Als Fanneke "Shift" ziet denkt ze dat het haar beurt weer is om weer te gaan etenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En de shift toets ook niet zeker. Zal je een hint geven, er staat heel groot SHIFT op.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als Fanneke "Shift" ziet denkt ze dat het haar beurt weer is om weer te gaan eten
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als Fanneke "Shift" ziet denkt ze dat het haar beurt weer is om weer te gaan eten
We hadden het niet over mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat jij lekker vindt
Persoonlijk zou ik er liever geen pindakaas op zienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat jij lekker vindt
Met verlof, dat staat er toch?quote:
Waarom zou ie?quote:was ie bang voor me ?![]()
Gewoon, wat de post schaftquote:en wat eet ie graag
Waarop?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik er liever geen pindakaas op zien
Het is geen hobby, het is hard werken hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Jezus, jij maakt er echt een hobby van hè, om op dit soort zaken voorspelbaar door te vragen
Ik ga zo'n beetje iedere dag ergens anders naar toe.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rij je dat dagelijks? Best een stukkie.
Ja, is niet leuk als het je kat betreft. Je kunt beter hebben dat je vent weg blijft denk ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef FANN het volgende:
Deisyy d'r kat is nog steeds niet terrug h'e?
balen....
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, is niet leuk als het je kat betreft. Je kunt beter hebben dat je vent weg blijft denk ik
Na een jaar of vijf tot tien kots je erop.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga zo'n beetje iedere dag ergens anders naar toe.
Den haag, Rotterdam, Groningen..
Behoorlijke stukken maar dat went wel.
Ik kan geen 40 uur per week op een vaste locatie werken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Na een jaar of vijf tot tien kots je erop.
Daar kan ik wel inkomen, heb ik ook moeite mee. En autorijden is ook wel te doen, zolang je maar kunt rijden. Helaas zijn er files en daar wordt je uiteindelijk dood- en doodmoe van.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kan geen 40 uur per week op een vaste locatie werken.
Ik probeer buiten de files om te werken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar kan ik wel inkomen, heb ik ook moeite mee. En autorijden is ook wel te doen, zolang je maar kunt rijden. Helaas zijn er files en daar wordt je uiteindelijk dood- en doodmoe van.
Hoe vroeg moet je dan wel niet wegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik probeer buiten de files om te werken.
Er zijn klanten die dat prima vinden en we kunnen ook heel veel remote doen.
zolang er geen baas op mijn lip zit (letterlijk én figuurlijk niet) vind ik dat primaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kan geen 40 uur per week op een vaste locatie werken.
7 uur weg.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe vroeg moet je dan wel niet wegWant als je naar Den Haag gaat rij je over A'foort denk ik?
En daar stroopt het al flink rond half zeven 's morgens
die is echt viessssssssssquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jammer van die wrat![]()
[ afbeelding ]
Ok, daarna even komen melden dat je gaat koken en dan gaan koken en dan om twee uur vannacht komen klagen dat het weer zo stil isquote:
En bedankt Teun!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jammer van die wrat![]()
[ afbeelding ]
Sorry Coos, om het goed te makenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:54 schreef Coos het volgende:
[..]
En bedankt Teun!![]()
Wordt ik weer gillend en badend in het zweet wakker vannacht.
Deze hoeft niet aan te bellen. Die kan door de brievenbus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sorry Coos, om het goed te maken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Deze hoeft niet aan te bellen. Die kan door de brievenbus.
Aaaah, ging over die wenkbrauwen, ik dacht dat je het over anorexia hadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat is nog niet eens de ergste zo te zien
Oh, dat zal ook niet de ergste zijn, maar eh, bespaar me die gruwelijkste plaatjes maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Aaaah, ging over die wenkbrauwen, ik dacht dat je het over anorexia had![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:14 schreef Marrije het volgende:
Ik lees het morgen allemaal wel.
Welterusten
Daar ga ik niet op wachten, normaal gesproken wordt dit een drama.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wacht even op de enthousiaste verhalen van Ikea Ian en dan ga ik pitten
Ben je mal, dat gaat best goed denk ik!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:32 schreef hondjes het volgende:
Zouden ze al een nieuw servies nodig hebben
Van pauwenwitteman.nl :quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ga de boel in de afwasmachine zetten en P en W kijken.
quote:Midas Dekkers tegen verbod op dierenseks
Seks met dieren wordt officieel verboden. Midas Dekkers is tegen deze wet en gaat in debat met Nico Koffeman van de Partij voor de Dieren.
johquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
De rijdende rechter, mèn, wat zitten daar ook een paupers, ruzie om een stuk klimop
Eens was mijn oude app complex bij de rijdende rechter...dat ging over een of ander lelijk broddelwerkje wat een of andere trien voor het raam van het gezamelijke portiek had gehangen...zij verloor en toen heeft ze het voor haar eigen raam gehangen net naast de ingang....en toen is er zomaar een steen door haar ruit gegooidquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
joh, het is pas een verrassing als er een keer een normale zaak bij zit.
Ik zie het bijna nooit, nu staat het op en mijn wenkbrauwen zitten van verbazing bijna tegen het plafondquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
joh, het is pas een verrassing als er een keer een normale zaak bij zit.
Ja dat programma heet "de eigen rechter".quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eens was mijn oude app complex bij de rijdende rechter...dat ging over een of ander lelijk broddelwerkje wat een of andere trien voor het raam van het gezamelijke portiek had gehangen...zij verloor en toen heeft ze het voor haar eigen raam gehangen net naast de ingang....en toen is er zomaar een steen door haar ruit gegooid
gewoon vrij triest...temeer om dat de meeste bewoners daar 50 + zijn....maar het was toch echt iemand van die gastenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat programma heet "de eigen rechter".
Babyboomers, teveel geld en teveel vrije tijdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
gewoon vrij triest...temeer om dat de meeste bewoners daar 50 + zijn....maar het was toch echt iemand van die gasten
Duidelijk....het was dat of ze zetten de garage onder waterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Babyboomers, teveel geld en teveel vrije tijd
En onder de plak bij zijn kop grotere wijf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Babyboomers, teveel geld en teveel vrije tijd
Wat een feeks, dat mensquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef Coos het volgende:
[..]
En onder de plak bij zijn kop grotere wijf.
Zouden ze vaker moeten doen bij mensen die van die lelijke rommel achter het raam zetten. Van die vette bulgaarse mokkels bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
gewoon vrij triest...temeer om dat de meeste bewoners daar 50 + zijn....maar het was toch echt iemand van die gasten
Ja, maar de boodschap is ok. Ik zou het wel tof vinden als ik iedere morgen ter hoogte van Soest een miep met zo'n bord langs de A28 ziequote:
Met daarop "Ik pijp je aan het eind van de file"?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar de boodschap is ok. Ik zou het wel tof vinden als ik iedere morgen ter hoogte van Soest een miep met zo'n bord langs de A28 zie
Zou je dan stoppen om je stok uit te laten kloppen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar de boodschap is ok. Ik zou het wel tof vinden als ik iedere morgen ter hoogte van Soest een miep met zo'n bord langs de A28 zie
Er zou dan iets op moeten staan als "Na het werk ben je mijne!" o.i.d. Zaken gaan tenslotte voor het meisjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou je dan stoppen om je stok uit te laten kloppen?
Da's te banaal Remlof, "blowjob" klinkt veel geciviliseerderquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Met daarop "Ik pijp je aan het eind van de file"?
Blaasbaan, zuigbaan, hmmm...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's te banaal Remlof, "blowjob" klinkt veel geciviliseerder
Dat geeft ook niet, als het gevoel maar goed is. Het wordt erger als degene die het doet het niet snapt, want dan ploft het zaakjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:56 schreef remlof het volgende:
Ik snap die engelse term eigenlijk helemaal niet
Eerste Kamer zelfs.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die lullo uit de Tweede Kamer lult zichzelf zo vast als een huis met "dat die wet uit de zestiende eeuw" gewerkt heeft.
Het is idd een principekwestie en tevens een wet/maatregel in de rij van vele die er al genomen zijn en vermoedelijk nog gaan komen. Nederland verrechtst, vertrut en de jaren vijftig komen langzaam maar zeker weer in beeld. Al is het dan ook honderd jaar later, er lijkt tegen die tijd niet zoveel veranderd, behalve dan dat nu en straks wel de techniek voorhanden is om het in de hand te houden en te controleren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerste Kamer zelfs.![]()
Het is een principe-kwestie. Vind het wel jammer dat daar niet wat verder op doorgegaan werd.
Het 'grappige' is, dat de linkse partijen vóór deze nieuwe wet stemden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is idd een principekwestie en tevens een wet/maatregel in de rij van vele die er al genomen zijn en vermoedelijk nog gaan komen. Nederland verrechtst, vertrut en de jaren vijftig komen langzaam maar zeker weer in beeld. Al is het dan ook honderd jaar later, er lijkt tegen die tijd niet zoveel veranderd, behalve dan dat nu en straks wel de techniek voorhanden is om het in de hand te houden en te controleren.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef Coos het volgende:
[..]
En onder de plak bij zijn kop grotere wijf.
www.telegraaf.nlquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niemand nieuws? Ik heb afleiding nodig
Hoe was het in IKEA?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niemand nieuws? Ik heb afleiding nodig
Ian is gestikt in een Zweedse gehaktbalquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe was het in IKEA?
[ afbeelding ]
Wel leukquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe was het in IKEA?
[ afbeelding ]
Het is gewoon eng, eigenlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:00 schreef Copycat het volgende:
Compromissen gesloten over de cd-kast en een schoonmoeder die wegloopt met schoonzoon.
Toch grappig dat het gelijk goed gaat en dan ook nog een week aaneengesloten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wel leukMijn moeder ligt in een deuk om IaN's grapjes
![]()
En ik heb een prachtig bedDat we vanavond in elkaar gaan zetten
![]()
En een cd-kast in een verkeerde kleur. Maar dat geeft niet want dat was de kleur die IaN mooi vond, dus allez![]()
Echt hè?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch grappig dat het gelijk goed gaat en dan ook nog een week aaneengesloten.![]()
Het lijkt mij dat Ian dan maar een snackbar moet beginnen in Klundert, dan blijft ie lekker dichtbij
Ja, maar nu ga ik weer verder met plagen hoor, één keer per week een positieve boodschap over dit fenomeen is wel genoegquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt hè?Het is dat er al twee zijn.
Kun je tenminste ongegeneerd een extra Jonagold in je zakje stoppenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:05 schreef Laysa het volgende:
ZTisw echt eng rustig zo vroeg in de supermarkt.....Hoiiii
Die worden gewogen bij de kassa.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kun je tenminste ongegeneerd een extra Jonagold in je zakje stoppen![]()
Je bént wel lievquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar nu ga ik weer verder met plagen hoor, één keer per week een positieve boodschap over dit fenomeen is wel genoeg
In Klundert zijn ze nog niet zo ver?quote:
In Klundert vertrouwen ze de klanten nogquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
In Klundert zijn ze nog niet zo ver?
Zélfs bij de Lidle, idd.quote:
Nee volgens mij niet!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
In Klundert zijn ze nog niet zo ver?
Je moet gewoon steeds naar dezelfde supermarkt gaan, dan is het makkelijker onthoudenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:32 schreef Laysa het volgende:
Nah bij de spar moet je ook zelf wegen....bij de Emté dan weer niet....lekker verwarrend
Hoe zwaar ben je dan?quote:
Dat is ideaal, dat heb ik met de Aldi en de Jumbo. De mandarijntjes van de Aldi zijn trouwens groter en lekkerder.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:40 schreef Copycat het volgende:
Bij mij zitten AH en LIdl naast elkaar. Ideaal. Eerst naar Lidl voor de basics en generieke producten en dan voor de merken en specials naar AH. Grote tas bij Lidl, kleine bij AH en toch ben ik bij die laatste zowat altijd het dubbele kwijt.
Ik verbaas me sowieso over het kwaliteitsverschil in mandarijnen. Je hebt grote, kleine, met pitten, moeilijk te pellen, zure, zoete, sappige, droge. En soms allemaal in hetzelfde netje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:44 schreef Copycat het volgende:
De mandarijnen van de Lidl van afgelopen week zijn zure krengen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:32 schreef Laysa het volgende:
Nah bij de spar moet je ook zelf wegen....bij de Emté dan weer niet....lekker verwarrend
Mandarijnen-tijd is voorbijquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:44 schreef Copycat het volgende:
Ik hou het wel bij die van de Aldi. Die van onze Jumbo wisselen teveel in kwaliteit. De grootste hekel heb ik aan die dingen die bedekt zitten in een dikke laag 'wit'; zo taai.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:48 schreef Marrije het volgende:
De mandarijnen van de Jumbo zijn niet te eten![]()
De Mega Mandy mandarijnen van de AH zijn om te smullen
Kut!!! die heb ik daarstraks gekochtquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:44 schreef Copycat het volgende:
Ik moet bekennen dat ik er twee geprobeerd heb en sindsdien de mandarijnen links heb laten liggen, ten koste van de bananen. Ik zal er vanavond nog eentje proberen ...quote:
Heerlijk. Dat deden wij vorig jaar de hele winter. Maar dit jaar ben ik aan de mandarijnen verslingerd geraakt.quote:
Die site staat juist vol berichten over hoe goed bepaald fruit werkt tegen ernstige ziektes e.d.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat soort feitjes moet je per definitie niet lezen, de conclusie is altijd dat je de meest gore crap eet. In dat kader is deze docu wel een aanrader
:
[ afbeelding ]
Mjaquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
Die site is ook gewoon een promosite van het AGF bureau.
Ik kom net uit het oude bedquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Je nieuwe bed in mekaar gezet, en hij ligt lekker...
Denk dat dat overal wel zo werkt, niet alleen in NL.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is volgens mij algemeen bekend dat de Nederlandse a-producten veelal bestemd zijn voor de export. De ietwat mindere soort wordt in Nederland zelf verkocht.
Of jij je schoonmoeder net zo leuk vindt als zij jouquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb ik iets niet teruggelezen of waar gaat dit over?
Ik vind d'r enorm leutigquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of jij je schoonmoeder net zo leuk vindt als zij jou
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Teun, doooeeewdbeeld in mijn hoofd, en bedankt
Leutig als in: daar wil ik mijn leuter wel eens in hangen?quote:
Rot 's even een heel eind op met jullie ranzige gebeurenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leutig als in: daar wil ik mijn leuter wel eens in hangen?
't Blijkt een gevoelig snaartje te zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot 's even een heel eind op met jullie ranzige gebeuren
Ja, dus een kern van waarheid.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Blijkt een gevoelig snaartje te zijn![]()
Zo is het, Jos van Ossquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat ze maar even pret hebben, de schatjes
wehehequote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
weheheNu hebben wij heel erg inside lol
![]()
Nee Teun, niet op die manier![]()
Als modje heb je een 10x zo grote inbox, daar wacht ie ongeduldig opquote:
Je hebt die van mij nu toch niet verwijderd hèquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt weer 44% om vol te spammen
Ik sla alles van jou toch apart op om na te kunnen lezen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt die van mij nu toch niet verwijderd hè
Vraag je dat nu aan mij omdat je dat niet zeker weet?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik sla alles van jou toch apart op om na te kunnen lezen?
Nah, ik heb er misschien 15 van je weg getieft, maar oude.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vraag je dat nu aan mij omdat je dat niet zeker weet?
15quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, ik heb er misschien 15 van je weg getieft, maar oude.
Het was voornamelijk Blurk en Gert
Ik PM niet zo veul
Ik denk en vermoed dat FA's dat gewoon kunnen, ongeacht wat ze beweren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Remlof kan dat toch geweaun aan Danny vragen?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk en vermoed dat FA's dat gewoon kunnen, ongeacht wat ze beweren.
Kom op Pietje, op een PHPBB forum is het echt een eitje om een modificatie te installeren en dat te doen. Denk je dat het hier zoveel anders is?quote:
Op Besaid was het onmogelijk. Da's het enige wat ik er van weet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op Pietje, op een PHPBB forum is het echt een eitje om een modificatie te installeren en dat te doen. Denk je dat het hier zoveel anders is?
Ja, simpelweg omdat er teveel FA's zijn. Linksom of rechtsom zou dat uitkomen, als dat gebeurt brengt 't zeer forse schade aan (als 't structureel zou gebeuren). Uit praktisch oogpunt denk ik dat 't echt anders is ja.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op Pietje, op een PHPBB forum is het echt een eitje om een modificatie te installeren en dat te doen. Denk je dat het hier zoveel anders is?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Op Besaid was het onmogelijk. Da's het enige wat ik er van weet.
quote:
Ik heb tegenwoordig zelf een forumpje en daar is het heel eenvoudig te installeren. Nee, niet gedaan, maar ik kan mij voorstellen dat er hier, waar wat meer mensen aan stoelpoten zagen, dat wel gedaan wordt. En het is hier ook een keer openbaar geworden dat het gedaan is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op Besaid was het onmogelijk. Da's het enige wat ik er van weet.
7 moderators en 3 administrators. Ik maak standaard bijna iedereen moderatorquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een forum heb je Teun en heb je daar ook moderators?
Toetsenbord op VS internationaal zetten will do denk ik?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, ik heb mijn teaubeaux gesloopt, help![]()
In plaats van vraagteken doet hij =
In plaats van dubbele punt doet hij ±
HULP!!!!!
Je klinkt net als FANN nu.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan niet eens inloggen op de chat want daar heb ik een underscore voor nodig en daar voor in de plaats doet hij een vraagteken ?
Als je hier het vraagteken kunt vinden dan kun je daar vast wel de underscore vindenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan niet eens inloggen op de chat want daar heb ik een underscore voor nodig en daar voor in de plaats doet hij een vraagteken ?
Even Ctrl en Shift tegelijk indrukken en nog eens proberen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb jij de Brabantse lay-out geinstalleerd op je keyboard naast de Nederlandsequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Even Ctrl en Shift tegelijk indrukken en nog eens proberen?
Nee, de Nederlandse en de internationale (VS). Zoals het ingesteld staat op de mééste Windows pc'squote:Op woensdag 3 februari 2010 15:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij de Brabantse lay-out geinstalleerd op je keyboard naast de Nederlandse
Ik haal die ene altijd weg, dan staat het altijd goed.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, de Nederlandse en de internationale (VS). Zoals het ingesteld staat op de mééste Windows pc's![]()
Switchen doe je dus dmv Ctrl+Shift
En heeft je forum ook nog een thema of is het van alles wat?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
7 moderators en 3 administrators. Ik maak standaard bijna iedereen moderator
Het thema is natuurlijk vrouwen en Nederlandse in het bizonderquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En heeft je forum ook nog een thema of is het van alles wat?
Jammer dat het thema niet Bi-zondige vrouwen is!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het thema is natuurlijk vrouwen en Nederlandse in het bizonder
Wat jij wil, ik pas het gelijk even aanquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jammer dat het thema niet Bi-zondige vrouwen is!
Over hun eigenaardigheden, of vooral 'plaatjes'?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het thema is natuurlijk vrouwen en Nederlandse in het bizonder
Beide, op die plaatjes ben je immers zo uitgekekenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Over hun eigenaardigheden, of vooral 'plaatjes'?
Zijn het zulke saaie plaatjes dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beide, op die plaatjes ben je immers zo uitgekeken
Ja, 't kost je wel 80 eurocent tot 2.50 dollar per minuut, maar ik vind het een uitmuntend idee van jequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Plaatjes? Bi-zondige vrouwen films stream je heden ten dage! Stelletje fossielen!
Kan je ook gewoon gratis per stream krijgen hoor!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, 't kost je wel 80 eurocent tot 2.50 dollar per minuut, maar ik vind het een uitmuntend idee van je
Dan zij het sukkels en wil ik er niet naar kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon gratis per stream krijgen hoor!
ah, geen gifjesquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D'r zit zo weinig beweging in hè
Ik neem ook nog een 2equote:Op woensdag 3 februari 2010 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Die was ik ook aan het overwegen, maar ik had al een blikje op
lichamelijk moe...moest met 20 kilo sjouwen...das meer dan 1/3 van mn eigen gewichtquote:
Je gewicht staat er niet bij, maar je hebt vast gelijk, popjequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
lichamelijk moe...moest met 20 kilo sjouwen...das meer dan 1/3 van mn eigen gewicht![]()
Toch?....ik ben slecht in rekenen
=/<60 en je hebt gelijk!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
lichamelijk moe...moest met 20 kilo sjouwen...das meer dan 1/3 van mn eigen gewicht![]()
Toch?....ik ben slecht in rekenen
Ik heb gelijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
Je gewicht staat er niet bij, maar je hebt vast gelijk, popje
* De_Kardinaal knoopt een touw met anker aan been van Laysaquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal knoopt een touw met anker aan been van Laysa
He, does liev, ze heeft al genoeg moeten sjouwenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal knoopt een touw met anker aan been van Laysa
Meer kans dat je met je knar tegen het Erasmusgebouw aan knalt!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom....het waait geeneens en met een beetje geluk waai ik jouw kant dan op
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meer kans dat je met je knar tegen het Erasmusgebouw aan knalt!
Ik?quote:
zoveel weeg ik al euhm....ruim 1 jaar...en het is net goed zeggen zequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga eens snel wat eten, straks val je om
Nee, ik ben zwaarder dan dat (10 kilo meer ongeveer) maar ik rammel! Ze zijn hier en daar vergeten wat schroeven goed aan te draaien.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben jij ook lichter dan 55 kilo?
Vind ik echt te weinig
Nu heb ik ook trekquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:48 schreef Laysa het volgende:
Ow teun....ik heb net een frietje oorlog op en een berenklauw
Melden bij Layssa, die is ook handig met Ikea bouwpakkettenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik ben zwaarder dan dat (10 kilo meer ongeveer) maar ik rammel! Ze zijn hier en daar vergeten wat schroeven goed aan te draaien.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat drie patat friet halen voor Laysa en een vette makreel. Dat moet vanavond nog op
Je hebt een snelle verbranding omdat je én mager bent én veel sport denk ik?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:50 schreef Laysa het volgende:
Ik eet trouwens veel hoor maar heb gewoon een vet snelle verbranding/stofwisseling....ik eet zelfs vaak nog wat voor het slapen gaan
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Melden bij Layssa, die is ook handig met Ikea bouwpakketten
ja....en door de medicatie....iedereen om me heen zeurt er over maar de specialist is dik tevre...en daar luister ik naar...ik zou best wel 2 kilo willen aankomen maar dat lukt me nu gewoon nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt een snelle verbranding omdat je én mager bent én veel sport denk ik?
Zo 'licht' zijn heeft zo zijn voordelen voor een partnerquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....en door de medicatie....iedereen om me heen zeurt er over maar de specialist is dik tevre...en daar luister ik naar...ik zou best wel 2 kilo willen aankomen maar dat lukt me nu gewoon niet
Ik ga straks naar de Refter en misschien nog een keertje daarna naar de gouden M!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
.....dat lust ik nog wel hoor...gok dat ik over 2 uur alweer honger heb
jajajajaquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga straks naar de Refter en misschien nog een keertje daarna naar de gouden M!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Zo 'licht' zijn heeft zo zijn voordelen voor een partner
Gaat Laysa burgersflippen bij de Mac!?quote:
Bwoeahhh....dan hang jij heul de dag voor dat raam...dat gaan we dus niet doenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaat Laysa burgersflippen bij de Mac!?
Laysa als frituurchef!
Raamquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bwoeahhh....dan hang jij heul de dag voor dat raam...dat gaan we dus niet doen
Spannend morgen, zou mooi zijn als het iets wordt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Morgen...
hoest???? al wat van poes gehoord???
Ja mamaquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:54 schreef Deisyy het volgende:
Wat een stel vetkleppen hier, jullie moet eens een gezonde maaltijd eten
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Raam![]()
Ik heb een eigen tafel daar!
O was dat jouw tafel?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Raam![]()
Kutzooiquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spannend morgen, zou mooi zijn als het iets wordt.
Nee, niets van poes gehoord
Goed zo jongen.quote:
Ja mD malden ja!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
das nog erger.....welke Mac ga jij?? die voor Malden??
Wij hebben de afgelopen 3 dagen netjes onze aanbevolen hoeveelheid groenten gehad hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed zo jongen.
Hier vanavond bloemkool met aardappels, komkommer en een heerlijke bal gehakt met knoflook, ketjap enzo
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Raam![]()
Over 10 jaar ben ik baggervet en rijd ik daarom in een scootmobiel!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]grappig, tien jaar later vermoedelijk een eigen parkeerplaats
Een eigen franchisequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]grappig, tien jaar later vermoedelijk een eigen parkeerplaats
Ik hoop hetquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben ik baggervet en rijd ik daarom in een scootmobiel!
Dan heb je altijd je tafel bij je, ideaal. Balen dat je nog zolang moet wachtenquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben ik baggervet en rijd ik daarom in een scootmobiel!
Whehehe....scherpquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan heb je altijd je tafel bij je, ideaal. Balen dat je nog zolang moet wachten
Met stroopwafelquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Laysa het volgende:
nu krijg ik dus trek in een Macshake...en een Macflurry
En tomatenketchup, neem ik aanquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:01 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hebben de afgelopen 3 dagen netjes onze aanbevolen hoeveelheid groenten gehad hoor
En ik doe dadelijk ook sla op het broodje van mijn hamburgers
Er is maar één ding dat ik eet bij McD, dat is een McKroket, hooguit twee keer per jaar bij gebrek aan beter. Ik vind het allemaal maar goor varkensvoerquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Laysa het volgende:
nu krijg ik dus trek in een Macshake...en een Macflurry
Dat vind ik dan weer minder lekkerquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er is maar één ding dat ik eet bij McD, dat is een McKroket, hooguit twee keer per jaar bij gebrek aan beter. Ik vind het allemaal maar goor varkensvoer
Voor de hond?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef Copycat het volgende:
Big Mac en dan altijd de laatste hap laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |