Haha ja dat is dan zeker even een "oeps-moment"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze worden zeker belachelijk snel groot...
confronterend als je dochter van 11 zegt dat ze last heeft van schaamhaar...
en het voordeel van een groot gezin is dat de kids elkaar corrigeren... (althans in mijn geval)
echt een oeps momentquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ja dat is dan zeker even een "oeps-moment"![]()
Ja ik kan dat beamen als oudste van de 10Ik heb zelfs nog luiers verschoond van de jongste 3.
Ik ben de oudste van de 6 en heb van de jongste 5 de luiers verschoond.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ja dat is dan zeker even een "oeps-moment"![]()
Ja ik kan dat beamen als oudste van de 10Ik heb zelfs nog luiers verschoond van de jongste 3.
Ik heb altijd gezegd dat als mijn dochter in de pubertijd komt, ze de deur niet meer uit mag tot ze 18 isquote:
Ja we willen allemaal dat ze klein blijven. Maar aan de andere kant is het ook weer heerlijk dat ze groter worden. Het moet alleen weer niet te snel gaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 06:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben de oudste van de 6 en heb van de jongste 5 de luiers verschoond.![]()
Ik hou het echt bij 1 kind. En het gaat veel te snel allemaal, hij gaat al bijna naar de brugklas en dat wil ik niet, hij moet klein en lief en onschuldig en schattig blijven
Mijn vrouw is er niet zo blij mee als ik dat nu al ter sprake brengquote:
Hij zal altijd mijn kleine vent blijven. Maar soms begin ik spontaan te janken als ik dan opeens besef dat het in principe nog maar 6 jaar kan duren voor hij het huis uit gaatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja we willen allemaal dat ze klein blijven. Maar aan de andere kant is het ook weer heerlijk dat ze groter worden. Het moet alleen weer niet te snel gaan
Ze wil hem echt niet loslaten hequote:
Ik heb dat meer met mijn dochter dan met mijn zoonquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zal altijd mijn kleine vent blijven. Maar soms begin ik spontaan te janken als ik dan opeens besef dat het in principe nog maar 6 jaar kan duren voor hij het huis uit gaat![]()
[..]
Ze wil hem echt niet loslaten he
De middelstequote:
Dan is het goedquote:
Alles van 8 heeft....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:34 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan is het goedDegene die hem vasthoudt is ook
hoor.
Jaja maar jij moet eerst maar eens langs haar vader zien te komenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alles van 8 heeft....
Nee grapje, die is ook![]()
Die is te druk met zijn laatste telgquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:41 schreef ajf het volgende:
[..]
Jaja maar jij moet eerst maar eens langs haar vader zien te komen
Dat dacht ik
Maar mijn dochter is altijd in zijn buurtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is te druk met zijn laatste telg
Verdommequote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:53 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar mijn dochter is altijd in zijn buurt
Jammer johquote:
Dank je Erwinquote:
Wat voor bier vind je lekker?quote:
Het enige echte bier. Dat wist je al. Ga je me dronken voeren? Dan kan je beter wat sterkers nemen. Of wil je me paaien in riuil voor de onschuldigheid van mijn dochter?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |