Ze zullen in elk geval niet doodgaan van de honger, lijkt me?quote:
quote:
Met deze uitleg krijg ik teruggekoppeld dat dat niet klopt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:14 schreef RTB het volgende:
Niks.
Een zombie op zich heeft geen voedsel nodig (het heeft ook geen werkend spijsverteringsstelsel), het is alleen een soort van oer-instinct dat een zombie dwingt om mensen op te jagen in de vorm van voedsel zoeken. Dat een zombie alleen hersens eet komt ook maar voor in een klein gedeelte van de literatuur, normaliter eet het eigenlijk alle soorten mensenvlees.
Hij snapt dit antwoord niet, maar dat kan zijn omdat hij met een schuifpuzzeltje bezig isquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:18 schreef Beelzebufo het volgende:
Overigens: in de UNIX tijd was de term 'zombie' gebruikelijk voor een proces dat nog wél geheugenruimte innam maar niet meer functioneerde. Sinds Windows, en dan met name Internet Explorer, is de term verbonden aan énig proces in het geheugen van de computer.
En die processen leven op de hersens van de gebruikers!
Hoe oud is het knulletje dan? Overigens heb ik zelf ook best moeite met schuifpuzzeltjes, zeker als ze uit meer dan 3 schuifjes bestaan...quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij snapt dit antwoord niet, maar dat kan zijn omdat hij met een schuifpuzzeltje bezig is
Hollywoodfilms zijn er vooral om te entertainen en geven natuurlijk geen natuurgetrouw beeld van hoe zombies echt zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:35 schreef Joachim het volgende:
Er is een zombiefilm (volgens mij 28 days later?) waarin er een soort van happy end is omdat alle zombies aan het verhongeren zijn en langzaam allemaal weg liggen te kwijnen. Dat is natuurlijk 1 zombie film tegenover 328912 andere, maar dat zou aangeven dat zombies wel kunnen verhongeren. Of ze er dan ook aan doodgaan is natuurlijk een 2e
28 days later zijn geen zombies afaik, maar zijn net als de zombie-achtigen in I am Legend slachtoffer van een virusquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:35 schreef Joachim het volgende:
Er is een zombiefilm (volgens mij 28 days later?) waarin er een soort van happy end is omdat alle zombies aan het verhongeren zijn en langzaam allemaal weg liggen te kwijnen. Dat is natuurlijk 1 zombie film tegenover 328912 andere, maar dat zou aangeven dat zombies wel kunnen verhongeren. Of ze er dan ook aan doodgaan is natuurlijk een 2e
Zombies ontstaan altijd naar aanleiding van een virus, maar dat wordt door de media natuurlijk nooit bevestigd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:50 schreef Danny het volgende:
[..]
28 days later zijn geen zombies afaik, maar zijn net als de zombie-achtigen in I am Legend slachtoffer van een virus
Oh, flauw.quote:
zombies zijn echter dood en dat zijn de mensen in 28 days later (en I am Legend) niet. Lijkt me een wezenlijk verschil of je leeft en ziek bent of dat je dood bent?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zombies ontstaan altijd naar aanleiding van een virus, maar dat wordt door de media natuurlijk nooit bevestigd.
Als er ergens op de wereld weer eens een ziekte de kop op steekt waar niemand ooit nog van gehoord had en er in rap tempo veel slachtoffers worden gemaakt (gekke koeienziekte, varkenspest, SARS, Mexicaanse Griep, you name it), is het vrijwel altijd een dekmantel voor de echte oorzaak: zombies.
Zombieland is natuurlijk wel leerzaam vanwege de rules, maar de beste?. Persoonlijk is Night of the Living Dead 3 een favo van me.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:05 schreef Olment het volgende:
Een goede film is Zombieland. Dit is echt een aanrader. (misschien niet om samen met je zoontje te kijken danny). 1 van de beste zombiefilms die ik ooit heb gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |