Voorlopig zit er nog ééntje waar ze heel tevreden over zijn. Ik weet ook niet wat hij moet doen om ze ontevreden te maken want je kan moeilijk punten gaan eisen van een bondscoach van San Marinoquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef knijn1985 het volgende:
zou mooi zijn als je ook meteen bondscoach kan worden
Succesquote:ondertussen seizoen goed begonnen met AFC Wimbledon op naar de league 1![]()
Leuk!! Hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Zoals de TT lichtelijk verraadt ben ik, nadat mijn game met het Engelse Bury is gecrasht, in mijn zoektocht naar een nieuwe club aangekomen in één van de kleinste landen ter wereld; San Marino.
San Marino Calcio is een voetbalclub die dit landje vertegenwoordigt als enige professionele club die het land kent. Het komt uit in de Italiaanse competities. Momenteel speelt San Marino in de Serie C2/B, maar als het aan mij ligt komen ze daar snel vandaan. Topvoetbal gaat er hier gespeeld worden.
Het prachtige logo:
[ afbeelding ]
Leuke club.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nieuwe game begonnen met Napoli
EN DIE STOMME GRENSRECHTER DIE DAAR ZO BLIJFT STAAN DANquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik word zo moe van 'Maar het doelpunt telt niet!'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan die stomme buitenspelvlag in beeldquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik word zo moe van 'Maar het doelpunt telt niet!'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd leuk logoquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Zoals de TT lichtelijk verraadt ben ik, nadat mijn game met het Engelse Bury is gecrasht, in mijn zoektocht naar een nieuwe club aangekomen in één van de kleinste landen ter wereld; San Marino.
San Marino Calcio is een voetbalclub die dit landje vertegenwoordigt als enige professionele club die het land kent. Het komt uit in de Italiaanse competities. Momenteel speelt San Marino in de Serie C2/B, maar als het aan mij ligt komen ze daar snel vandaan. Topvoetbal gaat er hier gespeeld worden.
Het prachtige logo:
[ afbeelding ]
Brama speelde 4 seizoenen bij Ac Milan. Dus die moet je wel kopen ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Inmiddels wat oude mannen bij Napoli verkocht. Daar kon ik toch niks meer mee... Rafael van de Vaart overgenomen van Real, 8 miljoen euro. Ook ben ik bezig met Wout Brama, moet nog een goede verdedigende middenvelder hebben, denk dat Brama dit wel kan zijn voor mij...
Daarnaast Khalid Boulahrouz overgenomen van Stuttgart voor 3 miljoen... En Silviu Lung Jr. voor 300k
Aha... Vond hem in mijn Twente-game ook al een topper!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Brama speelde 4 seizoenen bij Ac Milan. Dus die moet je wel kopen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |