quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Anders gaat je zus mee naar zumbaOf zitten die lessen echt helemaal vol endezo? Wel fijn dat jij ook thuis kunt zumba-en. Als je dan een keer niet kunt/gaat beweeg je toch nog even!
Meer eten Vikje!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Volgens mij is m'n moeder er al eens mee naar de dokter geweest, hoor. Ik weet ook niet precies hoe het zit. Zal het eens vragen als ik weer naar huis ga.
Ik ga eens twee eitjes koken. Maar weer eens een lijstje na een tijdje niks:
O: yoghurt met brambozen
T: twee boterhammen met smeerpaté
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: appel
D: kipfilet met groenten van de grill
Nóg meer?!quote:
Volgensmij zit je nog onder de 1000 kcal, joh! Probeer dan iets extra's te eten náást de boterhammen. Een soepje, kwark, misschien wat rijst bij het avondeten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nóg meer?!. Vier boterhammen is al veel voor mijn doen. En ik zit de hele dag thuis hè?
Wij stonden vanochtend met z'n drieeën!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goedbij: ze heeft al een paar keer proeflessen meegedaan en het is best druk de laatste tijd![]()
Vik: je D is best licht geloof ik, dus ondanks de 4 boterhammen overdag (wat idd best netjes is geloof ik!) zul je best laag zitten op je dagtotaal.
Mijn vriend houdt wel van vis, dus dat eten we genoeg! En ik vind broccoli niet echt lekkerquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik alleen eet neem ik meestal lekkere vis (houdt m'n vriend niet van) en een lading broccoli, maar dat is misschien een beetje saai..
Oe lekker!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn vriend houdt wel van vis, dus dat eten we genoeg! En ik vind broccoli niet echt lekkerIk ga denk ik sowieso een salade met feta maken (lust mijn meneer niet).
Maar jij bent tegenwoordig zo zoet dat je echt niet omvalt van een dagje minder eten, hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijstiooo.
O: twee boterhammen met leverworst
T: tandarts![]()
![]()
L: twee boterhammen met ehh. Gekookte eitjes misschien.
T: roggebroodje met pindakaas, beker melk
D: ? iets lichts ivm buikpijnigheid bij sporten anders![]()
S: Body Jam
T: Griekse yoghurt met jam
Misschien ook niet zo veel, maar mn tandarts zit midden op de dag (14.00) en ik wil niet te kort van tevoren eten. En ook niet te snel erna, gok ik. En ik wil vroeg avondeten. Nouja als ik in de knoei kom kan ik altijd een extra snee brood eten na het sporten
Que, die laatste twee heb ik nog nooit gemaaktquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe lekker!Griekse salade met ehh gegrilde kip? Of keftedes? Of souvlakis
Nom
als je een hele kipfilet (200 gram) eet is het grand total 1147 kcal. met te weinig ijzer, te weinig vitamine C (tenzij je erg vitamine C rijke groentes eet) en maar de helft van de aanbevolen hoeveelheid vezels...quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Volgens mij is m'n moeder er al eens mee naar de dokter geweest, hoor. Ik weet ook niet precies hoe het zit. Zal het eens vragen als ik weer naar huis ga.
Ik ga eens twee eitjes koken. Maar weer eens een lijstje na een tijdje niks:
O: yoghurt met brambozen
T: twee boterhammen met smeerpaté
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: appel
D: kipfilet met groenten van de grill
dan eet je alsnog te weinig vikje, tenzij je er twee belegde boterhammen bij eet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:01 schreef Viking84 het volgende:
O ik ben ook dol op nieuwe agenda's!. Steeds alle personalia voorin schrijven en heel netjes beginnen! (en ook echt typ-ex gebruiken als ik een foutje maak
).
Ik heb nog tomatensoep, dus ik kan vanmiddag wel even een kommetje soep eten nog, voor het avondeten.
leverworst zijn de meningen verdeeld over. de meeste mensen eten te weinig vitamine A bijvoorbeeld, en één keer per week leverworst eten lost dat meteen op. en nog wat andere belangrijke stoffen, veel ijzer bijvoorbeeld. het verzadigde vet valt mee als je niet zo enorm veel er van eet. de dietiste stelde het mij zelfs voor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar jij bent tegenwoordig zo zoet dat je echt niet omvalt van een dagje minder eten, hoorOf je moet vreselijk veel honger hebben, natuurlijk.
Over die leverworst ben ik overigens minder enthousiastLees die verpakking eens, voordat je het in je waffel stopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |