Hè, wat lief is dit. Knap er helemaal van opquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:33 schreef Cerbie het volgende:
Laat je niet opnaaien door die troll Lavenderr / ToT, jullie doen het best goed.
gedeletequote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:51 schreef ATuin-hek het volgende:
<ramptoerist>
waarwaarwaar?
</ramptoerist>
Moet je maar op tijd aanwezig zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:51 schreef ATuin-hek het volgende:
<ramptoerist>
waarwaarwaar?
</ramptoerist>
Je hebt er echt plezier in he?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:04 schreef ashhoax het volgende:
[..]
zal volgende keer even wachten tot je er bent
Geloof dat dat ook de bedoeling is van modereren. In het midden, maar wel met een eigen mening.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind ook dat Lavenderr en ToT goed modereren (alhoewel ik het niet altijd met ze eens ben).
Ik vind het juist positief dat ze niet helemaal meegaan in alle complotten, maar dat ze ook niet helemaal aan de andere kant staan, een beetje in het midden dus
.
dacht je nu echt dat ik dat meende? ik heb er echt geen plezier inquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt er echt plezier in he?
Ben ik teveel voor aan het nerden denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je maar op tijd aanwezig zijn
En gelijk heb je.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ben ik teveel voor aan het nerden denk ikZit wat met een CMS te klooien voor een mogelijke website.
quote:
haha ik ook. Had een megakater vanochtend, gemengd met een aankomend griepje. Ga morgen, maandag en dinsdag wel weer stappen :pquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De kroeg... Ik moet er niet aan denken, ik ben net een beetje hersteld van het kroegbezoek van vrijdagnacht
. Wat een feest was dat weer zeg
! Maar nu...
Welja, drie dagen achter elkaar!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha ik ook. Had een megakater vanochtend, gemengd met een aankomend griepje. Ga morgen, maandag en dinsdag wel weer stappen :p
jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welja, drie dagen achter elkaar!
Ze hebben heerlijke taart bij de Ikea, ben even de naam kwijt, maar die móet je proberenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:32 schreef Cerbie het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/59650132
[ afbeelding ]!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |