Mwa, als je het nuchter bekijkt zul je per saldo niet echt vaak met je hele bagage rond lopen. Heb tegenwoordig zo 'n spinner kofferquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:46 schreef llopez het volgende:
[..]
Is niet echt handig! Maar ik zou het na dit topic bijna gaan overwegen
Een 'backpacker' met een koffer op wieltjes is trouwens echt fout. Ik heb ze zien ploeteren in de straatjes van Copán of Xalapa, waar hellingen van 20 procent geen uitzondering zijn...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Mwa, als je het nuchter bekijkt zul je per saldo niet echt vaak met je hele bagage rond lopen. Heb tegenwoordig zo 'n spinner koffer, en werkt best practisch. Bovendien is (zeker zo ;n hard plastic) koffer beter af te sluiten (in hostels etc). Dus eigenlijk vind ik een rugzak niet zo superpractisch ten opzichte van een koffer.
Maar goed, daar kan een rugzak wel weer handig zijn. Maar als je gewoon een paar weken op een eiland aan het strand gaat hangen, maakt het mijns inziens niet zo veel uit of je daar komt met een koffer of een rugzak.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een 'backpacker' met een koffer op wieltjes is trouwens echt fout. Ik heb ze zien ploeteren in de straatjes van Copán of Xalapa, waar hellingen van 20 procent geen uitzondering zijn...
Klopt. Een rugzak wordt pas essentieel als je van plek naar plek gaat reizen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Maar goed, daar kan een rugzak wel weer handig zijn. Maar als je gewoon een paar weken op een eiland aan het strand gaat hangen, maakt het mijns inziens niet zo veel uit of je daar komt met een koffer of een rugzak.
Een 100% standaard figuur met een niet-boeiend waarbenjij.nu blogjequote:Op woensdag 3 februari 2010 14:10 schreef maan. het volgende:
Hoe zou jij een backpacker beschrijven?
Vergeet het welkomst comite op Schiphol nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:39 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Een 100% standaard figuur met een niet-boeiend waarbenjij.nu blogje
Hokjesdenkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:52 schreef Farenji het volgende:
Jaja, elke backpacker is een linkse langharige ongewassen hippie zonder geld die alleen maar in het hostel zit te blowen.
Net als dat elke voetbalsupporter een asociale extreemrechtse hooligan is die stenen naar de ME smijt.
Wat is de wereld toch heerlijk simpel.
idd, moest er boven staan "de toerist" zou het cliché nog beter kloppen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Zulke figuren bestaan, maar zijn toch echt de uitzondering en niet de regel hoor.
dus backpackers zouden eigenlijk liever naar Noord-Korea gaan, maar doen het niet wegens groepsdruk? Jij hebt ze wel door, zie ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:08 schreef Chooselife het volgende:
Mensen die een onafhankelijke indruk willen maken.
Ik vind het een overschatte subcultuur, die backpackers. Meestal hoogopgeleide twintigers die quasi low budget naar Azië reizen en daar vervolgens een leven oppakken zoals ze ook bij elke studentensocieteit doen. Zuipen, internetten, blowen en neuken. Doe eens waar je zin in hebt, in plaats van al die modegrillen en subculturen te volgen. Ga eens naar Noord Korea, en Tadjikistan in plaats van Thailand en Australië.
Het topic heet "backpackers".quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:08 schreef Chooselife het volgende:
Ik vind het een overschatte subcultuur, die backpackers. Meestal hoogopgeleide twintigers die quasi low budget naar Azië reizen en daar vervolgens een leven oppakken zoals ze ook bij elke studentensocieteit doen. Zuipen, internetten, blowen en neuken. Doe eens waar je zin in hebt, in plaats van al die modegrillen en subculturen te volgen. Ga eens naar Noord Korea, en Tadjikistan in plaats van Thailand en Australië.
Wat is het reisargument voor de backpacker (20-30). Klieken met andere leeftijdsgenoten, of iets van een onbekende wereld zien? Ik ben ze tegengekomen in Azië, en ik heb het idee dat het eerste het enige argument was. Vooral naar de plekken gaan waar veel land- en leeftijdsgenoten rondhangen. En klagen over de hitte, zand tussen de teenslippers, slechte wifi verbindingen en muggenbulten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
dus backpackers zouden eigenlijk liever naar Noord-Korea gaan, maar doen het niet wegens groepsdruk? Jij hebt ze wel door, zie ik.
Dat heet statistiek. Als de helft van de backpackers graag kliekt, en de andere helft graag iets van de wereld wil zien, dan zul je die eerste helft allemaal bij elkaar zien klieken, en de andere helft valt niet op.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:29 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wat is het reisargument voor de backpacker (20-30). Klieken met andere leeftijdsgenoten, of iets van een onbekende wereld zien? Ik ben ze tegengekomen in Azië, en ik heb het idee dat het eerste het enige argument was. Vooral naar de plekken gaan waar veel land- en leeftijdsgenoten rondhangen.
Ik heb gebackpackt op Galapgosquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:08 schreef Chooselife het volgende:
Waarschijnlijk *hebben* ze gewoon zin om een beetje te zuipen, internetten, blowen en neuken op het strand van Thailand. En waarschijnlijk hebben ze helemaal geen zin in Noord-Korea of Tadjikistan. Er zijn ook hele volksstammen die het leuk vinden om elk jaar twee weken naar dezelfde camping in Zeeland te gaan waar ze iedereen kennen en ze patatjes oorlog en frikandellen eten en in een tuinstoel zitten voor de stacaravan. Daar kun jij je misschien superieur aan voelen omdat jij wel met je knapzakje en machete naar Verweggistan en Bokkie-Wokkieland gaat en je de maden rechtstreeks uit het boomschors in de jungle opeet, maar dat is natuurlijk misplaatste superioriteit. Laat iedereen toch doen wat ie zelf leuk vindt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:08 schreef Chooselife het volgende:
Doe eens waar je zin in hebt, in plaats van al die modegrillen en subculturen te volgen. Ga eens naar Noord Korea, en Tadjikistan in plaats van Thailand en Australië.
http://www.bokkiewokkie.nl/quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:34 schreef Farenji het volgende:
[..]
... naar Verweggistan en Bokkie-Wokkieland...
Dat is waar de Super Adventure Club naartoe gaat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
http://www.bokkiewokkie.nl/
wat is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2010 16:37:54 ]
Ik zou naar Llorret de Mar gaan. Veel goedkoper! Maar dat is natuurlijk niet interessant op op je hyves en waarbenjij.nu te zetten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:34 schreef Farenji het volgende:
[..]
Waarschijnlijk *hebben* ze gewoon zin om een beetje te zuipen, internetten, blowen en neuken op het strand van Thailand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |