Plaatje ter illustratiequote:Bij ongeveer driekwart van de jongens gaan in de puberteit de borsten wat groeien. Dit heet gynaecomastie. De oorzaak is dat een deel van het mannelijk hormoon testosteron wordt omgezet in het vrouwelijk hormoon oestrogeen. Bij de meeste jongens zwelt alleen de tepel een beetje op. Dan valt het niet zo op. Als ook de borstklieren zich ontwikkelen wordt het allemaal wat beter zichtbaar. Jongens met overgewicht hebben meer kans op het ontwikkelen van borstgroei dan slanke jongens. Dit komt door een ophoping van vet in de borsten waardoor er "schijnborsten" kunnen ontstaan. Door overgewicht kan er ook meer testosteron worden omgezet in oestrogeen. Dat stimuleert de borstgroei. De gezwollen tepels en borstgroei verdwijnen vanzelf weer als je hormonen weer in evenwicht zijn. Dit kan wel even duren. Soms wel enkele jaren. Gelukkig ben je nooit de enige die er last van heeft.
Dat komt omdat jij een compleetZuivelontbijt eet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:10 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
bij mij werd mn lul alleen maar groter
Waarom horen alle Fok!kers opeens bij die overige 25%?quote:
Ik heb mijn foto al in de OP gezet.quote:
dat ben jij niet Twiz..quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:03 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik heb mijn foto al in de OP gezet.
Ik schaam me ervoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:04 schreef 3keernix het volgende:
[..]
dat ben jij niet Twiz..kom op post een pic van jezelf
Ik zal niet lachen..ik beloof hetquote:
Pamela komt er niet eens bij in de buurt..quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:11 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb me gezicht wel even onherkenbaar gemaakt.
Ook slanke gasten hebben kans op borstgroei.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:40 schreef Bellatrix het volgende:![]()
Bah, puberteit is geen excuus, gewoon afvallen.
hahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:01 schreef Pingwingei het volgende:
vroeger had ik cup C, daar was ik heul niet blij mee.
Ik heb een borstvergroting ondergaan, nu ben ik vrouw en ben ik nergens blij mee
Serieus topic in ONZquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:37 schreef Twizu het volgende:
Maar eigenlijk is dit topic serieus bedoeld. Driekwart van de mannelijke Fok!kers hier hebben min of meer wat borstgroei (gehad) in de puberteit.
Ik weet het, maar in ONZ voel ik me veilig. Ik durf niet zo goed ergens anders te posten.quote:
Dat is te zien aan je postgeschiedenisquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:45 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik weet het, maar in ONZ voel ik me veilig. Ik durf niet zo goed ergens anders te posten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |