Voorlopig zit er nog ééntje waar ze heel tevreden over zijn. Ik weet ook niet wat hij moet doen om ze ontevreden te maken want je kan moeilijk punten gaan eisen van een bondscoach van San Marinoquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef knijn1985 het volgende:
zou mooi zijn als je ook meteen bondscoach kan worden
Succesquote:ondertussen seizoen goed begonnen met AFC Wimbledon op naar de league 1![]()
Leuk!! Hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Zoals de TT lichtelijk verraadt ben ik, nadat mijn game met het Engelse Bury is gecrasht, in mijn zoektocht naar een nieuwe club aangekomen in één van de kleinste landen ter wereld; San Marino.
San Marino Calcio is een voetbalclub die dit landje vertegenwoordigt als enige professionele club die het land kent. Het komt uit in de Italiaanse competities. Momenteel speelt San Marino in de Serie C2/B, maar als het aan mij ligt komen ze daar snel vandaan. Topvoetbal gaat er hier gespeeld worden.
Het prachtige logo:
[ afbeelding ]
Leuke club.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nieuwe game begonnen met Napoli
EN DIE STOMME GRENSRECHTER DIE DAAR ZO BLIJFT STAAN DANquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik word zo moe van 'Maar het doelpunt telt niet!'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan die stomme buitenspelvlag in beeldquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik word zo moe van 'Maar het doelpunt telt niet!'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd leuk logoquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Zoals de TT lichtelijk verraadt ben ik, nadat mijn game met het Engelse Bury is gecrasht, in mijn zoektocht naar een nieuwe club aangekomen in één van de kleinste landen ter wereld; San Marino.
San Marino Calcio is een voetbalclub die dit landje vertegenwoordigt als enige professionele club die het land kent. Het komt uit in de Italiaanse competities. Momenteel speelt San Marino in de Serie C2/B, maar als het aan mij ligt komen ze daar snel vandaan. Topvoetbal gaat er hier gespeeld worden.
Het prachtige logo:
[ afbeelding ]
Brama speelde 4 seizoenen bij Ac Milan. Dus die moet je wel kopen ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Inmiddels wat oude mannen bij Napoli verkocht. Daar kon ik toch niks meer mee... Rafael van de Vaart overgenomen van Real, 8 miljoen euro. Ook ben ik bezig met Wout Brama, moet nog een goede verdedigende middenvelder hebben, denk dat Brama dit wel kan zijn voor mij...
Daarnaast Khalid Boulahrouz overgenomen van Stuttgart voor 3 miljoen... En Silviu Lung Jr. voor 300k
Aha... Vond hem in mijn Twente-game ook al een topper!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Brama speelde 4 seizoenen bij Ac Milan. Dus die moet je wel kopen ja.
Misschien een screentje van Brama?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Aha... Vond hem in mijn Twente-game ook al een topper!
Wel lastig. Heb drie goede mannen voor de centrale plek op het middenveld: vd Vaart, Hamsik en Brama :p
Dat is wel minder, maar goed. Mijn naam komt erin dus boeie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Staat daar nou dat je een lening van -65mln krijgt?
En verder alleen een beetje jammer dat het dan weer Arena gaat heten
Ben pas net begonnen met het eerste seizoen he... Dus hij is nog ongeveer net zo goed als in het beginquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:14 schreef Paupertje het volgende:
[..]
Misschien een screentje van Brama?
Haten is verlaten, Hertha BSC. Ik wijs boden op spelers, van clubs die irritant doen of van trainers die ik niet mag, altijd af. That will teach them!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Kanker Hertha BSC, gaan ze al mijn jeugdtrainers af. Waardoor ik die contracten weer moet verhogen. STERF KUT CLUB.![]()
![]()
Oh ja, nu komt Bielefeld, Liverpool, HSV, Anderlecht. ROT OP!![]()
Hehe altijd als die trainer dan kiest voor die club. Haal ik hun beste trainer weg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haten is verlaten, Hertha BSC. Ik wijs boden op spelers, van clubs die irritant doen of van trainers die ik niet mag, altijd af. That will teach them!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazen seizoen!
Netjesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:19 schreef Timm-E het volgende:
[..]
![]()
Ik heb iets soortgelijks dit seizoen... Wel een slechter doelsaldo, m'n keeper (Ochoa) is dit seizoen niet in topvorm...
[ afbeelding ]
Maar heb je genoeg geld voor vervangers?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:31 schreef icebliss het volgende:
Ben gestopt met Notts County, kwam niet uit de Championship. Nu begonnen met MSV Duisburg, wat hebben die veel (matige) spelers zeg. En niemand die ze wil hebben natuurlijk, zelfs niet als ze ze gratis mogen ophalen. Gelukkig lopen er na dit seizoen dertig () contracten af.
Pazienza voor 8,5 verkopen en Boulahrouz voor een half miljoen halen? Wtf?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat screenshots van mijn Napoli-game:
Leuke overwinning net geboekt:
[ afbeelding ]
Stand na 19 wedstrijden:
[ afbeelding ]
Mijn selectie:
[ afbeelding ]
Opstelling:
[ afbeelding ]
(Opgeslagen als Notts :p)
Transfers:
[ afbeelding ]
Ik snapte het ook niet. Boulahrouz was heel erg ongelukkig bij Stuttgart. Pazienza had een goede voorbereiding meegemaakt en een aantal clubs wilde hem hebben... Stuttgart bood het meest.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Pazienza voor 8,5 verkopen en Boulahrouz voor een half miljoen halen? Wtf?
Heb geen vervangers nodig joh, ik begon met 46 spelers geloof ikquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Maar heb je genoeg geld voor vervangers?
Uiteindelijk 13e geworden. Nu met die 2 nieuwe spelers de eerste 3 wedstrijden gewonnen, 1 verloren. Europees zit er zeker in, want uit tegen Chelsea werd het 0-4quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:27 schreef MB23 het volgende:
2 heerlijke regens gekocht met NottsNu zo´n 4 wedstrijd voor het eind van het seizoen, en het is erg tegen gevallen. Had gehoopt op een stuntje, meedoen voor Europees voetbal, maar ik moest uitkijken voor degradatie
Krijg nog lastige tegenstanders, en als het zover komt dat we degraderen loopt het hele team leeg denk ik, op die 2 regens na dan.
![]()
Als hij nog niet verkocht is... Jonathan Cristaldo van Velez.. schoot er bij mij bij PSV in het 2e seizoen 32 in...quote:Op zondag 7 februari 2010 16:30 schreef Buitendam het volgende:
Klote bestuur verkoopt Lazovic voor 5 miljoen aan Ajax. Nu heb ik 8 miljoen en heb ik een goeie spits nodig. Iemand leuke ideeën? Huur of koop, maakt me niet veel uit.
Ah, mooi. Hoe kwam ie bij het best tot z'n recht?quote:Op maandag 8 februari 2010 08:16 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Als hij nog niet verkocht is... Jonathan Cristaldo van Velez.. schoot er bij mij bij PSV in het 2e seizoen 32 in...
Ik (en velen met mij) gebruik Ronald's training van ManUtd.nlquote:Op maandag 8 februari 2010 16:16 schreef MrMoon het volgende:
Maken jullie ook gebruik van een speciale trainingsschema of trainen jullie met de standaard in FM (General dus)? Een aantal van mijn verdedigers daalt namelijk ontzettend hard in hun stats, terwijl de rest van mijn selectie (nog) nergens last van heeft (en zelfs hard stijgt)..
Die medium training, of niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik (en velen met mij) gebruik Ronald's training van ManUtd.nl
Wat zijn instellingen precies waren weet ik niet uit mijn hoofd.. maar was in een 3 spitsen systeem en volgens mij was hij de middelste spits..quote:Op maandag 8 februari 2010 13:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, mooi. Hoe kwam ie bij het best tot z'n recht?
Nee, dat probeer ik altijd, maar dan worden ze ook pissig.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je nou onderhandelt over het bod door een astronomisch tegenvoorstel te doen, dan zijn ze volgens mij niet boos. Weet het niet zeker, maar ik dacht dat dat hielp.
die gebruik ik ook..quote:Op maandag 8 februari 2010 16:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik (en velen met mij) gebruik Ronald's training van ManUtd.nl
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:19 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik altijd, maar dan worden ze ook pissig.
Anyway, voorlopig niks te maken met megatransfers of Manchester United. Ik ben namelijk een nieuw spel begonnen met het grootse Dorchester Town F.C. De club, ook wel bekend als "The Magpies", gaat een moeilijk seizoen tegemoet. De media voorspellen een 22e plaats en directe degradatie uit de Conference South. Fans en bestuur zullen al tevreden zijn als dit voorkomen wordt, zeker als dit gepaard gaat met overwinningen op aartsrivaal Weymouth.
[ afbeelding ]
Kan een Nederlandse manager dit waarmaken, of zelfs de semiprofs naar een hoger niveau leiden? Oefenpotjes tegen amateurverenigingen laten tot nu toe een dominant Dorchester zien, maar of het in de competitie ook zo gaat is natuurlijk maar de vraag. Op de transfermarkt wordt er goed gezocht naar Trial-wedstrijden, en binnenkort staat er een wedstrijd tegen de Glenn Hoddle Academy op het programma om nog meer talenten binnen te halen.
Gaat nog leuk worden dus.
Thanks! Competitieresultaten blijf ik de lezer nog even verschuldigd, want ik heb nog niet veel meer gespeeld dan wat oefenwedstrijden. Waarbij de 1-0 op het hoger spelende (oké, Conference National, maar toch) Stevenage niet onaardig was. Dat Dorchester 2 schoten loste, en Stevenage 18 doet daaraan weinig af, dat is immers voetbal! Uitgerekend doelman Coward toonde zijn moed door een penal te stoppen.quote:
Vervelend gedoe met die assistenten inderdaad. Bij Ajax was het bepaald niet gemakkelijk om van die irritante Cock Jol af te raken. Die man verdient een fortuin maar is werkelijk nergens goed in!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:54 schreef icebliss het volgende:
Tering, het gaat me 250.000 euro kosten als ik mijn assistent eruit wil trappen. En ik mag ook niet meer dan 3 veldtrainers van het bestuur. Kan je ook spelers niet laten trainen? Heb nu vier spelers met een halve ster aanbeveling, daar hoeven mijn trainers hun tijd niet aan te verspillen
Dat kan inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2010 23:13 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Thanks! Competitieresultaten blijf ik de lezer nog even verschuldigd, want ik heb nog niet veel meer gespeeld dan wat oefenwedstrijden. Waarbij de 1-0 op het hoger spelende (oké, Conference National, maar toch) Stevenage niet onaardig was. Dat Dorchester 2 schoten loste, en Stevenage 18 doet daaraan weinig af, dat is immers voetbal! Uitgerekend doelman Coward toonde zijn moed door een penal te stoppen.
Ook wel geinig: de 37-jarige centrale verdediger Ashley Vickers is tevens de assistent-trainer. Tijdens de teamtalks ontziet hij zichzelf altijd, maar hij weet tijdens de wedstrijd toch nog feedback te geven. Multitasken heet dat.![]()
[..]
Vervelend gedoe met die assistenten inderdaad. Bij Ajax was het bepaald niet gemakkelijk om van die irritante Cock Jol af te raken. Die man verdient een fortuin maar is werkelijk nergens goed in!
Misschien kun je voor die waardeloze spelers gewoon een nieuw trainingsprogramma aanmaken waarin ze niks hoeven te doen? Geen idee, heb het nooit geprobeerd. Zou wel humor zijn.
Is het dan geen optie om ze buiten te schoppen?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:22 schreef icebliss het volgende:
[..]
Dat kan inderdaadIk kom er nu ook achter dat ik geen spelers van buiten de EU mag opstellen bij mijn reserves, ik heb er drie
Die spelen dus absoluut niks. Heb hun trainingschema dan ook maar 'niks' genoemd. Mogen ze lekker koffie schenken terwijl de rest traint ofzo.
Bij Ajax vind ik het apart dat je begint met 20 coaches/assistenen ofzo en dat het bestuur je er max 11 aanraadt. Het was na het eerste seizoen ook lichtelijk een uitverkoop bij me.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:13 schreef Vasilevski het volgende:
Vervelend gedoe met die assistenten inderdaad. Bij Ajax was het bepaald niet gemakkelijk om van die irritante Cock Jol af te raken. Die man verdient een fortuin maar is werkelijk nergens goed in!
Misschien kun je voor die waardeloze spelers gewoon een nieuw trainingsprogramma aanmaken waarin ze niks hoeven te doen? Geen idee, heb het nooit geprobeerd. Zou wel humor zijn.
Idd ja.......en de meeste zijn zo slecht dat je je afvraagt wat ze uberhaupt bij een profclub doen. Lul Jol voorop trouwens.....na 3 jaar kon ik hem nog niet ontslaan omdat het bestuur dat teveel geld vond kosten. Daarna zijn contract verhoogd maar wel verkort.....even wachten en adios Cockquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij Ajax vind ik het apart dat je begint met 20 coaches/assistenen ofzo en dat het bestuur je er max 11 aanraadt. Het was na het eerste seizoen ook lichtelijk een uitverkoop bij me.
Inmiddels 20 miljoen waard.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat een baas, 3 seizoen geleden gekocht voor 2.7 miljoen.
[ afbeelding ]
Statsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb anders een spits die 18k waard is. Dus doe niet zo stoer.
Staat weer tegenover dat de balans van jouw club waarschijnlijk ook 4 kopjes koffie en een bakje patat is, dus dan is het alsnog relatief duurquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Die van mij verdienen sowieso een kopje koffie en drie consumpties per week, dus die zou ik vast wel mogen ontslaan.
Wereld ---> landen ----> Europa en dan daar bij coëfficiënten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:15 schreef Jorwol het volgende:
Waar kan ik ook alweer de clubcoëfficiënten vinden? Ik weet niet meer waar ik dat kan zien.. Wil weten op welke plek Nederland staat qua verdeling van plekken van UEFA Cup en Champions League.
Wereld > Grote Clubs > Europa en dan het tabblad Coëfficienten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:15 schreef Jorwol het volgende:
Waar kan ik ook alweer de clubcoëfficiënten vinden? Ik weet niet meer waar ik dat kan zien.. Wil weten op welke plek Nederland staat qua verdeling van plekken van UEFA Cup en Champions League.
Ah, deze is het inderdaad. Bij die ene die ik noemde zie je coëfficienten per club.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wereld ---> landen ----> Europa en dan daar bij coëfficiënten.
Ik dank u zeer!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wereld > Grote Clubs > Europa en dan het tabblad Coëfficienten.
En u ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wereld ---> landen ----> Europa en dan daar bij coëfficiënten.
Dat is per ploeg. Hij bedoelt per land en dan kom je er op mijn manier.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wereld > Grote Clubs > Europa en dan het tabblad Coëfficienten.
Heeft meestal te maken met het feit dat er één of meerdere spelers ongelukkig zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:22 schreef lunko1979 het volgende:
Speel de engelse versie omdat ik een kopie heb fm10, althans ik denk dat dat de redenn is, maar ik krijg het niet voor elkaar het eerste seizoen door te komen met PSV, Elke keer een lack of harmony en sjiet, iemand een idee hoe ik daar aan kan werken?
Sowieso iemand tips en tricks??
Dit was de 29e speelronde, tegen Bellaria. In de 30e kreeg ik Itala nog op bezoek waar ik ook van won. Na deze wedstrijden stond ik bovenaan en waren beide ploegen blijkbaar zo van slag dat ik uiteindelijk nog aardig afgetekend kampioen ben gewordenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moet nu tegen de koploper. Als ik verlies doe ik niet meer mee om de titel waarschijnlijk, als ik win kom ik op 2 punten!
Zo heeft elke club wel wat. Bij FC Groningen begin je met een stuk of 3-4 keeperstrainers, waarvan er maar eentje daadwerkelijk een goede stat heeft in het trainen van keepers. Vaag, dat soort dingen. Ben altijd benieuwd hoe zoiets tot stand komt. Net zoals wanneer je met 5 fysio's begint terwijl het bestuur er normaalgesproken niet meer dan 3 wil.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij Ajax vind ik het apart dat je begint met 20 coaches/assistenen ofzo en dat het bestuur je er max 11 aanraadt. Het was na het eerste seizoen ook lichtelijk een uitverkoop bij me.
Ik heb ook iets irritants. Ben begonnen bij Spartak Moskou. Ik had een slechte assistent-manager. Ik kon hem er goedkoop uitwerken, dus ook gedaan in de veronderstelling dat ik met zo'n bekende club wel weer makkelijk een nieuwe assistent-manager zou kunnen halen. Nou mooi niet dus. Niemand, maar dan echt niemand wil komen als assistent-manager en als iemand wil komen, dan is hij nog slechter dan diegene die ik er heb uitgegooidquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:25 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Zo heeft elke club wel wat. Bij FC Groningen begin je met een stuk of 3-4 keeperstrainers, waarvan er maar eentje daadwerkelijk een goede stat heeft in het trainen van keepers. Vaag, dat soort dingen. Ben altijd benieuwd hoe zoiets tot stand komt. Net zoals wanneer je met 5 fysio's begint terwijl het bestuur er normaalgesproken niet meer dan 3 wil.
ookal? had ik laatst ook, in de halfe finale ook, tegen Real Madrid uit 1-0 gewonnen en thuis zou ik het afmaken, waren 10 van de 11 basisspelers op interlandquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oja, halve finale CL: PSV - AjaxDahaag Ajax. In de competitie al met 4-0 van de mat geveegd.
Godverdomme, een hoop basisspelers zijn naar een interland.![]()
![]()
Kan ik dat gezeik niet afschaffen ofzo?
Edit: Niks aan de hand, het is 6-1 geworden.
Misschien kan je een van je trainers promoveren tot assistent? mits ze goed genoeg zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb ook iets irritants. Ben begonnen bij Spartak Moskou. Ik had een slechte assistent-manager. Ik kon hem er goedkoop uitwerken, dus ook gedaan in de veronderstelling dat ik met zo'n bekende club wel weer makkelijk een nieuwe assistent-manager zou kunnen halen. Nou mooi niet dus. Niemand, maar dan echt niemand wil komen als assistent-manager en als iemand wil komen, dan is hij nog slechter dan diegene die ik er heb uitgegooid
Lol dat doe ik ook met spelersquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:58 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Misschien kan je een van je trainers promoveren tot assistent? mits ze goed genoeg zijn natuurlijk
Moet er dan ook wel bij zeggen dat ik meestal mijn assistent op naam probeer te kiezen en niet zo zeer op wat hij kan
Met spelers doe ik dat ook.. maar ik probeer het te minderen en gewoon voor de beste te gaan zegmaar.. lukt niet altijdquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:23 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Lol dat doe ik ook met spelers
Ik koop liever een mindere Huntelaar van 40 mil dan dat ik een regen pak die gelijk is aan Huntelaar maar wel beter kan zijn voor 15 mil
Drie keer achter elkaar promoveren, keurig hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:08 schreef knijn1985 het volgende:
Weer gepromoveerd met AFC WImdlebon..
zit nu dus na 3 seizoenen promoveren in de Coca Cola Championship...![]()
via de play-offs gepromoveerd..in de halve finale 0-0 1e wedstrijd 2-0 achter in de terugwedstrijd en nog 2-2 geworden en in verlenging 3-2 voorgekomen maar nog 3-3 geworden...penalty's alsnog gewonnen![]()
![]()
![]()
ook nog ff de st johnstone trophy gewonnen tussendoor![]()
![]()
![]()
ben benieuwd wat ik allemaal kan gaan halen..
Ryan Nelsen voor de ervaring alvast erbij..Mark Beevers ook erbij..
rest volgt nog![]()
Dat ligt maar net aan je veldbezetting...quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:16 schreef Zocalo het volgende:
Hoe bepalen jullie de strategie? Ik het idee dat als je aanvallend speelt je te ver naar voren staat en te veel goals tegen krijgt, terwijl je niet eens meer scoort. Zelfs met een grote club. Of spelen jullie verdedigend/counterend?
gast.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:17 schreef MMUFC het volgende:
WK met Nederland gespeeld.. resultaten 1-0, 0-1 en 0-0.. uitgeschakeld omdat 4 punten toch echt te weinig was, doelsaldo 1 voor 1 tegen
Owja..quote:
Met de editor zitten kutten ofzo? Je kan anders toch 2 jeugdspelers selecteren?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:20 schreef magnifor het volgende:
Ik moet voor de CL 4 spelers selecteren die zijn opgeleid door de club maar heb er maar twee. Het spel gaat niet verder als ik geen spelers selecteer. Is er nog iets mogelijk?
edit:
Oke, als ik paar spelers deselecteer staat er 2+2 spaces ofzo en kan ik verder. Prima!
Kies maar Porto dan zal je zien dat bijna alle jeugd spelers die door de club zijn opgeleid uitgeleend zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Met de editor zitten kutten ofzo? Je kan anders toch 2 jeugdspelers selecteren?
Waar heb je die opgepikt? Zal je in ieder geval flink wat duiten op gaan leveren gok ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Anders koop je even voor ¤16.000 zo'n regen.
[ afbeelding ]
Veel beter ga je ze niet krijgen lijkt me zo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Anders koop je even voor ¤16.000 zo'n regen.
[ afbeelding ]
Bij het alom bekende Shooting Stars uit Nigeria. Hij gaat me inderdaad veel geld opleveren, maar eerst maar eens afwachten hoe hij presteert, 8 goals uit 7 wedstrijden in de competitie tot nu toe, maar dat is niet zo moeilijk in Oostenrijk, wat trouwens een hele saaie competitie heeftquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:47 schreef icebliss het volgende:
[..]
Waar heb je die opgepikt? Zal je in ieder geval flink wat duiten op gaan leveren gok ik.
Heb je Nigeria als speelbare competitie?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij het alom bekende Shooting Stars uit Nigeria. Hij gaat me inderdaad veel geld opleveren, maar eerst maar eens afwachten hoe hij presteert, 8 goals uit 7 wedstrijden in de competitie tot nu toe, maar dat is niet zo moeilijk in Oostenrijk, wat trouwens een hele saaie competitie heeft.
Nee. Uit alle landen komen regens, niet alleen uit speelbare competities.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb je Nigeria als speelbare competitie?
I know, maar omdat ik in Afrika enzo nooit iets boeiends vind, vroeg ik het me af.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee. Uit alle landen komen regens, niet alleen uit speelbare competities.
De laptop van mijn werk uit 1768 draaide hem ook niet soepel, maar het draaide welquote:Op maandag 22 februari 2010 21:06 schreef TiMPiN het volgende:
Ik mis FM, maar mijn single core CPU vindt FM niet zo tof
Je kan ook versneld afspelen hè. En de herhalingen uitzetten. Zo kijk ik alles, ik ga alleen soms op vakantie aan het eind van het seizoen als ik toch niet meer kan promoveren/degraderen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef truedestiny het volgende:
kijken jullie alle wedstrijden ook? ook al doe je alleen hoogtepunten het duurt nog steeds best lang
quote:
Harder optreden, dus voor de wedstrijd van "I expect to win". Als je wedstrijden verliest geef kritiek aan spelers. Als een speler geschorst wordt geef dan een waarschuwing en daarna boete mocht het nog een keer voorkomen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:38 schreef Moron het volgende:
Sommige van mijn spelers zijn weleens verontrust over het gebrek aan discipline binnen de selectie. Ik negeer het altijd gewoon, maar is er eigenlijk een manier om het gebrek aan discipline weer op te krikken?
Ik kies zelf ook af en toe voor 2 MC's, maar met een DMC heb ik in ieder geval altijd één verdedigende middenvelder die ten aller tijde kort voor de verdediging staat, iets wat ik graag heb. Maar misschien is de balans met 2 MC's wel beter op het middenveld, maar daar heb ik eerlijk gezegd nog niet zoveel van gemerkt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:14 schreef Jorwol het volgende:
Winski, waarom kies je voor een CM en een DM achter elkaar in plaats van 2 CM's? Ik twijfel namelijk altijd hiertussen, maar op de een of andere manier lijken 2 CM's naast elkaar sterker....
De nieuwe patch even downloaden, die is weer helemaal up-to-date qua transfers.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heeft er iemand problemen gehad met de MU update? Hoor er toch meerdere mensen over dat de KNVB beker verneukt is
Zit er aan te denken om deze update te gebruiken, alleen dan zonder het Nederland - Hoofdklasse - 1e klasse - Beloften.xml bestand
Of heeft iemand andere tips voor een wintertransfer update??
Mooie overwinning, en stiekem toch zonde van die tegengoal in de blessure tijdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:05 schreef Winski05 het volgende:
Mijn team draait tot nu toe matig, na 17 wedstrijden stond ik op een 17e plaats met 13 punten. Mijn tactiek, die ik al ruim 3 jaar gebruik, werkt in de Eredivisie een stuk minder dan voorheen. Dus besloot ik om maar een geheel andere tactiek te hanteren. Wel een aanvallende tactiek, maar met een totaal andere formatie.
En waar ik eerst nummer 18 FC Den Bosch al met 4-1 versloeg en voor de beker thuis nipt met 2-3 van Ajax verloor, won ik in mijn 3e wedstrijd nadat ik van tactiek was veranderd plotseling met duidelijke cijfers van PSV: 3-1!![]()
[ link | afbeelding ]
Welke nieuwe patch?? die van SI?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:11 schreef Brord_ het volgende:
[..]
De nieuwe patch even downloaden, die is weer helemaal up-to-date qua transfers.
Ben zelf met Kavala begonnen, de ploeg waar Aad de Mos het nu zo goed doet. Hebben heel leuk team met o.a Zeljko Kalac (ex- Roda JC en AC Milan), Charles Itandje (ex- Liverpool), Craig Moore (47-voudig international Australië, ex-Glasgow Rangers), Ebi Smolarek (ex- Feyenoord en Borussia Dortmund), Wilson Oruma (ex- Olympique Marseilel), Denílson (de man die voor ¤33M vertrok naar Real Betis), Diogo Rincon (ex- Dianmo Kiev) en Vassilis Lakis (won het EK in 2004).
Eerste wedstrijd met 1-0 gewonnen van Atromitos door een doelpunt van Denílson, tweede wedstrijd met 2-1 gewonnen van Asteras Tripolis door doelpunten van Diogo Rincon en Manolis Psomas. De derde wedstrijd werd met 3-0 gewonnen van Levadiakos, doelpunten van Diogo Rincon, Ebi Smolarek en Craig Moore,
Enige aankoop tot nu toe was Patricio Graff, 33-jarige linksback uit Argentinië die in het verleden bij Feyenoord speelde.
13e geeindigd in 1e seizoenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef knijn1985 het volgende:
na mijn wimbledon carriere waar ik in de Championship meteen degradeerde om daarna in de play off om promotie terug naar Championship nipt verloor ben ik met VVV begonnen..sta hiermee 12e en hoop wat leuke free transfers te gaan maken en wa dure spelers te verkopen..zodat ik echt een team kan gaan bouwen![]()
MU is toch wel beter met ze updates kwa transfersquote:
De aanbieding van Steam duurt nog tot 8 maart geloof ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
Zo even snel een tvp'tje.
Spel nog niet aangeschaft, zag net wel in mijn mailbox dat SI een nieuwe patch heeft uitgebracht.
Beetje bugvrij en goed speelbaar momenteel? Worden met die patches ook de degradatieregelingen vanuit JL een feit of moet ik daar speciale ManU databases voor downloaden?
Ga um me binnenkort toch maar weer eens halen
Ook opnieuw gestart met Ajax alleen nu is Chelsea langs geweest voor Suarez. 26M geboden en dat is door de voorzitter geaccepteerd...quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ongelofelijk dit.Nieuwe game gestart met 10.3
Drie (!) keer Hyun-Jun Suk bij ajax.
26 miljoen kun je anders veel leuks mee.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Ook opnieuw gestart met Ajax alleen nu is Chelsea langs geweest voor Suarez. 26M geboden en dat is door de voorzitter geaccepteerd...Suarez
De degradatieregelingen zitten er nog niet in. Die zitten pas in FM 2011, dat was iets te ingewikkeld allemaal.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
Worden met die patches ook de degradatieregelingen vanuit JL een feit of moet ik daar speciale ManU databases voor downloaden?
Heb je ook specifieke voorbeelden?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
MU is toch wel beter met ze updates kwa transfers!
Zitten er drie verschillende Suk's in jou game?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ongelofelijk dit.Nieuwe game gestart met 10.3
Drie (!) keer Hyun-Jun Suk bij ajax.
MU richt zich sowieso meer op de beneluxquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:34 schreef Brord_ het volgende:
[..]
De degradatieregelingen zitten er nog niet in. Die zitten pas in FM 2011, dat was iets te ingewikkeld allemaal.
[..]
Heb je ook specifieke voorbeelden?
[..]
Zitten er drie verschillende Suk's in jou game?
Heb 2 Brazillianen gehaald en heb nog wat geld overquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
26 miljoen kun je anders veel leuks mee.Suárez is wel fucking goed geworden met 10.3. Ik heb Lukaku naast 'm staan. Die kost nu ook 11 miljoen maar is ook zoveel beter geworden. Doet bijna niet onder voor Suárez.
Ja. Suk zit er bij mij 3x in.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:34 schreef Brord_ het volgende:
[..]
De degradatieregelingen zitten er nog niet in. Die zitten pas in FM 2011, dat was iets te ingewikkeld allemaal.
[..]
Heb je ook specifieke voorbeelden?
[..]
Zitten er drie verschillende Suk's in jou game?
toch niet de tardelli van psv hequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb 2 Brazillianen gehaald en heb nog wat geld over
Centrale verdediger Miranda en spits Diego Tardelli. In zijn eerste wedstrijd meteen 2 doelpunten voor Tardelli dus dat is een mooie start
Jawel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
toch niet de tardelli van psv he?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
toch niet de tardelli van psv he?
Wielaert verkopen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:59 schreef Roeni3 het volgende:
Net begonnen deze game te spelen, maar fucking hell: wat een opties.![]()
Iemand goede tips voor een absolute beginneling? Wat zijn 'verstandige' eerste keuzes en belangrijke zaken om meteen mee bezig te gaan?
Allereerst kijken naar de kwaliteiten van je spelers. Dan bepalen welke tactiek je wil spelen, dan kijken welke spelers je wil laten vertrekken en eventuele vervangers halen. Verder zo snel mogelijk je technische staf op orde krijgen en een goed trainingsschema instellen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:59 schreef Roeni3 het volgende:
Net begonnen deze game te spelen, maar fucking hell: wat een opties.![]()
Iemand goede tips voor een absolute beginneling? Wat zijn 'verstandige' eerste keuzes en belangrijke zaken om meteen mee bezig te gaan?
dat gaat een leuk klusje wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef MMUFC het volgende:
Ga een poging doen om de eerste kampioen van Engeland opnieuw kampioen van Engeland te maken: Preston North End
Hmm, ik ga ernaar kijken. Thanks!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Allereerst kijken naar de kwaliteiten van je spelers. Dan bepalen welke tactiek je wil spelen, dan kijken welke spelers je wil laten vertrekken en eventuele vervangers halen. Verder zo snel mogelijk je technische staf op orde krijgen en een goed trainingsschema instellen.
Logisch toch, een club verlengt je contract niet en ze willen je een tijdje later tóch wel? Had je het maar meteen moeten doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom willen spelers nooit terug komen bij hun oude ploeg als ze weggegaan zijn omdat ze einde contract zijn?
Vaak willen ze niet bijtekenen of tegen een te hoge prijs.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:34 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Logisch toch, een club verlengt je contract niet en ze willen je een tijdje later tóch wel? Had je het maar meteen moeten doen.
Wachten op de volgende Draw toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:42 schreef Helmpje het volgende:
ben begonnen met L.A galaxy.
Sommige spelers zijn niet speelgerechtigd hoe kan ik dit veranderen?
Je mag maar 24 spelers selecterenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:42 schreef Helmpje het volgende:
ben begonnen met L.A galaxy.
Sommige spelers zijn niet speelgerechtigd hoe kan ik dit veranderen?
is in canada nog erger (lagere divisies) dan moet je perse een aantal -21 jarige in de basis hebben staanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je mag maar 24 spelers selecteren
volgens mij canada 6!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Mexico ook 1
Competities met allerlei aardige regels kan ik wel waarderen. Dat maakt het spel toch iets lastiger weer. Alleen zijn dat nooit de topcompetities.quote:
Turkije. Spanje en Italie hebben ook beperkingen, maar daar is redelijk makkelijk om heen te komen. In Engeland in principe ook omdat je daar niet iedereen kan halenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Competities met allerlei aardige regels kan ik wel waarderen. Dat maakt het spel toch iets lastiger weer. Alleen zijn dat nooit de topcompetities.
er zullen er wel een paar tussen zitten, die helemaal niks toevoegenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:47 schreef Roeni3 het volgende:
Ik zie nu dat Ajax met een shitload aan (jeugd)coaches begint (totaal 21). 'The board' raadt mij een max van 11 coaches aan. Zijn die coaches nou echt allemaal nodig of kan ik er inderdaad gerust een boel ontslaan?
If so, dan gaat de hakbal in de jeugdtrainers...
Ik flikker ze er standaard zoveel mogelijk uit. Het merendeel is echt kansloos.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:47 schreef Roeni3 het volgende:
Ik zie nu dat Ajax met een shitload aan (jeugd)coaches begint (totaal 21). 'The board' raadt mij een max van 11 coaches aan. Zijn die coaches nou echt allemaal nodig of kan ik er inderdaad gerust een boel ontslaan?
If so, dan gaat de hakbal in de jeugdtrainers...
Uhm, hoeveel sterren ik waar krijg?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
er zullen er wel een paar tussen zitten, die helemaal niks toevoegen!
En je kan toch zien, hoeveel sterren je krijgt ?
Ook wel eens gehad.. De motivatie om dan een andere club te zoeken is laag..quote:
Ben wel eens ontslagen als het echt nergens op slaatquote:
Welke patch zoal?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
Neem toch aa. dat dat nu verholpen is met de diverse patches DAM ?
ja, echt aan de bak kom je niet meer behalve bij de allerlaagste divisies zonder budget dus zie het maar eens te regelenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad.. De motivatie om dan een andere club te zoeken is laag..
Ik heb er weinig last van.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ja dacht ik.
Normaal gesproken heeft SI Games het altijd wel vrij goed op orde qua patches en worden bugs op korte termijn gefixed. Nu niet dus?
Eigenlijk het eerste jaar dat ik FM2010 niet na de eerste week na de release gekocht heb in al die jaren. Was al een beetje bang voor flinke fouten, maar die blijken dus tot op heden nog niet opgelost te zijn? Is het uberhaupt wel een beetje speelbaar zonder je rot te ergeren?
Ik heb er persoonlijk ook weinig last van..quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:35 schreef Lastpost het volgende:
Hier ook geen problemen, wel met teams en tactieken die echt niet aan het voetballen te krijgen zijn, moet de laatste update nog wel even uitvoeren trouwens dus ik hoop dat het daarmee tot het verleden behoort.
En m'n wedstrijden in de Blue Square competitie worden er ook niet leuker op als je constant monsterscores neerzet met een alles behalve geweldig team, hier werkt m'n tactiek dan wel weer geweldig.
[ afbeelding ]
Zelfde tactiek bijvoorbeeld gebruikt bij Feyenoord en dan wordt het eerder 1-1, 1-3 en 2-2.
Mag hopen dat die update er ook voor zorgt dat dit soort ongein tot het verleden behoort, die monsteruitslagen bedoel ik dan met teams die middenmoot dienen te spelen.
Topscorer:
Michael Thé, 9 wedstrijden, 24 goals, 12 assists, 5x MoM, 9.33 gemiddeld.
Waarde: 19k.
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:35 schreef Lastpost het volgende:
Hier ook geen problemen, wel met teams en tactieken die echt niet aan het voetballen te krijgen zijn, moet de laatste update nog wel even uitvoeren trouwens dus ik hoop dat het daarmee tot het verleden behoort.
En m'n wedstrijden in de Blue Square competitie worden er ook niet leuker op als je constant monsterscores neerzet met een alles behalve geweldig team, hier werkt m'n tactiek dan wel weer geweldig.
[ afbeelding ]
Zelfde tactiek bijvoorbeeld gebruikt bij Feyenoord en dan wordt het eerder 1-1, 1-3 en 2-2.
Mag hopen dat die update er ook voor zorgt dat dit soort ongein tot het verleden behoort, die monsteruitslagen bedoel ik dan met teams die middenmoot dienen te spelen.
Topscorer:
Daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op maandag 8 maart 2010 09:35 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Topscorer:
Hoe ziet je tactiek eruit dan als je dit soort resultaten behaalt?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:54 schreef Lastpost het volgende:
Wel geestig, het bestuur heeft na 12 wedstrijden in de competitie besloten om het stadion uit te breiden, er kunnen er straks slechts 24.000 in terwijl de kaartverkoop nu geregeld stopt bij 430 kaartjes.
Net de eerste echte krachtmeting gehad, Hayes & Yeading tegen Bury dat een divisie hoger uitkomt in de Coca Cola League 2 en daar 3e staat, statistieken van de wedstrijd die in 13-0 eindigde.
[ afbeelding ]
Op naar de FA-cup dan maar.![]()
In de basis is het een 4-2-3-1 en bij de omschakeling is het eerder 4-2-1-3 moet ik zeggen.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hoe ziet je tactiek eruit dan als je dit soort resultaten behaalt?
Ach zelf tactieken maken ben ik al lang mee gestoptquote:Op maandag 8 maart 2010 12:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
In de basis is het een 4-2-3-1 en bij de omschakeling is het eerder 4-2-1-3 moet ik zeggen.
Centrum van de verdediging blijft ten alle tijden op positie, ook met corners en vrije trappen, backs hebben enige ruimte om mee op te komen door de 2 defensief ingestelde middenvelders die hun fouten dienen op te knappen en de voorste 4 spelers mogen het meeste aanvallen.
Op die manier blijven ze scoren, ook wel uitstapjes gemaakt naar een 4-4-2 maar dan loopt het echt voor geen meter meer en scoort m'n team ook amper.
M'n spits zakt trouwens geregeld terug, aanvallende middenvelders moeten ook verdedigend werk opknappen enz.![]()
Ik werk trouwens nog met de klassieke manier van tactieken opzetten, met die vernieuwde systemen lukt me echt niets.
waar haal jij je tacktieken vandaan dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ach zelf tactieken maken ben ik al lang mee gestopt
Dan gaat het 3 duels goed, en dan is het weer prut..
Alleen met Dudelange heb ik echt succes gehad met een eigen tactiek.. daar heb ik 4 titels gehaald in 5 seizoenen en uiteindelijk groepsfase EL gehaald.. alleen ging toen mijn pc stuk
managers United staan er genoeg.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:32 schreef Helmpje het volgende:
[..]
waar haal jij je tacktieken vandaan dan?
Hehe ik had laatst weer een corrupte save-game, complete save-reeks van dat team deed het ineens niet meer.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ach zelf tactieken maken ben ik al lang mee gestopt
Dan gaat het 3 duels goed, en dan is het weer prut..
Alleen met Dudelange heb ik echt succes gehad met een eigen tactiek.. daar heb ik 4 titels gehaald in 5 seizoenen en uiteindelijk groepsfase EL gehaald.. alleen ging toen mijn pc stuk
Maarja het resultaat tussen gedownloade tactieken en mijn eigen tactieken is niet altijd groot.. dus dan denk ik meestal, ik kan nu een uur(bijvoorbeeld) aan mijn tactiek werken en resultaat X halen, of er een downloaden en ook resultaat X halenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind het spel toch een stuk minder leuk als je niet zelf je tactieken maakt.
Lolquote:Op maandag 8 maart 2010 13:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe ik had laatst weer een corrupte save-game, complete save-reeks van dat team deed het ineens niet meer.
Maar dit is ook niet leuk meer hoor, ik dubbel qua cijfers nu al de teams uit competities boven me, scoor niet minder dan 4 goals per wedstrijd en sta nu dus op 24 gespeeld, 169 goals, 7 tegen en alle punten (72) terwijl de nummer 2 op 37 goals staat met 47 punten.![]()
![]()
Een gemiddelde van 7 goals per wedstrijd is ook niet alles, mijn topscorer staat nu al op 51 goals en de competitie is net halverwege.
Oja, en dan probeer je een jong ventje van 17 te huren van Feyenoord en ziet ie het niet als de juiste stap in z'n carriere en wil Gyan meer salaris dan ik kan bieden (900 per week) dat is de enige reality-check voorlopig.![]()
Dan kies ik voor de eerste optie, puur omdat je het dan zelf hebt gedaan. Dat vind ik de leukere dingen van FM.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:52 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maarja het resultaat tussen gedownloade tactieken en mijn eigen tactieken is niet altijd groot.. dus dan denk ik meestal, ik kan nu een uur(bijvoorbeeld) aan mijn tactiek werken en resultaat X halen, of er een downloaden en ook resultaat X halen
Ik zal er eens over denken om dat ook eens te proberenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan kies ik voor de eerste optie, puur omdat je het dan zelf hebt gedaan. Dat vind ik de leukere dingen van FM.
Ik probeer je niks op te dringen ofzo hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 14:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik zal er eens over denken om dat ook eens te proberen
Zoals je hierboven kunt zien heb ik er prima resultaten mee.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:41 schreef jan1988 het volgende:
Ben van plan de tactiek van het Nederlands elftal te gaan hanteren, dus 4-2-3-1 tenzij dit sterk afgeraden zou worden hier.....
Maar hoe ga jij dan precies te werk? Maak jij een tactiek en speel je daar mee, of kijk je dan wat je assistenten willen..quote:Op maandag 8 maart 2010 15:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik probeer je niks op te dringen ofzo hoor. Ik kan het ook wel begrijpen dat je het transfergebeuren etc. leuker vindt dan het knutselen aan een tactiek. Maar ik haal toch meer voldoening uit goede resultaten met een eigen tactiek.
Klopt het nou dat je altijd de eerste dag na een wedstrijd 'Light' moet trainen en daarna 'gewoon' weer op 'Medium' kun trainen oidquote:Op maandag 8 maart 2010 17:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb bij me psv en stuttgart me eigen tactiek gemaakt via de wizard en dat ging vrij goed! 2x kampioen en halve finale CL met psv, en met stuttgart 2x 2de en 1x kampioen en halve finales CL.
Alleen trainingen download ik wel altijd! En laat me assistent altijd de opstelling maken! Tenzij ik het er niet mee eens ben, wissel ik er 1 of 2
Dat kun je verwachten in de engelse competitiesquote:Op maandag 8 maart 2010 18:41 schreef Lastpost het volgende:
Hehe ik ben bijna klaar met het seizoen, wás al kampioen maar heb nu 3 keer een boete van 10 punten aftrek gekregen door een klote bestuur dat leningen heeft afgesloten die niet eens afbetaald kunnen worden.
Nu sta ik nog wel eerste, maar kampioen ben ik ineens niet meer.
Ook een leuke, m'n halve selectie is zonder transfersom de deur gewezen om te bezuinigen, gelukkig m'n topscorer niet omdat ie maar 400 per week verdiende.
daar heb ik nooit naar gekeken! Heb ronald medium trainingquote:Op maandag 8 maart 2010 19:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Klopt het nou dat je altijd de eerste dag na een wedstrijd 'Light' moet trainen en daarna 'gewoon' weer op 'Medium' kun trainen oid? Om zo je spelers weer goed fit te krijgen, zeg maar...?
Ik moet zeggen dat ik het ook maar bloedje irritant vindt om na elke wedstrijd weer dat schuifje van de training omlaag te trekken en de dag erna weer omhoog.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
daar heb ik nooit naar gekeken! Heb ronald medium training, volgens mij heeft ie ook een part time training gemaakt
die van england weer zelf gemaakt? Bedoel competitie!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:39 schreef MMUFC het volgende:
Ben opnieuw begonnen met America(Mexico) en Weston-Super-Mare(Conference Zuid, Engeland)
Beide met een eigen tactiek.. America aanvallend en WSM verdedigend.. voorbereiding loopt goed bij America en aardig bij WSM.. ben benieuwd wat de competities gaan brengen
Speel zonder aanpassingen.. dus tot en met Conference zuid/noord is speelbaar.. Dit omdat ik meer landen in wilde laden..quote:Op maandag 8 maart 2010 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die van england weer zelf gemaakt? Bedoel competitie!
Ik eindig al 3 keer op een rij rond de 5e plek. Heb wel de play-offs 2 keer gewonnen en de Champions trophyquote:Op maandag 8 maart 2010 21:39 schreef MMUFC het volgende:
Ben opnieuw begonnen met America(Mexico) en Weston-Super-Mare(Conference Zuid, Engeland)
Beide met een eigen tactiek.. America aanvallend en WSM verdedigend.. voorbereiding loopt goed bij America en aardig bij WSM.. ben benieuwd wat de competities gaan brengen
Je speelt online met iemand anders, allebei een eigen club. Verder verschilt het niet heel veel met normaal spelen, alleen het duurt iets langer aangezien je allebei op Doorgaan moet klikken voordat het gebeurt.quote:
maar je speelt dan dus samen in dezelfde competitie?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je speelt online met iemand anders, allebei een eigen club. Verder verschilt het niet heel veel met normaal spelen, alleen het duurt iets langer aangezien je allebei op Doorgaan moet klikken voordat het gebeurt.
en waar komen die vandaan?!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben een nieuwe game begonnen. Met Jenuesse Esch en Boston River
Maar eens kijken wat ik hier uit kan gaan halen.
Jeunessche Esch is sowieso Luxemburgquote:
Als je Arsenal en Chelsea neemt wel jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:22 schreef Helmpje het volgende:
[..]
maar je speelt dan dus samen in dezelfde competitie?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:22 schreef Helmpje het volgende:
[..]
maar je speelt dan dus samen in dezelfde competitie?
Behalve als je zo'n fantasy europese league pack gedownload heeft..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Als jij Arsenal bent en hij Ajax natuurlijk niet.
1e indruk.. kutspelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:59 schreef J.Herrer het volgende:
TVP
Ik ben ook maar overgestapt op 10
Savegame met Ajax begonnen om het spel beetje onder de knie te krijgenziet er iig ingewikkeld uit allemaal
Heel herkenbaar..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
1e indruk.. kutspel
Ik verlies zelfs thuis van RKC
IK ga wel weer FM08 spelen![]()
Jeunesse is inderdaad Luxemburg, Boston River tweede divisie in Uruguay.quote:
Ik gebruik altijd TUG-training daarvoor. Voor elke positie (ook voor keepers) een aparte training.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef Roeni3 het volgende:
Niet om continu op het trainen terug te komen (), maar geven jullie je spitsen / middenvelders / verdedigers allemaal een apart trainingschema? Ik heb ze nu allemaal - op de keepers na - onder 'General' staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |