Wow, progressie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Alsido: Andere mensen uitdagen als user op de chat en dan er weer als moderator op.
Liesbeth: en toen?
Alsido: Ik vroeg ga je dan uitloggen en er als moderator weer op?
Liesbeth: ja?
Alsido: Ik ga die Rob bellen.
Hoop dat we dat gesprek kunnen volgen, maar ben bang van nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Alsido: Andere mensen uitdagen als user op de chat en dan er weer als moderator op.
Liesbeth: En toen?
Alsido: Uitloggen en er als moderator weer op?
Liesbeth: ja?
Alsido: Ik ga die Rob bellen.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Het lijkt anders wel op modderen, aanmodderen
een minuut of 8 geledenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Fluiter? hoor jij dit? wat je net hebt geplaatst
nee geen knowhow, maar respectquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:30 schreef Toverheks het volgende:
ppppffft Rob gaat zich van zijn goede kant laten zien zegt Alsido, die had hem aan de telefoon.
Nou welke kant gaat Rob dan aan ons laten zien, hij heeft veel nowhow (zo zeg je dat toch?) verloren bij de chatters.
unbannen, niet opbellenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:32 schreef Disana het volgende:
Sorry hoor, maar bq zou nooit haar nummer aan LS geven.
Al in het andere topic, vijf minuten eerder.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Fluiter? hoor jij dit? wat je net hebt geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |