Doe ik vanaf nu ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:48 schreef Frollo het volgende:
Goed dat je het voor je broertje hebt opgenomen TS. Hartverwarmend gewoon.
Maar eerlijk is eerlijk, hij laat misschien ook wel een beetje over zich heenlopen. Kun jij hem niet wat technieken leren?
Ik ken michielos al vanaf mn 2e vechtkamp, ik weet et nog als de dag van gister... Het was geloof ik ergens in het oostblok, de precieze plaats zou ik helaas niet meer wetenquote:
wat!?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:42 schreef Michielos het volgende:
Hij haalde uit en Skull trapte hem voor zijn lul in. Hij had hier amper last van???
tegen zijn lul. hij had een tok om omdat skull iets plastics voelde.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:37 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
wat!?![]()
voor zijn lul intrappen?
besides hoe hard kan kleine Skull nu trappen? Ik leer hem meer stok en mesvechten, daar kan ie tenminste nog damage mee inflictenquote:
Deze suggestie uitvoerend is dit het laatste Michielos topic.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Kunnen jullie het niet oplossen met een bos bloemen?
Ik wel. Spreek voor jezelf, jij voegt veel toe.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:45 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Weer zo'n kankertopic, echt niemand vindt ze leuk meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |