Zullen we stoppen met bellen dan T?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom!
[..]
De stralingen J. raak je onvruchtbaar van!
Ja J. ik denk dat het daaraan ligt!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Zullen we stoppen met bellen dan T?
Ok niet meer bellen voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja J. ik denk dat het daaraan ligt!
Neequote:Op donderdag 4 februari 2010 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Welk garpje dan, JK?"
"Nou, ik zo tijpen: "Alles waar 'te' voor staat is niet goed voor je." En dan één van jullie tijpen "Behalve 'tevreden'!" En dat ik dan ging tijpen: "En natuurlijk 'tegoedbon'!"
En dan maar lachen!"
Nee joh.!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar dan hadden we wel keihard kunnen lachen.
Nee dat zie ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zie je wel, T, hoe hard J moet lagge?
Zit je weer te fappen op vuyge p0rn?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:37 schreef Tally het volgende:
Nee dat zie ik niet.
Maar kan ook omdat ik achter mijn macje zit hoor!
Nee ik heb de druk al van de ketel gehaald JK!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zit je weer te fappen op vuyge p0rn?
Daar had ik al last van!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed ook, anders heb je grotere kans op lekkages.
Ja maar nu dus niet meer. Druk dr af. Douchen. En nieuw/schoon ondergoed aan!quote:
Mja dit keer lang! Want ik heb gewoon geen ondergoed aangetrokken!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar hoe lang blijft het schoon, T?
Joh alleen maar goed anders had je niet aan werken toegekomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |