abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:59:19 #51
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77661881
Hij is wel heel mooi LL!!
pi_77662037
Oh LL ik zou die doek heel graag ook proberen
pi_77662113
Ohhhhh die zou ik ook heel graag eens proberen LL!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_77665397
Hij is erg mooi LL, maar ik geloof niet dat Anna die wil proberen.

Voor de mei tai zijn er handige filmpjes waarin je ziet hoe het werkt
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77666415
Oh das een mooie doek LL, ik doe erg graag mee!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_77666597
Mooie doek LovelyLady! Ik pas alleen even, kind wil niet zoveel meer gedragen worden
pi_77666769
Degene die mee willen doen mogen mij een pm sturen met adres gegevens, dan ga ik n.a.v. de andere "roosters" eens even puzzelen.
En omdat ik een weekje erg kort vind altijd zit er over na te denken om de doek 10 of 12 dagen bij iemand te laten logeren. Zo heeft iedereen net even meer tijd om een doek te testen, te dragen, evt. foto's te maken en weer door te sturen.
Uiteraard zijn de gebruikelijke regels van kracht:

Wassen: alleen uit noodzaak, gebruik geen wasverzachter en liever niet de doek in de droger
Op tijd versturen: Het is prettig als je de doek op tijd doorstuurt, dit voorkomt vertraging en irritatie.
Verslag: Uiteraard verslag doen in het bijgeleverde schriftje, foto's mogen er ook bij, en hier ook op het forum, zo kan iedereen meelezen over jouw ervaring.
Adressen doorsturen: Ik zal er voor zorgen dat iedereen een adres krijgt om door te sturen. De verzenkosten komen voor jezelf.
Verantwoordelijkheid: Zodra de doek bezorgd is, ben jij verantwoordelijk voor de doek, beschadigd deze of raak je hem kwijt, dan ben je mij de nieuwprijs verschuldigd.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2010 13:25:23 ]
pi_77668138
We zijn de deur uitgeweest!

Normaal pak ik mijn auto om naar de winkel te gaan omdat dat zo lekker makkelijk is maar vandaag zijn we wezen lopen. Ik heb de tijd bijgehouden, het was 25 minuten lopen.

Hier de foto's!

Klaar om te gaan

Eendenverzamelingsplaats

Rienk ziet niks, die slaapt weer es

Het was zo koud! Ik had hem goed weggestopt.

Met muts ook

Weer thuis

Mijn oordeel:

Bij thuiskomst deed alles mij zeer, mijn nek, mijn schouders, mijn rug en zelfs mijn ribben Ik vond het ook wel zwaar lopen.
Nou gaan we deze maand naar de motorbeurs en ik had me al helemaal voorgesteld om 'lekker' met de doek te gaan, maar daar ga ik nog even ernstig over nadenken. Ik zie me namelijk echt niet 4 uren lang lopen met Rienk in de doek.

Ik had wel alles strak gespannen naar mijn idee, hield ook al meer doek over dan de 1e keer. Maar de schouderbanden zitten me niet lekker genoeg en ik krijg het echt niet beter.

Rienk vond het allemaal wel best, die sliep de hele tijd (al begon hij op het einde wat te steunen en te kreunen.)

Dus.. Morgen en zondag nog een keer goed lopen en misschien word het dan wel beter.. en anders is het denk ik gewoon niks voor mij
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77668628
Vlinder niet te snel opgeven hoor, blijven oefenen
Wil je ook op de lijst voor Wellen Silver?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2010 14:13:59 ]
pi_77669066
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
Vlinder niet te snel opgeven hoor, blijven oefenen
Wil je ook op de lijst voor Wellen Silver?
Ja.. Dat weet ik dus nog niet.. Omdat ik niet weet of het me dus wel bevalt..

Ach, wat de hel, zet me er maar op! Oefening baart kunst

[ Bericht 4% gewijzigd door Vlinder op 05-02-2010 14:40:56 ]
pi_77669466
LL kun je nog eens een afbeelding van het doek posten, ik kon het niet meer zien.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:47:58 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_77669999
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ja.. Dat weet ik dus nog niet.. Omdat ik niet weet of het me dus wel bevalt..

Ach, wat de hel, zet me er maar op! Misschien is die van jou wel fijner! (Of zie ik dan wel ineens het knoop-licht )
Het kan altijd zijn dat de ene doek voor jou beter werkt dan de andere. Het is zo persoonlijk wat je fijn vindt knopen. En daarnaast is het sowieso een kwestie van hoe vaker je het doet hoe beter het gaat en makkelijker het wordt. Misschien woont er iemand in jouw omgeving die je evt. kan helpen? Of kom een keer naar een meeting/draagkring.

En wat je met de schouderbanden nog zou kunnen proberen, is ipv de gehele stof op je schouders te frotten, ze helemaal spreiden. Het deel dat van je schouder naar beneden hangt kun je dan weer omhoog klappen. Of je kunt meteen tijdens het knopen de stof al dubbel slaan. Ik vind dat zelf vaak lekkerder zitten, maar dat is dus ook heel persoonlijk en kwestie van uitproberen wat voor jou werkt.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_77670271
Vlindur pm je adres gegevens maar

Tinuviel op de vorige pagina is nog steeds de doek te zien maar speciaal voor jou nog een keer:
pi_77670636
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Vlindur pm je adres gegevens maar

Tinuviel op de vorige pagina is nog steeds de doek te zien maar speciaal voor jou nog een keer:
[ afbeelding ]
Sorry net was er een kruisje en ook met afbeeldingen weergeven kon ik het niet zien. Ligt waarschijnlijk aan mijn internet verbinding. Nu zie ik die afbeelding op de vorige pagina namelijk ook weer.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:33:41 #65
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77676355
vlindur, je ziet op de foto dat de kruisbanden niet optimaal strak zijn... dan is het ook niet gek dat je last krijgt. zijn er mensen bij jou in de buurt die je kunnen helpen met aanspannen? en idd wat tex zegt, dat dubbelvouwen werkt prima. en dan flink aan de rails sjorren, en goed vasthouden bij het afknopen. het is ook zo zonde als je alles goed strak hebt, en dan laat alles op het eind toch nog los... maar, oefening baart kunst

yppy, ik wil je met alle liefde mn adres pm' en, maar ik denk niet dat de mt per post overgedragen wordt tussen tinu en mij. we wonen op iets meer dan 5 min afstand van elkaar met de auto, dus dat gaat gewoon live. zeg maar of je dan mn adres nog wil
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77676802
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:33 schreef DaviniaHR het volgende:
vlindur, je ziet op de foto dat de kruisbanden niet optimaal strak zijn... dan is het ook niet gek dat je last krijgt. zijn er mensen bij jou in de buurt die je kunnen helpen met aanspannen? en idd wat tex zegt, dat dubbelvouwen werkt prima. en dan flink aan de rails sjorren, en goed vasthouden bij het afknopen. het is ook zo zonde als je alles goed strak hebt, en dan laat alles op het eind toch nog los... maar, oefening baart kunst
Ik knoop met de banden langs Rienk en doe ze daarna pas dicht. Zou het echt zo simpel zijn? En ben ik dus zo stom?!
pi_77680310
1: Je bent niet stom
2: Ik doe dat ook altijd en ik heb nooit last. Dus dan moet het ergens anders aan liggen. Wat dat dan is, weet ik verder ook niet.. Hij staat jullie wel heel mooi
Lotte!
Noah!
pi_77680875
Probeer ervoor te zorgen dat het kruis op je rug strak is en niet dubbel gevouwen of opgefrommeld zit. Dat gaat irriteren. Verder wat Davinia zegt over het aanspannen. De doek lijkt ook wat in je nek te zitten, de doek goed over je schouder verdelen zal wellicht ook wat lekkerder zitten

Ook bij jou in de buurt wonen mensen met draagdoeken, jouw woonplaats is vanaf mij ook nog wel redelijk te doen (uurtje vanuit Emmen) en anders is Noli. misschien een optie, die woont ook redelijk in de buurt geloof ik.

Niet te snel opgeven hoor
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 20:12:18 #69
5428 crew  miss_sly
pi_77681163
Ow, ik wil niet lastig doen, maar mag ik op een andere plek, Yp?
Als het zo gaat, heb ik namelijk de kleine prins en de mt tegelijk en aangezien er ook nog gewerkt moet worden enzo, vrees ik dat ik dan te weinig tijd heb voor beide.

Mijn adres zal ik zo even pm-en
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77686818
Er hebben zich inmiddels 5 deelneemsters gemeld Maar daar kan gerust nog wel wat bij hoor
pi_77745767
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:35 schreef amaranta het volgende:
Ik wil wel ruilen met je Karin
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77752003
huuphuup (10-2/17-2)
claudia_x (18-2/28-2)
Chan (1-3/8-3)
Ssserpente (9-3/16-3)
texelonia (17-3/24-3)
Amaranta (25-3/4-4)
BE (5-4/13-4)
Tinuviel (14-4/21-4)
Davinia (22-4/29-4)
XxxKarinxxx (30-4/7-5)
miss_sly (8-5/15-5)
...
Vlindur (aan het einde)
wickie (aan het einde)

Claudia_x: ik heb je bovenaan gezet, dan kan miss_sly naar onderen en hoef ik verder zo min mogelijk aan te passen. (of wil je liever eerder miss_sly?

handig zo dichtbij Davinia, dan hoeft pm'en inderdaad niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_77752273
oh leuk!
Dan kunnen we meeten en doek wisselen Claudia!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 08:30:32 #74
5428 crew  miss_sly
pi_77758784
ik heb gisteren op de meet een mt geprobeerd, en ik denk dat het uitproberen van jouw mt gaat leiden tot aanschaf of maken van een mt. en ik woon praktisch bij claudia in de straat, dus wat betreft overdracht

maar ik snap ook wel dat zo'n schema weer omgooien ook niet handig is, dus zo kan het ook prima hoor
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77758941
Chan, vind jij het erg om naar onderen te gaan?
*OUD heilige*
pi_77768509
Ypsel zou het kunnen dat ik jouw MT vandaag had kunnen verwachten?

Er stond namelijk hier om 7.15 vanmorgen iemand heel enthousiast aan te bellen en op de deur te bonken en toen ik beneden was wassie weer weg
lag een briefje in de bus "pakket wordt retour gezonden op verzoek van de verzender" Ik heb de tnt klachtenlijn gebeld en daar werd gezegd dat dat niet klopt en dat ik het pakket morgen op kan halen bij het postkantoor.

Dat je het maar weet
en als jij het niet was dan ben ik heel benieuwd naar wat ik kan verwachten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77769146
quote:
Op maandag 8 februari 2010 08:44 schreef YPPY het volgende:
Chan, vind jij het erg om naar onderen te gaan?
Oh dat zou ik eerlijk gezegd wel jammer vinden, ik was juist blij dat ik zo ver bovenaan in het lijstje stond ook in verband met eventuele zelf maak/aanschaf plannen.. Ik hoop namelijk dat het wat makkelijker is qua knopen en dat mn man dan Timo ook nog eens wil dragen.. Maar qua overdracht is het natuurlijk wel veel handiger dat Miss na Claudia is.. En ik wil ook niet lastig zijn of zo Dus ja prima En in mei is het natuurlijk ook lekker weer (hopelijk!) om te dragen
pi_77769168
Huup kwart over zeven?? Dat is toch geen tijd?? Jeumig zeg..
pi_77770363
De Prins is onderweg naar Oeke

Have fun ermee!
pi_77771790
Waat een leuke foto's vlindur
Veel plezier oeke
  maandag 8 februari 2010 @ 16:30:32 #81
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77772712
Vlinder dat ziet er super uit!
pi_77785979
Ik breng het nog maar even onder de aandacht, ik heb nog maar 5 deelneemsters voor Wellen Silver
Wie wil nog meer op het lijstje?
pi_77788076
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:15 schreef huuphuup het volgende:
oh leuk!
Dan kunnen we meeten en doek wisselen Claudia!
Oh wow, wat snel al! Ik ga morgen in m'n agenda kijken om te zien of ik strategisch wat vrij kan nemen. (Nu al, ik ben net 1 dag begonnen. ) Meeten lijkt me leuk! Dat geldt ook voor miss_sly!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77800913
huuphuup, is het pakje er al? Vrijdag is hij op de post gegaan, aangetekend, dus op zich mag het er inmiddels wel zijn.
*OUD heilige*
pi_77801668
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:24 schreef YPPY het volgende:
huuphuup, is het pakje er al? Vrijdag is hij op de post gegaan, aangetekend, dus op zich mag het er inmiddels wel zijn.
hihi nouja, ik had hem gemist, maar als het goed is kan ik hem vandaag ophalen van het postkantoor
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:36 schreef huuphuup het volgende:
Ypsel zou het kunnen dat ik jouw MT vandaag had kunnen verwachten?

Er stond namelijk hier om 7.15 vanmorgen iemand heel enthousiast aan te bellen en op de deur te bonken en toen ik beneden was wassie weer weg
lag een briefje in de bus "pakket wordt retour gezonden op verzoek van de verzender" Ik heb de tnt klachtenlijn gebeld en daar werd gezegd dat dat niet klopt en dat ik het pakket morgen op kan halen bij het postkantoor.

Dat je het maar weet
en als jij het niet was dan ben ik heel benieuwd naar wat ik kan verwachten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77801902
Hihi, had ik al gezegd dat ik een beetje druk ben?
*OUD heilige*
pi_77814861
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:51 schreef YPPY het volgende:
Hihi, had ik al gezegd dat ik een beetje druk ben?

goed, ik ben net thuis uit werk maar hij is hier hoor!
En wat is ie leuk!
er zit een heel subtiel glinstertje in de gekleurde draadjes, dat had ik niet eens gezien op het plaatje eerder, maar ik vind het supertof, ik hou wel van een beetje glim Door de witte banden doet ie een beetje zomers aan.

We hebben gelijk even geprobeerd, even snel-snel dus helemaal geweldig zit het niet. Hij lijkt een beetje groot voor Amélie nog, iemand tips om te kijken hoe ik het lijfje kleiner kan maken? Ik dacht zelf om misschien de bovenkant een keertje om te slaan maar kan dat ook of is dat een slecht plan?

Ik ga ff foto's uploaden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77815336
zo! feuteus!

pakje binnen! wat leuk feestelijk ingepakt

even snel geprobeerd. Hij voelt heerlijk stevig! Fijn wel als je je kind erin hangt maar zoals ik zei zit ie nog wel een beetje ruim, en dan vooral aan de bovenkant. Gebakje kan hier nog wel wat zien maar later niet meer

keizielig

maar hier zijn de kleine glimmertjes wel mooi te zien

Als iemand pointers heeft over hoe ik het beste het ding wat kan verkleinen dan hou ik me aanbevolen. Gaan we er morgen boodschapjes mee doen denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door huuphuup op 09-02-2010 17:53:29 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 17:47:29 #89
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_77815364
Huup, je kunt de buikband ahw met het rugpand omslaan.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_77815409
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:47 schreef Macka66 het volgende:
Huup, je kunt de buikband ahw met het rugpand omslaan.
ah okay dus dan onderaan een slag omhoog zodat ie er aan de buitenkant overheen zit?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:53:36 #91
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77815562
Wat is ahw?

Ziet er wel heel schattig uit Huup!
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 17:59:30 #92
141844 Macka66
pi_77815761
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ah okay dus dan onderaan een slag omhoog zodat ie er aan de buitenkant overheen zit?
Naar binnen is mooier Mei-tai om als schortje met de buitenkant tegen je benen. Buikband omslaan naar beneden tot je de gewenste lengte van het pand hebt. Dan het pand naar boven halen. Snappu?
(Het is simpeler te doen dan uit te leggen)

en ahw is erg kort voor als het ware
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:06:16 #93
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77816001
die afkorting kende ik nog niet. Weer wat geleerd.
pi_77816031
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:59 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Naar binnen is mooier Mei-tai om als schortje met de buitenkant tegen je benen. Buikband omslaan naar beneden tot je de gewenste lengte van het pand hebt. Dan het pand naar boven halen. Snappu?
(Het is simpeler te doen dan uit te leggen)

en ahw is erg kort voor als het ware
ah ok, ik denk dat ik het snap, vanavond ff proberen! Bedankt!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77821083
Wat een mooie Mei Tai is dat! En Amelietje! Ko zat helemaal te lachen toen hij de foto zag.

Vandaag is de pakjesmeneer aan de deur geweest met de prins, maar er was niemand thuis. Ik hoop dat we morgen meer geluk hebben. Ik kan helaas waarschijnlijk weinig dragen deze week ivm deadline voor mijn werk. Dus dat daar zit ik nu al een beetje van te balen. Nouja, maar zien wanneer het lukt.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 20:21:08 #96
141844 Macka66
pi_77821486
Amelie Die oogjes...
pi_77823553
Macka bedankt voor de tip, het is gelukt, ze zat er nu beter in, kon ze meer zien haha. Ze was helemaal verontwaardigt de eerste keer proberen dat ze niets kon zien

bovenkant wat lager hier.

en we hebben net saampjes heerlijk knus op de bank gehangen

Het valt me op dat deze MT heel licht draagt. Of hoe zeg ik dat. Qua gevoel voelt het lichter dan met mn doeken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77829265
Huup kun je eens een foto maken van hoe je dat nou hebt omgeslagen?
Ik heb straks (over een hele poos) hetzelfde met Lars, dus moet ik even goed opletten hoe jij dat nou hebt gedaan. Looking good anyway!
pi_77830000
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Huup kun je eens een foto maken van hoe je dat nou hebt omgeslagen?
Ik heb straks (over een hele poos) hetzelfde met Lars, dus moet ik even goed opletten hoe jij dat nou hebt gedaan. Looking good anyway!
U vraagt, wij draaien
kan Macka gelijk kijken of ik het nou goed begrepen heb

hang het ding om met de banden over je schouders en pak de onderste banden vast. Die draai je naar binnen toe.

en nog es enz.

Net zo lang tot jij vindt dat ie goed is en dan vastknopen

duidelijker zo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77830155
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: