Oh dank je, ik zit nog even verder te kijken voor meer foto's van hen, maar velen zijn met masker...quote:
Ik weet er anders wel een paar, als je een momentje hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh dank je, ik zit nog even verder te kijken voor meer foto's van hen, maar velen zijn met masker...
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Anonymousz het volgende:
Michael is de vader
einde discussie
Geweldig dit, laat maar staan zo, thanks!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef gifkwal het volgende:
Je mag kiezen
http://tinypic.com/r/2yzkmc7/6
[ afbeelding ]
http://tinypic.com/r/2dgkjh2/6
[ afbeelding ]
http://tinypic.com/r/2sbvlfd/6
[ afbeelding ]
http://tinypic.com/r/v5fn5v/6
[ afbeelding ]
http://tinypic.com/r/zxlixv/6
[ afbeelding ]
http://tinypic.com/r/2iv0mjt/6
[ afbeelding ]
http://tinypic.com/r/2ex3b7m/6
[ afbeelding ]
Als je geinteresseerd bent: zodadelijk om 22.30 uur is er een live-stream van TMZ over oa. Conrad Murray.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:50 schreef gifkwal het volgende:
Laten we het hopen... wat voor straffen staan eigenlijk voor involuntary manslaughter, weet iemand dat?
Dank je, even zien of mijn brakke internet dat aan kan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je geinteresseerd bent: zodadelijk om 22.30 uur is er een live-stream van TMZ over oa. Conrad Murray.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef gifkwal het volgende:
Je mag kiezen
http://tinypic.com/r/2yzkmc7/6
[ afbeelding ]
wat een lieve foto![]()
[
http://tinypic.com/r/zxlixv/6
[ afbeelding ]
op deze foto ziet die er echt gelukkig uit![]()
[
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:50 schreef gifkwal het volgende:
Laten we het hopen... wat voor straffen staan eigenlijk voor involuntary manslaughter, weet iemand dat?
Maximaal 4 jaarquote:Criminal Complaint Ready in Michael Jackson Death
Posted Feb 3rd 2010 3:01AM by TMZ Staff
Sources tell TMZ the L.A. County District Attorney's Office has a criminal complaint drafted and ready to file against Dr. Conrad Murray in the death of Michael Jackson.
We're told it's now just a matter of timing before Dr. Murray is charged with involuntary manslaughter -- a felony that carries a maximum 4-year prison sentence.
As we first reported, Dr. Murray plans on surrendering today, so all signs point to the D.A. filing criminal charges as early as this morning.
Dr. Murray is in Los Angeles and his legal team is already mapping out strategy.
En dan te bedenken dat de straffen in de VS soms belachelijk qua zwaarte/duur zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:14 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Hm, dan zal het wel geen royale straf worden.
Niet genoeg om van drugs af te blijven / komen...quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:29 schreef MJ44ever het volgende:
Ik vind het zo ontzettend sneu dat de kinderen niet meer van Michael kunnen genieten en hij niet meer van de kinderen. Ik geloof namelijk echt dat hij het échte geluk pas heeft leren kennen toen hij vader werd![]()
Het is te triest voor woorden, die kinderen gaven hem alles wat hij nodig had, ze hielden en houden nog steeds onvoorwaardelijk van hem.
Prince versprak zich tijdens de speech heel kort, hij zei 'your fans' ipv 'his fans'. Dat kan bijna alleen maar betekenen dat hij in gedachten met z'n vader praat
Dat is een beetje een flauwe opmerking aangezien er zoveel mensen zijn die verslaafd zijn en toch ook heel veel van mensen houden. Het is niet voor niks een verslaving natuurlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:47 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Niet genoeg om van drugs af te blijven / komen...
Can't wait!! Wachten duurt lang.quote:
En het doel hiervan isquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:00 schreef SteelDogg het volgende:
tvp. + Nog wat 2 rare exclusive foto's.
Van kwaad...
[ afbeelding ]
Naar slechter:
[ afbeelding ]
1999 en 2002.
Hij ziet er idd doodnormaal uitquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En het doel hiervan is![]()
Vind het geen rare foto's hoor, bedankt, had ze nog niet gezien
hahahha grappigquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En het doel hiervan is![]()
Vind het geen rare foto's hoor, bedankt, had ze nog niet gezien
Dat weet ik, daar ging het me ook niet omquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef erik666 het volgende:
[..]
hahahha grappig
rare = zeldzaam, uitzonderlijk.
Kin, neus, lippen, haar...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Vertel jij dan eens wat er mis mee is.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:59 schreef Robijn48 het volgende:
Nou, gaat niet door vandaag volgens TMZ.
Dr. Conrad Murray - Not Charged Today
Posted Feb 3rd 2010 2:50PM by TMZ Staff
Two law enforcement sources have just told TMZ Dr. Conrad Murray will not be charged today in the death of Michael Jackson.
As we first reported, Dr. Murray's lawyers prepared yesterday to surrender Dr. Murray today, but we are now told the D.A. will not pull the trigger until tomorrow at the earliest.
And, sources tell us, when Dr. Murray appears in court for the first time, the D.A. will recommend that bail be set at $25,000 -- standard for involuntary manslaughter in L.A. County.
Ach ja, ik heb em ook wel leuker gezien, maar wat maakt het uit. Hij deed er toch niemand kwaad mee. T was ZIJN gezichtquote:
Denk van de opnames van Jam? Kan dat kloppen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef gifkwal het volgende:Mooie foto's (die met Slash), waar komen die vandaan?
Ja, mooi optreden van Will You be Therequote:Op woensdag 3 februari 2010 22:03 schreef SteelDogg het volgende:
Nee, 10 Year's Anniversary MTV 1991.
uiterlijk is belangrijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:21 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
toch wel apart.. dat 80 procent van de MJ topics over zijn uiterlijk gaan
er is een soort obsessie met zijn uiterlijk
Die 25.000 dollar klopt niet volgens mijn link.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:59 schreef Robijn48 het volgende:
And, sources tell us, when Dr. Murray appears in court for the first time, the D.A. will recommend that bail be set at $25,000 -- standard for involuntary manslaughter in L.A. County.
Klopt wel hoor. Het gaat hier namelijk om involantary manslaughter.quote:Op donderdag 4 februari 2010 03:27 schreef piepie het volgende:
[..]
Die 25.000 dollar klopt niet volgens mijn link.
Het zou 100.000 dollar moeten zijn ....![]()
morgen even verder googelen, ben een beetje laat ....![]()
http://www.quizlaw.com/criminal_law/how_much_does_bail_cost.php
Ten eerste dit is SHO, dus je moet wat te vullen hebben hier en in MJ's geval meestal over zn uiterlijk en 2 het is gewoon iets wat erg belangrijk is bij een artiest, en zeker in Michael's geval vanwege al die operaties en vele looksquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:21 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
toch wel apart.. dat 80 procent van de MJ topics over zijn uiterlijk gaan
er is een soort obsessie met zijn uiterlijk
192(a) MANSLAUGHTER - Voluntary....................................................................................100,000quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef piepie het volgende:
Oké, ik kan het toch niet vinden, maar dat zal wel aan mij liggen ...![]()
Als ik bedenk dat Michael in de boeien werd geslagen en in zijn pyjama van Neverland werd afgevoerd toen hij verdachte was, dan kan ik wel janken als ik aan die Murray denk die al bijna 8 maanden zijn gang kan gaan ....
Ook ik sta niet te wachten op je constante aanvoer van wat jij van de looks van Michael vind.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Ten eerste dit is SHO, dus je moet wat te vullen hebben hier en in MJ's geval meestal over zn uiterlijk en 2 het is gewoon iets wat erg belangrijk is bij een artiest, en zeker in Michael's geval vanwege al die operaties en vele looks
Zoveel pruiken, zoveel verschillende looks...
[ afbeelding ]
Oktober '05, na de rechtszaken zag hij er echt een stuk beter uitAlleen die pruik
Bedankt en we wachten het maar weer af ...quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
192(a) MANSLAUGHTER - Voluntary....................................................................................100,000
192(b) MANSLAUGHTER - Involuntary ...................................................................................25,000
Heb het effe gekopieerd voor je, veel misdaden kan een mens plegen, wat een lijst![]()
Laatste nieuws is dat Murray morgenochtend LA time wordt opgepakt of zichzelf aangeeft (tegenstrijdige berichten hierover) Dan is het bij ons dus avond. Hoop dat dit ook werkelijk gebeurt.
Dr. Conrad Murray -- Friday's the Day
Posted Feb 4th 2010 7:11AM by TMZ Staff
Conrad MurrayDr. Conrad Murray will be arraigned Friday and charged with involuntary manslaughter in the death of Michael Jackson -- law enforcement sources tell TMZ.
We're told Dr. Murray will turn himself in to the LAPD Friday morning. He will be booked and then taken to Airport Court in L.A., Division 144, where he will face a judge at 1:30 PM.
A pool video camera and a still camera will record the event.
Zo denkt hij een jury misschien te kunnen beïnvloeden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:00 schreef gifkwal het volgende:
Nou breekt m'n klomp...
Murray visits Michael Jackson's final resting place
Hoe toevallig...zo net voordat ie wordt aangeklaagd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:00 schreef gifkwal het volgende:
Nou breekt m'n klomp...
Murray visits Michael Jackson's final resting place
Murray schijnt nogal goede advocaten te hebben aangetrokken, waaronder eentje die al een Propofol zaak met succes heeft afgesloten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:19 schreef gifkwal het volgende:
wtf, waarom krijgt zo iemand uberhaupt het recht om te onderhandelen...
Ik heb al eerder gezegd dat je alles in zijn teksten kunt teruglezen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:30 schreef Robijn48 het volgende:
Opening "Scream"
Tired of injustice
Tired of the schemes
The lies are disgusting
directed at me.
Kicking me down
I got to get up
As jacked as it sounds
***The whole system sucks***
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:36 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd dat je alles in zijn teksten kunt teruglezen.
Dit is gewoon The Greatest Show on Earth die Michael nu doet.
Hij zet ze allemaal voor joker ....
Dat denk ik inderdaad ....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef gifkwal het volgende:
[..]
![]()
Wil je hiermee zeggen dat Michael dit alles onder controle heeft, of begrijp ik je verkeerd?
Ho ho, ik geloof helemaal niet in een complot en dat Michael nog zou leven.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:21 schreef gifkwal het volgende:
Hmm, ok. Mocht het waar zijn (wat ik zelf niet geloof) dan snap ik alsnog het doel hiervan niet. Van dit gedoe rond de arrestatie van Murray, bedoel ik. Zit die Murray volgens jullie ook in het complot trouwens? Waarom zou hij dit doen, misschien riskeert hij er wel zijn leven mee (het zou mij niet verbaasd hebben als hij was omgelegd door een doorgedraaide fan, bijvoorbeeld).
Ja dat verbaast mij ook, maar ik ga nu Uri Geller kijken, ook allemaal illusies waar we meestal niets van begrijpen ....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:21 schreef gifkwal het volgende:
Hmm, ok. Mocht het waar zijn (wat ik zelf niet geloof) dan snap ik alsnog het doel hiervan niet. Van dit gedoe rond de arrestatie van Murray, bedoel ik. Zit die Murray volgens jullie ook in het complot trouwens? Waarom zou hij dit doen, misschien riskeert hij er wel zijn leven mee (het zou mij niet verbaasd hebben als hij was omgelegd door een doorgedraaide fan, bijvoorbeeld).
Ja ik heb er wel 11 totaal van TII (nooit eerder gezien), maar dan plaats ik ze niet achter elkaar maar af en toe 1 ...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mooie nieuwe foto's heb je piepie.
Wat ik schreef was geen reactie op wat jij plaatste maar op wat piepie schreef.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ho ho, ik geloof helemaal niet in een complot en dat Michael nog zou leven.
Ik weet zelfs zeker dat hij dood is.![]()
En in plaats van gerechtigheid, krijgen we deze schertsvertoning.
Je schreef jullie, daarom voelde ik me geroepenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:34 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Wat ik schreef was geen reactie op wat jij plaatste maar op wat piepie schreef.
En mooie foto's, inderdaad!
Sorry, ik had misschien wat duidelijker moeten zijn. Met "jullie" bedoelde ik de overige complotdenkers waarvan ik denk dat Piepie daarmee in contact staat via andere fora etcquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je schreef jullie, daarom voelde ik me geroepen
Ach, het is soms moeilijk communiceren via een forum waar je elkaar uiteindelijk niet kent.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:41 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Sorry, ik had misschien wat duidelijker moeten zijn. Met "jullie" bedoelde ik de overige complotdenkers waarvan ik denk dat Piepie daarmee in contact staat via andere fora etcMaar ook dat kan ik fout hebben natuurlijk.
Ik volg je niet helemaal. Er is toch gewoon een groep mensen die denkt dat Michael nog leeft. Die bedoelde ik met "jullie". Mooie foto's verder, ik had ze nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ach, het is soms moeilijk communiceren via een forum waar je elkaar uiteindelijk niet kent.
[ afbeelding ]
Michael rijdt zelf![]()
[ afbeelding ]
Jaa, ik snap je hoor. Ik reageerde op je: sorry, ik had misschien.....etc. (zie je nou dat het soms moeilijk communiceren isquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:05 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal. Er is toch gewoon een groep mensen die denkt dat Michael nog leeft. Die bedoelde ik met "jullie". Mooie foto's verder, ik had ze nog nooit gezien.
Michael met Yoko Ono en Sean Lennonquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:15 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoeg foto's voor vandaag
Ooohhh oke, whehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jaa, ik snap je hoor. Ik reageerde op je: sorry, ik had misschien.....etc. (zie je nou dat het soms moeilijk communiceren is)
En waarom is dat "natuurlijk" duidelijk?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:38 schreef scanman1 het volgende:
Dat Michael NIET de vader is is natuurlijk duidelijk. Wie het dan wel is? geen idee. Maar dat maakt ook eigenlijk niet uit.
quote:
Michael Jackson's doctor pays a visit to the late star's grave ahead of his confused court appearance in Los Angeles
By Daily Mail Reporter
Last updated at 2:00 AM on 06th February 2010
Comments (0) Add to My Stories Some might say it was a strange coincedence that, in the days leading to his court appearance on involuntary manslaughter charges, Michael Jackson's doctor was pictured spending time at the last star's grave.
Dr Conrad Murray made his inappropriate visit to Jackson's resting place in Forest Lawn Cemetary in Glendale California in the run up to today's arraignment in Los Angeles.
The physician held a posed, sombre look on his face as he sat next to the Great Mausoleum obviously aware he was being photographed.
Contemplating: Doctor Conrad Murray visits the burial site of Michael Jackson at Forest Lawn Memorial in Glendale as he prepares to be charged by Los Angeles prosecutors
The photographs will fuel the tide of negative feeling towards the doctor who has been at the centre of allegations of malpractice over the death of the King Of Pop.
It emerged today that the 57-year-old may not be charged on his appearance at an LA county courthouse, as originally thought.
More...Born in the ghetto, he has seven children by different women and a mountain of debts... the tawdry truth about the playboy 'quack' accused of killing Jacko
Manslaughter charge 'imminent' against Michael Jackson's doctor
Instead, an involuntary manslaughter charge will now be charged on Monday, the District Attorney has announced.
Strained: The late star's personal physician will not be charged today, as originally thought, due to conflict between the District Attorney and the LAPD
Pop superstar Michael Jackson passed away in June last year
U.S. website TMZ reports that the authorities in Los Angeles have been at odds on how to deal with the doctor's arraignment which cast doubt over when he would be charged.
According to law enforcement sources who have spoken to the site, the District Attorney's office and the Los Angeles Police Department had conflicting opinions on how to bring him in.
The DA was said to be working with Dr Murray's lawyers for a voluntary surrender while the LAPD wanted to place him under arrest, handcuff him and bring him into court.
A law enforcement official told The Associated Press that officials from the Los Angeles Police Department, which spent the past seven months investigating Murray, were unhappy with the idea of him surrendering and wanted to arrest him.
The official, who was not authorized to speak publicly and requested anonymity, says various factors weighed into the desire to arrest Murray, including the possibility he might flee before his arraignment, just as O.J. Simpson did.
Doctor Murray, who is accused of administering a deadly dose of sedatives including Propofol to Jackson in the hours before his death on June 25 2009, had been due to surrender to police today at 1.30pm LA time.
He is now set to make an appearance on Monday to face charges of involuntary manslaughter.
Je zou bijna medelijden met em krijgen als je em daar zo zielig ziet zitten.quote:
Jawel hoor, Murray heeft in augustus in een videoboodschap laten weten dat ie onschuldig zou zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:44 schreef MJ44ever het volgende:
Ik heb het artikel van die oom even gelezen en ik wil een paar punten delen:
Tot nu toe hebben we Muraay helemaal niet gehoord, hij heeft nog niet echt wat gezegd. Misschien heeft hij wel heel wat dingen te vertellen die shocking zijn. Bijvoorbeeld dat Michael er zelf om gevraagd zou hebben of dadelijk zegt hij gewoon dat Michael zelfmoord wilde plegen. Ik geloof dat zelf niet hoor, maar wat als die Murray opeens met allemaal dingen komt.
Wat ik wel waar vind in het artikel is dat er zoveel artsen zijn die Michael in de loop der jaren medicijnen hebben gegeven. Wellicht niet omdat hij ze nodig had maar omdat hij ze wilde. Ik vind die eigenlijk net zo schuldig, ook al kwam daar geen dood uit voort. Deze Murray is gewoon de sjaak, het is fout afgelopen. Maar die dr. Arnold Klein kan ik ook wel aan de hoogste boom hangen, misschien nog wel meer dan die Murray want Michael is gewoon (uiteraard wel op eigen wens) verslaafd gemaakt.
Kunnen jullie je nog herinneren toen Michael net was overleden, nog geen half uur daarna dat Brian Oxman een telefonisch interview gaf? Hij was helemaal van de kaart en ook behoorlijk boos. Hij deed vrij mysterieus maar hij liet heel duidelijk merken dat hij toen al aan een overdosis dacht en dat hij dat de familie (waar hij immers voor zegt advocaat te zijn!) er van af wist en schuldig daar aan is. Wat vonden jullie van dat interview?
Ten eerste: Joe Jackson dient elke week wel een aanklacht inquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:51 schreef MJ44ever het volgende:
Ik lees trouwens net dat Joe Jackson een aanklacht heeft ingediend voor een foto die is gepubliceerd. Waarschijnlijk de foto van Michael in de ambulance.
Ik lees overal dat de foto nep zou zijn. Nep in een hoax verhaal of is het ook daadwerkelijk bevestigd dat het nep is?
Hoezo dat?quote:
Nee, sorry, dat zie ik niet. Die oren bijvoorbeeld zijn totaal verschillend.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:01 schreef piepie het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Dit gaat niet over de hoax hoor, daar heeft het niets mee te maken denk ik, dus dat kan best hier.
Interessanter lijkt me dan het "gezeur" of Michael wel de echte vader van die kinderen is.
Jullie zien toch ook wel dat dit 2 x Conrad Murray is?
Nee, ok, dat vroeg ik me dus af. Want ik had ook nooit ergens gelezen dat het bevestigd was dat hij fake was. Ik denk, misschien heb ik toch wat gemistquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ten eerste: Joe Jackson dient elke week wel een aanklacht in![]()
Die foto is naar mijn weten gewoon echt. Het zijn idd de hoax aanhangers die er weer wat anders van maken. Het is in ieder geval nooit daadwerkelijk bevestigd dat hij nep zou zijn.
Nou, ik vond die videoboodschap in augustus nietszeggend. Ik doel meer op echte details van die dag, zijn kant van het verhaal hoe het gelopen is. Ik snap ook wel dat ze hem niet voor niks aanklagen. Ben wel heel benieuwd naar wat hij te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jawel hoor, Murray heeft in augustus in een videoboodschap laten weten dat ie onschuldig zou zijn.
En wat dan nog als hij met allemaal dingen komt, dat merken we dan wel weer?
Feit is dat de LAPD de afgelopen zeven maanden grondig onderzoek heeft gedaan. Ze klagen hem niet voor niets aan?
Niet gezien, heb je hier misschien een linkje van?
Dank je voor het filmpje...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:28 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Nou, ik vond die videoboodschap in augustus nietszeggend. Ik doel meer op echte details van die dag, zijn kant van het verhaal hoe het gelopen is. Ik snap ook wel dat ze hem niet voor niks aanklagen. Ben wel heel benieuwd naar wat hij te zeggen heeft.
Hier de link:
Ik hoorde het toen 's nachts live en ik was er ook erg van onder de indruk. Je merkte toen echt heel duidelijk een eerlijke mening vanuit zijn kant terwijl hij nu gewoon weer voor Joe Jackson werkt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dank je voor het filmpje...
Ooh, wat is dit indrukwekkend.![]()
En ja, iemand had op moeten staan en hem kidnappen naar een ontwenningskliniek. Weer. Want Michael had een heel zelfdestructieve kant. Hij had ook geen goede basis onder zijn kont.
Vertel hier eens wat meer over, als je wil? Hier weet ik niks van. (heb boek besteld over de rechtzaak 2005 maar moet nog binnenkomen)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:47 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Ik hoorde het toen 's nachts live en ik was er ook erg van onder de indruk. Je merkte toen echt heel duidelijk een eerlijke mening vanuit zijn kant terwijl hij nu gewoon weer voor Joe Jackson werkt.
Tijdens de rechtzaak nam Mesereau hem apart naar buiten en die heeft hem toen uit het team gegooid. Het is toch een beetje een meeloper die Oxman.
Leg eens uit? Weet niet eens wat dat is, heb er nooit naar gekeken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Zijn leven was een soort Truman Show.
Nou, er zijn gelukkig zat mensen die wat dieper konden kijken, en altijd in zijn onschuld hebben geloofd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:07 schreef MJ44ever het volgende:
Ik dacht er vandaag aan dat hij nóóit meer gaat meemaken dat zijn aanklagers zijn onschuld gaan bekennen. Die kans is gewoon verkeken, Michael is gestorven met die stempel op z'n voorhoofd.
En nu lijkt iedereen het te zijn vergeten, hij is een god nu, walgelijk gewoon.
Ja, maar voor hemzelf, dat hij nooit meer zou meemaken mocht het ooit door de aanklagers zelf ontkracht worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, er zijn gelukkig zat mensen die wat dieper konden kijken, en altijd in zijn onschuld hebben geloofd.
Weet je...zijn jeugd heeft zo'n gat in hem geslagen, dat al die fans dat niet konden dichten. Dat is juist het trieste eraan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:11 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Ja, maar voor hemzelf, dat hij nooit meer zou meemaken mocht het ooit door de aanklagers zelf ontkracht worden.
Vond het ook erg aandoenelijk dat Prince de fans bedanke, omdat we er altijd voor hem waren.
Ben blij dat hij dat zo heeft gevoeld.
Dat is ook weer zo. Je hebt nu gewoon meerdere soorten fans.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Weet je...zijn jeugd heeft zo'n gat in hem geslagen, dat al die fans dat niet konden dichten. Dat is juist het trieste eraan.
Ik durf het bijna niet te zeggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:15 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Je hebt nu gewoon meerdere soorten fans.
Fans zoals wij, altijd fan geweest.
Mensen die fan zijn van zijn muziek, de laatste jaren onaardig deden en nu weer realiseren dat ze toch echt wel van hem houden.
Mensen die hem echt gehaat hebben, zoals Albert Verlinde imo en nu opeens doen alsof ze van hem houden.
Ik heb van alles wat in m'n omgeving.
Ga die film dan héél snel kijken!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Leg eens uit? Weet niet eens wat dat is, heb er nooit naar gekeken.
Oh, dat meen je niet, haha! Nou ja, je hoort in ieder geval bij nu!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen.
Ik ben pas MJ lover geworden na zijn dood. Daarvoor luisterde ik naar andere muziek.
Aangezien ik maar drie jaar jonger ben als hij, was hij er gewoon altijd....en nu baal ik er zo van dat ik me niet meer in heb verdiept heb, toen hij nog leefde.
Oh! Dan moet ik gaan kijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ga die film dan héél snel kijken!![]()
Ik geloof ook dat de regisseur van deze film, Peter Weir, ooit in een interview heeft gezegd dat The Truman Show gebaseerd is op Michael.
Ik zie het hier staan ja, wist ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat de regisseur van deze film, Peter Weir, ooit in een interview heeft gezegd dat The Truman Show gebaseerd is op Michael.
Ja dat las ik pas na de film. Maar tijdens het kijken dacht ik al steeds: Michael Jacksons leven is echt zo.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, hij was werkelijk heel bijzonder.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:24 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Oh, dat meen je niet, haha! Nou ja, je hoort in ieder geval bij nu!
Ik merk dat inderdaad echt bij bepaalde mensen, dat ze nu pas echt inzien hoe bijzonder hij was en dat ze eigenlijk gewoon wel echt van hem hebben gehouden. Hij was part of life voor heel veel mensen.
So truequote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat las ik pas na de film. Maar tijdens het kijken dacht ik al steeds: Michael Jacksons leven is echt zo.Hij kan nergens heen, iedereen kent hem toch overal, alles wat hij doet wordt breed uitgemeten in de pers. A man in a bubble.
Ik mag hopen het laatste, als filmliefhebber doet het mij anders pijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Triest als in slecht of zielig voor Truman?
Zielig voor Trumanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Triest als in slecht of zielig voor Truman?
Haha, goede vergelijking!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kan ze niet tegen Jim Carrey in een serieuze rol. Ik heb eens iemand horen zeggen: Jim Carrey playing a serious role is like your parents having sex. You know it happens, you just don't want to see it.
lolz, Carrey in een serieuze rol is juist topquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kan ze niet tegen Jim Carrey in een serieuze rol. Ik heb eens iemand horen zeggen: Jim Carrey playing a serious role is like your parents having sex. You know it happens, you just don't want to see it.
Heeft ie al een beetje. Finding Neverland, Charlie & the Chocolate Factory, beetje MJ-achtige figuren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:32 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Zielig voor Trumanwant je gaat gewoon van dat karakter houden.
Geweldige film hoor!
Ik vind dat Johnny Depp Michael moet naspelen in een film., zo'n uitdaging voor hem en ik denk echt dat hij het als beste zou kunnen als acteur.
Zeker, daarom, magisch. Ik zag een kort interview met hem op de rode loper na MJ's overlijden en toen zei hij dat hij vereerd zou zijn als hij gevraagd zou worden mocht er ooit een film komen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heeft ie al een beetje. Finding Neverland, Charlie & the Chocolate Factory, beetje MJ-achtige figuren.
Trusteeeequote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:41 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Zeker, daarom, magisch. Ik zag een kort interview met hem op de rode loper na MJ's overlijden en toen zei hij dat hij vereerd zou zijn als hij gevraagd zou worden mocht er ooit een film komen.
Ik kan m'n ogen niet meer openhouden, slaap lekker
Grappig, ik noem ook altijd Johnny Depp als mogelijke acteur. Ze lijken ook wel wat op elkaar, qua bone structure en vrouwelijkheid in hun trekken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:32 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Zielig voor Trumanwant je gaat gewoon van dat karakter houden.
Geweldige film hoor!
Ik vind dat Johnny Depp Michael moet naspelen in een film., zo'n uitdaging voor hem en ik denk echt dat hij het als beste zou kunnen als acteur.
Het klinkt heel over-dramatisch, maar ik meen het echt: de wereld is een stukje grijzer zonder MJ. Dat beseffen maar weinig mensen, vind ik, dat we mensen zoals MJ nodig hebben in de wereld. Mensen die geloven in onschuld, en vrolijkheid, en het goede van de mens. En mensen die zichzelf opofferen om mooie dingen aan de wereld te schenken. Daar zijn er niet zo veel van. De grootste tragiek van MJ is dat dat deel van zijn bestaan zo ontzettend ondergewaardeerd wordt. Wat hij gecreëerd heeft, is tijdloos en voor altijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, hij was werkelijk heel bijzonder.
Ik heb overigens nooit over hem geoordeeld hoor. Maar ik ben gewoon opgegroeid met een andersoortig muziek van huis uit. Meer gitaarbands.
Pffff ik wou dat ik em had kunnen zien in een concert.
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:49 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Het klinkt heel over-dramatisch, maar ik meen het echt: de wereld is een stukje grijzer zonder MJ. Dat beseffen maar weinig mensen, vind ik, dat we mensen zoals MJ nodig hebben in de wereld. Mensen die geloven in onschuld, en vrolijkheid, en het goede van de mens. En mensen die zichzelf opofferen om mooie dingen aan de wereld te schenken. Daar zijn er niet zo veel van. De grootste tragiek van MJ is dat dat deel van zijn bestaan zo ontzettend ondergewaardeerd wordt. Wat hij gecreëerd heeft, is tijdloos en voor altijd.
Hoeveel artiesten zijn er nou wiens werk zo vol positiviteit zit?
Het feit dat de kids niet donker zijn is niet 100% proof, maar komt wel in de buurt. Ik denk dat MJ geen seks heeft gehad. Niet met mannen en niet met vrouwen. Is gewoon een idee dat ik heb. De kids lijken ook echt voor geen meter op hem, dus de kans dat hij de vader is, is wat mij betreft ongeveer 1%quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:40 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
En waarom is dat "natuurlijk" duidelijk?
Ik vraag me af welk onderzoek die Barbara Barend dan gedaan heeft en waarom ze dat niet publiceert, want daar zou ze op dit moment heel veel geld mee verdienen.
Als je trouwens goed bent in research - en dat ben ik - dan ben je er vrij snel achter dat dat onwaarschijnlijk is, dat hij niet de vader is.
Ik denk dat Blanket en Omar zijn enige echte biologische kinderen zijn. Maar dat hij nooit seks heeft gehad, ik weet het niet. Aan de ene kant was hij echt super verlegen, nonsexueel en alles maar aan de andere kant zijn er natuurlijk duizenden meisjes geweest, 50% van zijn liedjes gaan over liefde en om over sommige dancemoves nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 7 februari 2010 03:27 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het feit dat de kids niet donker zijn is niet 100% proof, maar komt wel in de buurt. Ik denk dat MJ geen seks heeft gehad. Niet met mannen en niet met vrouwen. Is gewoon een idee dat ik heb. De kids lijken ook echt voor geen meter op hem, dus de kans dat hij de vader is, is wat mij betreft ongeveer 1%
Ik zei al: als je een beetje goed bent in research, dan weet je dat dat onwaarschijnlijk is. Het is vrij gemakkelijk om betrouwbare bronnen te vinden die bevestigen dat MJ seksueel actief was en zelfs nogal veel wisselende contacten had.quote:Op zondag 7 februari 2010 03:27 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het feit dat de kids niet donker zijn is niet 100% proof, maar komt wel in de buurt. Ik denk dat MJ geen seks heeft gehad. Niet met mannen en niet met vrouwen. Is gewoon een idee dat ik heb. De kids lijken ook echt voor geen meter op hem, dus de kans dat hij de vader is, is wat mij betreft ongeveer 1%
Omar is absoluut niet zijn biologische zoon. Omar heeft MJ voor het eerst ontmoet toen hij al een jaar of 11 was en was al een bekend impersonator voordat ze elkaar ooit ontmoet hadden. Bovendien lijkt hij ook gewoon op zijn beide ouders en zijn zus. Hij woont ook nog steeds in Noorwegen, en heeft in Noorse media al zo vaak bevestigd dat hij niet zijn zoon is, maar hem wel als een vaderfiguur zag. Hij gaat af en toe naar LA om bij de kinderen te zijn, maar woont gewoon samen in Noorwegen met zijn vriendin.quote:Op zondag 7 februari 2010 03:39 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik denk dat Blanket en Omar zijn enige echte biologische kinderen zijn. Maar dat hij nooit seks heeft gehad, ik weet het niet. Aan de ene kant was hij echt super verlegen, nonsexueel en alles maar aan de andere kant zijn er natuurlijk duizenden meisjes geweest, 50% van zijn liedjes gaan over liefde en om over sommige dancemoves nog maar te zwijgen.
Ze zijn zelfs een keer een hotel uitgezet omdat de andere gasten last hadden van hun seksgeluiden en als je Donald Trump mag geloven waren ze beiden nogal luidruchtig en nogal druk op dat gebied.quote:Op zondag 7 februari 2010 09:54 schreef MJ44ever het volgende:
Ik denk dat hij wel sex met Lisa heeft gehad omdat ik gewoon denk dat zij niet in een relatie/huwelijk stapt zonder. En zei de lijkschouwer niet dat hij goed zaad had?
Maar goed, ik hoop voor de kinderen dat deze discussie nooit meer opwaait in de media. Daar schiet niemand wat mee op.
Je gaat Michael toch niet het hotel uitzetten?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:01 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs een keer een hotel uitgezet omdat de andere gasten last hadden van hun seksgeluiden en als je Donald Trump mag geloven waren ze beiden nogal luidruchtig en nogal druk op dat gebied.
Lis marie heeft ook tijdens een intervieuw met oprah verteld dat er sexuele consumptie was tijdens hun huwelijk, het zal vast ergens terug te zien zijn op het internet dat interviewquote:Op zondag 7 februari 2010 10:01 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs een keer een hotel uitgezet omdat de andere gasten last hadden van hun seksgeluiden en als je Donald Trump mag geloven waren ze beiden nogal luidruchtig en nogal druk op dat gebied.
Ook in dat interview met die bitch van een Diane Sawyer die ook zo onbeleefd was om hier expliciet naar te vragen.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
Lis marie heeft ook tijdens een intervieuw met oprah verteld dat er sexuele consumptie was tijdens hun huwelijk, het zal vast ergens terug te zien zijn op het internet dat interview
Nou Micgael is in het MGM hotel in Las Vegas gevraagd vooral nooit meer terug te komen, omdat hij daar met wat vrienden de hele kamer verbouwd zou hebben.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je gaat Michael toch niet het hotel uitzetten?
Ik vind dat Blanket en Omar zo ontzettend op elkaar lijken. Misschien zijn zij wel biologische broers.quote:Op zondag 7 februari 2010 09:58 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Omar is absoluut niet zijn biologische zoon. Omar heeft MJ voor het eerst ontmoet toen hij al een jaar of 11 was en was al een bekend impersonator voordat ze elkaar ooit ontmoet hadden. Bovendien lijkt hij ook gewoon op zijn beide ouders en zijn zus. Hij woont ook nog steeds in Noorwegen, en heeft in Noorse media al zo vaak bevestigd dat hij niet zijn zoon is, maar hem wel als een vaderfiguur zag. Hij gaat af en toe naar LA om bij de kinderen te zijn, maar woont gewoon samen in Noorwegen met zijn vriendin.
Dat was dat met poepbesmeurde laken incident? Ik vind het vreemd dat dat dan niet meteen breed in de pers is uitgemeten. Zoiets kan niet lang stil blijven, zeker niet in Amerika.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:01 schreef erik666 het volgende:
[..]
Nou Micgael is in het MGM hotel in Las Vegas gevraagd vooral nooit meer terug te komen, omdat hij daar met wat vrienden de hele kamer verbouwd zou hebben.Of dit ook werkelijk waar is weet ik niet, maar dit heb ik een van zijn vorige managers horen vertellen.
Ja dat klopt. Nou dat het niet in de pers zo uitgemeten wordt is, omdat het nogal vaak voor schijnt te komen, met bekende en ook onbekende mensen, die in hotelkamers helemaal los schijnen te gaan. Maar dit is eigenlijk niet leuk om ( ja ik begin er zelf over) Michael onderuit te halen, omdat het onderwerp "a great father is".quote:Op zondag 7 februari 2010 14:14 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat was dat met poepbesmeurde laken incident? Ik vind het vreemd dat dat dan niet meteen breed in de pers is uitgemeten. Zoiets kan niet lang stil blijven, zeker niet in Amerika.
teh fuck?!quote:Op zondag 7 februari 2010 09:54 schreef MJ44ever het volgende:
Ik denk dat hij wel sex met Lisa heeft gehad omdat ik gewoon denk dat zij niet in een relatie/huwelijk stapt zonder. En zei de lijkschouwer niet dat hij goed zaad had?
Maar goed, ik hoop voor de kinderen dat deze discussie nooit meer opwaait in de media. Daar schiet niemand wat mee op.
Dat kan toch niet? Dat is echt al lang dood.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
teh fuck?!![]()
is dat een vast onderdeel bij een autopsie?
Nee hoor, ze lijken helemaal niet erg op elkaar. Omer heeft op die jonge fotos altijd een hele lading make up op, daardoor lijkt het nog wat, en ze hebben hetzelfde kapsel, maar daar houdt de gelijkenis wel mee op.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:12 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Ik vind dat Blanket en Omar zo ontzettend op elkaar lijken. Misschien zijn zij wel biologische broers.
Nee, natuurlijk is dat geen vast onderdeel bij een autopsie. Maar het is MJ he, dus dan geldt fatsoen niet meer.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
teh fuck?!![]()
Je zegt het allemaal alsof het een feit is, weet jij soms meer dan wij?quote:Op zondag 7 februari 2010 15:54 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Nee hoor, ze lijken helemaal niet erg op elkaar. Omer heeft op die jonge fotos altijd een hele lading make up op, daardoor lijkt het nog wat, en ze hebben hetzelfde kapsel, maar daar houdt de gelijkenis wel mee op.
En nu kan je het helemaal goed zien, die Omer is een kleine smurf en Blanket is al bijna even groot als hij. Blanket lijkt veel op een jonge MJ, bij de Grammy's laatst zag je dat vooral goed, maar zeker niet op Omer.
Blanket's moeder is ook niet Pia Bhatti, trouwens, dus broers zijn ze ook niet. Dacht ik eerst zelf ook, maar Blanket's moeder is iemand anders.
Zo staat het er: Full Michael Jackson autopsy results leaked: healthy 50-year-old man of normal weight, strong heart, excellent kidneys, minor lung trouble, and "actively producing sperm"quote:Op zondag 7 februari 2010 15:56 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is dat geen vast onderdeel bij een autopsie. Maar het is MJ he, dus dan geldt fatsoen niet meer.
De enige zinvolle vraag die er vandaag gesteld is.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
teh fuck?!![]()
Misschien een lijntje met de overledene?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:50 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Je zegt het allemaal alsof het een feit is, weet jij soms meer dan wij?
weet zelf ook wel dat dit niet normaal is, was meer verontwaardigingquote:Op zondag 7 februari 2010 19:56 schreef piepie het volgende:
[..]
De enige zinvolle vraag die er vandaag gesteld is.
Natuurlijk niet ....
Hoe dan onderzoeken, heeft die lijkschouwer Michael's lijk afgetrokken en zijn zaad geproefd?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
weet zelf ook wel dat dit niet normaal is, was meer verontwaardiging
maar sowieso al lomp dat ze dat gaan onderzoeken, maar tis helemaal belachelijk om t naar buiten te brengen
Ik ben goed in research.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:50 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Je zegt het allemaal alsof het een feit is, weet jij soms meer dan wij?
Alsjeblieft, zeg.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe dan onderzoeken, heeft die lijkschouwer Michael's lijk afgetrokken en zijn zaad geproefd?
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe dan onderzoeken, heeft die lijkschouwer Michael's lijk afgetrokken en zijn zaad geproefd?
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Whaha.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:51 schreef Robijn48 het volgende:
We're told there is a concern about Dr. Murray's safety because of intense feeling on the part of some Michael Jackson fans that Dr. Murray killed the singer.
Goede, realistische post. Wat er ook gespeculeerd wordt, het is in feite zinloos.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:51 schreef Zapato het volgende:
[..]
![]()
Gást, mental picture![]()
OT: MJ zou zomaar wel en geen vader kunnen zijn, beide standpunten hebben hun argumenten die integraal niet met bewijs gestaafd kunnen worden, dus eigenlijk niet valide zijn. Aan de ene kant is het duidelijk dat MJ heel graag kinderen wilde en nogal van kinderen hield - dit lijkt me een open deur intrappen - wat het wel zeer logisch maakt dat ie op een gegeven moment kinderen zou nemen.
Aan de andere kant zijn zn kinderen blank (of iig eerder blank dan negroïde) en is MJ ook wel zo anders in zn hoofd dat hij op een andere manier aan kinderen zou willen komen, waarschijnlijk volgens een redenatie die wij ons niet zomaar zouden kunnen voorstellen.
Ben benieuwd of hier ooit enig officieel, betrouwbaar uitsluitsel over gaat komen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:00 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Whaha.
Ik vraag me af in hoeverre die kinderen zelf weten hoe de vork in de steel zit. Sowieso is het super lullig voor hen om via de media steeds die geruchten te moeten vernemen. Ze kunnen het nooit meer aan hun vader zelf vragen.
Foto's??quote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef Shitney-returns het volgende:
Wel heel toevallig dan dat MJ net die ene donor vader gevonden heeft die ook vitiligo heeft en die ook sprekend op zijn eigen opa lijkt.
Ik word zo moe van het feit dat mensen maar niet kunnen accepteren dat MJ ook gewoon een man was die seks had. Zelfs zo erg dat ze na zijn dood nog even lekker gaan publiceren dat ie heus zaadcellen produceerde, dat is toch hemelschreiend?
Mensen zien ook echt alleen maar wat ze willen zien bij MJ. Net als met Lisa Marie, er bestaan paparazzi fotos van hen waarbij je per seconde ziet hoe ze lopen te flikflooien met elkaar, er zijn tientallen getuigen die er niks bij te winnen of verliezen hebben die allemaal vertellen dat ze niks anders gezien hebben dan een normaal verliefd stel die niet van elkaar af konden blijven, maar bijna 10 jaar na dato wil men nog steeds '" bewijs". Wat dan in godsnaam? Een volgespoten condoom?
Of ook die fotos dat ze samen ergens bij een hotel aankomen, allebei keurig in de kleren, haartjes keurig gekapt, MJ in een overhemd dat netjes in zijn broek zit, vervolgens van diezelfde dag fotos op het balkon van dat hotel: haar in de war, overhemd gekreukeld en open en een big "maaan, I got me some laid" smile op zijn gezicht en Lisa Marie ineens in een badjas. Wat denken mensen dan dat ie daar in die hotelkamer deed met zijn vrouw, wedstrijdje wie het hoogst kan springen? Uh-huh, en per ongeluk raakte Lisa Marie daarbij haar jurk kwijt zeker. Oeps.
Ik kan het serieus niet beter zeggenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef Shitney-returns het volgende:
Wel heel toevallig dan dat MJ net die ene donor vader gevonden heeft die ook vitiligo heeft en die ook sprekend op zijn eigen opa lijkt.
Ik word zo moe van het feit dat mensen maar niet kunnen accepteren dat MJ ook gewoon een man was die seks had. Zelfs zo erg dat ze na zijn dood nog even lekker gaan publiceren dat ie heus zaadcellen produceerde, dat is toch hemelschreiend?
Mensen zien ook echt alleen maar wat ze willen zien bij MJ. Net als met Lisa Marie, er bestaan paparazzi fotos van hen waarbij je per seconde ziet hoe ze lopen te flikflooien met elkaar, er zijn tientallen getuigen die er niks bij te winnen of verliezen hebben die allemaal vertellen dat ze niks anders gezien hebben dan een normaal verliefd stel die niet van elkaar af konden blijven, maar bijna 10 jaar na dato wil men nog steeds '" bewijs". Wat dan in godsnaam? Een volgespoten condoom?
Of ook die fotos dat ze samen ergens bij een hotel aankomen, allebei keurig in de kleren, haartjes keurig gekapt, MJ in een overhemd dat netjes in zijn broek zit, vervolgens van diezelfde dag fotos op het balkon van dat hotel: haar in de war, overhemd gekreukeld en open en een big "maaan, I got me some laid" smile op zijn gezicht en Lisa Marie ineens in een badjas. Wat denken mensen dan dat ie daar in die hotelkamer deed met zijn vrouw, wedstrijdje wie het hoogst kan springen? Uh-huh, en per ongeluk raakte Lisa Marie daarbij haar jurk kwijt zeker. Oeps.
Bovenste twee alinea's: mee eens.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef Shitney-returns het volgende:
bron????quote:Op maandag 8 februari 2010 18:16 schreef DrDentz het volgende:
In '98 stond MJ nog wel met Lisa Marie te bekken. Als getrouwde man.
Ja dat klopt, maar dat heeft niets met zijn kinderen te maken.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:16 schreef DrDentz het volgende:
In '98 stond MJ nog wel met Lisa Marie te bekken. Als getrouwde man.
Dan moet je eerst weten welk jaar die foto's genomen zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 18:28 schreef DrDentz het volgende:
Dat lijkt me logisch aangezien ze in '96 gescheiden zijn..
Ik heb de foto's heel vaak in filmpjes voorbij zien komen, zal straks wel effe zoeken.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef gifkwal het volgende:
Ik ga vanavond ook niet slapen voor er foto's zijn geplaatst!
Kijk! Daar is er eentjequote:Op maandag 8 februari 2010 18:32 schreef DrDentz het volgende:
1998![]()
[ afbeelding ]
Two years after their divorce, a canoodling MJ and Lisa Marie show up for an intimate little dinner at the Ivy restaurant in L.A- even while Jackson’s wife, Debbie Rowe, was sitting home alone, seven months pregnant with their second child. They left the restaurant hand in hand to window-shop, when a photographer caught up with them. “I can’t live without him“ Lisa Marie confessed.
Whahaquote:Op maandag 8 februari 2010 18:44 schreef DrDentz het volgende:
Maar hij draagt een mondkapje dus het is veilig.
Het heeft natuurlijk in zoverre met zijn kinderen te maken dat het a) "bewijst" dat MJ seksueel actief was en b) dat MJ en Lisa Marie volgens beiden van elkaar gescheiden zijn omdat zij geen kinderen wilde. Ook andere bronnen rondom hen bevestigen dat. Het is zeer onlogisch dat als een man zelfs scheidt van een vrouw omdat zij geen kinderen van hem wil baren, dat hij dan vervolgens met een andere vrouw kinderen "neemt" die niet van hemzelf zijn. Dan had hij net zo goed met Lisa Marie getrouwd kunnen blijven, want het is duidelijk dat de liefde cq. de lust tussen hen niet stopte met de scheiding.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat heeft niets met zijn kinderen te maken.
Volgens mij zijn die foto's waarbij ze hem door zijn masker heen zoent, van NA hun scheiding.
Oh ja ik geloof ook zeker dat hij sexueel actief was.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:52 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk in zoverre met zijn kinderen te maken dat het a) "bewijst" dat MJ seksueel actief was en b) dat MJ en Lisa Marie volgens beiden van elkaar gescheiden zijn omdat zij geen kinderen wilde. Ook andere bronnen rondom hen bevestigen dat. Het is zeer onlogisch dat als een man zelfs scheidt van een vrouw omdat zij geen kinderen van hem wil baren, dat hij dan vervolgens met een andere vrouw kinderen "neemt" die niet van hemzelf zijn. Dan had hij net zo goed met Lisa Marie getrouwd kunnen blijven, want het is duidelijk dat de liefde cq. de lust tussen hen niet stopte met de scheiding.
Mja..quote:Op maandag 8 februari 2010 19:18 schreef erik666 het volgende:
Het zou toch geweldig geweest zijn als Lisa Marie en Michael samen een kind hadden gekregen.
De waarheid zal wel weer ergens in het midden liggenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:19 schreef gifkwal het volgende:
Bedankt voor de foto's![]()
Ik las ook ergens (weet niet meer waar, sorry... weet dus ook niet meer of het een betrouwbare bron was) dat zodra het voor Michael duidelijk werd dat LM geen kinderen wilde, hij haar een beetje links liet liggen/geen interesse meer in haar had.
Misschien dat LM toch wel ergens spijt heeft (gezien ook die weblog die ze schreef vlak na Michael's dood). Desondanks denk ik dat Michael inderdaad niet de makkelijkste persoon was om mee te leven. Maar wel a hell of a lot of fun! Denk ik.
Maar als dit waar is, dan is iedereen er toch uit. Dan zijn het gewoon zijn eigen kinderen. Klaar, slotje, wat dit betreft.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie Debbie als draagmoeder, niet als zijn geliefde.
Bashir: "Is that how Blanket was born?"
Jackson: "I used a surrogate mother and my own sperm cells. I had my own
sperm cells in my other two children. They are all my children but I used a
surrogate mother and she doesn't know me, I don't know her."
Kijk, als 2 mensen trouwen en daar onstaan 2 kinderen uit, ga ik er normaal gesproken van uit dat dat met de man's 'sperm cells' gebeurt. Waarom zou hij dat nog eens aanstippen, want zoals MJ het aangeeft klinkt het als kunstmatige inseminatie. Zijn sperm cells werden gebruikt om Debbie te bevruchten volgens hem.
Bedankt!quote:
Ja, in die zin dat we hem er niet mee terugkrijgen...maar ik volg het wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Bedankt!
Heb eigenlijk weinig zin om dat proces te volgen, het gaat hoe dan ook een teleurstelling worden...
Of dat die man een juiste straf krijgt... Al hoef ik hem ook weer niet levenslang of zo te zien krijgen, want zoals je zegt krijgen we Michael er niet mee terug. Daarom interesseert het me allemaal niet zo. Maar goed, ik ga het ook wel volgen hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, in die zin dat we hem er niet mee terugkrijgen...maar ik volg het wel.
Hij krijgt toch geen levenslang, want er staat voor involantary manslaughter maar maximaal vier jaar.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:42 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Of dat die man een juiste straf krijgt... Al hoef ik hem ook weer niet levenslang of zo te zien krijgen, want zoals je zegt krijgen we Michael er niet mee terug. Daarom interesseert het me allemaal niet zo. Maar goed, ik ga het ook wel volgen hoor.
Weet ik, ik bedoelde het meer bij wijze van spreken... zo van stel dat hij levenslang zou krijgen, dan zou het me nog steeds niet veel doen. Maar ja, als hij echt schuld heeft aan het overlijden van MJ (waar ik wel in geloof) is een straf wel op z'n plaats. Heeft iemand een idee wanneer die vent verwacht wordt? Die stream is best saai als je zo zit te wachtenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hij krijgt toch geen levenslang, want er staat voor involantary manslaughter maar maximaal vier jaar.
Voor mij is het wel belangrijk dat het recht in ieder geval geschiedt. De LAPD heeft zeven maanden onderzoek gedaan, en daar is homicide uit gekomen, dus mag het recht wel zegevieren...
Wel heel jammer dat je die livestream niet groter kunt maken.
Hahaha, ja saai zo he. Nou, zover ik weet moet hij zich voor half elf vanavond (onze tijd) hebben aangegeven.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:59 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Weet ik, ik bedoelde het meer bij wijze van spreken... zo van stel dat hij levenslang zou krijgen, dan zou het me nog steeds niet veel doen. Maar ja, als hij echt schuld heeft aan het overlijden van MJ (waar ik wel in geloof) is een straf wel op z'n plaats. Heeft iemand een idee wanneer die vent verwacht wordt? Die stream is best saai als je zo zit te wachten
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:45 schreef Shitney-returns het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, ok. Ik laat de stream wel op de achtergrond draaienquote:Op maandag 8 februari 2010 20:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hahaha, ja saai zo he. Nou, zover ik weet moet hij zich voor half elf vanavond (onze tijd) hebben aangegeven.
Dus het kan idd nog wel een tijdje duren.
Me tooquote:Op maandag 8 februari 2010 20:10 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik laat de stream wel op de achtergrond draaien
Mja. Ik ga af op wat het onderzoek heeft voortgebracht. En het is ook geen volantary manslaughter geworden...dus in die zin wel terecht?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef MJ44ever het volgende:
Op een of andere manier ben ik ook niet zo mega met die Murray bezig.
Om meerdere, tegenstrijdige redenen. Vind ik wel echt helemaal dat hij schuldig is? Vind ik wel dat er uberhaubt een gepaste straf is? Boeit het me niet omdat Michael toch niet meer terugkomt?
Vind ik het wel een prettig idee dat iemand in de gevangenis komt hiervoor? Zou Michael dat prettig vinden?
Totaal tegenstrijdig dus allemaal!
Je verwoordt precies mijn gedachtes hierover. Voel vreemd genoeg ook niet echt woede of wraaklust tegenover Murray, iets wat ik bijvoorbeeld wel voelde bij Sneddon. Als het inderdaad echt zo is dat hij er niks aan kon doen en dat het een onfortuinlijk ongeluk is, dan heb ik eerder medelijden met hem. Al weet ik natuurlijk nog niet of dat zo is, feit blijft dat hij slecht gereageerd heeft op de hele situatie (met 911 bellen, die vage reanimatie etc).quote:Op maandag 8 februari 2010 20:12 schreef MJ44ever het volgende:
Op een of andere manier ben ik ook niet zo mega met die Murray bezig.
Om meerdere, tegenstrijdige redenen. Vind ik wel echt helemaal dat hij schuldig is? Vind ik wel dat er uberhaubt een gepaste straf is? Boeit het me niet omdat Michael toch niet meer terugkomt?
Vind ik het wel een prettig idee dat iemand in de gevangenis komt hiervoor? Zou Michael dat prettig vinden?
Totaal tegenstrijdig dus allemaal!
Wat dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:26 schreef MJ44ever het volgende:
Inderdaad, dat denk ik ook.
Weten jullie trouwens dat Michael de dag naar de rechtzaak voor zo'n 1,5 dag naar het ziekenhuis is geweest?
Wist ik niet, waarvoor? Instorting?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:26 schreef MJ44ever het volgende:
Inderdaad, dat denk ik ook.
Weten jullie trouwens dat Michael de dag naar de rechtzaak voor zo'n 1,5 dag naar het ziekenhuis is geweest?
Het lijkt me duidelijk dat Debbie niet echt een geliefde was. Of ze wel of niet seks hebben gehad zal altijd een mysterie blijven (ik denk zelf overigens van wel), maar juist omdat Debbie alleen met Michael getrouwd is om hem kinderen te schenken, is het nog onwaarschijnlijker dat het niet zijn kinderen zijn. Immers, waarom zou je gaan scheiden van je vrouw en zelfs trouwen met de draagmoeder die je betaalt om kinderen te baren als het vervolgens niet je eigen kinderen zijn? Da's zelfs voor MJ nogal omslachtig, dan had hij net zo goed een Angelina kunnen doen. En dan had hij ook niet tot zijn veertigste hoeven wachten, als het hem niet om zijn eigen kinderen te doen was. Hij heeft vanaf mid-eighties tot eind nineties in elk interview dikke tranen geplengd dat hij zo graag kinderen wilde, hij en Lisa Marie zijn gescheiden vanwege wederom die kinderen, en dan krijgt hij die kinderen en dan zouden ze niet van hem zijn? Totaal onlogisch, natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie Debbie als draagmoeder, niet als zijn geliefde.
Bashir: "Is that how Blanket was born?"
Jackson: "I used a surrogate mother and my own sperm cells. I had my own
sperm cells in my other two children. They are all my children but I used a
surrogate mother and she doesn't know me, I don't know her."
Kijk, als 2 mensen trouwen en daar onstaan 2 kinderen uit, ga ik er normaal gesproken van uit dat dat met de man's 'sperm cells' gebeurt. Waarom zou hij dat nog eens aanstippen, want zoals MJ het aangeeft klinkt het als kunstmatige inseminatie. Zijn sperm cells werden gebruikt om Debbie te bevruchten volgens hem.
Ja, maar die moet ik echt gaan zoeken en daar heb ik nu echt de tijd en zin niet voor. Komt wel, beloofd.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:04 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Maar ik hoop nog steeds op de badjas-foto's
Shitney, ook jij weet niet de waarheid hierover. Give it a rest, please................quote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat Debbie niet echt een geliefde was. Of ze wel of niet seks hebben gehad zal altijd een mysterie blijven (ik denk zelf overigens van wel), maar juist omdat Debbie alleen met Michael getrouwd is om hem kinderen te schenken, is het nog onwaarschijnlijker dat het niet zijn kinderen zijn. Immers, waarom zou je gaan scheiden van je vrouw en zelfs trouwen met de draagmoeder die je betaalt om kinderen te baren als het vervolgens niet je eigen kinderen zijn? Da's zelfs voor MJ nogal omslachtig, dan had hij net zo goed een Angelina kunnen doen. En dan had hij ook niet tot zijn veertigste hoeven wachten, als het hem niet om zijn eigen kinderen te doen was. Hij heeft vanaf mid-eighties tot eind nineties in elk interview dikke tranen geplengd dat hij zo graag kinderen wilde, hij en Lisa Marie zijn gescheiden vanwege wederom die kinderen, en dan krijgt hij die kinderen en dan zouden ze niet van hem zijn? Totaal onlogisch, natuurlijk.
Dat verhaal over die moeder van Blanket is trouwens dikke onzin, en ja, dat heb ik uit een zeer betrouwbare bron. Blanket is een ongelukje uit een relatie.
Als dat zo is, waarom zou de moeder dan uit beeld verdwenen zijn? Lijkt me sterk dat je zo je kind opgeeft. En aan 'betrouwbare bron' hebben wij niks, wie mag dat zijn?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:29 schreef Shitney-returns het volgende:
Dat verhaal over die moeder van Blanket is trouwens dikke onzin, en ja, dat heb ik uit een zeer betrouwbare bron. Blanket is een ongelukje uit een relatie.
Spannend hè, net een soap.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef Robijn48 het volgende:
Ik snap jullie ook wel hoor. Ben heel benieuwd hoe het gaat uitpakken allemaal.
Thanks for sharing.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:39 schreef MJ44ever het volgende:
Wij waren bij de uitspraak op een maandag. Michael kwam naar buiten en gaf geen speech of wat dan ook. Iedereen zag hoe brak hij was. Dinsdag gebeurde er niks en woensdag kwam zijn bodyguard in een geblindeerde auto naar buiten rijden. Hij sprak met ons en met de pers dus wij dachten niet dat MJ erin zat. Hij zei dat hij een hamburger ging halen voor Michael en dat hij na een uur terug zou zijn. Daarna zou gekeken worden of er een feest op Neverland voor de fans zou komen.
Niemand hield het verder in de gaten maar de bodyguard kwam dus niet terug. Toen we 's avonds op de kamer zaten zagen we een interview van Jermaine op CNN en die liet vallen dat hij niet kon zeggen waar MJ was. Huh, dachten wij, hij is toch gewoon thuis?
Toen zijn we naar het ziekenhuis gereden en ja hoor, daar stond MJ's auto. We hebben daar even staan wachten en alles werd uiteraard ontkend door de staff daar. Het is een ziekenhuis met één verdieping, alleen de begane grond, in het bos. Achter de balie zat een oude vrouw te breien en half te slapen.
Uiteindelijk zijn we weggegaan. De volgende dag gingen we weer naar Neverland. Toen zagen we de bodyguard weer rijden, die zijn we gevolgd en ja hoor, naar het ziekenhuis. Wij hadden wat lekkere dingen voor Michael meegenomen, die gaven we aan hem. Hij was erg in shock dat wij het wisten en wij verzekerden hem dat we het niet zouden laten uitlekken. Kan je nagaan, honderd fans op Neverland, CNN, BBC en alle andere pers stonden daar terwijl Michael daar lag in zo'n klein ziekenhuisje, helemaal alleen![]()
Hij zei dat Michael uitgeput en uitgedroogd was en dat hij aan een infuus lag enzo. Hij had een sporttas bij zioch want Michael mocht weer naar huis. We zijn weggegaan want dat wilde we allemaal niet zien. Een uur later kwam hetzelfde busje met Michael erin weer aan op Neverland en niemand die iets merkte.
Dat was dus op donderdag. Op vrijdagavond hadden we een feest in een casino waar veel familie van Michael bij was. Toen we na afloop terugkwamen bij Neverland voelde we dat Michael weg was en volgens is hij nooit meer op Neverland terug geweest.
Zie hier: http://blackorwhite.nl/content/view/316/32/
Aha!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef piepie het volgende:
[..]
Spannend hè, net een soap.
Misschien komt hij wel per helicopter, als een soort superstar.
Hij dronk nog relaxed een kop koffie in een koffiebar net.
Foto staat op TMZ.
(als je de live stream groter wilt zien, moet je op 200% klikken ...)
Het klinkt heel flauw en interessantdoenerig, dus daarvoor mijn excuses, maar ik heb beloofd dat niet te zeggen. Het is iemand die ik omdat ik bij toeval op iets interessants stuitte heb opgezocht en die MJ persoonlijk gekend heeft. Geen bekend iemand verder, hij kende MJ door zijn werk.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:37 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom zou de moeder dan uit beeld verdwenen zijn? Lijkt me sterk dat je zo je kind opgeeft. En aan 'betrouwbare bron' hebben wij niks, wie mag dat zijn?
Weird idee dat jij daar bij was, toch!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:45 schreef MJ44ever het volgende:
Ja, op een gegeven moment kwam er iemand naar buiten in een rolstoel. Ik schrok want het leek op Michael maar het was gewoon een oude vrouwToen dacht ik, dit wil ik niet zien, dit wordt veel te persoonlijk.
Ik vond het wel heel bezar dat de meest beroemde persoon ter wereld op dat moment in een klein ziekenhuisje lag terwijl de wereld dacht dat hij thuis zat te feesten ofzo.
Ah, ok. Snap dat je het niet wilt zeggen, dus dat maakt ook niet uit, maar zolang wij niet weten wie het is weten we ook niet wat voor waarde we er aan moeten hechten.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Het klinkt heel flauw en interessantdoenerig, dus daarvoor mijn excuses, maar ik heb beloofd dat niet te zeggen. Het is iemand die ik omdat ik bij toeval op iets interessants stuitte heb opgezocht en die MJ persoonlijk gekend heeft. Geen bekend iemand verder, hij kende MJ door zijn werk.
Ik ook niet. Toch wel zo triest, de hele familie zonder Michaelquote:
My thoughts exactly... Lijkt me wel beangstigend voor die Murray om te zien hoe die hele clan je staat op te wachtenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Ik ook niet. Toch wel zo triest, de hele familie zonder Michael
Heb m dr even bijgezocht voor wie het interesseert: http://twitter.com/randyjackson8quote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef MJ44ever het volgende:
En toch geloof ik niet dat hij dit wilde.
Wat wel vet zou zijn is als de familie opeens met allemaal feiten op de proppen komt.
Op de twitter van Randy staat namelijk weer van alles.
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Heb m dr even bijgezocht voor wie het interesseert: http://twitter.com/randyjackson8
En dan op het dak van de auto gaat dansenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:09 schreef Shitney-returns het volgende:
Ik blijf verwachten dat MJ uit een van die autos komt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:10 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
En dan op het dak van de auto gaat dansen
Ik hoop het ook, kan ik eindelijk mijn oscar in ontvangst nemen ...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:11 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Ja, dat zou tof zijn! Was het maar zo...
Neenee, Michael wilde zelf dr. Murray! Zo triest allemaal.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:38 schreef MJ44ever het volgende:
Sony heeft gewoon de meest onbekwame en meest goedkope dokter gevonden die er bestond.
"Geef meneer Jackson alles wat hij vraagt. Stel hem niet teleur, zijn wens is jouw bevel. Denk er aan, het is wel Michael Jackson waar we het over hebben"
En zo geschiedde...
Was fictief he?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Neenee, Michael wilde zelf dr. Murray! Zo triest allemaal.
Gewoon soort van grapje. Het wordt allemaal wel gezegd dat Michael hem wilde hebben, maar ja, dat kunnen we hem niet meer navragen. Wat nou als het wel zo is als ik net type.quote:
Ja, maar dan kan je wel overal over gaan twijfelen, en daar heb ik helemaal geen zin inquote:Op maandag 8 februari 2010 21:44 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Gewoon soort van grapje. Het wordt allemaal wel gezegd dat Michael hem wilde hebben, maar ja, dat kunnen we hem niet meer navragen. Wat nou als het wel zo is als ik net type.
I mean, what if...
Zover ik begrepen heb, hebben ze ALLES onderzocht. Dus ook al die andere doktoren. (Ik heb het gevolgd, vanaf zijn dood)quote:Op maandag 8 februari 2010 21:47 schreef MJ44ever het volgende:
Nee, ik ook niet maar ik vraag me wel af of de politie verder heeft gezocht dan dokter Murray. Ook omdat de familie daar toch al wel vanaf het begin op zinspeelt. Ik bedoel, je moet wel de goede hebben natuurlijk.
Volgens mij zijn ze er wel, Karen Faye en Randy Jackson zijn daar mee bezig geweest.quote:
Mag hij wel te laat komen? Moet hij niet voor half elf binnen zijn?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef MJ44ever het volgende:
Ik wil pas naar bed als ik hem heb gezien maar als hij net als Michael overal te laat komt
Haha! Weet je nog die keer dat Michael dreigde te laat te komen in de rechtzaak, als hij er niet binnen 30 minuten of zo zou zijn zou hij de cel in gaanquote:Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef MJ44ever het volgende:
Ik wil pas naar bed als ik hem heb gezien maar als hij net als Michael overal te laat komt
Ja, was dat niet toen hij weer ziekenhuis behandeling moest ondergaan, omdat hij last had van zijn rug of iets dergelijks?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:50 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Haha! Weet je nog die keer dat Michael dreigde te laat te komen in de rechtzaak, als hij er niet binnen 30 minuten of zo zou zijn zou hij de cel in gaanWeet nog hoe enorm zenuwslopend dat toen was om te volgen.
Ja precies, maar de rechter vond dat hij toch direct moest komen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, was dat niet toen hij weer ziekenhuis behandeling moest ondergaan, omdat hij last had van zijn rug of iets dergelijks?
Ja, maar zo voel JIJ het...ik bedoel...wie weet voelt hij het wel helemaal niet zo...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:57 schreef MJ44ever het volgende:
Kan er niks aan doen maar heb toch medelijden met die man. De dood van Michael Jackson op je geweten hebben, hoe moet dat voelen zonder al dit
Daarom ook niet volantary manslaughter of murder.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:59 schreef gifkwal het volgende:
Ik ook hoor, vooral omdat ik niet denk dat hij het expres heeft gedaan. Dan is het sowieso al enorm kut voor hem om de dood van iemand op z'n geweten te hebben, laat staan de beroemdste en 1 van de meest geliefde personen op aarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |