abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 20:08:07 #76
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77712003
Oh Tessie dat vind ik ook zo gezellig in t weekend... lekker samen in bed.

Chan! Gefeliciteerd hoor En idd, da's een speciaal gevoel he?

Gaan jullie wel eens met je kindje samen op visite 's avonds? En nemen jullie hem/haar dan ook 's avonds weer mee naar huis? Wij doen dat wel eens nl, en dat gaat ook eigenlijk altijd prima, thuis weer lekker in bed en verder slapen. Maar afgelopen nacht was t misse boel. Uiteindelijk hebben we M een flesje gegeven en toen was t goed. Maar ja, toen was t wel half twee , terwijl we om 11u al thuis waren. Hoe doen jullie dat?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 20:12:35 #77
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77712121
Mikoxx, Beisan slaapt vaak pas om 10 uur, dus daarvoor gaan we weleens weg, al duurt het dan vaak wel langer om haar op bed te leggen, niet 3 uur, zoals bij jou, maar ik denk dat de spanning en de verandering toch wel vrij heftig is. Wij gaan eigenlijk alleen bij mijn schoonzus op bezoek, en die hebben een zoontje van 2,5 en daar speelt Beisan mee. Ze kruipt achter hem aan. Dus dat is erg (in)spannend. Ze slaapt dan vaak ook niet goed door, dus we doen het heel af en toe. Vaak gaat het de dag erna wel goed, maar soms is ze dan toch wel een beetje extra hangerig... Indrukken. Zoveel andere mensen ziet ze niet!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77714118
Wij gaan de laatste tijd nergens meer op bezoek savonds Graeme gaat al om kwart over 6 naar bed, dus vind dat niet zo handig. Laat meestal gewoon mensen maar hier komen

Chan, ik ben nog op tijd! Gefeliciteerd met je eerste verjaardag als mama!
Ik ben tien dagen na Graeme jarig (en mijn man 5 dagen na Graeme) dus wij hadden dat al langgg gehad

Oh en trouwens, als ik auw zeg als Graeme me pijn doet, gaat ie lachen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77715010
Mikoxx wij gaan soms ergens 's avonds op visite, maar Finn is eigenlijk ook 's avonds best wel lang wakker. Wat heerlijk Tessie dat Greame al op kwart over 6 op bed ligt. Op de een of andere manier krijg ik Finn 's avonds nooit z'n bed in.

MeNicole had toch gisteren die afspraak met de kinderarts voor Leander of is dat al geweest en heb ik dat gemist??
pi_77715049
Hiep Hiep Hoera.
Joshua is vandaag alweer 1 jaar.
Hartelijk gefeliciteerd hopelijk heeft hij veel gekregen.
Nog een keertje Hiep Hiep Hoera.
pi_77715068
Tess heeft vanmiddag behoorlijk lang geslapen en lag om 19.45 weer in bed. Ben benieuwd!
Ze heeft iig niet meer gespuugd.

Wij nemen Tess eigenlijk 's avonds niet mee. Sowieso omdat ik vind dat ze gewoon op tijd in bed moet liggen en daarnaast is ze best gevoelig voor drukte
Amber gaat heeeeeel soms mee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77715134
Mikoxx, laatst een keer bij mn ouders geweest en dan probeer ik het zo te doen dat we thuis nog een fles kunnen geven voor ze naar bed gaat, want in de auto valt ze meestal wel in slaap... maar dan gaan we dus na het eten weg (uurtje rijden). Omdat ze toch wakker wordt als we haar uit de MC halen en dan vind ik het wel fijn om nog wat te kunnen geven .

Mirte, maar die is al peuter, zet ik als het niet zo koud meer is, in pyama in de auto en die kieper ik thuis in bed, dan slaapt ze vrijwel altijd zo weer verder.

Als we gewoon thuis zijn is het tussen 7 en half 8 bedtijd. Behalve als Iris laat wakker was dan gaat ze iets later weer naar bed.
Fake it till you make it...
pi_77715261
Dank voor de felicitaties

Wij gaan 's avonds eigenlijk nooit weg.. En als we dat dan toch een keer doen, echt héél af en toe, dan gaat hij zo vanuit de maxicosi zn bedje in. Als hij dan wakker wordt dan drinkt hij nog even bij mij en gaat hij alsnog zn bedje in.. Maar de laatste keer dat we 's avonds ergens waren was rond kerst, dus misschien reageert hij inmiddels wel anders..
pi_77715290
FTA, hij slaapt overdag ook haast niet, dus zo rond 5 uur begint hij echt al heel erg moe te worden, en om 6 uur is het gewoon echt klaar voor hem. Wel fijn dat we gewoon de hele avond lekker voor zn tweetjes hebben, maar soms vind ik het ook wel jammer dat hij al zo vroeg naar bed gaat. Maar ik mag echt niet klagen hoor!

Als we eens een keer savonds ergens heen gaan (met kerst ofzo haha ) dan nemen we het campingbedje mee en dan doen we hetzelfde slaapritueel als thuis, alleen dan dus in een andere kamer in een ander bedje. En dan zo'n slaapzakje aan die ook in de maxicosi past. En dan hopen dat hij thuis verder slaapt, eventueel nog een klein flesje voor het hier naar bed gaan als hij te wakker is.
pi_77716462
Chan gefeliciteerd mama!

Wij gaan soms met hem weg in de avond en dat gaat meestal goed. Afkloppen. In de doek slaapt hij dan lekker, ik ga dan met de trein of tram, geen auto hier. En thuis trek ik dan zijn pyama aan en slaapzak, dan laat ik hem nog even drinken en dan gaat hij weer lekker slapen.
Maar dit doen we niet al te vaak hoor.

Oh, en tandje nummer 6 is in aantocht. Ik dacht dat we even rust hadden maar nee.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_77716541
De 6e alweer oeke? Wat veel al! Heeft hij er zelf erg veel last van?
Timo heeft er nu 1 die er door is en de tweede is in aantocht
pi_77716627
Pff, het gaat als een speer. Ik dacht dat dat wat meer verspreid ging. En bovendien had ik Seb en Elin als mijn voorbeelden.
Ja, hij drinkt dan slechter, het doet pijn en hij slaapt dan ook slechter. Helaas.
Veel huilbuitjes in zijn slaap ook.

Timo al aan de tweede, gaat ook best snel toch?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_77716660
Tandje 6 al Oeke? Wat is Ko snel zeg!!
Graeme heeft alleen maar twee streepjes onderin, die heel langzaam steeds een stukje meer omhoog komen.
pi_77716724
Och arme Ko, dat klinkt echt heel sneu, huilbuitjes in zn slaap..

Timo zn tandjes gaan tot nu toe precies gemiddeld volgens het boek van Stefan Kleintjes en ik hoop dat het zo blijft, want dan hebben we straks weer een paar maanden pauze.. Van de eerste is hij echt goed ziek geweest, maar tot nu toe heeft hij van de tweede nog niet zo heel veel last.. Maar ja, die is er ook nog niet door..
  zondag 7 februari 2010 @ 09:04:30 #90
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_77723697
Wat betreft het 's avonds weggaan, wij hebben dat vanaf het eerste moment gedaan. Reiswieg mee en ze slaapt overal. Vorige week hadden we een verjaardag waar we haar niet in de reiswieg konden leggen en toen hadden we de draagdoek meegenomen, mevrouw sliep er heerlijk in en had totaal geen last van de drukte... Het scheelt misschien dat ze niet zo gevoelig is voor drukte en vreemde omgevingen, dus we klappen in onze handjes....
Hier denken we al maanden dat er tandjes komen, maar niets zet door
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 7 februari 2010 @ 09:38:59 #91
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77723902
Goede morgen,
Roy en ik komen ook naar hier verhuizen vanaf vandaag

Lees me eerst nog even in hier, want volgens mij gaat het hier al net zo snel als in het vorige topic.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_77724051
Roy en Bar, welkom hier
Fake it till you make it...
  zondag 7 februari 2010 @ 11:27:11 #93
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77725104
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:36 schreef winniethepooh het volgende:
Hiep Hiep Hoera.
Joshua is vandaag alweer 1 jaar.
Hartelijk gefeliciteerd hopelijk heeft hij veel gekregen.
Nog een keertje Hiep Hiep Hoera.

Gefeliciteerd!

Dus toch.....
  zondag 7 februari 2010 @ 11:49:59 #94
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77725524
Jeetjejom, dat was dus ook ons idee... als we dan vanaf het begin gaan doen, dan 'wennen' ze er wel aan. Wij nemen idd ook campingbedjes mee, of de deryan tentjes (ideale dingen trouwens ). En dat gaat prima, het slapen is geen probleem dan. Erg fijn! Vrijdagavond was voor t eerst dat t toen we thuis waren even mis ging. Helaas dus. Maar goed, dat was misschien ook wel gebeurd als we gewoon thuis waren geweest, wie zal t zeggen. Ik moet wel zeggen dat we ze niet meenemen naar enorme drukte hoor, maar gezellig een avondje naar opa en oma ofzo. Verder eigenlijk niet.
Tandjes, wow! Al zes voor Ko! Tjonge! Jij kan dan al flink knabbelen denk ik

Vicky, hoe is vannacht gegaan?
  zondag 7 februari 2010 @ 11:59:51 #95
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_77725736
Nou, wat betreft drukte, ik heb een hele grote familie, dus als we naar een verjaardag van mijn opa en oma gaan, zitten er al snel 20 man door elkaar te tetteren. En door die grote familie, hebben we natuurlijk ook veel verjaardagen. Ik moet zeggen, het is altijd goed gegaan tot nu toe. Natuurlijk nemen we haar niet mee naar bruiloften en dat soort dingen (ik gruwel er nog altijd van als de mensen de kinderwagen mee de kroeg innemen, kinderwagen onder de geluidsboxen parkeren en dan als je bij hun bent wel durven te zeggen dat je stil moet zijn want anders slaapt de kleine niet)....
Mikoxx, was waarschijnlijk gewoon iets eenmaligs, stom toeval dat jullie vrijdagavond weg zijn geweest. Vooral als je het al vaker hebt gedaan....
Het slapen heeft zich hier gelukkig weer herpakt, we maken haar gewoon niet meer om 10 uur wakker, blijkbaar scheelt dat al heel wat!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_77730658
Welkom Roy en Bar! En gefeliciteerd met zn halfjaardag!
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 15:23:20 #97
5428 crew  miss_sly
pi_77730914
Bar, is Roy ook alweer een grote baby?
Gefeliciteerd en welkom!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77731327
Bar en Roy van harte welkom!
pi_77735948
Dames, ik kom even illegaal binnenvallen want ik heb een grote-baby-probleem... muppet krijgt al wat fruithapjes enzo maar heeft er nu duidelijk last van met poepen, die harde poep gaat gepaard met en hele hoop gehuil, traantjes etcetera....heeft iemand tips? tis zo sneu...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_77736007
Och arme WIllow.. Ik heb alleen geen tips voor je, sorry.. Timo poept als een tierelier sinds hij groente en fruit krijgt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')