Is fijn voor jou, maar daar is dit topic niet voor bedoeldquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik, maar iets met mening enzulks. Ik zou er eerder heengaan voor Hatebreed dan voor MH.
Nee ik, want dan krijg jij mijn gewone concertkaartjequote:
Stiekem wil ik meedingen voor Hatebreedquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is fijn voor jou, maar daar is dit topic niet voor bedoeld
Ja, maar stiekem doet die niet meequote:Op woensdag 3 februari 2010 19:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stiekem wil ik meedingen voor Hatebreed
Dan wil ik Hatebreed stiekem wel zien.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem doet die niet meeSo your point being?
Dan moet je een kaartje kopenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stiekem wil ik meedingen voor Hatebreed
I just diedquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
M'n aapjes hebben Terrorizing_Cookie als winnaar gekozen.![]()
PM mij even zo snel als mogelijk je gegevens!
Niet doogaan maar naar Amsterdam gaan!quote:
Veel plezier meidquote:
Kan ik hieruit concluderen dat het plekje weer vrij is?quote:
Dat is net echt netjes hequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Beach het volgende:
Had het in V&A gezet![]()
Terrorizing_Cookie, veel plezier
Wat vinden jullie van Coldplay?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Heeft iemand een vraag die perseeeee gesteld moet worden?
The blackening kent heel veel lange nummers. Tijdens een interview heb je gezegd dat het aankomende album wss geen lange nummers zal bevatten. Wil je toch een lang nummer plaatsen op het nieuwe album, voor mijquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ohh en vraag hem eens om zijn whisky cola, te heffen zoals op het podium. De leadzanger zegt dan altijd zo leuk proost maar ik heb nog niet zijn glas kunnen aantikkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
whiskey cola :S:S robb drinkt altijd vodka colaquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohh en vraag hem eens om zijn whisky cola, te heffen zoals op het podium. De leadzanger zegt dan altijd zo leuk proost maar ik heb nog niet zijn glas kunnen aantikken
Ik dacht dat het whisky was, mijn excuusquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:19 schreef theclansman het volgende:
[..]
whiskey cola :S:S robb drinkt altijd vodka cola
Dat dus!quote:
+1quote:
je bent lichtelijk aan de late kantquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:20 schreef Kptelmo het volgende:
Taken voor de komende week:
1. win Meet & greet
2. regel verlof
bring it on...
Jij bent er ook alleen maar om te zeuren, he?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
je bent lichtelijk aan de late kant
maar natuurlijk. ik had ook willen winnen!@!@#!#quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij bent er ook alleen maar om te zeuren, he?
Geweldig! Hopelijk hebben ze inderdaad de dag van hun leven!quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:41 schreef MarMar het volgende:
Ik heb hier twee puberts die bijna niet geslapen hebben zo blij waren ze
Straks in de bus, op de trein, drie uurtjes onderweg naar A'dam, de dag van hun leven!
Daar had ik het niet over. Je posts zijn alleen totaal zinloos. Doei Tokusquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
maar natuurlijk. ik had ook willen winnen!@!@#!#
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |