ook niet echt hè.
Echt bbq-en gaat als volgt: vrouwlief staat de hele dag in de keuken, sausjes maken, fruitsalade, vlees marineren, lekkere salade maken, alles mooi op schalen enzo leggen. En dan 's aovnds de fik in de bbq, door manlief uiteraard, die vervolgens alles bakt enzo, en dan zegt dat ie dat toch wel even goed heeft gedaan, dat bbq-enquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef Basboussa het volgende:
Canada, Kanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaada, land van al mijn drohomen!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:18 schreef Raissa het volgende:
Basboussa, ik denk dat ik het gemist heb, waar woon jij?
Nou dan zou de koningin minstens moeten komen wil ik de hele dag bezig zijn met liflafjes, die verkopen ze prima kant en klaar bij de superquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt bbq-en gaat als volgt: vrouwlief staat de hele dag in de keuken, sausjes maken, fruitsalade, vlees marineren, lekkere salade maken, alles mooi op schalen enzo leggen. En dan 's aovnds de fik in de bbq, door manlief uiteraard, die vervolgens alles bakt enzo, en dan zegt dat ie dat toch wel even goed heeft gedaan, dat bbq-en
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou dan zou de koningin minstens moeten komen wil ik de hele dag bezig zijn met liflafjes, die verkopen ze prima kant en klaar bij de super
Ik doe het ook neit altijd zo, hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou dan zou de koningin minstens moeten komen wil ik de hele dag bezig zijn met liflafjes, die verkopen ze prima kant en klaar bij de super
Oh nee, die man van mij die maakt ook wel marinades enzo. Met zijn magic touch natuurlijk, want alles wat hij klaarmaakt is niet te versmaden, zo lekker! (Volgens hem dan!)quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt bbq-en gaat als volgt: vrouwlief staat de hele dag in de keuken, sausjes maken, fruitsalade, vlees marineren, lekkere salade maken, alles mooi op schalen enzo leggen. En dan 's aovnds de fik in de bbq, door manlief uiteraard, die vervolgens alles bakt enzo, en dan zegt dat ie dat toch wel even goed heeft gedaan, dat bbq-en
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Ah! Das wel koud nu zeker of valt het mee?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:20 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Canada, Kanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaada, land van al mijn drohomen!
Het is een paradijs, lalalalala, Canada!
Valt wel mee, ik zit in Toronto (iets daarbuiten in een 'burb), woonde eerst in Winnipeg, nou daar was het echt -35 in de winter. Maar hier is het iets kouder dan in Nederland, best te doen... Alleen weinig sneeuw dit jaar, maar je hoort mij niet klagen! (Over de winter dan, want verder is er hier geen donder aan)quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:23 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ah! Das wel koud nu zeker of valt het mee?
Hier is het patat in de frituur mikken of soep maken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:23 schreef moussy het volgende:
Als die van mij kookt haalt ie chinees
als die van mij kookt gaan we bij zijn vader etenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:23 schreef moussy het volgende:
Als die van mij kookt haalt ie chinees
supergoed Oxy!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:32 schreef Oxymoron het volgende:
Wat nou calorieën? Ik ben op mijn streefgewicht!
![]()
![]()
![]()
![]()
had mn lief gister, helemaal naar de bakker gegaan voor suikerbrood, hadden ze het niet. Arm dingquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb zo'n onwijze trek in suikerbrood met mascarpone....
Met een heerlijk bolletje ijs erop...quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb zo'n onwijze trek in suikerbrood met mascarpone....
ik kook graag! en experimenteer ook graag.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik kook liever niet. Vind er geen ruk aan....
Pannenkoeken maken vind ik wel leuk, maar die stomme aardappels schillen enzo.. bah.
Same here, maar ik kook meestal, werk niet enzo. Dus heb alle tijd. In het weekend koken we vaak samen, samen 'bonden' over een pan rijst... Hoe romantisch.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:37 schreef huuphuup het volgende:
Mijn lief kan goed koken en kookt graaghoewel hij wel een vast repertoire heeft zeg maar haha
maar dat is wel een goed repertoire dus och. We koken hier 50/50 ongeveer.
Ik vind het hier al koud zatquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:25 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik zit in Toronto (iets daarbuiten in een 'burb), woonde eerst in Winnipeg, nou daar was het echt -35 in de winter. Maar hier is het iets kouder dan in Nederland, best te doen... Alleen weinig sneeuw dit jaar, maar je hoort mij niet klagen! (Over de winter dan, want verder is er hier geen donder aan)
Gefeliciteerd Oxy!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:32 schreef Oxymoron het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik jaag iedereen weg, mijn domein, wegwezen, niet mee bemoeien en vooral niet in de weg lopen!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:40 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Same here, maar ik kook meestal, werk niet enzo. Dus heb alle tijd. In het weekend koken we vaak samen, samen 'bonden' over een pan rijst... Hoe romantisch.
Asl ik echt trek heb ga ik ook "helpen" in de keuken..quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik jaag iedereen weg, mijn domein, wegwezen, niet mee bemoeien en vooral niet in de weg lopen!
Oh! respect!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:32 schreef Oxymoron het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
oh dat wel hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik jaag iedereen weg, mijn domein, wegwezen, niet mee bemoeien en vooral niet in de weg lopen!
dat.. die alvast voorproeven en willen weten hoe ik dingen in elkaar rammel, dat ik er extra in kwat mogen ze allemaal niet weten natuurlijk!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
. (iets met gasten die bleven eten...)
Mind the pedestrianquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat wel hoor![]()
NIET in mijn pan roeren als IK kook! En waag het om er extra zout doorheen te flikkeren ofzo als ik nog bezig ben. (iets met gasten die bleven eten...)
dat is bijna net zo irritant als iemand die constant commentaar levert als jij rijdt
Alle 3!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:41 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Oxy!Heb je je aan een dieet gehouden, of gewoon 'minder' of 'beter' gaan eten?
Dat doet niets af aan de prestatie, vind ik! Het blijft fantastisch!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:47 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Alle 3!![]()
Maar het voornaamste wat echt hielp, was alle tussendoortjes vervangen door 1x per dag een tussendoortje, en natuurlijk, het stoppen met bepaalde medicatie, en dat maakt mijn afvallen niet helemaal ''eerlijk'' voor mijn gevoel.![]()
![]()
Maar toch van bijna 100 kilo naar ruim onder de 80 kilo.
Leuk is dat hè, als ze zo'n lol hebben om ietsquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:45 schreef Vicky het volgende:
oehh suikerbrood met een dikke laag boter erop!
M. maakt zaaaaaaaaaaaalige pasta!!
Amber rent heen en weer door de gang, Tess ligt op de grond en ligt in een deuk om Amber![]()
![]()
ze hebben echt lol samenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:50 schreef Raissa het volgende:
[..]
Leuk is dat hè, als ze zo'n lol hebben om iets
Gisteren zag Mila iets onder de bank liggen, ze was wat aan het kruipen dus ging er als een speer naar toe, het kruipen veranderde in tijgeren en op een gegeven moment lag ze op haar buik te vissen naar een puzzelstukje onder de bank. Haar kontje wiebelend in de lucht, ik moest er zo om lachen. Binnen 1 seconde had ze zich omgedraait en lachte ze hartelijk mee![]()
Maar waarom ga je dan niet naar de dokter, troela? ;-)quote:
Is dit een uitnodiging?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:04 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Maar waarom ga je dan niet naar de dokter, troela? ;-)
Over bbq's: mijn vader verkoopt Weber bbq's, ik heb dus zowel de grootste gas- als houtskool bbq in de tuin staan, inclusief alle bijbehorende pizzastenen, kippenhouders, etc.
Wow, dat zijn echt grote dingen!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:13 schreef bodpa09 het volgende:
Let niet op de zooi en halve kerstboom:
[ afbeelding ]
en nu niet aankomen met dat ze onder een doekje staan he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Muks op 03-02-2010 18:07:45 ]soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:30 schreef Ticootje het volgende:
De mijne houdt van koken. En dan het liefst culinair.... Niet aan mij besteed zeg maar.... Doe mij maar gewoon normaal eten en niet dat gedoe met sausje hier papje daar... Gewoon mn avondeten om een normale manier. Gewoon eetbaar.
Oh, das wel eng idd! beukenootjes en kastanjes en grote stokken zijn ook leuk!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:57 schreef Muks het volgende:
Klimbomen durven ze hier niet meer nadat dik een jaar geleden een jongetje hier dodelijk is vergelukt na een val uit een boom. Dus nee, maar wel beukenootjes zoeken en tamme kastanjes
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:13 schreef bodpa09 het volgende:
Let niet op de zooi en halve kerstboom:
[ afbeelding ]
en nu niet aankomen met dat ze onder een doekje staan he
Nee, daarom heb ik er 1 gekochtquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hebben ze ze daar? Mijn schoonouders hebben er eentje en ik vind het ideaal.
Tijd voor een hond, dan heb je meer tijd om er voorbij te lopenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Buum gaat even "onopvallend"langs de brand fietsen.Mén, er waren wel heel veel sirenes ineens.
Maar ik heb geen ambulance gehoord, dus het zal met iedereen wel goed zijn. Tenminste, zover het goed met je gaat als je huis in de fik staat.
Needless to say dat wij ze het hele jaar door gebruiken. Het kerstdiner kwam ook grotendeels van de bbq.quote:
Ja hoor. volop zon hier !quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:06 schreef Kimpossible het volgende:
Verdeurie. Ik moet koken maar door al dat barbequegebabbel heb ik helemaal geen zin![]()
IK. WIL. ZON. En een barbeque.
/helpt het al??
Zonquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:06 schreef Kimpossible het volgende:
Verdeurie. Ik moet koken maar door al dat barbequegebabbel heb ik helemaal geen zin![]()
/helpt het al??
hehehe, die heb ik ook weleens, hippie ideeen. Niets mis mee!quote:
IK. WIL. DAT. OOK.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:06 schreef Kimpossible het volgende:
/helpt het al??
Gewoon doen! Zoals je zelf al zegt: wie niet waagt!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:19 schreef innepin het volgende:
Oeh Go Oxy Go wat goeoeoeoed!
Je inspireert me! Zal ik dan toch maar eens beginnen met afvallen....?![]()
Ik ben mij weer eens door een sollicitatiebrief heen aan het bluffen. Voor een way-out-of-my-league functie, maar ach, wie niet waagt.. dus dan schrijf ik ook maar een beetje een brutale brief. Dat ze juist moeten kiezen voor mij omdát ik jong ben en dus hartstikke fris en vol goede nieuwe hippe ideeën zit enzo._.
Ik word niet eens uitgenodigd voor functies die mij op het lijf geschreven zijn. Dan ga je gekke dingen proberen. En steeds vreemdere brieven schrijven volgens mij. Had Vivi niet ook zo iets, dat ze steeds brutalere brieven ging schrijven? Ik snap 'm nu helemaal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
Gewoon doen! Zoals je zelf al zegt: wie niet waagt!
Ik hoop dat je wint!
Ach, zo gek vind ik het niet. Het is voor degene die zich door de brieven heen moet worstelen ook weleens leuk om wat anders te lezenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik word niet eens uitgenodigd voor functies die mij op het lijf geschreven zijn. Dan ga je gekke dingen proberen. En steeds vreemdere brieven schrijven volgens mij. Had Vivi niet ook zo iets, dat ze steeds brutalere brieven ging schrijven? Ik snap 'm nu helemaal.
Zeker. Ik help mijn man wel eens bij briefselecties. Erg grappig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:42 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ach, zo gek vind ik het niet. Het is voor degene die zich door de brieven heen moet worstelen ook weleens leuk om wat anders te lezen
Maar je kan toch altijd een beetje rondkijken en proberen? Wie niet waagt, enzo....quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:08 schreef miss_sly het volgende:
Hier kriebelt het wel eens een beetje als ik denk aan een andere baan. Iets nieuws leren, nieuwe mensen leren kennen enzo. Maar het is niet echt een goede tijd om van baan te veranderen en aan de andere kant is het ook nog steeds best leuk, meestal, waar ik nu zit.
Dat jong en fris moet je weglaten, want dan denken ze dat je (omdat je een klein kind hebt) binnen een half jaar weer zwanger bentquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:19 schreef innepin het volgende:
Oeh Go Oxy Go wat goeoeoeoed!
Je inspireert me! Zal ik dan toch maar eens beginnen met afvallen....?![]()
Ik ben mij weer eens door een sollicitatiebrief heen aan het bluffen. Voor een way-out-of-my-league functie, maar ach, wie niet waagt.. dus dan schrijf ik ook maar een beetje een brutale brief. Dat ze juist moeten kiezen voor mij omdát ik jong ben en dus hartstikke fris en vol goede nieuwe hippe ideeën zit enzo._.
Bij ons nemen ze zelfs mensen aan die op het moment dat het contract ingaat, direct met zwangerschapsverlof gaan.quote:
ik krijg er maar 1 hoor, geen 10.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef k_i_m het volgende:
Tja ach. Anders is er nog geen man overboord, want je krijgt natuurlijk gewoon extra kinderbijslag.
waar kan ik solliciteren?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef cattie het volgende:
[..]
Bij ons nemen ze zelfs mensen aan die op het moment dat het contract ingaat, direct met zwangerschapsverlof gaan.
ja dat zeggen ze tegen jouquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:36 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm en toch wilt dat ook niet altijd wat zeggen hoor.
Hier eigenlijk nooit echt problemen gehad met solliciteren.
was alleen soms te duur, of te veel ervaring.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:24 schreef pinquit het volgende:
zeg, hebben jullie al een jekko?
[ afbeelding ]
Ik las erover in een tijdschrift, dus ik dacht 'hey das handig!' hier liggen namelijk lege batterijen door t huis enzo![]()
Maar toen las ik op de website dat het nog niet op de markt was enzo, dat t nog getest wordt op basisscholen enz enz enz.
Toen heb ik mijn adres ingevuld en dat ik op de hoogte gehouden wilde worden en dat ik er 1 toegestuurd kreeg als dat ging beginnen enzo. (leuke zin was dat)
En toen lag er vanochtend ineens 1 op de mat![]()
Dus; TIP! ohja, en gratis![]()
zeker handig ding! Ik heb m meteen aangevraagd!quote:
Tsss ik had niet eens aangegeven dat ik moeder wasquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat zeggen ze tegen jou![]()
omdat ze van de wet niet mogen zeggen dat ze geen zin hebben in gedoe met zwangerschapsverlof enzo
same herequote:
Dito !quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:46 schreef Rewimo het volgende:
Handig die Jekko, heb er ook eentje aangevraagd
Ehm... ik deed nog een rondje twitter.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
same here![]()
heb de hele dag nauwelijks wat kunnen doen want Amélie had nationele mama-plakdag en nu is papa thuis maar die moet eerst ontspannen want heeft de hele dag gewerkten nu roept ie 'zo ik ga wat voor werk doen~!' eerst ik ja!
Me2quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
zeker handig ding! Ik heb m meteen aangevraagd!
Ik ook! Goede tip Pinq!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:46 schreef Rewimo het volgende:
Handig die Jekko, heb er ook eentje aangevraagd
Niet...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:55 schreef mikoxx het volgende:
Twitter..... wat is daar nu zo handig aan BE?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet...
Ik twitter zelf dan ook amper. Maar sommigen zitten soms daar meer dan hier, en dan is daar lurken soms net zo leuk als hier lurken.
Ik vind het zelf een vage vorm van speed-bloggen ofzo. Kan er voor sommige dingen het nut van inzien, maar voor mezelf... nah nee...
neequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:58 schreef mikoxx het volgende:
Heb je aandelen PinqDan kon je nog wel eens rijk gaan worden geloof ik
Ow ik had afgesproken met een vriendin. We zagen elkaar eigenlijk alleen nog maar op verjaardagen en af en toe bij voetbal van de kinderen. Nu weer eens een hele middag gezellig bij elkaar gezeten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:04 schreef mikoxx het volgende:
Hey, nu wordt ik toch wel nieuwsgierig Diaan: wie wat waar? Vertelus?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik had afgesproken met een vriendin. We zagen elkaar eigenlijk alleen nog maar op verjaardagen en af en toe bij voetbal van de kinderen. Nu weer eens een hele middag gezellig bij elkaar gezeten.
Een ding om spul in te slaan die je wilt gaan recyclen... batterijen, klein huishoudelijk spul, lampen e.d.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:16 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik heb dat ding ook besteld. Gratis! Wat is het?
Nu wel, althans... ik heb een verzoekje gedaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Zo het was gezellig vanmiddag, beetje lang blijven plakken, lekker even bijgekletst. Was pas rond 5 uur thuis.... Net even de hele was weg gestreken en nu even lekker op de bank. Net even bijgelezen, wat hebben jullie vanmiddag/vanavond veel gepost zeg!!
BE, ik heb jou nog helemaal niet op Twitter. Vindur en Huup, ik heb jullie geaccepteerd hoor!!
Ingrid, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Ik heb hem nu standaard als tabblad in mn startpagina gezet. Dus hij wordt automatisch geopend.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:23 schreef moussy het volgende:
Ik vergeet altijd dat ik een twitteraccount heb
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:16 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik heb dat ding ook besteld. Gratis! Wat is het?
het is redelijk ehrkenbaar!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:24 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Het kind staat boven in bed te gillen, de man hier naast me snurkt het behang van de muur en ik heb zin om dingen stuk te maken.
Kent u dat?.
dan gaat hij haar sussen en ga jij lekker naar bed!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:39 schreef k_i_m het volgende:
De man is net uit zijn as herrezen. "Oh, ik haal haar wel even naar beneden".
[ afbeelding ]
Ik wil sla-pen.
idd!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:45 schreef Vicky het volgende:
stoere vent Cattie!!
Zat het ook in het bericht op Hyves!
Bedankt!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:09 schreef innepin het volgende:
Stoere vent Cattie! Fondsenwerving geslaagd. Wat mij betreft in elk geval.
late night snackquote:
Winnipeg is Cree voor modderig water.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:30 schreef trui het volgende:
grappige naam, dat mississauga! weer een beetje indiaans, net als winnipeg.
ik heb net nog 4 verslagen nagekeken maar ben ook behoorlijk gaar en duik zo m'n bed in. welterusten allemaal (en voor de canadezen onder ons: eet smakelijk.).
hey dat klinkt bekend...quote:
Ik ben daar best eens benieuwd naarquote:Op donderdag 4 februari 2010 07:51 schreef tessie het volgende:
Die prikjes zijn toch ook altijd spannend... Vind ik tenminste wel hoor...
Wij moeten volgende week weer naar het CB, gelukkig geen prikjes. Ben wel het groei boekje kwijt geraakt. Krijg ik nu vast een aantekening
Tof huis, waarom wil je er eigenlijk weg?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:10 schreef Estrys het volgende:
goedemorgen! We staan er!![]()
house for sale!
Ja dat vroegen wij ons ook af toen we de foto's zagenquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tof huis, waarom wil je er eigenlijk weg?Je woont hier trouwens helemaal niet zo ver vandaan, zie ik nu
Mogge allemaal, ik werk vandaag thuis, kon een uurtje langer blijven liggen daardoor. Om 11 uur moet ik de huisarts bellen voor Christans bloeduitslagen, dan horen we wat er verder gaat gebeuren...
zou je dat ergens op kunnen vragen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben daar best eens benieuwd naarWat ze over je schrijven zeg maar.
Straks (om 9:30) naar de moeder en kind ochtend van onze kerkNormaal organiseer ik dat, maar ik ben met zwangerschapsverlof
Maar ik ga er dus wel heen
Heb ik nog wat te doen zo met mn bolle buik
oeh spannend! ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 4 februari 2010 07:43 schreef tessie het volgende:Goeiemorgen!
Ik heb echt niet lekker geslapen. Heb over alle mogelijke echo resultaten gedroomtBen zó zenuwachtig!
Vast, het is je eigen dossierquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zou je dat ergens op kunnen vragen?
Hopquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:10 schreef Estrys het volgende:
goedemorgen! We staan er!![]()
house for sale!
Wij wrs ook welquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:39 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben ook een "aantekening" in het dossier
tijdens de intake met de wvp heb ik wat uitspraken gedaan en die heeft ze op een papiertje gezet en in het dossier gedaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij wrs ook wel
Hummel is altijd te licht, we zijn nog heel jong (vinden zij) en ik heb daar na 3 nachten niet slapen een keer heel hard zitten brullen toen leander een week of 3/4 was en ze vroeg hoe het ging met de bv
Wat een onzin, jullie zijn getrouwd en boven de 23. Als je nou 17 bent okay maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een aantekening krijgt omdat je 24 bent bij je eerste kind ofzo. (Bedoel ik niet naar jou toe hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat het CB je daar een aantekening voor geeft.)quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij wrs ook wel
Hummel is altijd te licht, we zijn nog heel jong (vinden zij) en ik heb daar na 3 nachten niet slapen een keer heel hard zitten brullen toen leander een week of 3/4 was en ze vroeg hoe het ging met de bv
quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:52 schreef Kleurdoos het volgende:
soms stel ik vragen die ik allaaaaang weet zodat zij zich goed voelt, vet lief he?
We zitten er noooit, die schermen zijn niet eens aangesloten. Lang leve de laptopsquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat een onzin, jullie zijn getrouwd en boven de 23. Als je nou 17 bent okay maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een aantekening krijgt omdat je 24 bent bij je eerste kind ofzo. (Bedoel ik niet naar jou toe hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat het CB je daar een aantekening voor geeft.)
Geen idee of wij een aantekening hebben. Ik denk het niet.
Tessie heel veel succes! Mijn duimen draaien overuren!
Estrys nice! Mooie foto's! Tenminste een keertje niet van die achterlijke groothoek-foto's enzo. Ik moest wel grinniken om het computerhoekje. Lekker naast elkaar![]()
idd!quote:
Nou zelfs zo opgeruimd, heb ik het nog niet zo netjes/strak hoor. Dat kan ik nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:17 schreef Estrys het volgende:
Ha diaan, denk jij dat het normaal zo opgeruimd is... Normaal is het een teringzooi. Het meeste speelgoed had ik in een wasmand gepleurt en op zolder gezet.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:44 schreef huuphuup het volgende:
Persoonlijk ben ik erg goed in door rommel heenkijken, ik zie hier thuis altijd een erg opgeruimd huis
quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:44 schreef huuphuup het volgende:
Persoonlijk ben ik erg goed in door rommel heenkijken, ik zie hier thuis altijd een erg opgeruimd huis
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben de 1e aflevering van het nieuwe seizoen van 24 aan het kijken, stond nog op de dvd-recorder... interessant weer!!
Wij nemen het op en kijken laterquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:33 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
![]()
, ik kijk ook! Dat wordt weer vaste prik op de zondagavond!
Slim ! Heb tijdens mijn zwangerschap alles gezien. Geloof dat het omgerekend 45 minuten is (zonder reclame), ik wil niet weten hoeveel uur ik dus op de bank gelegen heb en heb liggen kijken...quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij nemen het op en kijken laterDan kun je de reclame doorspoelen..
Morgenavond Lost
Wij hebben van de eerste seizoenen de dvds gehuurd en we hebben het weleens gered om in 1 week een heel seizoen te kijken, dus 24 afleveringenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:36 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Slim ! Heb tijdens mijn zwangerschap alles gezien. Geloof dat het omgerekend 45 minuten is (zonder reclame), ik wil niet weten hoeveel uur ik dus op de bank gelegen heb en heb liggen kijken...
alhoewel...
*gaat ff rekenen*
hahaha, geen idee hoeveel seizoenen er zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben van de eerste seizoenen de dvds gehuurd en we hebben het weleens gered om in 1 week een heel seizoen te kijken, dus 24 afleveringen
Ow ik moet kind van school halen![]()
tot later!
ik heb er nog geen seconde van gezien..quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:45 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
hahaha, geen idee hoeveel seizoenen er zijn.
Ben even uitgegaan van 7 tot nu toe.
Dat zou 7560 minuten "24" zijn ....
TOch maar eens gaan kijkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb er nog geen seconde van gezien..
dat.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb er nog geen seconde van gezien..
vampiredairies, ik heb alle episodes in een linkie, hebben?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat.
Ik zat van het weekend wel iets leuks te kijken, iets met vampieren...
Maar ik was te moe om af te kijken.
Met ondertiteling?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vampiredairies, ik heb alle episodes in een linkie, hebben?
Ik vrees dat ik niet heel handig ben...quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar die kan je er toch haske handig onder fabrieken?
Ja ik luister ook vaak, maar ik merk dat ik ondertitels mis als ze er niet zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:10 schreef huuphuup het volgende:
ik luister altijd gewoon9 van de 10 keer weet ik niet meer of er nou wel of geen subs bij zaten.
ik ook want dan moet ik meer moeite doen om het te volgenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik luister ook vaak, maar ik merk dat ik ondertitels mis als ze er niet zijn.
maar ja je wil ook niet dat mensen hun nek breken over de loopwagens en auto's en zonder bepaalde meubelstukken en speelgoed lijkt het toch ruimer. Het oog wil ook wat. Het is ook meer voor mezelf dat het daar in ieder geval niet gelegen heeft.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:20 schreef Jarno het volgende:
Haha, toen wij dit huis kochten was ook eeeeeeelke keer alles gepoetst en geboend. En we zijn er wel wat keertjes geweest geloof ik. Sowieso 2 bezichtingen, bouwtechno keuring, etc. Dat snap ik niet hoor. Kopers kunnen toch wel door een beetje bende heenkijken? Dat speelgoed koop ik toch niet mee ofzo? Als je 2 kinderen hebt snap ik heus wel dat het een pestbende kan zijn. Kijk, dat je wilt dat je huis netjes op de kiek gaat ok, maar verder...
oh nee dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:15 schreef pinquit het volgende:ik vind t vaak vermoeiender om 2 talen tegelijk binnen te krijgen dan 1
Grappig he, het is zo ouderwets, maar ik dacht: 'die oxy snapt het vast!'quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:09 schreef Oxymoron het volgende:
Yppy, bedankt voor het boekje!Van de reptielen! Ik had het nog niet, en ik moet erg lachen van, de schrijfwijze.
Jazeker staan er varanen in; alleen ze spellen het als waranen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Grappig he, het is zo ouderwets, maar ik dacht: 'die oxy snapt het vast!'
Ik weet alleen niet meer of er ook varanen in staan. Een kameleon wel dacht is.
Haha, wat erg! Daarvan kunnen ze niet zeggen dat ze de oude spelling gebruiken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:31 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Jazeker staan er varanen in; alleen ze spellen het als waranen!
Dat zal wel zo zijn, maar ik mis vaak de verhaallijn als ik de ondertiteling er niet bij heb!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ik hou juist niet van ondertiteling, overgehouden aan mn ierlandtijd..
je mist zoveel leuke grappen als je in het nederlands leest
Wat leuk! Ik ben echt benieuwd! De post is nog niet geweest vandaag.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:40 schreef Oxymoron het volgende:
Yppy, je pakje is onderweg! Alleen, het kan zijn dat het onder mijn naam, staat. Ik heb denk ik iets verkeerds gedaan. Maar, het is voor jou, dus niet schrikken van mijn, naam!
Hihiquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:45 schreef YPPY het volgende:
Iemand een zelfgebakken koekje? Ik heb kerstmannetjes, kerstklokken en kerstberen in de aanbieding.
Oh joh... dit is nog onschuldig in vergelijking bij sommige andere dingen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef Oxymoron het volgende:
(Sorry voor de privé berichten, maar mijn PM is ''wankel'' waardoor, het even zo moet, excuses Moderators Lois en Rocka en BE.)
Ze zijn erg lekker! En nog best redelijk goed gelukt ook zelfs.quote:
dat ja!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ik hou juist niet van ondertiteling, overgehouden aan mn ierlandtijd..
je mist zoveel leuke grappen als je in het nederlands leest
Ben jij het????????quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat ja!
maar als je niet zo sterk in talen bent kan ik me er wel wat bij voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |