abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77585042
Het vorige deel: Slank de lente in # 941: OO wat heb je mooie blauwe ogen!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77585079
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Anders gaat je zus mee naar zumba Of zitten die lessen echt helemaal vol endezo? Wel fijn dat jij ook thuis kunt zumba-en. Als je dan een keer niet kunt/gaat beweeg je toch nog even!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:51:24 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77585147
Hoi .

Volgens mij is m'n moeder er al eens mee naar de dokter geweest, hoor. Ik weet ook niet precies hoe het zit. Zal het eens vragen als ik weer naar huis ga .

Ik ga eens twee eitjes koken. Maar weer eens een lijstje na een tijdje niks:

O: yoghurt met brambozen
T: twee boterhammen met smeerpaté
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: appel
D: kipfilet met groenten van de grill
Niet meer actief op Fok!
pi_77585174
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoi .

Volgens mij is m'n moeder er al eens mee naar de dokter geweest, hoor. Ik weet ook niet precies hoe het zit. Zal het eens vragen als ik weer naar huis ga .

Meer eten Vikje!
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:52:58 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77585193
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Meer eten Vikje!
Nóg meer?! . Vier boterhammen is al veel voor mijn doen. En ik zit de hele dag thuis hè?
Niet meer actief op Fok!
pi_77585244
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nóg meer?! . Vier boterhammen is al veel voor mijn doen. En ik zit de hele dag thuis hè?
Volgensmij zit je nog onder de 1000 kcal, joh! Probeer dan iets extra's te eten náást de boterhammen. Een soepje, kwark, misschien wat rijst bij het avondeten?
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:55:21 #7
236335 neen
schone schijn
pi_77585253
Ook ik ben blij met 1.5 cm
het lijkt niet wat het is
pi_77585278
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Meer eten Vikje!
En kappen met die smeer(lappen)paté
Je eet idd weinig, en iets meer variatie mag ook wel.
pi_77585309
.

Waar ik blij van word (ik ben al lang genoeg): een nieuwe agenda. . Normaal heb ik agenda's die het studiejaar volgen, maar ik kan nu al wat dingen voor september en zo niet kwijt, dus een jaaragenda gekocht. Yay. .

Vik, wat raar van je moeder. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:57:49 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77585319
Goedbij: ze heeft al een paar keer proeflessen meegedaan en het is best druk de laatste tijd

Vik: je D is best licht geloof ik, dus ondanks de 4 boterhammen overdag (wat idd best netjes is geloof ik!) zul je best laag zitten op je dagtotaal.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77585337
Heeft iemand nog een lekkere suggestie voor avondeten in m'n eentje? Ga vanmiddag even naar de super en ik heb echt geen flauw idee!
pi_77585358
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goedbij: ze heeft al een paar keer proeflessen meegedaan en het is best druk de laatste tijd

Vik: je D is best licht geloof ik, dus ondanks de 4 boterhammen overdag (wat idd best netjes is geloof ik!) zul je best laag zitten op je dagtotaal.
Wij stonden vanochtend met z'n drieeën! Wel lekker alle ruimte
pi_77585398
Als ik alleen eet neem ik meestal lekkere vis (houdt m'n vriend niet van) en een lading broccoli, maar dat is misschien een beetje saai. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77585447
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik alleen eet neem ik meestal lekkere vis (houdt m'n vriend niet van) en een lading broccoli, maar dat is misschien een beetje saai. .
Mijn vriend houdt wel van vis, dus dat eten we genoeg! En ik vind broccoli niet echt lekker Ik ga denk ik sowieso een salade met feta maken (lust mijn meneer niet).
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:01:45 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77585462
Lijstiooo.

O: twee boterhammen met leverworst
T: tandarts
L: twee boterhammen met ehh. Gekookte eitjes misschien.
T: roggebroodje met pindakaas, beker melk
D: ? iets lichts ivm buikpijnigheid bij sporten anders
S: Body Jam
T: Griekse yoghurt met jam

Misschien ook niet zo veel, maar mn tandarts zit midden op de dag (14.00) en ik wil niet te kort van tevoren eten. En ook niet te snel erna, gok ik. En ik wil vroeg avondeten. Nouja als ik in de knoei kom kan ik altijd een extra snee brood eten na het sporten
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:01:51 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77585465
O ik ben ook dol op nieuwe agenda's! . Steeds alle personalia voorin schrijven en heel netjes beginnen! (en ook echt typ-ex gebruiken als ik een foutje maak ).

Ik heb nog tomatensoep, dus ik kan vanmiddag wel even een kommetje soep eten nog, voor het avondeten .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:02:45 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77585491
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijn vriend houdt wel van vis, dus dat eten we genoeg! En ik vind broccoli niet echt lekker Ik ga denk ik sowieso een salade met feta maken (lust mijn meneer niet).
Oe lekker! Griekse salade met ehh gegrilde kip? Of keftedes? Of souvlakis Nom
pi_77585530
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijstiooo.

O: twee boterhammen met leverworst
T: tandarts
L: twee boterhammen met ehh. Gekookte eitjes misschien.
T: roggebroodje met pindakaas, beker melk
D: ? iets lichts ivm buikpijnigheid bij sporten anders
S: Body Jam
T: Griekse yoghurt met jam

Misschien ook niet zo veel, maar mn tandarts zit midden op de dag (14.00) en ik wil niet te kort van tevoren eten. En ook niet te snel erna, gok ik. En ik wil vroeg avondeten. Nouja als ik in de knoei kom kan ik altijd een extra snee brood eten na het sporten
Maar jij bent tegenwoordig zo zoet dat je echt niet omvalt van een dagje minder eten, hoor Of je moet vreselijk veel honger hebben, natuurlijk.

Over die leverworst ben ik overigens minder enthousiast Lees die verpakking eens, voordat je het in je waffel stopt
pi_77585547
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe lekker! Griekse salade met ehh gegrilde kip? Of keftedes? Of souvlakis Nom
Que, die laatste twee heb ik nog nooit gemaakt Ik denk dat ik maar gewoon even op mijn gemakje de supermarkt doorcross. Vind ik vast wel iets
pi_77585559
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoi .

als je een hele kipfilet (200 gram) eet is het grand total 1147 kcal. met te weinig ijzer, te weinig vitamine C (tenzij je erg vitamine C rijke groentes eet) en maar de helft van de aanbevolen hoeveelheid vezels...

eten
Kwak
pi_77585560
Strenge CF
pi_77585594
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:01 schreef Viking84 het volgende:
O ik ben ook dol op nieuwe agenda's! . Steeds alle personalia voorin schrijven en heel netjes beginnen! (en ook echt typ-ex gebruiken als ik een foutje maak ).

Ik heb nog tomatensoep, dus ik kan vanmiddag wel even een kommetje soep eten nog, voor het avondeten .
dan eet je alsnog te weinig vikje, tenzij je er twee belegde boterhammen bij eet.
Kwak
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:06:19 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77585601
Oh trouwens! Was er al over begonnen in het dieettopic, maar misschien heeft men hier ook slimme suggesties
Ik heb de laatste tijd enorme buikpijn tijdens het sporten. Nouja, of ik blaas alleen op als een idioot, of ik krijg ook buikkrampen. De ene keer erger dan de ander, maar meestal iig een klein beetje. Super-irritant, want dan kan ik niet echt 'voluit' gaan zeg maar
Dus! Ik wil proberen iets eerder en iets lichter te eten. Ik kom dan alleen veelal uit op een stuk vlees of vis met groenten, beetje saai. Ik wil ook geen ui / knoflook, want dan moet ik stinkboertjes laten Iemand hier nog suggesties?
pi_77585641
Mijn lijstjeeeee

O: bakje optimel kwark appel-kaneel
S: Zumbaaa
T: boterham sandwichspread
L: zo'n zak rode groenten soep (met tomaat en paprika o.a.), pistoletje humus met beetje sambal
T: 2 mineola's
D: ? in ieder geval dus een griekse salade
T: magere yoghurt

Mag nog wel wat bij, maar geen inspiratie. Hangt er ook een beetje vanaf wat mijn avondeten wordt, natuurlijk.
pi_77585645
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar jij bent tegenwoordig zo zoet dat je echt niet omvalt van een dagje minder eten, hoor Of je moet vreselijk veel honger hebben, natuurlijk.

Over die leverworst ben ik overigens minder enthousiast Lees die verpakking eens, voordat je het in je waffel stopt
leverworst zijn de meningen verdeeld over. de meeste mensen eten te weinig vitamine A bijvoorbeeld, en één keer per week leverworst eten lost dat meteen op. en nog wat andere belangrijke stoffen, veel ijzer bijvoorbeeld. het verzadigde vet valt mee als je niet zo enorm veel er van eet. de dietiste stelde het mij zelfs voor.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')