En is Wellen Silver al aangekomen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:43 schreef huuphuup het volgende:
Oeh Claudia heb je inmiddels de MT nu kunnen proberen?
Ik ben zo moe.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, het enthousiasme straalt er vanaf!![]()
Die heeft zich er allang bij neergelegd dat hij misbruikt wordt voor Fok!-doeleinden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Stiemie het volgende:
ClaudiaEn je lief bleef echt stug schaatsen kijken tijdens je smurfengedoe?
![]()
als het je troost, ik heb er een half uur over gedaan, de oppervlakte van de hele woonkamer gebruikt, en het vier keer over gedaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die heeft zich er allang bij neergelegd dat hij misbruikt wordt voor Fok!-doeleinden.![]()
Ik zit trouwens nu al te stressen omdat ik de Mei Tai nooit zo mooi opgevouwen krijg als Huup.
Ik ben ook heel benieuwd. Ik ben alleen de ringsling gewend. Aangezien dit symmetrisch dragen is heb ik hoge vewachtingen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:58 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben benieuwd hoe je het dragen van Ivan erin vindt! Ik was echt zó positief verrast over hoe licht en fijn hij droeg
Ik ook! Door omstandigheden hem gister pas opgehaald bij Miss Sly dus ik ga vandaag proberen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef mrien het volgende:
Ik ben benieuwd hoe je hem gaat vinden!
Ik heb de Wellen nu ook zelf in huis! Morgen maak ik het pakketje open.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
Fijn dat Wellen er is claudia (althans bij de portier)
En op naar droog weer
Huup had gelijk: het draagt ongelooflijk licht! Ik heb zelf het idee dat ik een wat meer gevulde mei tai wel heel fijn zou vinden. Maar dat zal wel aan mijn gebrekkige knooptechniek liggen. Ik vond het ook echt lastig om strak te knopen. Herkansing als Ivan wat vrolijker is. Helaas is hij maar een paar uur per dag wakker, de slaapkop.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef Twinkly het volgende:
Als er nog een keer een mei tai rond gaat zou ik ook wel mee willen doen, ik ben benieuwd hoe dat draagt
Je kunt nu ook nog meedoen als je wilt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef Twinkly het volgende:
Als er nog een keer een mei tai rond gaat zou ik ook wel mee willen doen, ik ben benieuwd hoe dat draagt
je bent juist hartstikke mooi joh!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
Let niet op m'n slobbertrui, m'n vetrol en onderkin en de enigszins merkwaardige knooptechniek van m'n lief.
Ja? super!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Je kunt nu ook nog meedoen als je wilt.
Ik jullie ook, kunnen we van de zomermeet geen lentemeet makenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had Niels zo graag gezien vandaag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |