Dank jequote:
Het gaat ook over Mathijs, hèquote:
Ik slikte de pil en toch zwanger, kwam er ook pas met 5 maanden achter dat ik zwanger wasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:56 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...nou nee niet echt...blijkbaar toch kindjes kunnen krijgen..duhuhh...uiteindelijk 2
![]()
..en blijkbaar die ene 0,000000001% kans van zwanger raken met de pil....ach ja...
![]()
er zit een foto van mijn in mijn fobo...
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slikte de pil en toch zwanger, kwam er ook pas met 5 maanden achter dat ik zwanger was
Nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je voor hem al zoiets aangemaakt
ik wist meteen dat net raak was...meteen al erna zeg maar..heeeel apart...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slikte de pil en toch zwanger, kwam er ook pas met 5 maanden achter dat ik zwanger was
hij wordt met het uur nog knapper....quote:
Dank je schatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:16 schreef heavenstar het volgende:
[..]
hij wordt met het uur nog knapper....
Thijs had ook veel en donker haar, wel met enorme inhammen in het beginquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:38 schreef ajf het volgende:
Ja het lijkt af en toe best veel op de foto maar dat valt best mee
Ik ben eigenlijk benieuwd of het zo donker blijft. Ik was blond bij mijn geboortequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs had ook veel en donker haar, wel met enorme inhammen in het begin
Ja, daar kan je echt niets over zeggen he?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:49 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd of het zo donker blijft. Ik was blond bij mijn geboorte
Nee afwachten maar. De tweeling heeft bruin haar, wat lichter dan Mathijs nu heeft.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar kan je echt niets over zeggen he?
Thijs had steil en heel donker haar, nu heeft 'ie een kop vol donkerblonde krullen![]()
(praat ik teveel over mij eigen kind in jouw topic? want ik ben erg hoor, en ik weet het...)
Maakt ook helemaal niets uit he, met zo'n bekkiequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee afwachten maar. De tweeling heeft bruin haar, wat lichter dan Mathijs nu heeft.
Lief hoorIk heb een foto gezien ja en hij is schattig
(ik heb er geen last van, hoor)
10 cmquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had ongeveer 10 cm lang spierwit haar toen ik geboren werd, het is alleen maar langer geworden niet donkerder![]()
Yordi was zo goed als kaal
Nee hèquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maakt ook helemaal niets uit he, met zo'n bekkie
Doet ie ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |