heb je jezelf gevonden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:25 schreef ArTiC het volgende:
terugvindhuillies
Misschien ligt hij onder een carnaavalswagen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Om 11.53 uur sms-te hij dat hij nu op de scooter stapte.
oh jee
dank je voor de uitleg!quote:
ik kon het niet laten, PI uiteraardquote:
hij rijdt gewoon langzaam...quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
oh jee
dat geluk hebben we niet meegemaaktquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien ligt hij onder een carnaavalswagen?
Als ie onder die wagen ligt leest ie vast niet meequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat geluk hebben we niet meegemaakt
oeps hij leest mee...
hij stond achter mequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ie onder die wagen ligt leest ie vast niet mee
wanne gek, skûpt em...hardquote:
ik: 2x kippensoepquote:
het ie dat verteld gehad?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik: 2x kippensoep
hij: 1x tomatensoep en een uitsmijter.
hij gaat nu klussens doen
ik ben nog niet jarigquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het ie dat verteld gehad?![]()
hij moet nog een kado kopen
Maar we zijn er al uit, je krijgt een puppyquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het ie dat verteld gehad?![]()
hij moet nog een kado kopen
van jullie?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar we zijn er al uit, je krijgt een puppy
quote:
we zijn nu bezig met een tegenoffensief om de bijtrem in te laten kicken.quote:
jullie hebben toch al 2 honden en 2 katten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:25 schreef -moppie- het volgende:
ik krijg hem dus niet voor mn verjaardag
ja dus? hebben genoeg ruimte voor nog een paar hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jullie hebben toch al 2 honden en 2 katten?
Colt woont op een kinderboerderijquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ja dus? hebben genoeg ruimte voor nog een paar hoor
Dus na jouw verjaardag?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:25 schreef -moppie- het volgende:
ik krijg hem dus niet voor mn verjaardag
Tijd om er aan te beginnen dan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we missen dan alleen de kinderen
Spannend.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:08 schreef ArTiC het volgende:
had ff tijd voor een kantoorprank...nu ff wachten tot die collega terug is
klinkt heerlijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:12 schreef Juup© het volgende:
Zo, chili con carne staat in de oven, nu nog even 40 minuten pruttelen dan aanvallen
Ah, heeft Colt een scooter?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
oh jee
Kwartje?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ah, heeft Colt een scooter?![]()
*kwartje valt...
Die goeie ouwe tijd toch...quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die bestaan heulemael niet meer in ons monetair systeem
Ze zegt niet welke oorlogquote:
motorscooterquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ah, heeft Colt een scooter?![]()
*kwartje valt...
bontkraagquote:
moggel !quote:
quote:
Dat is voor mijn tijdquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar ze bedoeld natuurlijk de 1e wereldoorlog.
of de 80 jarige oorlogquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar ze bedoeld natuurlijk de 1e wereldoorlog.
tot morgenquote:
quote:
laat maar, ik ga wel wegquote:
alles ok?quote:
inderdaad!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja he, nou ben jij het zeker ook beu?!
ik ga een KLB topique openen met een klacht (duh) en een pollquote:
Nou, vooruit dan, I shall not be missedquote:
Gelukkig maar, ik denk al, blijf ik hier in mijn uppie over tussen al die wawa'squote:Op donderdag 4 februari 2010 10:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan, I shall not be missed
Jammer moppie, het zout is opquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik denk al, blijf ik hier in mijn uppie over tussen al die wawa's![]()
grapje he jongens![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik denk al, blijf ik hier in mijn uppie over tussen al die wawa's![]()
grapje he jongens![]()
Geen idee, maar het klinkt niet goed.quote:
iddquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee, maar het klinkt niet goed.
ze bedoeld miewie's denk ikquote:
Oh, niet? Ah, dat begreep ik nog niet helemaal. Sorry.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je moet trots zijn dat jji niet tot de categorie wawa's behoort.
Nee FUFR, ik kijk die series noooooit!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:18 schreef FUFR het volgende:
het kwam me al zo bekend voor.
Dus je voelde je wel een beetje aangesproken?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:20 schreef ArTiC het volgende:
een Helmonder die ruzie zoekt roept ook Wa? Wa?
wa?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dus je voelde je wel een beetje aangesproken?
nee gek, dat doen marokkanenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:20 schreef ArTiC het volgende:
een Helmonder die ruzie zoekt roept ook Wa? Wa?
Die roepen wolla toch?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee FUFR, ik kijk die series noooooit!
inderdaad, zeg nooit; nooit!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:22 schreef FUFR het volgende:
[..]er komt een dag dat je dat wel gaat doen
zie mijn onderschriftquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:26 schreef FUFR het volgende:
ik ga even werken, tot laters
en lief zijn tegen elkaar he!
flikker op verrekte wawaquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:26 schreef FUFR het volgende:
ik ga even werken, tot laters
en lief zijn tegen elkaar he!
Kuthelmonderquote:
Wodkaquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:42 schreef -moppie- het volgende:
Dit mens had vast een of ander verdovend goedje naar binnen gewerkt...
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_mes__.html?p=14,2
45 minuten gewerkt...wa hedde het moeilijkquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
45 minuten gewerkt...wa hedde het moeilijk
ik ook en het voelt raar als Helmonder...werkenquote:
dat is viessssquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook en het voelt raar als Helmonder...werken
Moet van der FUhFeRquote:
ich have das nicht gezaagdquote:
ik zou niet durvenquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gij het dan ook niet een zaagtafel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
nog 27 minutesquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:36 schreef -moppie- het volgende:
ik ben ook een beetje flauw!
Is t al 5 uur?
ik ben er toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:34 schreef -moppie- het volgende:
Komt hij een uur later weer om de hoek kijken hoor.
ja maar das niet hetzelfde, je weet zelfquote:
I was drukjes, I told you soquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:34 schreef -moppie- het volgende:
Komt hij een uur later weer om de hoek kijken hoor.
drommels, de rotzakkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:37 schreef -moppie- het volgende:
Dat is waar, maar al die anderen hebben mij dat niet verteld!
kijk eens door je raam, ik sta al een uur buiten kou te lijden terwijl ik naar binnen gluurquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou in het afgelopen uur ook niet gezien.
al fappendequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kijk eens door je raam, ik sta al een uur buiten kou te lijden terwijl ik naar binnen gluur
Sta je achter een vrachtwagen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kijk eens door je raam, ik sta al een uur buiten kou te lijden terwijl ik naar binnen gluur
laat m tochquote:
Google es op pincet?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:58 schreef -moppie- het volgende:
Het is koud buiten FUFR, waar moet je dan aan trekken?
whehehe, dat was hij!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:57 schreef -moppie- het volgende:
Dat kwakje hier op het raam was dus niet van een vogel!![]()
aan die 18cm die maar overblijft door de kouquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:58 schreef -moppie- het volgende:
Het is koud buiten FUFR, waar moet je dan aan trekken?
Tja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aan die 8cm die maar overblijft door de kou
ik had verwacht dat je de 8 weg zou halenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had verwacht dat je de 8 weg zou halen
Sorry, ik werk (tegenwoordig) overdag. Mijn baas vind 't fijn als ik iets doe voor mijn centen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:37 schreef -moppie- het volgende:
Dat is waar, maar al die anderen hebben mij dat niet verteld!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sorry, ik werk (tegenwoordig) overdag. Mijn baas vind 't fijn als ik iets doe voor mijn centen.
zo, is dat nieuw?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sorry, ik werk (tegenwoordig) overdag. Mijn baas vind 't fijn als ik iets doe voor mijn centen.
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo, is dat nieuw?![]()
jij moet verbouwings doen!
Hij heeft wat geld over met een collega minder.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:15 schreef ArTiC het volgende:
mijn baas zei: hier heb je meer geld maar doe het dan wel wat rustiger aan aub
Je hebt PMquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo, is dat nieuw?![]()
die werkte er toen nogquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hij heeft wat geld over met een collega minder.
OPslag vragen (eisen) dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die werkte er toen nog
je brengt me op een idee
ik zal morgen eens in de opslagkast kijken of er wat voor me ligtquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal morgen eens in de opslagkast kijken of er wat voor me ligt
Puisten?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef FUFR het volgende:
oh en normaal gaat zoiets gewoon over hoor Feb, we hebben het allemaal wel eens gehad.
nooit gehadquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Komt nog wel als je gaat puberen.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Komt nog wel als je gaat puberen.
idd..er ligt toiletpapierquote:
jazekerquote:
Gisteravond had ik besloten dat we "vrij" hadden van klussen. Heb Wie is de Mol gekeken en ben daarna lekker gaan slapenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo, is dat nieuw?![]()
valt me mee dat je geen bouwprogramma gekeken hebtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gisteravond had ik besloten dat we "vrij" hadden van klussen. Heb Wie is de Mol gekeken en ben daarna lekker gaan slapen
Die verbouwing gaat toch nog wel meer dan een jaar duren, dus een dagje meer of minder kan geen kwaad. Het moet wel leuk blijven.![]()
we sturen die gay of die negerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
valt me mee dat je geen bouwprogramma gekeken hebt
Ik heb chocotofsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:35 schreef -moppie- het volgende:
vanavond lekker bij Oriental G.H. eten. Heb nu al honger
lekker hoor, maar sinds ik op jeugdige leeftijd eens een chocotof in mijn mond hebt gestopt en de chocotof na 1 keer kauwen inclusief kies weer uit mijn mond kon halen, eet ik ze niet meer.quote:
Ik ga zo lunchen bij de japannerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:35 schreef -moppie- het volgende:
vanavond lekker bij Oriental G.H. eten. Heb nu al honger
Gaar gebit dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
lekker hoor, maar sinds ik op jeugdige leeftijd eens een chocotof in mijn mond hebt gestopt en de chocotof na 1 keer kauwen inclusief kies weer uit mijn mond kon halen, eet ik ze niet meer.
Mooie reden om nu weer te gaan beginnen met chocotofsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
denk dat het nog een melkkiesje was
nee, ik vind ze te plakkerig.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooie reden om nu weer te gaan beginnen met chocotofs
Haaiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:07 schreef amaranta het volgende:
Goedemorgen Eindhoventopic
das een kippenhok...quote:
en wij hadden ook nog wel langs willen komenquote:
morgen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
en wij hadden ook nog wel langs willen komen
ik machte ein grapschen he...quote:
ook bij ons in de buurt eten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:17 schreef FUFR het volgende:
wij zijn dan naar een kinderverjaardag bij jou in de buurt, dan uit eten en dan DANCE DANCE DANCE![]()
ik ben overdag toch werkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Met een heleboel vreemde mensen...![]()
grapje
Nee, sektebijeenkomst in Gestel.quote:
Geen idee, nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:26 schreef amaranta het volgende:
Waar zijn elder en elder eigenlijk van?
Volgnes mij zijn het geen jehova's.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:30 schreef -moppie- het volgende:
aha, het zijn jehova getuigen.
lange zwarte jas aan?
Nee, J. gaat eerder naar huis dan ik, dus niet nodig, wel bedankt voor je aanbod!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk al, heb ik iets gemist?
Hoef ook niet op t hundje te passen volgens mij.
wit nog nie waarquote:
wel waar, zijn senior jehova'squote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgnes mij zijn het geen jehova's.
en verjaardagen doen ze niet aan omdat ze dan vinden dat de jarige vereerd wordtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:48 schreef amaranta het volgende:
Mijn collega is Jehova. Hij heeft me wél gefeliciteerd met de geboorte van Fabian. Maar geen hand gegeven.
Hij zei ook dat Fabian niet op een cadeau hoefde te rekenenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en verjaardagen doen ze niet aan omdat ze dan vinden dat de jarige vereerd wordt
Ik denk dat "elder" niet voor "ouder" maar voor "oudste" staat. Da's een titel die in christelijke kringen wel meer gebruikt woord om een "gevorderde" gelovige aan te geven, die ook weer leiding geeft aan anderen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:31 schreef amaranta het volgende:
Elder staat in ieder geval voor ouder. Dus dat zijn de mensen die aan de deuren mogen komen.
Ze dragen ook een naambordje waar elder op staat.
Maar ik weet dus niet welk geloof ze aanhangen.
"gevorderd" stond tussen aanhalingstekens...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:59 schreef -moppie- het volgende:
Een gevorderde gelovige, het moet niet gekker worden.
Al die mannen uit de bijbel hadden toch ook meerdere vrouwen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:00 schreef Levitation het volgende:
Overigens vind ik Mormomen (of Last Day Saints - LDS) nog maffer dan Jehova's.![]()
In de National Geographic van deze maand staat een heel interessant stuk over de Fundamentalistische LDS. Die wonen in de VS, hebben geen tv en doen aan polygami.
Linkje
die frikandellen komen ook in heul eindhovenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, sektebijeenkomst in Gestel.
Met Elder en Elder.
(ik noem ze altijd Elmer en Elmo, gisteren liepen ze op de hoogstraat, maar ik heb mooi een anticolportage sticker op mn deur, dus als ze aanbellen dan zeggik dat ik niks koop aan de deur, ook geen geloof!)
en dan zeggen: het was gods wil hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij zei ook dat Fabian niet op een cadeau hoefde te rekenen
En ook geen kerstkaarten en zo.
Toen zn vrouw overleed heb ik eerst gevraagd of ik hem uberhaubt wel mocht condoleren. Maar dat mocht.
joh! echt?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:00 schreef Levitation het volgende:
Overigens vind ik Mormomen (of Last Day Saints - LDS) nog maffer dan Jehova's.![]()
In de National Geographic van deze maand staat een heel interessant stuk over de Fundamentalistische LDS. Die wonen in de VS, hebben geen tv en doen aan polygami.
Linkje
zij hebben een schema wat ze aflopen, weigeraars krijgen dan ook een keer een elder op visite.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die frikandellen komen ook in heul eindhoven
en zo hoort het ook, er zijn nu eenmaal teveel vrouwens op de wereld, we moeten er wel minimaal 2 nemen..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Al die mannen uit de bijbel hadden toch ook meerdere vrouwen?
Echt raar.....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan zeggen: het was gods wil he![]()
ik heb een kantoor met jehovas naast me gehad, die mensen wilden niet met mij praten over anale sex. heel raar
Nee. Niet "al" die mannen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Al die mannen uit de bijbel hadden toch ook meerdere vrouwen?
Zeker stoer!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR, voor jou is het maandag ook voorbij he?
Klik eens op het linkje in mijn sig?
Adam had er ook maar 1.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jezus en petrus en paulus enzo allemaal niej
Hmm Gods wil. Ze sprong voor de trein. Dat is super not done bij Jehova's.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan zeggen: het was gods wil he![]()
ik heb een kantoor met jehovas naast me gehad, die mensen wilden niet met mij praten over anale sex. heel raar
Naja, Adam niet, Mozes niet, Noach niet, Jezus niet, Paulus niet, Petrus niet...quote:
Zoals over alles wat er in dat boek staat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar daar kunnen we nog wel even over door discussieren
veelwijverij is toch dieper geworteld in de oude Romeinse en Griekse religies? Hell, die neukten alles met een gat, zelfs hun eigen oudersquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, Adam niet, Mozes niet, Noach niet, Jezus niet, Paulus niet, Petrus niet...
Veel ook wel, maar "al" was wel een bietje generaliserend.
Kyoto St Anthoniusstraatquote:
does niet zo raar, natuurlijk kunnen we het er over hebbenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt raar.....
ik wil overigens met jou ook niet over anale sex praten![]()
Alles kan..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
does niet zo raar, natuurlijk kunnen we het er over hebben
ja, stuk of 25 van die dingen er in gefrot + thee+ zeewiet.quote:
zeewiet is keilekker.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, stuk of 25 van die dingen er in gefrot + thee+ zeewiet.
ik ga volgende week weer, maar dan met vrouw ipv zakenpartnerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zeewiet is keilekker.
ikke vanavond ook sushi eten, laat die anderen maar aan de babi pangang gaan.
Dat zou ik dan weer niet gedaan hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij zei ook dat Fabian niet op een cadeau hoefde te rekenen
En ook geen kerstkaarten en zo.
Toen zn vrouw overleed heb ik eerst gevraagd of ik hem uberhaubt wel mocht condoleren. Maar dat mocht.
idd. ik geloof in hoeba hoeba, en van hoeba hoeba mag ik niet condolerenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet gedaan hebben.
Dus dan stop jij er mee?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR, voor jou is het maandag ook voorbij he?
Klik eens op het linkje in mijn sig?
why? is je verdriet minder omdat je gelovig bent?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet gedaan hebben.
hij zou niet eerst gevraagd hebben of het wel mocht, hij had het gewoon gedaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
why? is je verdriet minder omdat je gelovig bent?
Als ik eerst moet gaan vragen of ik mag condoleren ivm een of ander wazig geloof dan doe ik het niet nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
why? is je verdriet minder omdat je gelovig bent?
Jij hoeft niet voor mij te antwoorden hoor, kan ik zelf heel goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hij zou niet eerst gevraagd hebben of het wel mocht, hij had het gewoon gedaan.
ik ben moe! had 2 rausende katten boven vannacht
je was niet snel genoeg!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hoeft niet voor mij te antwoorden hoor, kan ik zelf heel goed
nouquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hoeft niet voor mij te antwoorden hoor, kan ik zelf heel goed
ook dat Juup, je wordt oud!quote:
ja dat doen nachtdieren... Bench kopen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hij zou niet eerst gevraagd hebben of het wel mocht, hij had het gewoon gedaan.
ik ben moe! had 2 rausende katten boven vannacht
Gewoon beneden laten is ook een optie. Colt had ze naar boven gelaten toen we gingen slapen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat doen nachtdieren... Bench kopen?
kijk er mee uit, ze stond op het punt om het leven uit je te lebberen, dat doen kattenbeesten!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gewoon beneden laten is ook een optie. Colt had ze naar boven gelaten toen we gingen slapen.
Vannacht een paar keer wakker geworden van Fleur die even aan mijn neus/ogen/mond ging snuffelen.
Doe je je ogen open kijk je dr recht aan.
nee hoor, deze lebbert alleen maar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk er mee uit, ze stond op het punt om het leven uit je te zuigen, dat doen kattenbeesten!!
SQ had ooit eens zo'n tof plaatje van katten die je zouden vermoorden 's nachtsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk er mee uit, ze stond op het punt om het leven uit je te lebberen, dat doen kattenbeesten!!
ze had ook der anus in je gezicht kunnen duwen...doe je je ogen open kijk je recht een heel ander sterrenstelsel inquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gewoon beneden laten is ook een optie. Colt had ze naar boven gelaten toen we gingen slapen.
Vannacht een paar keer wakker geworden van Fleur die even aan mijn neus/ogen/mond ging snuffelen.
Doe je je ogen open kijk je dr recht aan.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
SQ had ooit eens zo'n tof plaatje van katten die je zouden vermoorden 's nachts
ik bén leukquote:
ik ookquote:
jij zegt steeds onze dates afquote:
Ik ben bang voor Coltquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
lieverd, jij durft niet te daten met mij
have funquote:
Tja, ik lijn eigenlijk helemaal niet, de meiden die ik ken zitten er niet meer en ik heb er dus gewoon niet zoveel zin meer in. Ik zit nog wel op dat forum van Troel, daar zit een groot deel van de "oude garde" van de dieetclub.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg Levi, dieetclub jij niet meer? Sfeer niet meer leuk, of...?
ik ben al een maand gestopt. Van FUFR weet ik het nog niet, die negeert mijquote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, ik lijn eigenlijk helemaal niet, de meiden die ik ken zitten er niet meer en ik heb er dus gewoon niet zoveel zin meer in. Ik zit nog wel op dat forum van Troel, daar zit een groot deel van de "oude garde" van de dieetclub.
Ik bedoelde, dan stop jij met stoppenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben al een maand gestopt. Van FUFR weet ik het nog niet, die negeert mij
[..]
herkenbaar
Dat zou wel een beetje suf zijn hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik bedoelde, dan stop jij met stoppen
Ik denk eerder dat zij kennis van mode begint te krijgenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:02 schreef amaranta het volgende:
Eva is officieel autist. Ik heb nét het bevestigende onderzoekje verricht.
Ik trok namelijk Rob zn vest aan. Eva flipte door het vest moest uit. PAPAP APAPPAPAPAP
Ik weer aan. Weer flippen, vest moest uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |