abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77658306
Wat een kleine nachtbrakertjes hier! Heel herkenbaar ook, Mees heeft eigenlijk vanaf zijn geboorte slecht geslapen en het liefst bij ons gelegen. Nog steeds beland hij halverwege de nacht bij ons in bed, om dan lekker door te slapen. In het begin heb ik geprobeerd om hem de hele nacht in zijn eigen bedje te laten slapen, zonder succes . Nu vind ik het wel prima zo en slapen we in ieder geval allemaal genoeg. Over een tijdje slaapt hij vast lekker in zijn eigen bed, en tot die tijd geniet ik er dus maar lekker van zo!
Ik denk ook dat het een vrij natuurlijke behoefte is, lekker dicht bij je ouders willen zijn. En de ene baby is daar gewoon gemakkelijker in dan de andere

En nu ga ik tassen pakken, we gaan een weekendje naar center parcs! De laatste keer dat ik daar was, was ik zelf 7 ofzo. Ben benieuwd!
pi_77659259
Vanaf wanneer kunnen ze eigenlijk eenkennig worden?
Gisteren was de buurvrouw hier en die ging een beetje tegen Iris staan kletsen, BRUL. Ze pakte haar op, BRUL... en dat deed ze eerder niet... Misschien was het gewoon toeval hoor .
Fake it till you make it...
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 09:38:32 #53
5428 crew  miss_sly
pi_77659323
Ik lees altijd vanaf ene maand of 8, maar volgens mij kan dat ook wel eerder of later of niet. Een antwoord waar je niets aan hebt dus, sorry

Veel plezier Jula!

Senna belandt ook meestal in de nacht ergens bij ons. Komt ook door de kou, ik heb gewoon weinig trek in de kou op haar kamertje te gaan zitten voeden en haar dan in een inmiddels koud bedje terug te leggen. Dus dan maar bij ons, ook wel gezellig vind ik
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77659352
Jula, leuk naar Centerparcs, het wordt vast wel gezellig!

Miss Sly, weet je wat ik zo bijzonder vind, dat mijn vriend me vaak op een andere manier naar Ko laat kijken. Het heeft lang geduurd voor hij het aandurfde vader te worden, wegens het verleden, maar nu is hij zo'n leuke papa. Die zich zo goed in ons kindje kan verplaatsen. Klinkt misschien wazig maar dat haalt zoveel weg dat het ruimte geeft om echt naar Ko te kijken zonder eigen frustraties enzo.

Bij ons ook hoor FTA, als hij begint te pruttelen en miepen en ik krijg hem niet stil komt hij lekker tussen ons in liggen, dan slapen we tenminste allemaal.
Vannacht om 12 uur was Ko helemaal overstuur. Uiteindelijk Dentinox gegeven, hielp niet, daarna paracetamol en bij ons in bed, heerlijk geslapen alsnog.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 09:50:46 #55
5428 crew  miss_sly
pi_77659657
Senna doet het nu alweer een paar dagen een stuk beter, slapen. Fijn! En ik ben twee dagen vroeg naar bed gegaan, dus ik voel me ook weer fitter.

oeke, heel herkenbaar! schaap had voor hij mij leerde kennen nog niet eens ooit nagedacht over kinderen, en hij is zo'nleuke papa. Idd kijkt hij soms op een andere manier naar haar, kan mij dan ook weer iets leren daarover, en dat kan idd frustraties weghalen. Ik vind het niet wazig klinken, maar bekend en erg fijn! Als ik soms ook dingen hoor of lees over andere vaders,dan ben ik nog blijer met mijn schaap dan ik normaal al ben
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77663900
Ik ben toch wel even blij te lezen dat er meer kindjes zijn die zo halverwege de nacht bij hun papa en mama in bed verder slapen. Timo heeft vannacht ook weer de halve nacht naast me gelegen.. Soms lukt het me wel hem weer terug in zijn bedje te leggen ´s nachts, maar vaak ook niet.. Nou ja, hij gaat vanzelf wel weer een keer beter slapen

Jula veel plezier, geniet ervan!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:33:56 #57
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_77667131
Jula, heel veel plezier!

Joep en ik hebben samen gelunched bij de hema en hij was zo lief en had zoveel sjans en bekijks en hij zat de hele tijd heul hard te kleppen hihi. Mijn poepje
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:36:26 #58
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_77669522
Jula have fun! Vannacht was het hier weer raak, maar we zijn er nu een beetje tegen in aan het gaan dat ze bij ons komt liggen, ik vind het helemaal niet erg als ze om 4 uur wakker wordt en dan bij ons komt, maar ik heb het met eigen ogen gezien bij mijn oom en tante, toen mijn neefje 8 was sliep hij nog tussen hun in.... En dat is echt niet mijn bedoeling!
Ik weet even niet meer wie het zei, maar ik denk ook dat het een combinatie is tussen verlatingsangst (het is natuurlijk ook wel eng om in een lege, donkere, stille kamer wakker te worden), tandjes en misschien nog een beetje de naschokjes van een zware verkoudheid...
Ook heb ik eigenlijk al een tijdje het idee dat ze wat last heeft van hoofdpijn (ik heb zelf eigenlijk continu hoofdpijn, maar ben me er niet meer bewust van dus als ze op haar mama lijkt zou dat natuurlijk best kunnen), maar weet eigenlijk niet of baby's wel hoofdpijn kunnen hebben. Ze grijpt iedere keer naar haar achterhoofd, dus niet naar haar oren, maar echt helemaal zover haar armpjes kunnen komen.
Seilram, leuk he, die sjansende grote babietjes, Jorja kan er ook wat van hoor, heeeeeel lief lachen naar de mensen tot en met het verlegen wegdraaien aan toe dat ze waarschijnlijk later gaat doen om de jongens (of meisjes) in te palmen, het kleine krengetje
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:35:33 #59
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77682241
Vandaag even langs de dokter geweest, de man is zo'n bezorgde papa, en het was niet druk. Beisan is al een paar dagen verkouden, beetje koortsig 's middags, etc.etc. Maar goed niets aan de hand, wel even gewogen, 8,5 kilo met bijna 11 maanden. Netjes. Dokter zei wel dat we hele goede ouders waren... Was toch wel blij om dat te horen! (Niet dat ze ons vaak ziet ofzo.)

Nog 3 weken, en dan komen we naar NL Zo'n zin in!

Veel plezier Jula, lekker een paar daagjes ertussenuit!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77682426
Oh Seilram, dat is zo leuk!
Ik heb gister met Kootje geluncht. En hij zat als een prins in de kinderstoel, lekker op een korstje te knagen en om zich heen te kijken. Ik vond het zo leuk dat ik mijn vriend opbelde, om te zeggen dat ik zat te lunchen met mijn zoon.

Vandaag heeft mijn moeder voor het eerst opgepast en ze vond het leuk en Ko heeft zich voorbeeldig gedragen. Hij heeft zelf uit het flesje gedronken. Het was wel water en geen melk maar toch...

Jeetjejom, ik ga er maar vanuit dat Ko op zijn 8ste niet meer tussen ons in slaapt. Maar dat ligt toch echt aan jezelf denk ik.
Zielig als ze last zou hebben van hoofdpijn, dat lijkt me heel pijnlijk voor zo'n kleintje.
pi_77682491
Fijn zo'n compliment Basboussa!
En lekker weer even in NL zijn straks, kaas kaas kaas was het geloof ik.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:40:40 #62
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77682523
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:38 schreef oeke het volgende:

Ik heb gister met Kootje geluncht. En hij zat als een prins in de kinderstoel, lekker op een korstje te knagen en om zich heen te kijken. Ik vond het zo leuk dat ik mijn vriend opbelde, om te zeggen dat ik zat te lunchen met mijn zoon.
Oh, hoe leuk is dat!
Ik geniet daar ook zo van. Een tafelgenote, dat is echt geen baby meer!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:41:14 #63
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77682553
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:40 schreef oeke het volgende:
Fijn zo'n compliment Basboussa!
En lekker weer even in NL zijn straks, kaas kaas kaas was het geloof ik.
aanmaaklimonade, suikerbrood, krentenbollen, turkse worst,
pi_77690165
Ja lunchen met je kindje, dat is zó leuk! Laatst waren we in een restaurantje, en daar hadden ze een soort kinderstoel die je in de gewone stoel moest hangen, dus toen zat Graeme echt zo bij ons aan tafel. Het zag er zo leuk uit, was heel gezellig zo.
Wat kan je toch verliefd zijn op je kindje he, ik ben er echt zo vol van hoe leuk hij is. Soms ligt hij ook in de box te spelen en een beetje te mopperen en als ik dan zijn naam roep en hij zich dan omdraait en mij ziet zitten, dan gaat ie altijd zo stralend lachen, dat vind ik zó lief! Of die hele gesprekjes die hij met me voert met al die lieve geluidjes, echt *smelt*

Oh ja, wat ik nog wou vragen, knijpen jullie kindjes ook zo hard? Graeme doet dat echt super hard, soms pakt ie ineens mn wang of mn arm ofzo, en zet ie zoveel kracht! En ook als ie aan mn haar trekt, gaat dat tegenwoordig echt zo hard, moet echt zn handje dan (voorzichtig) loswrikken. Zou haast overwegen om mn haar kort te knippen of voortaan in een knotje te dragen Ik probeer nu elke keer te zeggen dat ie zachtjes moet doen, maar dat komt natuurlijk nog helemaal niet aan.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 6 februari 2010 @ 11:25:32 #65
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_77697291
Tessie Hier ook een heel harde knijper, liefst in mijn neus of lip.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 11:37:49 #66
238474 Jeetjejom
pi_77697508
Tessie ook hier een harentrekkertje en knijpertje! En wat ze ook graag doet is aan de oogleden trekken. Dus haar handjes erachter klemmen en maar heel hard naar beneden trekken. Dat ze dat bij haar zelf doet, prima, maar mij doet het echt serieus pijn... En inderdaad in de neus knijpen doet het ook goed, en gezien ik bijna chronisch puistjes in mijn neus heb (hoe fijn is dat) doet dat ook echt zeer!
En ze laat me er wel aan denken wanneer haar nageltjes geknipt moeten worden, want krabben kan ze ook al
Jouw warmte is genoeg
pi_77697546
hier ook een harentrekker/wangenknijpen/lippenbijter/oorbellentrekker...

oh we hebben vannacht weer zooooooooooooo'n leuke nacht gehad.. NOT!!!
Slapen, dat is voor mietjes!! Tess is flink aanhet spokengeweest en ook nog aan het spugen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 11:53:11 #68
238474 Jeetjejom
pi_77697923
Ach Tess toch... of is het voor mama erger
Maar als ze ziek is, doet ze het heus niet voor jullie te plagen hoor. Maar ik heb er hier ook een die vindt dat slapen voor mietjes is, overdag slaapt ze ook al (bijna) niet meer op af en toe een hazenslaapje van een half uurtje na....
Veel sterkte ermee!
Jouw warmte is genoeg
pi_77698116
ze heeft alleen vannacht 1x gespuugd, ws ook omdat ze zich zo aan het opnaaien was.
Ze heeft nu alelen nog een dik tranend oogje..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77698238
Wat balen Vicky, weer zo'n rotnacht Hopelijk heeft ze vannacht wat in te halen en slaapt ze gewoon in één ruk door.

Ik ben blij om te horen (eh, klinkt wel krom zo) dat jullie kindjes ook zo knijpen en krabben en haren (en oogleden ) trekken. Dan hoort het er gewoon bij, en dan zal het ook wel gewoon ophouden wanneer hij snapt dat het niet zo leuk is om een ander pijn te doen. Ik ben wel verbaast hoe sterk Graeme is hoor, je merkt echt zo duidelijk dat hij het steeds harder doet allemaal. Hij trekt trouwens nu ook steeds zn speenkoord van zn trui af Kleine beer!

Vanmorgen lagen we lekker met zn drietjes (of viertjes eigenlijk ) in bed, was zo knus. Graeme lekker aan het kletsen en lachen enzo, hij bleef maar heen en weer kijken, dan weer naar mn Lief, dan weer naar mij, hij vond het duidelijk ook leuk zo. Echt weekend zo, gezellig!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:21:48 #71
238474 Jeetjejom
pi_77698606
Jorja begint volgens mij het fenomeen spiegel te snappen.... Ze vond het al raar dat ze daar nog een papa en mama zag en dat die tegelijkertijd zowel haar als dat rare wezentje aan de andere kant kusjes konden geven, maar nu wordt ze helemaal enthousiast naar zichzelf toe en wil ze de spiegel ook aaien en knuffelen. Ze houdt nu al van zichzelf!
Jouw warmte is genoeg
pi_77701064
Seilram wat gezellig, zo samen lunchen

En sjansende baby’s, Timo kan er ook wat van, die lacht altijd naar vrouwen, en veel minder naar mannen

Oeke ook al aan het lunchen Dat klinkt echt zo gezellig, ik kan niet wachten tot Timo goed kan zitten, dan ga ik ook met hem lunchen

Tessie Timo is ook nogal ehm.. onvoorzichtig… Maar ik zeg dan wel elke keer “auw” en pak zijn handje vast want dan laat hij los. En ik heb het idee dat hij dat principe wel een beetje begint te begrijpen

Och Tess toch.. Ga vannacht maar weer wat beter slapen hoor!

Jeetjejom leuk is dat he, als ze zo blij zijn met dat kindje in de spiegel Timo lacht wat af naar zijn spiegelbeeld

Hier vandaag een speciale dag, de eerste keer dat ik jarig ben met Timo er bij (nou ja, uit mijn buik dan) Ik vond mijn verjaardag altijd maar suf, maar nu vind ik het echt leuk Hoewel hij er natuurlijk nog weinig van mee krijgt nu, maar ik kijk echt heel erg uit naar alle tekeningen en knutsels die er in de toekomst komen gaan
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:10:16 #73
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_77703408
Proficiat Chan! En dat vooruitzicht lijkt me ook inderdaad heel leuk!

Joep en ik hebben vanmiddag schaduw lol gehad De zon scheen heel erg in kamer, dus als hij rolde, dan bewoog zijn schaduw en dat was tuurlijk mega spannend. Dus deed ik met mijn hand een hondje in de schaduw, nou dat was dikke pret Zo leuk, dat ontdekken.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:18:43 #74
238474 Jeetjejom
pi_77703641
Chan, Gefeliciteerd!!!! Ik heb mijn eerste mama-verjaardag al gehad, maar met 3 maanden verwachte ik nog geen knutselfrutsels hoor. Mijn is vlak na mij jarig dus die heeft ook niet meer dan een glimlach en een vieze melkboer gekregen Maar misschien ga ik nog wat knutselen met haar voor valentijnsdag (beetje verf op de handjes, groot vel papier en gaan met die banaan) de man in ons leven
Kan ik hem ook weer meteen een schuldgevoel bezorgen omdat ik weet dat hij er toch totaal niet aan denkt
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:58:00 #75
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77708192
Oh Jeetjejom, emotionele chantage! Ik ga niets maken met het kind, ik ga denk ik maar weer een kwijlerige kaart vol schrijven. Ik ben niet zo handig, en creatief, en het lijkt me zoveel gedoe, en vader geeft daar niet heel veel om, denk ik.

Verder hier ook een harentrekker, bijter en krabmeisje Pijnlijk!

Seilram, klinkt zo leuk, lekker met Joep spelen.

Chan, gefeliciteerd, en bedankt voor de taart! Inderdaad speciaal, eerste keer jarig met de kleine.

En Vicky, hoe gaat het nu met Tess? Hopen dat ze lekker slaapt vannacht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')