quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:03 schreef Dibble het volgende:
speel gewoon alles? Recon zullen we zo te zien geen tekort aan hebben, doe dan Medic. hebben we nog wat aan je.![]()
Dacht dat TK standaard uit stondquote:
Assault class moeten ze wat aan doen, je verdrinkt bijna altijd in de medic packs maar als je ammo nodig hebt is het nooit te vinden..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:03 schreef Dibble het volgende:
speel gewoon alles? Recon zullen we zo te zien geen tekort aan hebben, doe dan Medic. hebben we nog wat aan je.![]()
Komt ook.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:12 schreef Dibble het volgende:
Ze mogen de damage van asault rifles ver flink verhogen in softcore servers.
Hmm.. dat is dus niet LE. Maar ik heb toch liever DVD dan alleen maar dat digitale gezeur.quote:
Er staat, 'exclusive prone' bijquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hmm.. dat is dus niet LE. Maar ik heb toch liever DVD dan alleen maar dat digitale gezeur.![]()
Ziet er leuk uit. Cant wait to play. 4 maart haal ik hem op in-store.
PM.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef bjorntju het volgende:
Hier ook een Beta key ontvangen, Wil iemand hem hebben?
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:25 schreef bigbass het volgende:
Kreeg net een mailtje met nog een betacode, iemand hebben?
weg naar Andyy
normale gun = shotgun?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:26 schreef EchoAlpha het volgende:
Als ik attacker ben ben ik altijd Recon met een normale gun (geen sniper) en 6x C4.
Bij spawnen direct op buggy stappen richting A rijden, deur open rammen, 6x C4 planten en opblazen
Daarna weer buggy pakken, buggy volplakken met C4 en richting B rijden en opblazen die zooi
Binnen 1-2 minuten zit je dan al in kamp 2![]()
Dat is dus niks aan. Ze gaan het gelukkig aanpassen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:26 schreef EchoAlpha het volgende:
Als ik attacker ben ben ik altijd Recon met een normale gun (geen sniper) en 6x C4.
Bij spawnen direct op buggy stappen richting A rijden, deur open rammen, 6x C4 planten en opblazen
Daarna weer buggy pakken, buggy volplakken met C4 en richting B rijden en opblazen die zooi
Binnen 1-2 minuten zit je dan al in kamp 2![]()
Dat is juist realism... Hou er rekening mee dat je een afstand nodig hebt en bulletdropquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:04 schreef HotSpotShield het volgende:
Wat zijn die sniper-rifle's kut zeg. kan nauwelijks iets zien.
En als ik op afstand mik kost het me gewoon bijna 30 seconden om de crosshair fatsoenlijk op mijn doelwit te krijgen.
Weet je wat pas realistisch is?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat is juist realism... Hou er rekening mee dat je een afstand nodig hebt en bulletdrop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |