abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:16:29 #26
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_77584092
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:10 schreef Danny het volgende:

[..]

Zombieland is natuurlijk wel leerzaam vanwege de rules, maar de beste?. Persoonlijk is Night of the Living Dead 3 een favo van me.
Ik zal 's kijken of Jayden na het zien van wat zombiefilms een beter beeld heeft van zombies en de vooroordelen een beetje uit de wereld worden geholpen bij 'm...
Ik ben bang dat Jayden Knor en jij een paar slapeloze nachten tegemoet gaan.
pi_77584230
Jezus wat een makkelijke vraag
Dan gebeurt er wat er met Michael Jackson is gebeurd...
eerst probeert de zombie zichzelf in leven te houden via kindertjes, maar als dat niet blijkt te werken, sterft hij af en overlijdt niet lang na de eerste symptomen...
clip van MJ laten zien, klaaaaar
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_77586017
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:16 schreef mr.happy het volgende:
Dawn of the Dead van Romero is ook wel een aanrader
of resident evil. + resident evil: appocalypse
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 3 februari 2010 @ 12:21:53 #29
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77586086
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:18 schreef Beelzebufo het volgende:
Overigens: in de UNIX tijd was de term 'zombie' gebruikelijk voor een proces dat nog wél geheugenruimte innam maar niet meer functioneerde. Sinds Windows, en dan met name Internet Explorer, is de term verbonden aan énig proces in het geheugen van de computer.

En die processen leven op de hersens van de gebruikers!
Die term wordt nog steeds gebruikt met oa Linux/Unix.
Dus geen verleden tijd.

Je zou eens aan Paul moeten vragen waar hij op leeft.
Dan is die vraag ook meteen beantwoord.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_77598568
Gezien zombies al dood zijn kunnen ze niet doodgaan als ze geen eten krijgen.
Dus het enige wat ze kunnen doen is wat ze altijd al deden... doelloos rondlopen.

woensdag 3 februari 2010 @ 18:00:42 #31
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_77599210
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:08 schreef Danny het volgende:
... niet eten? Zombies eten doorgaans hersenen, maar stel nou even dat er geen hersenen voorhanden zijn? Wat gebeurt er dan met zo'n zombie?
Mijn zoon vraagt zich dit af en ik heb er even geen antwoord op
Dan worden ze zoals zijn vader
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_77600425
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Dan worden ze Admin van een forum .
pi_77604199
De meeste literatuur heeft het meestal over virussen die op één of andere manier dood weefsel weer tot leven kunnen wekken, maar verder dan "mensen eten omdat het moet" komen de meeste redenaties niet. Max Brooks gaat zelfs zo ver om te stellen dat zombies alleen maar eten als instinct en dat het verder niet als voeding dient. (Inclusief anecdotes over zombies waarvan de maag ontploft omdat ze gewoon blijven eten todat er niets meer te eten valt)

Je kan het ook uit evolutionair oogpunt zien: ze eten niet simpelweg omdat ze het kunnen, maar ze zouden niet hebben bestaan zonder het eet-instinct. Een zombie zonder honger zal geen anderen infecteren, en zijn dus nooit verder gekomen dan patient zero. Over het algemeen wordt dus aangenomen dat zombies niet kunnen verhongeren, maar dat ze wel honger kennen puur om zo anderen te infecteren. Dat ze alleen hersenen zouden eten wordt alleen gebruikt om ze in de boeken nog enger te maken volgens mij.

In 28 days later kunnen zombies idd verhongeren, in de boeken van Max Brooks eten zombies zonder zich ermee daadwerkelijk mee te voeden en rotten ze gewoon langzaam weg.

In het boek "Dead Amerika" zijn zombies nog volledig bij hun goede verstand en eten ze niets, maar drinken ze graag conserveringsmiddellen om er goed uit te blijven zien, en gaan ze zich te buiten aan extreem sterke chemische drugs. Hier wordt verder ook geen verklaring gegeven voor hun bestaan.

Boeken als "Death Puppet-Revolt of the Dead" geven magie als simpele verklaring, waardoor verdere uitleg eigenlijk niet nodig is voor hun gedrag of biologie.

Ik zou zeggen: Zombies kunnen niet verhongeren, maar ze houden gewoon heel erg van eten.
pi_77698345
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:33 schreef Danny het volgende:

[..]

vijf-en-een-half
Meeeeeh, ik mocht toen ik 5 was, nog geen zombie-films van mijn ouders zien. Dat vonden ze veelste eng
pi_77702813
zombies bestaan niet, poepkever

HOAX dus. Kentie dat begrip al? Hoax?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_77711292
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
zombies bestaan niet, poepkever

HOAX dus. Kentie dat begrip al? Hoax?
Jij kent het begrip duidelijk niet, je gebruikt het in ieder geval in een compleet verkeerde context.
pi_77715487
M-maar, er moeten wel hersenen zijn, anders gebeurt er.. dát
  zaterdag 24 april 2010 @ 08:34:55 #38
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Admin zaterdag 24 april 2010 @ 08:37:00 #39
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_80660928
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 08:34 schreef slashdotter3 het volgende:
zombie survival tips: http://www.videojug.com/film/how-to-survive-a-zombie-apocalypse
tnx, daar heeft-ie wat aan!
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')