Heel goed!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:19 schreef DaanVanKeulen het volgende:
Wat vinden jullie hier allemaal van
Iedereen die ooit jouw leeftijd was.quote:en wie heeft ook zoiets?
Zijn ouders kennelijk niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:27 schreef Donders het volgende:
Ik vind je zakgeld ook wat aan de lage kant
de reden is dat alle soorten types op je advertentie af kunnen komen en dan ook je telefoonnummer weten. Maar komop, je kan toch wel een beetje vertrouwen hebben. En dat van dat internet is omdat ze niet wil dat ik zolang achter dat scherm zitquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef Jovatov het volgende:
Als je zo vrij bent met je gegevens (dus bijvoorbeeld als nickname je volledige eigen naam kiezen) vind ik het wel logisch dat je niet teveel op internet mag en je niet dingen op marktplaats mag zetten.
Inderdaad, als hij alle kleding, snoep/chips enzo krijgt, is er weinig anders nog.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zijn ouders kennelijk niet.
En je weet niet wat hij ervan moet betalen.
in principe betalen me ouders alle extra's (bioscoopkaartjes, schoolspullen, kleding)quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zijn ouders kennelijk niet.
En je weet niet wat hij ervan moet betalen.
ja oke, maar dan nog verveel ik me soms in weekends. En dat van die game kan ook al niet want dan kan ik niet meer achter de pc. In het weekdn mag ik trouwens 3x 35 min pc/psquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef kless het volgende:
Wat mag je wel?
Na die 45 minutjes is er vast nog veel tijd over om iets te doen afwassen rommel optruimen en huiswerkmaken hou je nogsteeds tijd over.
Keuzes maken is lastig genoeg.
Eventueel niet op internet nieuws lezen maar de krant pakken (meer pc tijd over).
Spelen met / bij vrienden.
adventure game->boek lezen/film kijken.
het probleem daarme is dat ik nogal bang ben alleen op straat, als er bijvoorbeeld zo'n groepje oudere jongens komt aanlopen ofzoquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Inderdaad, als hij alle kleding, snoep/chips enzo krijgt, is er weinig anders nog.
Op jouw leeftijd liep ik alwel de kranten te bezorgen. Geen lekkere baan in dit seizoen, in de zomer was het wel top, en je krijgt er natuurlijk geld voor. Je kan zelf kiezen hoe of wat (1 dag, meerdere dagen) en daar hangt je loon dus ook vanaf. Ook zo kan je meer geld verdienen. Dan moeten je ouders dit natuurlijk wel goed keuren!
lees me bericht hierbovenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Dude, neem een krantenwijk ofzo, dan leer je niet zo afhankelijk meer te zijn van anderen. Je ouders zullen dat ook opmerkingen en geven je meteen wat meer vrijheid
Lekker makkelijk gezegd. Waar haal je op dat moment het geld vandaan om 'alles te kunnen doen dat je wilt'quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:50 schreef HugoBaas het volgende:
Je bent bijna 14, nog 3 of 4 jaar wachten en je woont op jezelf en kun je alles doen wat je wilt.
Nu nog een keer. Wat kan en mag je WEL?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
ja oke, maar dan nog verveel ik me soms in weekends. En dat van die game kan ook al niet want dan kan ik niet meer achter de pc. In het weekdn mag ik trouwens 3x 35 min pc/ps
Als jij je krantenwijk op een 'normaal' tijdstip doet is er niets aan de hand. Ik kreeg alles binnen op donderdag en vrijdagmiddag mocht ik ze pas bezorgen (tot zaterdag ochtend). Als je dan vrijdag zodra je vrij bent ermee bezig gaat (of op welke dag je het dan ook doet...), dus tegen 2 of 3 uur ofzo, is het nog licht. Ook leren de mensen die in je wijk wonen je kennen, ze weten dat jij 'de krantenbezorger' bent, en die komen dan heus wel voor jou op!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:47 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
het probleem daarme is dat ik nogal bang ben alleen op straat, als er bijvoorbeeld zo'n groepje oudere jongens komt aanlopen ofzo
Werken?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker makkelijk gezegd. Waar haal je op dat moment het geld vandaan om 'alles te kunnen doen dat je wilt'
Op zondag ochtend bestaat dat niet, dan zijn die allemaal brak aan het uistlapenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:47 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
het probleem daarme is dat ik nogal bang ben alleen op straat, als er bijvoorbeeld zo'n groepje oudere jongens komt aanlopen ofzo
Zoek een vechtsport uit die je leuk lijkt. Je hoeft het niet eens toe te passen, maar je straalt wel een stuk meer zelvertrouwen uit waardoor diezelfde gasten je met rust latenquote:
waar ik woon moeten folders op dinsdag en huis aan huis woensdag. En dinsdag ben ik 15.10 uur uit en woensdag 14.55 dus misschien is het dan toch wat onveiligquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als jij je krantenwijk op een 'normaal' tijdstip doet is er niets aan de hand. Ik kreeg alles binnen op donderdag en vrijdagmiddag mocht ik ze pas bezorgen (tot zaterdag ochtend). Als je dan vrijdag zodra je vrij bent ermee bezig gaat (of op welke dag je het dan ook doet...), dus tegen 2 of 3 uur ofzo, is het nog licht. Ook leren de mensen die in je wijk wonen je kennen, ze weten dat jij 'de krantenbezorger' bent, en die komen dan heus wel voor jou op!
+ ouders betalen sport (hebben ze bij mij tenminste wel gedaan op die leeftijd).quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zoek een vechtsport uit die je leuk lijkt. Je hoeft het niet eens toe te passen, maar je straalt wel een stuk meer zelvertrouwen uit waardoor diezelfde gasten je met rust laten
Wat een simpel antwoord. En jij denkt dan genoeg te verdienen om op jezelf te gaan wonen en ook nog leuke dingen te kunnen doen. Op je 18equote:Op woensdag 3 februari 2010 12:54 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Werken?
Het is misschien een heel gek idee, maar ik heb me laten vertellen dat er meer mensen zijn die dat doen.
Misschien ook niet. Wat houdt je tegen? Je kan het proberen! Geef bij het gesprek (via telefoon waarschijnlijk) aan waar je woont en zeg dat je graag de folders/kranten in je eigen wijk bezorgd. Dan kennen de mensen je sowieso al en komen ze misschien wel een praatje maken (sowieso met mooi weer)!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:57 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
waar ik woon moeten folders op dinsdag en huis aan huis woensdag. En dinsdag ben ik 15.10 uur uit en woensdag 14.55 dus misschien is het dan toch wat onveilig
ik heb teakwondo geprobeerd, maar ik vond wat te ruig. Jullie denken nu misschien dat ik niks wil, maar dat is niet zo hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
+ ouders betalen sport (hebben ze bij mij tenminste wel gedaan op die leeftijd).
+ dan heb je weer wat te doen tegen de verveling ofzo!
ik heb in de vakantie kranten gedaan, en dat deed ik in de ochtend, maarja, dat kan nu dus nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Misschien ook niet. Wat houdt je tegen? Je kan het proberen! Geef bij het gesprek (via telefoon waarschijnlijk) aan waar je woont en zeg dat je graag de folders/kranten in je eigen wijk bezorgd. Dan kennen de mensen je sowieso al en komen ze misschien wel een praatje maken (sowieso met mooi weer)!
+ je zult je interesse voor spelcomputers een beetje verliezen omdat je dat nu waarschijnlijk tegen de verveling doetquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
+ ouders betalen sport (hebben ze bij mij tenminste wel gedaan op die leeftijd).
+ dan heb je weer wat te doen tegen de verveling ofzo!
alles wat ik wel kan en mag boeit niet, dat interesseert niemand. Het is alleen leuk om te praten over wat niet magquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:51 schreef kless het volgende:
[..]
Nu nog een keer. Wat kan en mag je WEL?
Op zondag vervelen deed ik ook regelmatig.
Maar verder, Ik had vissen als hobby en spelen met men vrienden (bordspellen).
Als dat je reden is gaatie dicht, daar hebben we de SC voorquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:02 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
alles wat ik wel kan en mag boeit niet, dat interesseert niemand. Het is alleen leuk om te praten over wat niet mag
Voetbal vind ik echt niet leuk, maar ik ga misschien op korfbalquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:02 schreef nijnja het volgende:
Ik weet niet of je nu al een sport doet, zoniet, ga in ieder geval iets proberen. Desnoods is het een jaartje stijldansen ofzo, voetbal (zitten vast wel vrienden/klasgenoten ook bij een club), of iets, maar laat zien dat je je zonder je spelgebeuren niet wil vervelen, maar dat je ook iets wil doen aan jezelf, sport/beweging enzo. Zullen ze vast wel waarderen!
ik mag zo laat als ik wil tv kijken, in het weekend ook wat chips erbij, ik mag naar vrienden toe, ik mag in weekends vanuit mijn bed tv kijken, en ik mag advertenties in de huis aan huis zettenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als dat je reden is gaatie dicht, daar hebben we de SC voor.
Vertel, wat mag je wel, dan kunnen wij ook kijken aan de hand daarvan wat je eventueel nog kan doen!
ik gok op tussenuur op schoolquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |