The only man who's happy when they take his work for granted.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:30 schreef ASSpirine het volgende:
Wat was zijn grapje over de geoloog, begreep em niet echt
Dat is wel een redelijk oude grap, die heb ik zelfs ooit hier op Fok voorbij zien komen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:32 schreef MaxC het volgende:
A neutron walks into a bar, sits down and asks for a drink. Finishing, the neutron asks "How much?"
The bartender says, "For you, no charge. "
Waarschijnlijk kostte dat een hoop takes, of is het zingen er later bijgeplaktquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die vond ik inderdaad geniaal!En respect voor de acteur die dat elementen liedje serieus uit z'n hoofd geleerd heeft
Dus kun je concluderen dat een opname een paar uur duurt. Natuurlijk zijn er wel repetities gedurende de week, zodat het voor publiek zo smooth mogelijk gaat, maar het gaat regelmatig fout, wat het extra leuk maakt om het publiek te zitten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:07 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd hoe dat nu werkt: wordt de hele aflevering gewoon in één keer opgenomen voor het publiek? Met de verschillende sets en kleren lijkt me dat toch een forse opgave. En dan moet het, als het even kan, ook nog lukken met de acteurs die hun tekst onthouden.
granted, maar hij sprake het uit als granite -> Granite = graniet = steen -> geoloogquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
The only man who's happy when they take his work for granted.
Ik snapte em ook niet.
Maar daarna zei ie:
BADAM TSJAAH
Oké, dan weet ik dat ook weer. Ik dacht eerlijk gezegd dat er gewoon een lachband onder gemikt werdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dus kun je concluderen dat een opname een paar uur duurt. Natuurlijk zijn er wel repetities gedurende de week, zodat het voor publiek zo smooth mogelijk gaat, maar het gaat regelmatig fout, wat het extra leuk maakt om het publiek te zitten.
Da's overigens de werkwijze van alle multi-camera sitcoms.
m.u.v. HIMYM waar publiek naar een opgenomen aflevering kijkt om zo het gelach op te nemen. (dit i.v.m. de vele flashbacks/flashforwards)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dus kun je concluderen dat een opname een paar uur duurt. Natuurlijk zijn er wel repetities gedurende de week, zodat het voor publiek zo smooth mogelijk gaat, maar het gaat regelmatig fout, wat het extra leuk maakt om het publiek te zitten.
Da's overigens de werkwijze van alle multi-camera sitcoms.
Jah inderdaad en dat was toch ook de grap, anders snap ik hem ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
granted, maar hij sprake het uit als granite -> Granite = graniet = steen -> geoloog
Bazinga!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:12 schreef Jnk18 het volgende:
This is Uranus![]()
Heb plat gelegen bij het kijken van deze aflevering, haha geweldig.
quote:Op zondag 28 maart 2010 10:46 schreef Butterfly91 het volgende:
Het zal toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een of andere startrek/battlestar-chick zal gepaster zijn om zijn interesse te wekken.
Nope, over twee weken pas weer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:12 schreef Komakie het volgende:
Is er deze week geen aflevering.![]()
Ik kan hem niet vinden....
Ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:12 schreef Komakie het volgende:
Is er deze week geen aflevering.![]()
Ik kan hem niet vinden....
Ze is lelijk genoeg om "in zijn league" te passen, dus waarom niet?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:54 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Een of andere startrek/battlestar-chick zal gepaster zijn om zijn interesse te wekken.
De vorige keer double-x organismen die de hots hadden voor hem waren niet bepaald lelijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze is lelijk genoeg om "in zijn league" te passen, dus waarom niet?
Ja maar dit wordt een recurring rol toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:01 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
De vorige keer double-x organismen die de hots hadden voor hem waren niet bepaald lelijk.
Het gaat om dat HIJ hun interessant vindt.
Je kunt ook gewoon de countdown list op EZTV gebruikenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:01 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
De vorige keer double-x organismen die de hots hadden voor hem waren niet bepaald lelijk.
Het gaat om dat HIJ hun interessant vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |