ik ook... wil die misschien ook kopenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:53 schreef mrien het volgende:
Fijn dat je even hebt kunnen uitwaaien LL
De reis is alweer bijna ten einde! Wat is dat snel gegaan zeg!
Er is trouwens ook een vrouwelijke variant van Petit Prince
[ afbeelding ]
Petite Princesse
Ik vind hem erg mooi!
Fijn dat hij is gearriveerdquote:Op maandag 15 maart 2010 12:13 schreef Chan het volgende:
Wellen is hier zojuist gearriveerd
Vanavond zal ik even proberen wat foto's van Mei Tai te uploaden
4?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:33 schreef Poppedein het volgende:
Wat een ontzettend mooie foto's zo LL, heel erg leuk! Jullie staan er alle 4 tof op!
ik gok jij, je zoons en de doekquote:
jullie 3 + de doek. denk ik! haha.quote:
Hahaha, ik dacht precies hetzelfde! Ziet er goed uit, Chan. En wat een knulletje is het toch.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:52 schreef huuphuup het volgende:
Staat jullie goed Chan! En wat heb jij netjes breed die banden geknoopt!ik was er echt mee aan het hannesen
![]()
ik ben geloof ik niet gemaakt voor netjes knopen![]()
Volgens mij was er ook in dit of een vorige topic een filmpje gepost met knoopinstructies. Anders kun je iig op youtube Meitai opgeven en dan vind je vast ook een heleboel instructies.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha zie hem kijken naar de camera.....whoh! wasda voor ding!
Zit er bij de MeiTai een gebruiksaanwijzing?
Want als Chan het al lastig vindt om hem goed te knopen, dan lukt het mij (draagdoekenleek) al helemaal niet.
30/4 krijg ik hem opgestuurd, dus dan zou ik misschien wel even kunnen oefenen als ik je prinsje terug breng.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:38 schreef mrien het volgende:
Klopt, maandag is verstuurdag
Leuke foto's Tessie!!
Wanneer krijg je de Mei Tai Karin? Anders neem ik binnenkort die van mij ook wel even mee (+ draagpop) , kun je vast oefenen en ook zonder Lars
Ik heb vandaag Lelies besteld (zie draagdoektopic), dus dan kan ik die zomerklaar gaan maken met Lottequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:35 schreef mrien het volgende:
Ik vind hem supermooi en ben er erg benieuwd naar!
Maar heb je meer doeken dan deze dan? Anders heb je zelf niets meer!
Misschien dat het na vaker proberen makkelijker en beter gaat, maar ik vind doeken sneller, makkelijker te knopen, en het zit comfortabeler. Ik krijg binnenkort ook een reis mei tai van het andere forum, en die heeft geloof ik gevulde banden. Misschien dat ik dat fijner vind. En anders hou ik het gewoon lekker bij doekenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik dan ook een meisje ga maken
Tex, waarom hou je het liever bij de doeken? Ik vind eigenlijk dat je supermooi geknoopt heb en Hannah zit ook prima zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |