Ja, die kwamen echt prachtig op tijd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:34 schreef Ingetje79 het volgende:
FIPOOOOO
Oeh Strega...spannend!
Maar je hebt je boekjes iig keurig op tijd![]()
ja, das echt mazzel, anders hadden we haar toch echt tegen moeten houdenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, die kwamen echt prachtig op tijd.
Ja en dat is weer zo'n gedoe ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, das echt mazzel, anders hadden we haar toch echt tegen moeten houden
Ik doe mee!quote:
Ja, dat is fijn!!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:34 schreef Ingetje79 het volgende:
FIPOOOOO
Oeh Strega...spannend!
Maar je hebt je boekjes iig keurig op tijd![]()
Nice, waarheen en met wie???quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is fijn!!!!
Ik heb het te druk om vandaag een stuk verhaal te plaatsen
Zit nu in college, en ga vanavond ineens uit eten en naar het theater!!!!
Dus morgen!!!!
Love me Tenderquote:
Foto???quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Veel plezier!
Mn bento is echt achterlijk lkkr vandaag
Strakjes, ik zit nog te smullenquote:
Jij maakt echt overal foto's van he?quote:
Ik heb niet eens een fototoestel op mijn telefoonquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Jij maakt echt overal foto's van he?
Doe je dat met je telefoon of heb je echt altijd je fototoestel bij je?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:57 schreef Maes het volgende:
Strega, spannend hoor, vrijdagIk denk dat ze wel opkijken in het ziekenhuis als je om 2 kastjes vraagt, voor alle boekjes en puzzels en lekkere luchten en chocola
hahahaha, ja, met moeilijke buitenlandse titels enzo...quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]!
Misschien moet ze er wat intelligente kaften op tekenen
wat is er?quote:
En als je een nieuw topic had geopend hadden ze zitten zaniken en je gewezen op het bestaande topicquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef senesta het volgende:
Nou, ik wilde even klagen over die zwitsere loterij bel lui en daar was al een topic over, dus die schop ik. Gaan ze zannikken over mijn kick...tsss
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef senesta het volgende:
Nou, ik wilde even klagen over die zwitsere loterij bel lui en daar was al een topic over, dus die schop ik. Gaan ze zannikken over mijn kick...tsss
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je een nieuw topic had geopend hadden ze zitten zaniken en je gewezen op het bestaande topic
Ja precies, daarom waag ik me dus nooit in KLBquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je een nieuw topic had geopend hadden ze zitten zaniken en je gewezen op het bestaande topic
je mag hier ook klagen hoor...quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja precies, daarom waag ik me dus nooit in KLB
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]!
Misschien moet ze er wat intelligente kaften op tekenen
hahahahaha, ja...quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon hoezen van echte boeken dr omheen doen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef senesta het volgende:
Het zijn de users die daar altijd mekkerenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die stomme mods ook altijd en overal, tis echt nooit goed he
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je mag hier ook klagen hoor...![]()
Het was geen mod die ging zaniken hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die stomme mods ook altijd en overal, tis echt nooit goed he
Ik ook niet, dat gezeik allemaalquote:
Ja dat zei Senesta ook al hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was geen mod die ging zaniken hoor
Ah er zijn soms best hele leuke topics hoor, en fiets is er en Bioquote:
Ik kom daar echt helemaal nooit gelukkigquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Het zijn de users die daar altijd mekkeren![]()
Ze zien soms het verschil niet zo tussen een KLB forum en een zeik hier TS af forum. Dus ik dacht, ik schop dat topic want dan ben ik niet de TS, het is ontopic, etc.
Het is nooit goed
En dat uit jouw mond hahahaquote:
Greys maakt nooit zulke gemene grapjes als ikquote:
Heus, wel maar dat lees jij nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Greys maakt nooit zulke gemene grapjes als ik
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja precies, daarom waag ik me dus nooit in KLB
Heb ik nog niet gelezen nee, ik ga beter oplettenquote:
Foto!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens net in de pauze heerlijke gebakjes gehaald voor vanavond, dan eet ik bij vrienden.
Chico trakteert vanwege Chicodag vandaag
quote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 14:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog een uurrrrtje en dan ben ik vrijhij![]()
Haai all![]()
MB, hoe doet Zigg het vandaag?
Ik ben op dieet, kom jij aan met gebakjesquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens net in de pauze heerlijke gebakjes gehaald voor vanavond, dan eet ik bij vrienden.
Chico trakteert vanwege Chicodag vandaag
Snot is goor, behalve als het om Zig d'r snot gaat!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]Ing!
Dagelijkse Ziggy-update: Toen ik wakker werd zat ze naast me met zo'n snottebel die ze steeds in- en uitademde
Die heb ik weggehaald met een zakdoekje en nu gaat het wel weer. Ze heeft een beetje gegeten. Als ze morgen nog zo snotterig is bel ik de dierenarts, want dan is haar sjieke 14-dagen-prik afgelopen en zou het weg moeten zijn.
Sorry voor de gore snot-details steeds
Mooi niet dat ik foto's maak voor jou hequote:
Ik ben wel wat gewend inmiddels met Ziggyquote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Snot is goor, behalve als het om Zig d'r snot gaat!
Nou ja oke, eerlijk is eerlijk, dan is het nog steeds goor
Maar ik hoop dat het gewoon een verkoudheidje is!
Lekker opbeurendquote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 14:41 schreef oh-oh het volgende:
@ MB, ik zou dus echt gewoon al eerder gaan als het je niet lekker zit.
Die 14 dagen prikken moeten echt wel al voor die 14 dagen effect hebben.
Trust me, ik weet dr alles van.
Frits kreeg dr ook een, 13 dagen voor ik m in liet slapen
Mooi Q!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:42 schreef Qwea het volgende:
halve dag werken deze week geregeld.
Iek heb fijne baasch
Das fijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 14:42 schreef Qwea het volgende:halve dag werken deze week geregeld.
Iek heb fijne baasch
Jaaaa, maar 2 weken geleden waren de tandjes nog oke (op de slechte adem na) het hartje was oke, alles was eik oke, op het gewichtsverlies en het hoesten na, daarvoor kreeg ze die prik, toen heeft ze een week gegeten als een bootwerker en toen kwam er weer een (gebruikelijke) dip. En als die prik niet geholpen heeft, wat moet er dan wél helpen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Maar door die verkoudheid eet ze niet hoor, ze proeven dan echt niks en worden er lusteloos door.
Frits had ook die loopneus, die at op t laatst echt amper nog.
En dat snot kan ook vanwege slechte tandjes zijn, dan ontsteken die holtes, dat staat allemaal met elkaar in verbinding. Bovendien kunnen slechte tandjes ook weer effect hebben op het hart.
En ik zeg het niet om je bang te maken of zo, maar om gewoon realistisch te blijven.
Oudere dieren zijn veel kwetsbaarder dan jongere dieren.
Als Karel Bil of Kees zo zouden snotteren zou ik het zelf ook veel langer aankijken dan wanneer Chico dat zou doen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, maar 2 weken geleden waren de tandjes nog oke (op de slechte adem na) het hartje was oke, alles was eik oke, op het gewichtsverlies en het hoesten na, daarvoor kreeg ze die prik, toen heeft ze een week gegeten als een bootwerker en toen kwam er weer een (gebruikelijke) dip. En als die prik niet geholpen heeft, wat moet er dan wél helpen?
Pfft, ik weet het ook allemaal niet hoorZe drinkt trouwens wel heel veel.
Maar goed, ik was toch al van plan te bellen morgen!![]()
Nu wil ze eten dus ik zal eens kijken of ik iets naar binnen gepropt krijg.
Sorry als ik geïrriteerd overkom, ik weet dat je wilt helpen.
Ik wéét echt hoe je je voeltquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, maar 2 weken geleden waren de tandjes nog oke (op de slechte adem na) het hartje was oke, alles was eik oke, op het gewichtsverlies en het hoesten na, daarvoor kreeg ze die prik, toen heeft ze een week gegeten als een bootwerker en toen kwam er weer een (gebruikelijke) dip. En als die prik niet geholpen heeft, wat moet er dan wél helpen?
Pfft, ik weet het ook allemaal niet hoorZe drinkt trouwens wel heel veel.
Maar goed, ik was toch al van plan te bellen morgen!![]()
Nu wil ze eten dus ik zal eens kijken of ik iets naar binnen gepropt krijg.
Sorry als ik geïrriteerd overkom, ik weet dat je wilt helpen.
quote:
Nou, ze eet nu tenminste wel een beetje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wéét echt hoe je je voelt![]()
En ik hou er niet van om gewoon te zeggen "komt goed schatje" als dat mss niet zo is.
Ik zal niks meer zeggen![]()
Ik bedoel het echt goed hoor
Die heb ik ook overwogen voor Spiderquote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 14:57 schreef senesta het volgende:
Kijk nou!
Zou ook wel wat voor hier zijn
Op haar leeftijd is de leeftijd alleen al oorzaak genoeg natuurlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Nou, ze eet nu tenminste wel een beetje.
Je mag er wel dingen over zeggen hoor, ik weet dat je het goed bedoelt. Ik weet alleen ook niet altijd wat ik nou met haar aanmoet, aangezien het het ene moment best goed gaat met haar en het andere moment is het weer een snotfestijn.
En dat ze misschien doodgaat, ik hou er rekening mee hoor, met dat gewichtsverlies zonder oorzaak.
Leuk!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef senesta het volgende:
Kijk nou!
Blond en huppelig!quote:
Ja en ja, ik ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op haar leeftijd is de leeftijd alleen al oorzaak genoeg natuurlijk.
En hey, ik hoop echt dat ze gewoon weer lekker opknapt hoor , natuurlijk
Oeh, mijn vent is er vanavond ook niet, dus dan ben ik ook parttime lesbisch. Gesjelligquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Blond en huppelig!
Ik ben nog een extra avondje en nachtje parttime lesbisch vanavond!
Ja, dat zeiden we hier ook. Aan het weer van dit moment mis ik niet veel. Ach, het moet er toch van komen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom IS het dus KLB
@Strega, fijn dat je nu snel geholpen wordt![]()
Je kunt het maar gehad hebben en nu ga je de lente tegemoet met pin in poot. Als je klaar bent in het ziekenhuis komen net de knoppen weer uit
Ach, daar kan Ziggy toch niks aan doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]Ing!
Dagelijkse Ziggy-update: Toen ik wakker werd zat ze naast me met zo'n snottebel die ze steeds in- en uitademde
Die heb ik weggehaald met een zakdoekje en nu gaat het wel weer. Ze heeft een beetje gegeten. Als ze morgen nog zo snotterig is bel ik de dierenarts, want dan is haar sjieke 14-dagen-prik afgelopen en zou het weg moeten zijn.
Sorry voor de gore snot-details steeds
Dat vind ze leuk ofzo.quote:
Goed gedaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:42 schreef Qwea het volgende:halve dag werken deze week geregeld.
Iek heb fijne baasch
quote:
Merciquote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 15:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, daar kan Ziggy toch niks aan doen.![]()
![]()
voor haar.
Ik zou er als kat gefrustreerd van worden denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef senesta het volgende:
Kijk nou!
Geef Chico maar een dikkequote:Op woensdag 3 februari 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
De zon schijnt hier nu, en Chico die wordt dan echt meteen wakker uit zijn diepste slaap en sprint dan de keuken in , waar ik hem dan op een stoel in de zon parkeer.
Hij had geen mooiere Chicodag kunnen hebben, hij ligt zoooooooo te genieten daar nu
Theb je gekocht??????????quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou er als kat gefrustreerd van worden denk ik.
Ja zal ik doen, als ie wakker wordt strakjesquote:
Hmm Hummer ook waarschijnlijk welquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!
Maar Boris zou het binnen een half uur kapot hebben
Dingetje grijpen, naar zich toe trekken, touwtje doorknagen, klaar...
Kweet niet, todat de wond is geheeld. De vorige keren was het iedere keer een week of drie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon pakketjes maken en Pagan laten wisselen![]()
Hoe lang moet je blijven?
Nog niets. Maar ik weet wel zeker dat ik Nespresso wil. Bij drie winkels proefgedronken.quote:
Goeie thuisreis.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy![]()
Zo, dat was mijn laatste waardevolle bijdrage vanaf het werk.
Ik ga afsluiten en dan nach hause![]()
Misschien een rare vraag hoor maar is dat al eens nagekeken??quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:59 schreef ferrari_rood het volgende:
@nok Rossi heeft eigenlijk continu wel zachte ontlasting en zo af en toe blijft het in zijn staart hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |