abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77837314
Hoe knoop je de mt uberhaupt. Als ik het goed zie bij je huup, eerst de banden over de schouder/ langs de heup naar achteren. Maak je achter bij allebei eerst een knoop? Je zit het kind erin zodat de banden onder de benen zitten en dan de heupband eroverheen om af te knopen? Zeg ik dat zo goed? Er is vast ook ergens een demo filmpje te vinden. Ga daar maar even naar zoeken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_77837431
nee je knoopt eerst de onderkant, de banden zoals ik ze op de foto heb was enkel om het lijfje wat kleiner te maken. Je doet die banden zoals op de laatste foto breng je naar achter, en dan een knoop erin. Lijfje klap je dan naar beneden toe, kind tegen je aan, lijfje weer omhoog en banden over je schouders. Als je kindje goed zit de banden kruisen op je rug en dan kun je geloof ik op verschillende manieren de rest knopen. Ik doe meestal dat ik ze naar voren breng, 1 keer om elkaar heen draai en dan net als het laatste stukje van een fwcc.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77844166
Vandaag even snel naar Rijswijk geweest. Valentijnskado's scoren! woehoe!

Voor het eerst ooit over mn jas heen geknoopt. Ik vond het te koud voor mezelf met jas open en ik wilde Amélie ook wat meer aandoen dan alleen een vestje, dus zodoende. Was even wat onwennig zoveel extra lagen tussen ons in ineens maar het ging prima. Ik merkte wel dat ik iets te los geknoopt had, heb halverwege de knoop losgehaald en eea opnieuw goed aangetrokken toen ging het beter.

actiefoto's!

op de bus wachten

en in het winkelcentrum (kouhouhoud! )

Hij slaapt in elk geval goed heb ik horen zeggen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77844320
Wat een mooie fotos huup. Het staat jullie prachtig in ieder geval.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_77844369
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:08 schreef Tinuviel het volgende:
Wat een mooie fotos huup. Het staat jullie prachtig in ieder geval.
lief, dankje
ik vind persoonlijk de kleuren mij wat bleek maken. Maar goed, das ook niet zo heel moeilijk Maar Amélie vind ik hem wel leuk staan. Lekker stoer en door t glinstertje toch ook wel weer lief enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77844489
Leuk Huup! Al staan felle kleuren je beter
Ik ben erg benieuwd hoe het hier zal staan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77858871
Wat ziet het er comfortabel uit!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77935929
Yps, kwam mezelf tegen in het lijstje, thanks! Maar de kans bestaat dat we dan net een paar daagjes weg zijn en ik wil niet het risico lopen dat ik 'm dan vergeet door te sturen oid. Ik ken mezell. Dus haal me er maar uit.
pi_77936070
huuphuup (10-2/17-2)
claudia_x (18-2/28-2)
miss_sly (1-3/8-3)
Chan (9-3/16-3)
texelonia (17-3/24-3)
Amaranta (25-3/4-4)
BE (5-4/13-4)
Tinuviel (14-4/21-4)
Davinia (22-4/29-4)
XxxKarinxxx (30-4/7-5)
ssserpente (8-5/15-5)
...
Vlindur (aan het einde)
wickie (aan het einde)

Ssserpente, ik heb je naar onderen gezet, kun je alsnog meedoen. Chan, jij bent nu weer naar boven. Wat een geregel dit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77936149
Ah, da's ook goed. Jij hebt mijn adres niet he?
pi_77936542
Nu wel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 22:00:31 #112
5428 crew  miss_sly
pi_77936785
Ow, wat heb ik de mt nu in een fijne periode, want misschien kan ik mijn mams dan ook eens laten dragen Ze wil dat erg graag, maar ik denk dat ze de doek toch wat ingewikkeld vindt. Met de mt komt dat vast helemaal goed

Yps, wat een geregel en wat fijn dat je het doet
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77973281
Oeke, is petit prince goed aangekomen?
En heb je al wst tijd kunnen vinden om hem te gebruiken? Wel v,balen dat je zo druk bent(:
pi_77976391
Yppy, ik wil je mijn adres pm'en maar je box zit vol.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77976650
Er is weer plek. Op de een of andere manier is het in een week tijd van 18% naar 100% gegaan.
*OUD heilige*
pi_77976708
Huup en Amelie!
quote:
Op zondag 14 februari 2010 00:15 schreef mrien het volgende:
Oeke, is petit prince goed aangekomen?
En heb je al wst tijd kunnen vinden om hem te gebruiken? Wel v,balen dat je zo druk bent(:
Hij is goed aangekomen, wel een dag later, we waren allebei weg. En ik heb al 2 keer kunnen dragen.
1 keer tijdens het groenten snijden op mijn rug, dus erg kort.
En gisterochtend tijdens een jacht op behaatjes voor de danseressen. Wat petit prince en Ko al niet meemaken samen.

Hij draagt inderdaad als een huis. Heerlijk. Alleen de kleuren zijn toch anders dan ik dacht nav de foto's. Niet helemaal de mijne zeg maar. Maar dat vind ik ook leuk, eens iets heel anders.

Ik heb ook foto's maar ik moet nu weer aan het werk. Zonder Ko en zonder doek helaas. Maar vanavond zal ik even tijd maken ze hier te plaatsen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_77976794
Haha gek is dat hè Oeke? Hoe een doek heel anders kan zijn dan je je had voorgesteld aan de hand van foto's enzo van anderen

En Ko en de kleine prins op behaatjesjacht
Ben benieuwd naar je foto's!

Wij hebben helaas niet zoveel meer gedragen met de MT. Wel in huis nog om lekker op de bank te tuttebellen. Dat vindt ze toch wel erg leuk, lekker knus en knuffelig
Eergister zijn we naar het bos gegaan en ik had de MT meegenomen met in het achterhoofd om daar een flink stuk te dragen maar het was zó besneeuwd en op sommige stukken verraderlijk glad dat ik het niet durfde ik ben echt een mietje daarmee.

Ik wil vandaag proberen om Amélie met de MT op mn rug te knopen. Kijken of dat een beetje gaat en hoe het ons bevalt. Heeft iemand tips en truuks of een how-to ofzo? Hoe krijg ik haar het makkelijkst op mn rug? (t is de eerste keer rugdragen dan...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77976848
mei tai op bed leggen, Amelie erop laten liggen. Onderste banden om je heupen knopen. Zelf wat naar achteren gaan hangen en dan de bovenste banden over je schouders en langzaam aan trekken. Ze zit dan tegen je aan. Zo deed ik het meestal.
*OUD heilige*
pi_77976858
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:09 schreef YPPY het volgende:
mei tai op bed leggen, Amelie erop laten liggen. Onderste banden om je heupen knopen. Zelf wat naar achteren gaan hangen en dan de bovenste banden over je schouders en langzaam aan trekken. Ze zit dan tegen je aan. Zo deed ik het meestal.
ha! okay prima, gaan we dat proberen.

ben benieuwd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77976920
huuphuup: ik ben geen prof dus he. Ik geef geen garanties.
*OUD heilige*
pi_77977338
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:15 schreef YPPY het volgende:
huuphuup: ik ben geen prof dus he. Ik geef geen garanties.

nee okay, maar dit klinkt wel prettig want, boven bed enzo. Als we onverhoopt omkukelen dan kukelen we niet zo hard
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77977404
Dat was ook mijn invalshoek.
*OUD heilige*
pi_77981116
Woehoe het is gelukt!!

keileuk! alleen het knopen zo moet ik nog een beetje onder de knie krijgen... ik had haar graag ook over haar rug heen willen knopen als een soort extra vastigheid zeg maar. En ik dacht dat ik dat ook gedaan had maar toen ik dat net op de foto's terugzag bleek dat ik hem toch helemaal naar beneden had getrokken

Ordinaire spam!

ingrediënten: kind en MT

plaats MT

parkeer babbelkont op MT

maak spiegel schoon

gelukt!
hier zie je wat k bedoel, de doek zit onder haar beentjes doorgeknoopt zo en niet over haar rug zoals ik wilde.

en min of meer van de voorkant

keileuk om zo dat rugdragen te proberen!
we hebben eventjes de afwas opgeruimd en de was van de wasmachine naar de droger gebracht. Ideaal
Amélie was wel erg rustig en stilletjes die moest geloof ik nog een beetje wennen aan dit nieuwe gedoetje maar ze vondt het allemaal wel prima gelukkig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77981252
Leuk Huup! En wat heb je mooie ogen!

Deze is lief.

"Maak spiegel schoon." Ik zei precies hetzelfde al hardop zodra ik die foto zag en jouw commentaar nog niet gelezen had.
pi_77981298
seriously spiegels zijn van die dingen die ik al-tijd vergeet schoon te maken terwijl het natuurlijk een moeite van niets is
het valt me altijd pas op als ik een foto maak
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')