Als Fanneke "Shift" ziet denkt ze dat het haar beurt weer is om weer te gaan etenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En de shift toets ook niet zeker. Zal je een hint geven, er staat heel groot SHIFT op.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als Fanneke "Shift" ziet denkt ze dat het haar beurt weer is om weer te gaan eten
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als Fanneke "Shift" ziet denkt ze dat het haar beurt weer is om weer te gaan eten
We hadden het niet over mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat jij lekker vindt
Persoonlijk zou ik er liever geen pindakaas op zienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat jij lekker vindt
Met verlof, dat staat er toch?quote:
Waarom zou ie?quote:was ie bang voor me ?![]()
Gewoon, wat de post schaftquote:en wat eet ie graag
Waarop?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik er liever geen pindakaas op zien
Het is geen hobby, het is hard werken hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Jezus, jij maakt er echt een hobby van hè, om op dit soort zaken voorspelbaar door te vragen
Ik ga zo'n beetje iedere dag ergens anders naar toe.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rij je dat dagelijks? Best een stukkie.
Ja, is niet leuk als het je kat betreft. Je kunt beter hebben dat je vent weg blijft denk ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef FANN het volgende:
Deisyy d'r kat is nog steeds niet terrug h'e?
balen....
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, is niet leuk als het je kat betreft. Je kunt beter hebben dat je vent weg blijft denk ik
Na een jaar of vijf tot tien kots je erop.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga zo'n beetje iedere dag ergens anders naar toe.
Den haag, Rotterdam, Groningen..
Behoorlijke stukken maar dat went wel.
Ik kan geen 40 uur per week op een vaste locatie werken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Na een jaar of vijf tot tien kots je erop.
Daar kan ik wel inkomen, heb ik ook moeite mee. En autorijden is ook wel te doen, zolang je maar kunt rijden. Helaas zijn er files en daar wordt je uiteindelijk dood- en doodmoe van.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kan geen 40 uur per week op een vaste locatie werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |