quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Het kan altijd groter ja![]()
[ afbeelding ]
Maar wij gaan nu slapen, want morgen weer "vroeg" op![]()
Slaap lekker allemaal alvast!![]()
trusten Fhaquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
slaap lekkerquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik moest een carriere switch makenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar kwam ik achterSorry dat ik daar niet aan gedacht had
Maar werk je ook zelf nog in de zaak, of dat niet? Edit: ja dus
Maar hoe ben je op het idee gekomen om eigenaar te worden van zo'n club?
Als ik te veel vraag dan moet je het zeggen, maar ben gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moest een carriere switch maken![]()
en aangezien wij zelf al jaren daar naar toe gingen leek het wel een leuk idee
a way of life, tochquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moest een carriere switch maken![]()
en aangezien wij zelf al jaren daar naar toe gingen leek het wel een leuk idee
een heks hoefde ik niet te makenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik te veel vraag dan moet je het zeggen, maar ben gewoon nieuwsgierigHoezo moest je een witch maken? Vond je je werk niet leuk meer, of ontslag, of iets heel anders?
En dat is op zich wel tof! Vooral ook omdat je waarschijnlijk als geen ander weet waar de behoeften liggen van je klantenBen je blij met deze stap of heb je wel eens spijt gehad?
neem nog een bakkie, kun je er nog ff tegenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:13 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga er ook vantussen,
de moeheid begint het toch echt te overwinnen
![]()
onderwater zwemmenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
Weet iemand iets dat helpt tegen non-stop-niesbuien?
Adem een tijdje inhoudenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
Trustequote:Op woensdag 3 februari 2010 00:13 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga er ook vantussen,
![]()
Hey, jij mag dan wel opperspammer zijn, maar dat houd niet in dat je iedereen ook een spammer mag noemen!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
tweety je bent gisteren goed aan het spammen geweest
precies goed gezegdquote:
trustequote:Op woensdag 3 februari 2010 00:15 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey, jij mag dan wel opperspammer zijn, maar dat houd niet in dat je iedereen ook een spammer mag noemen!
Ik was betrokken in hele interessante conversaties,![]()
Maar vroeg of laat GF zal ik je een keer inhalen!
Tot morgen (of later vandaag,)
Trusten iedereen!!
whehehe ik ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:15 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey, jij mag dan wel opperspammer zijn, maar dat houd niet in dat je iedereen ook een spammer mag noemen!
Ik was betrokken in hele interessante conversaties,![]()
Maar vroeg of laat GF zal ik je een keer inhalen!
Tot morgen (of later vandaag,)
Trusten iedereen!!
in het licht kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
Welterusten!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:13 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga er ook vantussen,
![]()
quote:
Bij gebrek aan zwembad en in het kader van hetzelfde effect probeer ik het laatste maarquote:
Hehehe, oeps, typoquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een heks hoefde ik niet te maken![]()
mij rug is naar de kloten dus kon me andere werk niet meer doen![]()
heel af en toe heb ik er wel eens spijt van maar dat heb je met elk werk![]()
we maken op het moment lange dagen maar vanaf mei komt LL bij ons voltijds werken![]()
![]()
ja maar nee maar daar moet ik JUIST van niezen, gekkiequote:
Lekker toch, een heerlijke avond!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:18 schreef DR34M3R het volgende:
En weer blijf ik veel te lang op....
Heerlijke avond gehad, dat wel.
Fotoboek van User dat is LLquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hehehe, oeps, typo
Balen van je rug, maar wel tof dat het eigenlijk zo goed uitgepakt heeft
En wie is LL?
Aha, die ken ik wel van naam ja!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Fotoboek van User dat is LL
Jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker toch, een heerlijke avond!Heb je iets bijzonders gedaan?
Dat is altijd bijzonderquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja
Er is iemand op de koffie gekomen die ik al jaren niet meer gezien of gesproken had, en die altijd een speciaal plekje in mijn hart behouden heeft
Het was heel fijn en vertrouwd, meteen weer.
toch wel goede dingen he?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha, die ken ik wel van naam ja!Had alleen de afkorting niet helemaal geplaatst
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is altijd bijzonder![]()
En leuk vooral!
Volgens mij welquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
toch wel goede dingen he?
Kindjesquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij welZou het niet weten eigenlijk, er lopen zoveel mensen rond
Maar ik zag wel dat jij en zij verkerings hebben en een kindje hebbenWat leuk!
al 14 jaar, en een kindje van 4quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij welZou het niet weten eigenlijk, er lopen zoveel mensen rond
Maar ik zag wel dat jij en zij verkerings hebben en een kindje hebbenWat leuk!
Wauw!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
al 14 jaar, en een kindje van 4
is toch goedquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:18 schreef DR34M3R het volgende:
En weer blijf ik veel te lang op....
Heerlijke avond gehad, dat wel.
via een vriendengroep, tegenwoordig worden dat hang jongeren genoemdquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw!Dat is echt tof!
Hoe hebben jullie elkaar leren kennen als ik vragen mag?
Hihihi, in mijn tijd heette dat ook al vriendengroep hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
via een vriendengroep, tegenwoordig worden dat hang jongeren genoemd
dan beginnen ze afhankelijk te worden......quote:
slaap welquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, in mijn tijd heette dat ook al vriendengroep hoor![]()
Maar wel super leuk!
Ik ga denk ik ook maar eens m'n bedje opzoeken.. ben een beetje moeWelterusten allemaal
mijne was eigenlijk meteen al behoorlijk afhankelijk hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan beginnen ze afhankelijk te worden......
Mijne is 4 en van 's morgens tot 's avonds alleen maar gepraat
Slaap lekker snoetjequote:Op woensdag 3 februari 2010 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wel super leuk!
Ik ga denk ik ook maar eens m'n bedje opzoeken.. ben een beetje moeWelterusten allemaal
slaap ze marijkequote:Op woensdag 3 februari 2010 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wel super leuk!
nja ik bedoel, ze worden zelf mobieler, geven zelf aan wanneer ze honger hebben, enzquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne was eigenlijk meteen al behoorlijk afhankelijk hoor![]()
hij kletst de oren van mijn kop joh, nu al, dus dat belooft nog wat hoor ik![]()
maar...lekker he?
de mijne 6 en 8quote:
Echt welquote:
Dat snapte ik hoor, sorryquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja ik bedoel, ze worden zelf mobieler, geven zelf aan wanneer ze honger hebben, enz
Nou wij vinden het heerlijk. papa kan ook weer eens ff legaal kindje zijn
quote:Top 100 van dinsdag 2 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
013. 166 goldfinger1963
024. 136 Marijkezwolle
028. 129 Pheno
039. 114 suikertaartje
065. 090 Fha
084. 078 --Tweety--
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |