abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:18:12 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_77593021
En verder
Confidence through competence
pi_77593048
Hobje! Wat een fijn nieuws!
pi_77593074
Lieve Mona.
Voor al uw relationele en huishoudelijke tips.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:20:38 #4
55709 Stereotomy
pi_77593127
Ik merk ook dat ik in elke relatie wat beter wordt: weet beter wat ik wel moet tolereren en wat niet, wanneer ik zelf over een grens heen ga of niet. Ik vraag me altijd af hoe de mensen dat doen die met hun highschool sweetheart hun hele leven getrouwd zijn

Bij m'n ex, waarbij ik haar eerste vriendje was, weet ik nu ook zeker dat ze over een heleboel dingen niet angstig of lastig of twijfelend gaat doen zoals ze dat soms deed bij mij. Volgens mij is relaties doen net zoals koken: je leert het door te doen.
pi_77593129
TT

Ik had trouwens 20 verliefde fans vanmiddag met wandelen langs het weiland
De schapen die lusten wel pap van ouwe appels, ze kwamen gillend van genot aanrennen, echt zo komisch is dat altijd
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:21:52 #6
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77593179
Die TT !

Enne verder het gaat lekker ja

Enne Stereo bedoel je relatie technisch zeg maar?
Dan denk ik toch wel achteraf.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77593205
Bluezzz, misschien moet jij schaapherder worden?

Hobs
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:23:38 #8
55709 Stereotomy
pi_77593244
Ja relatietechnisch ja. Omdat je nu zegt dat het zoveulerdeveul beter voelt dan de vorige. Dan vraag ik me af: voelde de vorige dan wel goed of niet?

Mijn eerste relatie was ook _!!! bijvoorbeeld. Veel te lang in blijven hangen, omdat ik dacht dat het zo ging. Met de kennis van nu zou ik al eerder gillend weggerend zijn.
pi_77593281
Wat zijn jullie hard gegaan vandaag!! Hou een beetje rekening met mijn werkdagen joh! Nu moet ik zo veel bij lezen
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:24:56 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77593295
Met mijn huidige toekomstige ex kan ik ook veel beter opschieten dan met al die vorige.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77593301
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik merk ook dat ik in elke relatie wat beter wordt: weet beter wat ik wel moet tolereren en wat niet, wanneer ik zelf over een grens heen ga of niet. Ik vraag me altijd af hoe de mensen dat doen die met hun highschool sweetheart hun hele leven getrouwd zijn

Bij m'n ex, waarbij ik haar eerste vriendje was, weet ik nu ook zeker dat ze over een heleboel dingen niet angstig of lastig of twijfelend gaat doen zoals ze dat soms deed bij mij. Volgens mij is relaties doen net zoals koken: je leert het door te doen.
Niet persé. Ik ben nu elf jaar samen met iemand die ik opduikelde toen ik zeventien was. Misschien scheelt het dat we allebei heel relaxte, blije mensen zijn, want ik zou niet weten waar het óóit verkeerd op zou kunnen gaan. Deze mag gewoon blijven tot ik oud/dood ben.
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:27:08 #12
55709 Stereotomy
pi_77593377
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Niet persé. Ik ben nu elf jaar samen met iemand die ik opduikelde toen ik zeventien was. Misschien scheelt het dat we allebei heel relaxte, blije mensen zijn, want ik zou niet weten waar het óóit verkeerd op zou kunnen gaan. Deze mag gewoon blijven tot ik oud/dood ben.
Stap 1 is iig idd gelukkig met jezelf zijn, want hoe moet je anders de ander gelukkig maken?

Maarja, je hoort toch van die verhalen dan oom kees op z'n 48e toch hetero blijkt te zijn ende zo...
pi_77593418
ik denk, maar goed wat weet ik nu, dat een van belangrijkste dingen is dat je samen verder groeit ipv de een die de ene kant op gaat en de ander die achter blijft (of dat nu carrieretechnisch of op t emotionele vlak is maakt weinig uit denk ik)... dat heb ik wel vaker om mij heen gezien, mensen die elkaar echt bijna niet meer lijken te snappen na ... jaar.

En communicatie, lekker lame, maar tis wel zo: je moet voorkomen dat er dingen gaan broeien door in contact te blijven En nooit dingen als vanzelfsprekend zien, tenminste denk ik.

tenminste ik hoop dat dat dingen het zijn (oa) want dat is wat de mr en ik bijna elf jaar doen en tot nu toe werkt het
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77593452
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Stap 1 is iig idd gelukkig met jezelf zijn, want hoe moet je anders de ander gelukkig maken?

Maarja, je hoort toch van die verhalen dan oom kees op z'n 48e toch hetero blijkt te zijn ende zo...
Nou ja, het scheelt wel dat we in dat soort dingen nogal overdreven open en makkelijk zijn. Als mijn lief plotsklaps een onbedwingbare behoefte voelt om te experimenteren met de buurman, dan heeft -ie mijn zegen. Leuke meisjes liever samen delen. Al zijn wat dat betreft onze meest wilde jaren alweer een poosje voorbij.
pi_77593489
gevonden!
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:31:20 #16
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77593533
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ja relatietechnisch ja. Omdat je nu zegt dat het zoveulerdeveul beter voelt dan de vorige. Dan vraag ik me af: voelde de vorige dan wel goed of niet?

Mijn eerste relatie was ook _!!! bijvoorbeeld. Veel te lang in blijven hangen, omdat ik dacht dat het zo ging. Met de kennis van nu zou ik al eerder gillend weggerend zijn.
Nou achteraf gezien ben ik toch wel een tijdje behoorlijk ongelukkig geweest!
soms weetje niet beter en herken je de signalen dan ook niet goed zeg maar.
Door het hele scheidings gedoe ( want gedoe en drama was het zeker) viel er bij mij zeg maar een 2 euro muntje en ben ik een hoop dingen gaan beseffen en ben ik weer gaan "leven"
Stom gezegd is het uiteindelijk toch 1 van de beste dingen die mij overkomen is en ben ik er ook dankbaar voor dat het zo gelopen is ondanks alle ellende.
Heb er ook veel van geleerd en heb ook gelukkige tijden gekend hoor, absoluut, maar ben blij dat mijn leven nu compleet anders is!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77593605
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef DarkElf het volgende:
ik denk, maar goed wat weet ik nu, dat het belangrijkste is dat je samen verder groeit ipv de een die de ene kant op gaat en de ander die achter blijft (of dat nu carrieretechnisch of op t emotionele vlak is maakt weinig uit denk ik)... dat heb ik wel vaker om mij heen gezien, mensen die elkaar bijna niet meer lijken te snappen zo ... jaar.

En communicatie, lekker lame, maar tis wel zo: je moet voorkomen dat er dingen gaan broeien door in contact te blijven En nooit dingen vanzelfsprekend nemen

tenminste ik hoop dat dat dingen het zijn (oa) want dat is wat de mr en ik bijna elf jaar doen en tot nu toe werkt het
Ah Elf, wat een wijze woorden 't is soms best even hard werken, een relatie, maar zoals jij het omschrijft, ja, dat herken ik wel.

Overigens: het allerliefste geweldigste ideale stel dat ik ken, precies zoals ik in die fase zou willen zijn, dat zijn dus echt elkaars highschool sweethearts. Al 40 jaar, sinds hun 16e samen. Amazing
pi_77593608
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:31 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Nou achteraf gezien ben ik toch wel een tijdje behoorlijk ongelukkig geweest!
soms weetje niet beter en herken je de signalen dan ook niet goed zeg maar.
Dat is denk ik wel een heel belangrijk ding. Ik denk dat het in relaties tussen mensen heel veel zou schelen als iedereen gewoon helemaal met zichzelf in tune zou zijn - dat je goed weet hoe je zelf in elkaar zit en het ook meteen herkent als er iets scheef loopt. Maar de meeste mensen kennen zichzelf helemaal niet zo goed. Lijkt me vreselijk lastig en onhandig.
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:35:36 #19
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77593708
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat is denk ik wel een heel belangrijk ding. Ik denk dat het in relaties tussen mensen heel veel zou schelen als iedereen gewoon helemaal in tune is met zichzelf, dat je goed weet hoe je zelf in elkaar zit en het ook meteen herkent als er iets scheef loopt.
Absoluut! en communicatie is een must! daar ontbrak het ook behoorlijk aan na lange tijd.
Iets wat in nu in mijn relatie wel goed heb zeg maar
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77593720
als je echt jezelf kan zijn is dat enorm fijn, de mr is de enige persoon waarbij ik mezelf echt mezelf voel. Bij andere mensen ben je altijd maar een bepaalde versie van jezelf: de dochter, de vriendin, de werkneemster, de buurvrouw, etc etc.. ik zou t afschuwelijk vinden als ik thuis bij mijn eigen man niet mezelf zou kunnen zijn... als ik zou voelen dat ik te veel moeite moet doen voor dingen, als ik zou voelen dat ik een rol ga spelen zodra hij in de buurt is.. gelukkig is dat helemaal niet zo Ik ben gewoon DE en dat is goed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:36:47 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77593759
R&P is er niets bij. :
Poef.....gone! ©golfer
pi_77593786
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Absoluut! en communicatie is een must! daar ontbrak het ook behoorlijk aan na lange tijd.
Iets wat in nu in mijn relatie wel goed heb zeg maar
Ja wat ik zei; als je niet meer communiceert, of iig nooit helemaal eerlijk en open communiceert dan gaan er dingen scheef trekken.

Hartstikke fijn dat je dat nu helemaal anders ervaart
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77593806
Nou, dan gooi ik er even een domper in: krijg net bericht dat Meneers oom (tevens ons beider lievelingsoom) uit ZA vanmorgen is overleden
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:38:58 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77593841
Jeetje CF. Sterkte voor jou en jouw Mr.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77593877
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:36 schreef golfer het volgende:
R&P is er niets bij. :
...Och, de CULfactor moet ook niet onderschat worden. Mijn lief houdt bij elke geniale runderstoofpot of emmer zelfgedraaid roomijs steeds weer een stukje extra van me.
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:40:09 #26
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77593884
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, dan gooi ik er even een domper in: krijg net bericht dat Meneers oom (tevens ons beider lievelingsoom) uit ZA vanmorgen is overleden
Dat is heel klote zeg
Sterkte
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77593901
Oh buh, CF! Wat rot! -x-
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:40:57 #28
55709 Stereotomy
pi_77593929
Tja, communicatie. In mijn laatste relatie was het aan het eind zo dat de ex een bommetje opkropte in haar hoofd, terwijl haar vrienden dat bommetje voedden (een 'vriend' was er als de kippen bij toen hij hoorde dat we uit elkaar waren ) en dat alles dan zomaar explodeerde terwijl ik zoiets had van je hebt nooit iets aangegeven.
quote:
Sorry om dat te horen CF.
pi_77593952
quote:
Och jeetje, wat verdrietig Sterkte!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77594082
oh wat naar CF, dikke
pi_77594110
Ja. En wat het extra verdrietig maakt, is dat de 5 zwarte adoptiekindjes van oomlief nu min of meer op straat staan. Tante kan namelijk echt niet alleen voor ze zorgen, en de laatste keer dat ik bericht hoorde, hadden ze daar nog geen oplossing voor.
Mehn, wat naar. En wat ben je dan ver weg Ook van de neven en nichten.
pi_77594148
gecondoleerd CF..
pi_77594197
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ja. En wat het extra verdrietig maakt, is dat de 5 zwarte adoptiekindjes van oomlief nu min of meer op straat staan. Tante kan namelijk echt niet alleen voor ze zorgen, en de laatste keer dat ik bericht hoorde, hadden ze daar nog geen oplossing voor.
wat afschuwelijk zeg en idd, die afstand is enorm, zeker nu.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77594257
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje wat rottig allemaal zeg, dan zou je er wel graag even naar toe willen natuurlijk
Sterkte joh

En jezelf bij elkaar kunnen zijn, direct kunnen zijn als er wat is zonder meteen in verwijtende sfeer te ontaarden & humor is natuurlijk wel een vereiste voor een relatie. En dames : niks opkroppen Ik probeer het niet meer te doen, nu met mijn 3e lange relatie lukt me dat aardig. Ja, nu al
pi_77594303
beter laat dan nooit Bluezz
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 februari 2010 @ 15:54:03 #36
22592 crew  Ole
pi_77594420
Dit ga ik straks maken:
quote:
MEJILLONES A LA MARINERA
Mosselen op zijn Spaans!
Ingestuurd door Yolinde

Ingrediënten:
1 kilo mosselen
1 gesnipperde ui
Scheut olijfolie
2 geraspte tomaten|
2 teentjes knoflook (geperst)
1 lepel gesnipperde verse peterselie
Mespuntje zout

Bereiding:
Maak de mosselen goed schoon en haal de kapotte en openstaande eruit.
Verwarm in een pan (mosselpan, hapjepan o.i.d) de olie, fruit de ui en voeg
de knoflook, de tomaat, de peterselie en het zout toe. Laat dit gedurende 15
minuten zachtjes koken. Regelmatig omroeren. Voeg de mosselen toe en kook
ze op hoog vurr tot ze allemaal open zijn. Haal de pan van het vuur en laat de
mosselen nog ong. 5 a 10 minuten staan zodat ze de smaak van de saus opnemen.
Lukt me vast niet zo goed als ik ze in Spanje heb gegeten
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_77594600
klinkt lekker ole
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 februari 2010 @ 16:00:23 #38
22592 crew  Ole
pi_77594646
Ik heb nog prei en champignons. Denk dat die er ook wel bijkunnen.
Geef ik er een Hollandse draai aan
En gewoon een pakje gezeefde tomaten
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:05:34 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77594827
Vergeet niet een flinke scheut wijn erbij te doen Ole.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77594987
Cammen met je kleinzoon is leuk
pi_77595365
Sterkte CF
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 februari 2010 @ 16:40:09 #42
22592 crew  Ole
pi_77596206
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:05 schreef golfer het volgende:
Vergeet niet een flinke scheut wijn erbij te doen Ole.
Dat is natuurlijk het Belangrijkste Ingredient
En het glas ernaast tijdens het koken uiteraard
pi_77596295
vanavond eten wij eens gewoon AVG: biologisch tartaartje, kort gekookte broccoli en gebakken krieltjes.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 februari 2010 @ 16:45:24 #44
22592 crew  Ole
pi_77596437
Ohw ik zie dat het niet in het recept staat. Niet eens opgevallen
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:53:24 #45
55709 Stereotomy
pi_77596750
Ben weg

Vanavond afdansen. Bagger.

pi_77596830
have fun steer!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77597216
zet 'm op steer!
pi_77597222
Sterkte CF!
En veel plezier Steer!
En ik was MissHob vergeten.... Gefeli!

Net naar de doe-het-zelf/meubelwinkel geweest. Ik heb lekker aan het hout geroken
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:09:08 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77597351
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef krakkemieke het volgende:

Net naar de doe-het-zelf/meubelwinkel geweest. Ik heb lekker aan het hout geroken

Rare fetish.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77597582
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Rare fetish.
Hout ruikt lekker en ze hebben er ook soorten als olijf en ebbenhout. Wonderlijk om een stukje hout vast te houden dat net zo zwaar is als metaal.....
En ik moest toch een doel hebben om naartoe te fietsen he......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:22:30 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77597885
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:15 schreef krakkemieke het volgende:

Hout ruikt lekker en ze hebben er ook soorten als olijf en ebbenhout. Wonderlijk om een stukje hout vast te houden dat net zo zwaar is als metaal.....
En ik moest toch een doel hebben om naartoe te fietsen he......
Tja...je hebt ook vieze mannetjes die aan damesslipjes willen ruiken. Dus waarom niet aan hout?
Poef.....gone! ©golfer
pi_77598006
Stiekem is het natuurlijk omdat ik graag mooie dingen van hout zou willen maken. Maarja, een fetish is nu eenmaal modieuzer............
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77598315
Gecondoleerd CF....

Hier in huis ruikt het naar Maus, dus we gaan eten
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:39:12 #54
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77598506
Zo nadat ik ongeveer de hele middag met mijn luie reet op de bank had gelegen heb ik net de kattenbak verschoond, keuken opgeruimd, plee en woonkamer gepoetst en nu nog stofzuigen en dan douchen
Ik kan ook nooit een beetje doen ofzo
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77598513
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef freecell het volgende:
Gecondoleerd CF....

Hier in huis ruikt het naar Maus, dus we gaan eten
Eet smakelijk!
En wat is in vredesnaam Maus?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77598543
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:39 schreef MissHobje het volgende:
Zo nadat ik ongeveer de hele middag met mijn luie reet op de bank had gelegen heb ik net de kattenbak verschoond, keuken opgeruimd, plee en woonkamer gepoetst en nu nog stofzuigen en dan douchen
Ik kan ook nooit een beetje doen ofzo
Klasse MissHobje!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77598563
Sterkte aan CF! Vreselijk nieuws....

En verder leek het hier wel even 'schrijf het aan Mona'! Hihi, maar dat geeft niets! Relaties zullen altijd een onderwerp van gesprek blijven en iedereen heeft daar een ander gevoel bij volgens mij....

Hier in huize Tezz zitten er weer eens te weinig uren in een dag. Zometeen met kind naar zwemles, daarna een vergadering van de vereniging hier in huis en ik moet tussendoor ook nog 3 powerpoint presentaties maken voor een medewerkerbijeenkomst morgen. Blegh met een hoofdletter B!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_77598591
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:39 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Dat wilde ik eigenlijk ook vragen, maar ik dacht het zal wel een hele stomme vraag zijn.......
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:42:01 #59
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77598599
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:40 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Klasse MissHobje!
hehe dat scheelt dan toch voor morgen kan ik meteen gaan sporten enzo

Oja en hout fetisj ? ik ga ff terug lezen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:43:58 #60
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77598667
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:41 schreef Tezz het volgende:

[..]

Dat wilde ik eigenlijk ook vragen, maar ik dacht het zal wel een hele stomme vraag zijn.......
Stomme vragen bestaan toch heul niet?

Mare ik heb dus ook geen idee.

FC kom er maar in
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77598724
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:39 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Eet smakelijk!
Boerenkoolstamppot In deze contreien beter bekend als stamppot moos. En daarom weet ik dat.. En eet smakelijk FC!
pi_77598763
Ik gok boerenkool!
Ik heb heul geen houtfetisj, ik houd van lekkere geuren !
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77598786
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Boerenkoolstamppot In deze contreien beter bekend als stamppot moos. En daarom weet ik dat.. En eet smakelijk FC!
Lol, ik heb teveel 'Van jonge leu en oale groand' gekeken, denk ik......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77598791
Maus

woensdag 3 februari 2010 @ 17:47:39 #65
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77598801
Dus net zoiets als de bewoording hutspot wat ook niet iedereen weet dat het peen en ui -aardappelen stampot is.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77598812
Steerke, zet m op
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:48:24 #67
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77598826
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:47 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Lol, ik heb teveel 'Van jonge leu en oale groand' gekeken, denk ik......
Dat was een leuke nl serie trouwens
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77598832
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Maus

[ afbeelding ]
Daar moest ik ook aan denken ja! Jeugdsentiment............
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77599214
quote:
Maus

[ afbeelding ]
pi_77599266
quote:
Maus

[ afbeelding ]
Jaa!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77599270
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:47 schreef MissHobje het volgende:
Dus net zoiets als de bewoording hutspot wat ook niet iedereen weet dat het peen en ui -aardappelen stampot is.
Belachelijk ja hutspot niet kennen..
pi_77599322
quote:
Maus

[ afbeelding ]
Woehaha daar dacht ik ook aan!

Heerlijke flashback naar de zondagochtend waar broertje en ik alleen (jaja helemaal alleen) naar beneden mochten om naar Maus te kijken!!! En dan vonden we boterhammetjes en een beker melk in de koelkast....
pi_77599324
Hutspot is toch een heel normaal woord?

trouwens, van de week ineens een blauwe plek op de rug mijn hand en nu komt er nog 1. strange, oh en nee ik ben niet op mijn hand gemept ofzo , hebook niets gestoten...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 februari 2010 @ 18:05:06 #74
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77599384
Gecondoleerd CF

Steer trap ze op de tenen .

Pasta met zeevruchten hier
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_77599486
He sun, op het ijsselmeer is een mooie foto mogelijkheid (aan de friese kant) : kruiend ijs
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77599488
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:03 schreef DarkElf het volgende:
Hutspot is toch een heel normaal woord?

trouwens, van de week ineens een blauwe plek op de rug mijn hand en nu komt er nog 1. strange, oh en nee ik ben niet op mijn hand gemept ofzo , hebook niets gestoten...
Ik ben vorige week geprikt op Hb, Vitamine B12 en stollingsfactoren om diezelfde reden. Misschien eens aan je huisarts vragen? (ik had het ook wel op mijn handen - komt van de koou, schijnt dat je je dan maar amper hoeft te stoten om helemaal blauw te worden, zei hij).

Tezz, wat lief is dat
pi_77599495
DE< ik heb heel vaak zomaar blauwe plekken, van een klein dingetje al. Dunne aderen, kon ook geen plasmaferese doen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77599536
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben vorige week geprikt op Hb, Vitamine B12 en stollingsfactoren om diezelfde reden. Misschien eens aan je huisarts vragen? (ik had het ook wel op mijn handen - komt van de koou, schijnt dat je je dan maar amper hoeft te stoten om helemaal blauw te worden, zei hij).

Tezz, wat lief is dat
ik word regelmatig bloedgeprikt maar zal t eens noemen als ze weer eens wat nodig hebben. maar t zal idd wel door t rare weer zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77599558
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:07 schreef krakkemieke het volgende:
DE< ik heb heel vaak zomaar blauwe plekken, van een klein dingetje al. Dunne aderen, kon ook geen plasmaferese doen.
geen wat?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77599666
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

geen wat?
Bloedplasma geven. Je wordt aan een machine gekoppeld die je rode bloedcellen eruit centrifugeert en terugspuit. Rode bloedcellen aanmaken duurt plusminus 6 weken. Als je alleen plasma geeft, heb je de rest snel weer aangemaakt en kan je dus vaker geven. En ook uit plasma kun ze veel nuttige zaken halen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77599686
files
pi_77599713
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:12 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Bloedplasma geven. Je wordt aan een machine gekoppeld die je rode bloedcellen eruit centrifugeert en terugspuit. Rode bloedcellen aanmaken duurt plusminus 6 weken. Als je alleen plasma geeft, heb je de rest snel weer aangemaakt en kan je dus vaker geven. En ook uit plasma kun ze veel nuttige zaken halen.
ah ok!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77599893
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:13 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ah ok!
Ik wou het wel graag, zou dan samen met ex en een vriendin zijn. Het is echt tof: die machine vertelt hoeveel bloed hij gebruikt heeft om dat zakje plasma te maken enzo.

En toen dacht ik: ik heb de prikpil, dan kan ik vast vaker opgeroepen worden om volbloed te geven! Nee, dat kon niet. Want dan raakte de computer in de war!
Naja, vanaf april mag ik weer.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77599967
ik ga eens naar de sportschool toe.
volgende week weer bloed geven, maar ja. dan wel voor bloedonderzoek. kijken hoeveel ze deze keer willen
pi_77600008
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:21 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga eens naar de sportschool toe.
volgende week weer bloed geven, maar ja. dan wel voor bloedonderzoek. kijken hoeveel ze deze keer willen
Lol, meestal wel minder dan de bloedbank!
Veel plezier met sporten!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77600153
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:23 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Lol, meestal wel minder dan de bloedbank!
Veel plezier met sporten!
ze prikken hem waarschijnlijk helemaal leeg !
pi_77600239
Ik wou dat ik weer kon geven. Mijn hb is meestal hoog en na het prikken voel ik me geweldig!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77600348
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:07 schreef DarkElf het volgende:
He sun, op het ijsselmeer is een mooie foto mogelijkheid (aan de friese kant) : kruiend ijs
Ja gaaf! Ik zag het op tv! Beetje te ver rijden voor ff tussendoor, maar dat moet absoluut mooie plaatjes opleveren!

Oh en onverklaarbare blauwe plekken ken ik!

Oh en Ik heb echt een superhond! Hij heeft helemaal zelf mijn sloffen uit de gang gehaald en naar me toe gebracht!
pi_77600357
ziek hoopje ellende meldt zich
pi_77600422
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:35 schreef SeaOfLove het volgende:
pi_77600439
quote:
Geeft het zieke hoopje een en een kopje kippesoep.
En een bakje tiramisu. Als je ziek bent, krijg je een toetje, helemaal voor jou.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77600499
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh en onverklaarbare blauwe plekken ken ik!
was een keertje (4 maanden terug ofzo) ik kom terug van het hardlopen, doe me shirt uit en wil onder de douche stappen, zegt me ex in volle verbazing, wat heb jij gedaan !?! wijzend naar mijn linker-zij, ik kijk zo, massieve blauwe plek

Bleek uiteindelijk van 2 dagen daarvoor te zijn bij militaire zelfverdediging nog niet eens gemerkt
pi_77600505
quote:
Ach meis, antibiotica geeft je meestal nou ook niet bepaald een lekker gevoel Beterschap hoor.

En CF gecondoleerd met je oom en ik ben benieuwd wat er nu met de pleegkindjes gebeurt, dat klinkt niet leuk.

Ik ben net onderuit gegaan met de fiets. Erg sierlijk moet ik er aan toevoegen en heb me dan ook geen pijn gedaan. Het is dus glad, dat u het weet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77600541
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:39 schreef Braamyo het volgende:
Bleek uiteindelijk van 2 dagen daarvoor te zijn bij militaire zelfverdediging nog niet eens gemerkt
Ik heb sinds een paar dagen een enorme kras (minstens 15 cm lang) op mijn been. En nog diep ook, dat er helemaal zo'n vuurrood walletje opkomt. Geen flauw idee waar ik dat heb opgelopen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77600550
quote:
*stuurt hoopjes beterschap jou kant op*

En ik ben er heilig van over tuigt dat het werkt, je word snel weer beter
pi_77600563
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:28 schreef Braamyo het volgende:

[..]

ze prikken hem waarschijnlijk helemaal leeg !
Dat in combinatie met: ik prik niet!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77600587
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb sinds een paar dagen een enorme kras (minstens 15 cm lang) op mijn been. En nog diep ook, dat er helemaal zo'n vuurrood walletje opkomt. Geen flauw idee waar ik dat heb opgelopen
Volgens Braamyo komt het niet van hem!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77600673
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:43 schreef krakkemieke het volgende:

Ik hoop van niet
pi_77600681
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:43 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

kleine kans
pi_77600712
Hij prikt niet, zegt hij!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties