abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77589469

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco

Het vorige topic vind je hier.
-
pi_77589622
Zoals de TT lichtelijk verraadt ben ik, nadat mijn game met het Engelse Bury is gecrasht, in mijn zoektocht naar een nieuwe club aangekomen in één van de kleinste landen ter wereld; San Marino.

San Marino Calcio is een voetbalclub die dit landje vertegenwoordigt als enige professionele club die het land kent. Het komt uit in de Italiaanse competities. Momenteel speelt San Marino in de Serie C2/B, maar als het aan mij ligt komen ze daar snel vandaan. Topvoetbal gaat er hier gespeeld worden.

Het prachtige logo :
-
pi_77589848
Ben benieuwd of het je lukt Otis.
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:11:34 #4
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_77590444
zou mooi zijn als je ook meteen bondscoach kan worden

ondertussen seizoen goed begonnen met AFC Wimbledon op naar de league 1
pi_77590522
Na de titel bij Barcelona opgestapt. Nog geen maand zonder club gezeten nadat FC Utrecht Ton Du Chatinier ontsloeg en mij aanstelde...
Overigens speel ik met een update waardoor de Hoofdklasse en Eerste Klasse bespeelbaar zijn..
Er zit echter een bugje in de degradatieplay-offs.. Na 2 duels was Utrecht namelijk gedegradeerd, dit terwijl duel 1 met 1-0 werd verloren en duel 2 met 1-0 gewonnen...

Heb overigens pas een contract getekend nadat ze gedegradeerd zijn(Du Chatinier werd er dan ook uitgelazerd vanwege de degradatie)... mijn doel: Kampioen Jupiler League 2010-2011
pi_77590535
Nani is een held
Feyenoord Rotterdam
pi_77591581
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef knijn1985 het volgende:
zou mooi zijn als je ook meteen bondscoach kan worden
Voorlopig zit er nog ééntje waar ze heel tevreden over zijn. Ik weet ook niet wat hij moet doen om ze ontevreden te maken want je kan moeilijk punten gaan eisen van een bondscoach van San Marino .

Misschien over een paar jaar als ik een betere jeugdopleiding heb en er wat talent uit is voortgekomen.
quote:
ondertussen seizoen goed begonnen met AFC Wimbledon op naar de league 1
Succes !
-
pi_77592092
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Zoals de TT lichtelijk verraadt ben ik, nadat mijn game met het Engelse Bury is gecrasht, in mijn zoektocht naar een nieuwe club aangekomen in één van de kleinste landen ter wereld; San Marino.

San Marino Calcio is een voetbalclub die dit landje vertegenwoordigt als enige professionele club die het land kent. Het komt uit in de Italiaanse competities. Momenteel speelt San Marino in de Serie C2/B, maar als het aan mij ligt komen ze daar snel vandaan. Topvoetbal gaat er hier gespeeld worden.

Het prachtige logo :
[ afbeelding ]
Leuk!! Hou ons op de hoogte
pi_77592449
Om overigens even het niveau van het nationale elftal van San Marino aan te geven; vrijwel alle basisspelers van het nationale team spelen ook bij de club San Marino. In mijn selectie van het eerste zitten slechts drie San Marinezen.

Oftewel; het halve basisteam bestaat uit spelers die uitkomen in het reserve- of jeugdteam van een Serie C2-club .
-
pi_77593268
tvp
pi_77595130
Zojuist in mijn tweede seizoen met Tottenham de finale van de EURO Cup gehaald na een 5-2 agg. overwinning tegen Everton. In de finale wacht Olympique Lyon. Als Milevskyi en Modric weer op dreef zijn zie ik kansen!
pi_77595510
Nieuwe game begonnen met Napoli
pi_77595906
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nieuwe game begonnen met Napoli
Leuke club.
-
pi_77598237
Ik word zo moe van 'Maar het doelpunt telt niet!'
pi_77598505
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
EN DIE STOMME GRENSRECHTER DIE DAAR ZO BLIJFT STAAN DAN

Weet je wat ook leuk was? Gisteren kreeg ik een penalty, maar de verdediger die de overtreding maakte was geblesseerd. Duurt eerst 20 seconden voordat er een verzorger komt, dan lopen ze naar de achterlijn, waar ie minstens 30 seconden blessurebehandeling kreeg. Toen strompelde hij terug het strafschopgebied in. Preek scheidsrechter --> geel. Onderhand een dikke minuut verder, blijft die kneus gewoon in het strafschopgebied staan, dat mag blijkbaar wel. Verratti scoort wel, maar wat een fail is het spel soms zeg!
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:08:23 #16
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_77599519
Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld met Tottenham. Ik wordt er een beetje ziek van dat we winnen van Arsenal, Manchester en Liverpool en direct daarna verliezen van Newcastle of Burnley :s
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_77599584
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
En dan die stomme buitenspelvlag in beeld

Maak van die vlag een lekker wijf, dan mag Dos Santos buitenspel lopen wat ie wil.

EURO Cup Finale 0-1 verloren van Olympique Lyon Kansloos ook nog es
pi_77603145
In mijn Feyenoord-game inmiddels bondscoach geworden van Kameroen. Ze spelen geen wedstrijden meer tot het WK, hopen dat dat goed gaat. Misschien dat ik er dan wel weer vandoor ga, maar dat zie ik dan wel weer
pi_77612886
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:49 schreef Otis2.0 het volgende:

Het prachtige logo :
[ afbeelding ]
idd leuk logo
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_77621603
Inmiddels wat oude mannen bij Napoli verkocht. Daar kon ik toch niks meer mee... Rafael van de Vaart overgenomen van Real, 8 miljoen euro. Ook ben ik bezig met Wout Brama, moet nog een goede verdedigende middenvelder hebben, denk dat Brama dit wel kan zijn voor mij...

Daarnaast Khalid Boulahrouz overgenomen van Stuttgart voor 3 miljoen... En Silviu Lung Jr. voor 300k
pi_77622273
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Inmiddels wat oude mannen bij Napoli verkocht. Daar kon ik toch niks meer mee... Rafael van de Vaart overgenomen van Real, 8 miljoen euro. Ook ben ik bezig met Wout Brama, moet nog een goede verdedigende middenvelder hebben, denk dat Brama dit wel kan zijn voor mij...

Daarnaast Khalid Boulahrouz overgenomen van Stuttgart voor 3 miljoen... En Silviu Lung Jr. voor 300k
Brama speelde 4 seizoenen bij Ac Milan. Dus die moet je wel kopen ja.
pi_77623256
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:49 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Brama speelde 4 seizoenen bij Ac Milan. Dus die moet je wel kopen ja.
Aha... Vond hem in mijn Twente-game ook al een topper!

Wel lastig. Heb drie goede mannen voor de centrale plek op het middenveld: vd Vaart, Hamsik en Brama :p
pi_77630328
Vette shit!

pi_77630734
Staat daar nou dat je een lening van -65mln krijgt?

En verder alleen een beetje jammer dat het dan weer Arena gaat heten
pi_77630958
Ik heb sinds gisteren FM weer geïnstalleerd, vanwege nieuwe laptop, maar ik wacht nog op de nieuwe data-update van MU. Maar wat frustreert dat wachten zeg

Nog clubs die jullie kunnen aanbevelen? Ik dacht er eens aan om eens in Rusland te beginnen, maar als jullie andere goede ideeën hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')