Met die grijper jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat ring gebeuren![]()
Echt te grappig! Vooral omdat Sheldon Penny niet durfde aan te raken
![]()
Het blijft echt een toffe serie
Tja, die wilt niet weer eens ziek worden natuurlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat ring gebeuren![]()
Echt te grappig! Vooral omdat Sheldon Penny niet durfde aan te raken
![]()
Het blijft echt een toffe serie
Geniaal inderdaad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:54 schreef Asgard het volgende:
Sheldon die klaagt over het feit dat er nooit iets word gedaan dat hij wilt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die twee spelen toch samen een spelletje 'Rockband' in die episodequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:51 schreef ASSpirine het volgende:
Ben net wat oudere aflevering terug aan het kijken, ben n bij de aflevering waar de moeder van Leonard voor de eerste keer langskomt
Hoop ooit dat er een confrontatie komt tussen de moeder van Leonard en Sheldon. Moet toch geweldig verlopen
Bedoelde beide moeders samenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die twee spelen toch samen een spelletje 'Rockband' in die episode.
Damn, ik startte een nieuw gedownloade aflevering op. Die van vorige week dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:16 schreef Burdie het volgende:
Ze slaan weer een weekje over.
Gelukkig is dat bijna hetzelfde als TBBTquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag het
Gelukkig is The Pacific begonnen
Een stel kerels die slechte grappen maken en een chronisch tekort hebben aan vrouwen? Ik zie wel overeenkomstenquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gelukkig is dat bijna hetzelfde als TBBT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |